Ik heb weer hetzelfde, volgens mij aap jij mij na!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Weet je wie er 2-0 had in zijn pools? (zowel werk als fok)
Deze jongen.
Met een schijfje limoen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik bestelde laatst aan de bar cola.
Was erg lekker
Dan zal het zo wel 2-1 wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Weet je wie er 2-0 had in zijn pools? (zowel werk als fok)
Deze jongen.
Bjarne Rykkje en Dai-Dai N'Tab in de NOS-studioquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hmm zal tussen de Noren en Senegal gaan om de 2/3e plek
Nee ik heb @Scrummie @Tarado @TweedeKlum en @DombohetOlifantje1 nageaapt (ik heb hun uitslagen 1 voor 1 overgenomen)quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb weer hetzelfde, volgens mij aap jij mij na!
Dat niet maar nu je het zegt.. Dat is wel echt modderfokking lekkerquote:
Bar Cola... is dat een door Coca Cola gesponsorde variant van Bar Mitswa?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik bestelde laatst aan de bar cola.
Was erg lekker
Moest ik in groep 8 leren. Nooit verleerdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even het Frans volkslied zingen.
(Wist je dat ik het Frans volkslied van buiten kan)
Micky van de Ven ook niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef vul_maar_in het volgende:
2e helft wel ok. Jammer dat Senegal niet weet hoe buitenspel werkt.
Zing maar!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Landverrader.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze een volkslied voor buiten en binnenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |