Een pastasalade, lekker verfrissend.quote:
Pastaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Nee. Daar gaan hele bossen van naar de vaantjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Zal ik nog een AI plaatje met cliches laten maken of hebben jullie hier geen behoefte aan
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Zal ik nog een AI plaatje met cliches laten maken of hebben jullie hier geen behoefte aan
Wij zijn tegen racisme.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Nee dan kijken we wel naar je UIquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Met spekjes?quote:
Ik zeg altijd dankjewel tegen CoPilot omdat ik ooit eens hoorde tijdens een training dat als iedereen dat doet er minder waterputten in Afrika worden gebouwd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee. Daar gaan hele bossen van naar de vaantjes.
Zo'n 60 jaar geleden deden Fransen dat inderdaad met kippen uit Senegal.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kippen waren die door de Fransen zijn meegenomen.
Hopelijk ook een knotsgekke 2e helft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet denken aan de eerste helft van NED - JAP
Graag, al die treurnis.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Cupasoup?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas, de mosterdsoep kwam uit een zakje.
Palo
Ik vind deze en die van gister wel leukquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:pisces29
Maar ik stop er nu mee ik vind AI leuker dan de gemiddelde mens merk ik.
Helaas is dat ons niet gegund.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:28 schreef Zorro het volgende:
Via de keeper erin zou topvermaak zijn geweest.
Wat gaan we drinken?quote:
Al besproken!quote:
Op verzoek zal ik het voor toekomstige wedstrijden ook doenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind deze en die van gister wel leuk
Mwah...quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Durmada het volgende:
Afrikanen zijn vaak wel snel, groot en kopsterk. Daar heeft Frankrijk wel een nadeel.
Fair enough.quote:
quote:Handen wassen: Voor en na het eten gaat de gastvrouw rond met een kan water en zeep om ieders handen te reinigen.
Hoi. lees een kamer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Probeer te genieten van de wedstrijd en niet te veel grappen maken over de herkomst van de Franse spelers AUB
WTF
Het is de nieuwe Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Probeer te genieten van de wedstrijd en niet te veel grappen maken over de herkomst van de Franse spelers AUB
WTF
Net Frankrijk dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Durmada het volgende:
Afrikanen zijn vaak wel snel, groot en kopsterk. Daar heeft Frankrijk wel een nadeel.
Jouw post staat enkel boven de mijne vanwege alfabetische volgorde.quote:
Die bewaren hun voetbal tot de tweede helft van de finale.quote:
Hallojojoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
WTF
Geniet er lekker vanquote:
Is dat Benzema?quote:
Ja, in Afrika zijn ze erg gesteld op persoonlijke hygiënequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Zipportal het volgende:
2. Eetgewoonten en Gastvrijheid - Senegal
[..]
[ afbeelding ]
Een tweeluik. @:rambodirk @:3rr0r @:monkyyy
Oké. Benieuwd naar de volgende.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is de nieuwe Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Neymar. Dank.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Durmada het volgende:
Lemonquote:
Ik ben nu de taken van @onlogisch aan het overnemen. Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallojojo
Heb je nog ambities iets te doen voor het forum?
Oh ik vroeg me al af waarom je de helft van de wedstrijd gemist hadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben nu de taken van @:onlogisch aan het overnemen. Wist je dat nog niet?
Ik vond je al wat afwezig de laatste tijdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben nu de taken van @:onlogisch aan het overnemen. Wist je dat nog niet?
Helft van de helft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik vroeg me al af waarom je de helft van de wedstrijd gemist had
Een kwart dusquote:
Gelukkig ben ik er weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond je al wat afwezig de laatste tijd
Pics van je vrouw?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn vrouw is aan het juichen voor Senegal
De Niro Godquote:
Ze zijn leuk!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:pisces29
Maar ik stop er nu mee ik vind AI leuker dan de gemiddelde mens merk ik.
Verstandige vrouw, die ver gaat komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
Oke dan ga ik zeker doorquote:
Vriendin nachtdienst?quote:
CUCKEDquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
Hier schrik ik vanquote:
Tom Waes vindt dit leuk.quote:
Die hebben ze wel gewipt bij de TDF toch?quote:
Ik las 'ze komt zo bij' lolquote:
Neejohquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:35 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit Frankrijk kan ook zomaar 3e worden.
Of eruit in de achtste finale.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:35 schreef DobbyDobby het volgende:
Van het WK of van de poule?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:35 schreef DobbyDobby het volgende:
Lol nee haha xdquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las 'ze komt zo bij' lol
Ik dacht heb je d'r weer gedrogeerd ofzo haha
Idd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of eruit in de achtste finale.
Wordt weer een knotsgek WK. Misschien zijn ze allemaal wel moe na een lang seizoen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of eruit in de achtste finale.
Jaquote:
Als je vrouw zegt "ga jij alvast maar naar boven, ik kom zo"quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las 'ze komt zo bij' lol
Ik dacht heb je d'r weer gedrogeerd ofzo haha
De tijd van ons leven?quote:
Gohquote:
Is dat zoiets als een Panini boek?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet het gele Tour boek nog halen bedenk ik me net.
Nee, wielrennen wel.quote:
Maar dan zonder plakplaatjes!quote:
Samen met Karsten gaat ie de TDF doenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ze wel gewipt bij de TDF toch?
Rennen zonder wiel, anders ben ik niet akkoordquote:
Oh ik dacht dat je Christophe bedoelde. Babbelziek.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:38 schreef Durmada het volgende:
[..]
Samen met Karsten gaat ie de TDF doen
0,02quote:
0quote:
25 graden.quote:
Dit pik ik nietquote:
Nee, ik ga de vriezer ontdooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
@Zipportal heeft de cornetto's al ingeslagen
Is de Sagrada Familia al af?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, staan alle etappes in enzo. Wel mooi! Aanrader.
[ afbeelding ]
Staan er ook doping tips in?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee, de babbelbelg is Jeroen . Maar heeft het tijdens de giro bijzonder vaak over alcoholische versnaperingen gehadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je Christophe bedoelde. Babbelziek.
Inmiddels ook aangeschaft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Che Guevara is de beschermheilige van die SC heb ik gehoordquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
WLR SC is anders het enige warme bad op fok
Het is daar ietwat gekleurd wellicht jaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Che Guevara is de beschermheilige van die SC heb ik gehoord
Slovenen zijn het niet met je eensquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
Jammer danquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:42 schreef Alpha0 het volgende:
deze opmerking:
"Probeer te genieten van de wedstrijd en niet te veel grappen maken over de herkomst van de Franse spelers AUB"
Was precies de reden dat ik hier kwam moet ik bekennen
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
Hopelijk kan je iets anders bijdragen dat positief isquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:42 schreef Alpha0 het volgende:
deze opmerking:
"Probeer te genieten van de wedstrijd en niet te veel grappen maken over de herkomst van de Franse spelers AUB"
Akkoordquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:44 schreef Regilio_ het volgende:
"Hij slaat de wormen uit het gras"
Vent hou het gewoon bij hockey becommentariëren dan.
Nou ja, dan maar grappen over de herkomst van de spelers uit Senegal. Zit ik naar Frankrijk I vs Frankrijk II te kijken of zo?!!?!?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk kan je iets anders bijdragen dat positief is
Speciaal voor de topicpointer kwam je hier? Leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:42 schreef Alpha0 het volgende:
deze opmerking:
En de leukste heeft niemand gezien met Iran.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Isane het volgende:
We worden niet verwend met de wk wedstrijden
Gelachenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Coco het volgende:
Laten we het hier niet over andere subfora hebben.
Jullie zijn wel streng vanavondquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Coco het volgende:
Laten we het hier niet over andere subfora hebben.
Africa Allstars tegen de diaspora van Senegalquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar grappen over de herkomst van de spelers uit Senegal. Zit ik naar Frankrijk I vs Frankrijk II te kijken of zo?!!?!?
