Hopelijk kan je iets anders bijdragen dat positief isquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:42 schreef Alpha0 het volgende:
deze opmerking:
"Probeer te genieten van de wedstrijd en niet te veel grappen maken over de herkomst van de Franse spelers AUB"
Was precies de reden dat ik hier kwam moet ik bekennen
Akkoordquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:44 schreef Regilio_ het volgende:
"Hij slaat de wormen uit het gras"
Vent hou het gewoon bij hockey becommentariëren dan.
Nou ja, dan maar grappen over de herkomst van de spelers uit Senegal. Zit ik naar Frankrijk I vs Frankrijk II te kijken of zo?!!?!?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk kan je iets anders bijdragen dat positief is
Speciaal voor de topicpointer kwam je hier? Leuk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:42 schreef Alpha0 het volgende:
deze opmerking:
"Probeer te genieten van de wedstrijd en niet te veel grappen maken over de herkomst van de Franse spelers AUB"
Was precies de reden dat ik hier kwam moet ik bekennen
En de leukste heeft niemand gezien met Iran.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Isane het volgende:
We worden niet verwend met de wk wedstrijden
Gelachenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Coco het volgende:
Laten we het hier niet over andere subfora hebben.
Jullie zijn wel streng vanavondquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Coco het volgende:
Laten we het hier niet over andere subfora hebben.
Africa Allstars tegen de diaspora van Senegalquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar grappen over de herkomst van de spelers uit Senegal. Zit ik naar Frankrijk I vs Frankrijk II te kijken of zo?!!?!?
Is toch altijd zo, pas na de poulefase begint het toernooi echtquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Isane het volgende:
Argentinie Algerije zal wel super zijn omdat dan velen slapenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Isane het volgende:
Dat is zeker het topic waar ideale schoonzonen als Koffieplanter en Slobeend zich verstoppen voor het VBL tuig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
WLR SC is anders het enige warme bad op fok
Is dat de alltime topscorer van de Eredivisie?quote:
Voor je het weet escaleert volledig uit de hand!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie zijn wel streng vanavond
Hopelijk loop ik niet tegen een ban aan
Das Cum Billenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat de alltime topscorer van de Eredivisie?
Nu helemaalquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is toch altijd zo, pas na de poulefase begint het toernooi echt
Zit je aan de haring?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:44 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe de fuck is dit geen overtreding en geel?
Ik vond Iran - Nieuw-Zeeland wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Argentinie Algerije zal wel super zijn omdat dan velen slapen
Toen je laatst iemand een ban had gegeven was het forum de hele nacht slecht bereikbaar. Toeval?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie zijn wel streng vanavond
Hopelijk loop ik niet tegen een ban aan
Nee van der Kuijlen schrijf je andersquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat de alltime topscorer van de Eredivisie?
Nee laten we het hier gemoedelijk houden inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor je het weet escaleert volledig uit de hand!
Mwah ik vind de poulefase met die gekke potjes altijd erg gemoedelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is toch altijd zo, pas na de poulefase begint het toernooi echt
Ben jij opgebleven??quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Iran - Nieuw-Zeeland wel leuk eigenlijk
Sowieso gisteren wel een leuke dag. België was een epische pot, Iran was best leuk en in de groep van Spanje 2 verrassingen.
Correlatie is nog geen causaliteitquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen je laatst iemand een ban had gegeven was het forum de hele nacht slecht bereikbaar. Toeval?
Nu heb ik ook zin in haringquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Morgen bij Portugal - Congo en Engeland - Kroatië
Ja maar voor een hoog niveau hoef je niet te kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Mwah ik vind de poulefase met die gekke potjes altijd erg gemoedelijk.
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen je laatst iemand een ban had gegeven was het forum de hele nacht slecht bereikbaar. Toeval?
#FreeKoffieplanter!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat is zeker het topic waar ideale schoonzonen als Koffieplanter en Slobeend zich verstoppen voor het VBL tuig.
Neuh, de vrouw was de hele dag weg en dit begon best laat, dus laat begonnen met thuiswerken en heb het voetbal terug zitten kijken voor het werk terwijl ik wat klusjes deed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |