abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221111472
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Naar de baby?
Luchtweginfectie
pi_221111476
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Naar de baby?
Luchtwegen infectie waar hij een week of 2 geleden al last van had.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:20:47 #28
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221111478
Kieft is altijd wel een fijne gast.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:24:01 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221111518
Dit wordt ook 3-0 of 4-0
  zondag 21 juni 2026 @ 20:28:06 #30
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221111566
De Belgjes hebben wat in de fik gestoken daar. :+

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221111587
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
De Belgjes hebben wat in de fik gestoken daar. :+

[ x ]
Lukaku gaat ook vlammen zometeen.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:31:21 #32
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221111592
Hoe vaak komt die vrouw met dat hoofddoekje nog in beeld? :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221111598
Ze hadden last van zenuwen in de eerste wedstrijd?

Wat hoor ik.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:32:37 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221111600
Prins Pilsgod bij de Belg.
pi_221111602
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zakken friet verwacht.
pi_221111605
Jaaaa WimLex _O_
pi_221111618
We hebben hier ook heel veel users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.

In de Frenkie-casus klopt het dan ook wel aardig alhier.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:38:40 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221111631
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben hier ook heel veel users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.

In de Frenkie-casus klopt het dan ook wel aardig alhier.
Dat noemen we in VBL het psv-topic.
pi_221111653
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ludiek
pi_221111717
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft is altijd wel een fijne gast.
Met of zonder poeder, Kieft is altijd een favoriet van me geweest.

Hij verklootte België-Nederland 1985, maar van mij had-ie Vercauteren volkomen daas mogen slaan.
(Dat was een nare man, helaas wel met een geweldige voorzet.)
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:48:59 #41
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221111724
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Met of zonder poeder, Kieft is altijd een favoriet van me geweest.

Hij verklootte België-Nederland 1985, maar van mij had-ie Vercauteren volkomen daas mogen slaan.
Dankzij die kopgoal in 1988 heeft ie het toch wel weer goedgemaakt.
pi_221111725
Keiblij
pi_221111739
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Dankzij die kopgoal in 1988 heeft ie het toch wel weer goedgemaakt.
En kon ik zelfs Eddy Poelman pruimen.

Meestal verzandde die in volkomen wartaal zonder onderwerp, lijdend voorwerp en gezegde. Of juist met een veelvoud daarvan.

Maar toen: "EN DAT IS 'M!! KIEFT!"
Nog jarenlang in het toenmalige Postbus 51 spotje van kijk- en luistergeld te horen.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:52:26 #44
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221111746
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]
En kon ik zelfs Eddy Poelman pruimen.

Meestal verzandde die in volkomen wartaal zonder onderwerp, lijdend voorwerp en gezegde. Of juist met een veelvoud daarvan.

Maar toen: "EN DAT IS 'M!! KIEFT!"
Nog jarenlang in het toenmalige Postbus 51 spotje van kijk- en luistergeld te horen.
Een lucky maar wat geeft dat, ik kon die man wel slaan toen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 20:52:34 #45
35723 crew  GGMM
pi_221111748

@DombohetOlifantje1 @yvonne @Pisces29 @DobbyDobby

Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @3rr0r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221111754
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby

Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Hij is weer leuk *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:53:12 #47
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221111755
Obese meeloopkindjes
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 20:53:56 #48
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221111762
1997 _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221111764
Hup Iran
pi_221111765
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby

Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Geen Kuifje genot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')