Is toch altijd zo, pas na de poulefase begint het toernooi echtquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Isane het volgende:
Argentinie Algerije zal wel super zijn omdat dan velen slapenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Isane het volgende:
Dat is zeker het topic waar ideale schoonzonen als Koffieplanter en Slobeend zich verstoppen voor het VBL tuig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
Is dat de alltime topscorer van de Eredivisie?quote:
Voor je het weet escaleert volledig uit de hand!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie zijn wel streng vanavond
Hopelijk loop ik niet tegen een ban aan
Das Cum Billenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat de alltime topscorer van de Eredivisie?
Nu helemaalquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is toch altijd zo, pas na de poulefase begint het toernooi echt
Zit je aan de haring?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:44 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe de fuck is dit geen overtreding en geel?
Ik vond Iran - Nieuw-Zeeland wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Argentinie Algerije zal wel super zijn omdat dan velen slapen
Toen je laatst iemand een ban had gegeven was het forum de hele nacht slecht bereikbaar. Toeval?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie zijn wel streng vanavond
Hopelijk loop ik niet tegen een ban aan
Nee van der Kuijlen schrijf je andersquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat de alltime topscorer van de Eredivisie?
Nee laten we het hier gemoedelijk houden inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor je het weet escaleert volledig uit de hand!
Mwah ik vind de poulefase met die gekke potjes altijd erg gemoedelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is toch altijd zo, pas na de poulefase begint het toernooi echt
Ben jij opgebleven??quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Iran - Nieuw-Zeeland wel leuk eigenlijk
Sowieso gisteren wel een leuke dag. België was een epische pot, Iran was best leuk en in de groep van Spanje 2 verrassingen.
Correlatie is nog geen causaliteitquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen je laatst iemand een ban had gegeven was het forum de hele nacht slecht bereikbaar. Toeval?
Nu heb ik ook zin in haringquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Morgen bij Portugal - Congo en Engeland - Kroatië
Ja maar voor een hoog niveau hoef je niet te kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Mwah ik vind de poulefase met die gekke potjes altijd erg gemoedelijk.
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen je laatst iemand een ban had gegeven was het forum de hele nacht slecht bereikbaar. Toeval?
#FreeKoffieplanter!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat is zeker het topic waar ideale schoonzonen als Koffieplanter en Slobeend zich verstoppen voor het VBL tuig.
Neuh, de vrouw was de hele dag weg en dit begon best laat, dus laat begonnen met thuiswerken en heb het voetbal terug zitten kijken voor het werk terwijl ik wat klusjes deed.quote:
Altijd deze bullshit. Menig eredivisie wedstrijd zoniet 3/4 is slechter van niveau. En dan heb je het nog niet over entertainmentwaarde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar voor een hoog niveau hoef je niet te kijken
Koeman houdt het bij Marten de Roonquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ik heb een franse Côtes du Rhône open getrokken voor deze gelegenheid.
De tweede wedstrijd ook?? Dat houdt hij niet eens vol.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik tochquote:
We gaan een poging wagenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De tweede wedstrijd ook?? Dat houdt hij niet eens vol.
Stukje Ellie Lustquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:50 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit oogt echt als een vriendschappelijk potje
Dat je het anders schrijft? Jawel dat zeg ik wel.quote:
Lijsesterquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Em babbe
Dem bille
Koelie ballie
Oepa me kano
Man Jan
Morgen ook lekkere Tijden weerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alles op rood?quote:
Uiteindelijk is het ook gewoon een wedstrijd tussen familieleden. Als er geen stadion om het veld stond had dit net zo goed een willekeurig veldje in een of andere banlieu kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:50 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit oogt echt als een vriendschappelijk potje
Waar ga je heen rijdenquote:
Wat ordinairquote:
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat je het anders schrijft? Jawel dat zeg ik wel.
Zeker wel. Lees maar goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |