Lukaku gaat ook vlammen zometeen.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
De Belgjes hebben wat in de fik gestoken daar.![]()
[ x ]
Dat noemen we in VBL het psv-topic.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben hier ook heel veel users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.
In de Frenkie-casus klopt het dan ook wel aardig alhier.
Met of zonder poeder, Kieft is altijd een favoriet van me geweest.quote:
Dankzij die kopgoal in 1988 heeft ie het toch wel weer goedgemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met of zonder poeder, Kieft is altijd een favoriet van me geweest.
Hij verklootte België-Nederland 1985, maar van mij had-ie Vercauteren volkomen daas mogen slaan.
En kon ik zelfs Eddy Poelman pruimen.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankzij die kopgoal in 1988 heeft ie het toch wel weer goedgemaakt.
Een lucky maar wat geeft dat, ik kon die man wel slaan toen.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En kon ik zelfs Eddy Poelman pruimen.
Meestal verzandde die in volkomen wartaal zonder onderwerp, lijdend voorwerp en gezegde. Of juist met een veelvoud daarvan.
Maar toen: "EN DAT IS 'M!! KIEFT!"
Nog jarenlang in het toenmalige Postbus 51 spotje van kijk- en luistergeld te horen.
Hij is weer leukquote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Geen Kuifje genot?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |