#FreeKoffieplanter!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat is zeker het topic waar ideale schoonzonen als Koffieplanter en Slobeend zich verstoppen voor het VBL tuig.
Neuh, de vrouw was de hele dag weg en dit begon best laat, dus laat begonnen met thuiswerken en heb het voetbal terug zitten kijken voor het werk terwijl ik wat klusjes deed.quote:
Altijd deze bullshit. Menig eredivisie wedstrijd zoniet 3/4 is slechter van niveau. En dan heb je het nog niet over entertainmentwaarde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar voor een hoog niveau hoef je niet te kijken
Koeman houdt het bij Marten de Roonquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ik heb een franse Côtes du Rhône open getrokken voor deze gelegenheid.
De tweede wedstrijd ook?? Dat houdt hij niet eens vol.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Morgen bij Portugal - Congo en Engeland - Kroatië
Ja dat zeg ik tochquote:
We gaan een poging wagenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De tweede wedstrijd ook?? Dat houdt hij niet eens vol.
Stukje Ellie Lustquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:50 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit oogt echt als een vriendschappelijk potje
Dat je het anders schrijft? Jawel dat zeg ik wel.quote:
Lijsesterquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Em babbe
Dem bille
Koelie ballie
Oepa me kano
Man Jan
Morgen ook lekkere Tijden weerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Morgen bij Portugal - Congo en Engeland - Kroatië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |