WK-finale 1982 toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:31 schreef Toby56 het volgende:
En dit was Paul Breitner die gewoon een velddoelpunt maakt.
Wat apart allemaal.
Mmmmmmmmubappé.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:31 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Daft Punk?
@:mexicanobakker
Lekker gokken met Guus Hiddinkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Anthony Taylorgod had die pingel gegeven
Eerste helft was "meh" had ik verstaanquote:
Ben je voor Senegal Yvonne?quote:
Ja Frankrijk mokerslecht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerste helft was "meh" had ik verstaan
Dat vind ik wel by far de leukste speler bij Frankrijk jaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik geil op Olise. Wat een steekballen telkens
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIEquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef raptorix het volgende:
HALLO HALLO TIJD VOOR BIERPAUZE HIER SPREEKT DE BRANDWEER.
Broekje ging even op de enkelsquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik geil op Olise. Wat een steekballen telkens
vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Weet je wie er ook scoorde in buitenspelpositie?
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE
HALLO HALLO... IS U DAAR, OVER?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE
Haha, dat is een flinke klassieker uit de oude internetdoos!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
WambertoGodquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Ben niet zo'n basketbalfan.quote:
Jan Ceulemans.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Eens. Echt de beste ook. En dan hebben ze die showspeler van City nog op de bank voor Rabiot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik wel by far de leukste speler bij Frankrijk ja
Geen ideequote:
Het had ook Trump kunnen zijn.quote:
Bebeto.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Kieft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Hij probeerde het vele malen.quote:
Powernappie doen nuquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin in de dutten. Hoe haal ik die eerste helft van Noorwegen
Jan Verheyen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:33 schreef OmniRocket het volgende:
Ga gewoon lekker op tijd slapen dat is goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er ook niet, dus het is aan capu en onlo om te modden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker op tijd slapen dat is goed voor je gezondheid
Ik ben er ook niet bij tijdens Noorwegen dus waarom zou je opblijven
9/10quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij probeerde het vele malen.
Had eigenlijk zelfs Argentinië willen zien. Maar dat zou de doodsteek zijn voor mij slaapritmequote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker op tijd slapen dat is goed voor je gezondheid
Ik ben er ook niet bij tijdens Noorwegen dus waarom zou je opblijven
Jij hebt toch vakantie?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had eigenlijk zelfs Argentinië willen zien. Maar dat zou de doodsteek zijn voor mij slaapritme
Slaapritme is erg belangrijk inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had eigenlijk zelfs Argentinië willen zien. Maar dat zou de doodsteek zijn voor mij slaapritme
Georges Grün.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jan Verheyen.
Tenminste dat vond de scheids maar dat was niet zo maar daarom ging Nederland naar het WK74 en Belgie hahaha niet
Als je de nacht doorhaalt heb je ook geen slaapritme.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor de taarten ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel donderdag terug aan het werkquote:
Het zou mij niets verbazen als Noorwegen de kwartfinale haalt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Noorwegen de kwartfinale haalt.
Geen gouden pik.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:39 schreef butz0rs het volgende:
toch wel vermakelijke wedstrijd. hopelijk wordt het niet kapot gewisseld #trauma
Dat zijn toch 5 doelpunten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil nog een helftje van de Haaland show meepakken
Dat wordt een teleurstelling van jewelste.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil nog een helftje van de Haaland show meepakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |