Jezus man waarom doe je dit nouquote:
Als hij niet geraakt was zou de VAR toch ook niet verzoeken om naar het scherm te komen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
Commentator ziet niet dat Mbappies linkerbeen wordt geraakt
Engels beheersen als boomer is optioneel bij de NOS.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:25 schreef Felagund het volgende:
Commentator bij de NOS heeft niets door.![]()
@yvonne had de lapoquote:
Ach.quote:
Nauwelijksquote:
Hij had zijn conclusie al getrokken volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Engels beheersen als boomer is optioneel bij de NOS.
Noem jij mij nou een mongool, nu us deze feestdag compleet.quote:
Nee hijquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noem jij mij nou een mongool, nu us deze feestdag compleet.
Excuses aan Coco aanbieden, en Coco minimaal 1 maand Premium abbo aanbieden.quote:
Heel erg licht, dus niet penalty waardigquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:27 schreef raptorix het volgende:
Hij raakt toch minimaal wel de zijkant van zjin voet, vreemde beslissing.
Scheids zegt dat Mbappe het contact zoekt en daarom geen penalty.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:27 schreef CR7 het volgende:
Wat is de regel eigenlijk? Die tackle van Mane zorgt natuurlijk wel dat die valt.
Misschien bang dat Senegal anders van het veld loopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:27 schreef raptorix het volgende:
Aanvaller raakte eerst.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:27 schreef raptorix het volgende:
IK WAS HET NIETquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Zipportal het volgende:
2. Eetgewoonten en Gastvrijheid - Senegal
[..]
[ afbeelding ]
Een tweeluik. @:rambodirk @:3rr0r @:monkyyy
Omdat Mané de bal mist. En de scheids naar de cornervlag wees. En de camerahoek vanaf de achterlijn zie je Mané voor het been van Mbappé langs glijden, waarna Mbappé valt.quote:
Ik word naar het scherm geroepen om te beoordelen wat er gebeurt isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht hier nou even mee johquote:
Het minimale doen, nu gaan ze weer achteruit zakken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk begint eindelijk te voetballen.
Kan de deur weer open van de berging?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kom op het juiste moment er in
https://www.hansanders.nlquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
Snap er niks van. Ik zie in de slowmotion dat hij de bal niet raakt, maar toch echt wel lichtjes Mbappe waardoor hij uit balans raakt.
Anthony Taylorgod had die pingel gegevenquote:
WK-finale 1982 toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:31 schreef Toby56 het volgende:
En dit was Paul Breitner die gewoon een velddoelpunt maakt.
Wat apart allemaal.
Mmmmmmmmubappé.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:31 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Daft Punk?
@:mexicanobakker
Lekker gokken met Guus Hiddinkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Anthony Taylorgod had die pingel gegeven
Eerste helft was "meh" had ik verstaanquote:
Ben je voor Senegal Yvonne?quote:
Ja Frankrijk mokerslecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerste helft was "meh" had ik verstaan
Dat vind ik wel by far de leukste speler bij Frankrijk jaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik geil op Olise. Wat een steekballen telkens
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIEquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef raptorix het volgende:
HALLO HALLO TIJD VOOR BIERPAUZE HIER SPREEKT DE BRANDWEER.
Broekje ging even op de enkelsquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik geil op Olise. Wat een steekballen telkens
vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wie er ook scoorde in buitenspelpositie?
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE
HALLO HALLO... IS U DAAR, OVER?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE
Haha, dat is een flinke klassieker uit de oude internetdoos!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
WambertoGodquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Ben niet zo'n basketbalfan.quote:
Jan Ceulemans.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Eens. Echt de beste ook. En dan hebben ze die showspeler van City nog op de bank voor Rabiot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik wel by far de leukste speler bij Frankrijk ja
Geen ideequote:
Het had ook Trump kunnen zijn.quote:
Bebeto.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Kieft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Hij probeerde het vele malen.quote:
Powernappie doen nuquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin in de dutten. Hoe haal ik die eerste helft van Noorwegen
Jan Verheyen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Ga gewoon lekker op tijd slapen dat is goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er ook niet, dus het is aan capu en onlo om te modden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker op tijd slapen dat is goed voor je gezondheid
Ik ben er ook niet bij tijdens Noorwegen dus waarom zou je opblijven
9/10quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij probeerde het vele malen.
Had eigenlijk zelfs Argentinië willen zien. Maar dat zou de doodsteek zijn voor mij slaapritmequote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker op tijd slapen dat is goed voor je gezondheid
Ik ben er ook niet bij tijdens Noorwegen dus waarom zou je opblijven
Jij hebt toch vakantie?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had eigenlijk zelfs Argentinië willen zien. Maar dat zou de doodsteek zijn voor mij slaapritme
Slaapritme is erg belangrijk inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had eigenlijk zelfs Argentinië willen zien. Maar dat zou de doodsteek zijn voor mij slaapritme
Georges Grün.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jan Verheyen.
Tenminste dat vond de scheids maar dat was niet zo maar daarom ging Nederland naar het WK74 en Belgie hahaha niet
Als je de nacht doorhaalt heb je ook geen slaapritme.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor de taarten ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel donderdag terug aan het werkquote:
Het zou mij niets verbazen als Noorwegen de kwartfinale haalt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Noorwegen de kwartfinale haalt.
Geen gouden pik.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:39 schreef butz0rs het volgende:
toch wel vermakelijke wedstrijd. hopelijk wordt het niet kapot gewisseld #trauma
Dat zijn toch 5 doelpunten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil nog een helftje van de Haaland show meepakken
Dat wordt een teleurstelling van jewelste.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil nog een helftje van de Haaland show meepakken
Niemand is te vergelijken met Zlatan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haaland gaat eens soort Ibra worden van Zweden Maar dat is info voor de andere topic
De taarten zakken in in de komende hittequote:
Ben inderdaad bang dat de Noren de hitte niet aan kunnen. Maar in de kwalificatie was het wel echt een heel attractief team hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat wordt een teleurstelling van jewelste.
Frankrijk zou van het veld moeten stappen na die NIET gegeven strafschopquote:
Wat leuk dat jullie samen kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Noorwegen - Irak lekker kijken vanuit bed @:Solotovski
wowquote:
Speelt niet de wedstrijd van zijn leven neequote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:43 schreef Durmada het volgende:
Lekkere voorzet. Maar die Jackson maar weer eens buitenspel.
Die 25 graden?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ben inderdaad bang dat de Noren de hitte niet aan kunnen. Maar in de kwalificatie was het wel echt een heel attractief team hoor.
I got you famquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag trouwens dat de Messi paint van Grueter niet meer werkt @:Coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Irak mag thuis. @Zorroquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Noorwegen - Irak lekker kijken vanuit bed @:Solotovski
Zijn altijd van die kul strafschoppen. Ben van mening dat je pas strafschop zou moeten geven als er sprake is van kans op ernstig letsel of overduidelijk keepertje spelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Frankrijk zou van het veld moeten stappen na die NIET gegeven strafschop
Ja, dat vond de rechter nou ook.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik las dat ze al minder trainden vanwege de hitte.
In welke groepquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zit er daar nog in die groep?
Dan zullen er wel veel supporters zittenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Altijd als ik Jackson zie (het woord, niet die vent ik zou hem niet herkennen ook) dan moet ik aan dit liedje denken
Bekijk deze YouTube-video
Einde mededeling.
WTFquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:44 schreef -XOR- het volgende:
Benieuwd of die Noortjes een oudje van Outcast uit de platenbak hebben gevist als goaltune vanavond.
Moesten nu eens om 21u trainen. Zou het al een pak beter meevallenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik las dat ze al minder trainden vanwege de hitte.
Irak en Noorwegenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zit er daar nog in die groep?
De groep van Frankrijkquote:
quote:
Hmm zal tussen de Noren en Senegal gaan om de 2/3e plekquote:
Mja, in combinatie met het tijdsverschil zal dat niet heel veel meevallen denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moesten nu eens om 21u trainen. Zou het al een pak beter meevallen
Tenzij ze 1e worden!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hmm zal tussen de Noren en Senegal gaan om de 2/3e plek
Hoeveel had jij?quote:
Ik heb weer hetzelfde, volgens mij aap jij mij na!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Weet je wie er 2-0 had in zijn pools? (zowel werk als fok)
Deze jongen.
Met een schijfje limoen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik bestelde laatst aan de bar cola.
Was erg lekker
Dan zal het zo wel 2-1 wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Weet je wie er 2-0 had in zijn pools? (zowel werk als fok)
Deze jongen.
Bjarne Rykkje en Dai-Dai N'Tab in de NOS-studioquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hmm zal tussen de Noren en Senegal gaan om de 2/3e plek
Nee ik heb @Scrummie @Tarado @TweedeKlum en @DombohetOlifantje1 nageaapt (ik heb hun uitslagen 1 voor 1 overgenomen)quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb weer hetzelfde, volgens mij aap jij mij na!
Dat niet maar nu je het zegt.. Dat is wel echt modderfokking lekkerquote:
Bar Cola... is dat een door Coca Cola gesponsorde variant van Bar Mitswa?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik bestelde laatst aan de bar cola.
Was erg lekker
Moest ik in groep 8 leren. Nooit verleerdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even het Frans volkslied zingen.
(Wist je dat ik het Frans volkslied van buiten kan)
Micky van de Ven ook niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
2e helft wel ok. Jammer dat Senegal niet weet hoe buitenspel werkt.
Zing maar!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Landverrader.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze een volkslied voor buiten en binnenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hallo Yves Leterme.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |