Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Die was de laatste paar weken pas een naar mens, hebben ze maar de helft van meegekregenquote:
nee dit domme geneuzel over wie ze zouden willen schiet lekker opquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
Het scheel wel chaotisch rondrennen naar hun faforietjes en de ambandjes
Dan kun je lekker oordelenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Bonnie vindt het eng dat mensen met haar in een bondje willen, want ze kennen haar niet.
Waarom vraagt ze dan met wie ze in een bondje zouden willen?
Ze hebben toch lange uitzending , kan mooi gevuld worden met kletskoekquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dit domme geneuzel over wie ze zouden willen schiet lekker op
Dus datquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Bonnie vindt het eng dat mensen met haar in een bondje willen, want ze kennen haar niet.
Zit Beau met 3 mannen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
Ben er wel uit.
Vossen: Casper, Bonnie, Yordy 2, Mila
Gieren: Ricky, Nyssa, Milan, Joshlyn
Haaien: Anouk, Delano, Fatima, Dominique
Slangen: Sayf, Beau, Yordy 1, Wesley
Leeuwen: Valentijne, Diederik, Roma, Julia
Ik pas 'm nog aan naar hoe ze straks op het scherm staan.
Ja met dat gezellige huisquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat de Beau uit het topic van pullup?
Ze vergeten dat ze haar kennen van de uitzendingenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:17 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:25 schreef Scottie16 het volgende:
Beau ken ik nog wel van Utopia, leuke meid.
Beau wilde een vrouwenbondjequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
Ben er wel uit.
Vossen: Casper, Bonnie, Yordy 2, Mila
Gieren: Ricky, Nyssa, Milan, Joshlyn
Haaien: Anouk, Delano, Fatima, Dominique
Slangen: Sayf, Beau, Yordy 1, Wesley
Leeuwen: Valentijne, Diederik, Roma, Julia
Ik pas 'm nog aan naar hoe ze straks op het scherm staan.
Lekker simpelquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vergeten dat ze haar kennen van de uitzendingen
Wellesquote:
Ze hadden het gezellig in die caravan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Scottie16 het volgende:
Beau had ff iets met Bas in Utopia tot Do kwam
Klopt ze was toen iets vollerquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden het gezellig in die caravan.
klopt ja, vond/vind Beau een leuke meidquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:29 schreef Scottie16 het volgende:
Beau had ff iets met Bas in Utopia tot Do kwam
altijd beter, flink wat nieuwenquote:
quote:
En ik maar hard nadenken over zijn naamquote:
denk maar aan zweefteefquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
En ik maar hard nadenken over zijn naam
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
Jesus gozer die lui kijken het programma ook wel.
Hij is de messiasquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Zweef praat alsof hij het tegen een kleuterklasje heeft.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Hij is de messias
de grote leider
owww zweef gij alleswetende
Alsjeblieft niet, ik wil bloed op m'n schermquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal toch niet zo zijn... dat het een keer een gezellige club wordt.. na 1½ jaar
Nee joh even wennen aan de camera's en dan komen de karakters naar buiten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal toch niet zo zijn... dat het een keer een gezellige club wordt.. na 1½ jaar
Diederik kon best wel koud reageren kijken hoe het nu gaatquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ja vals mens is datquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:42 schreef greysbones het volgende:
Mila begint al even gezellig te stoken
dat is wel degene van wie ik wat verwachtquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Diederik kon best wel koud reageren kijken hoe het nu gaat
Meestal komt er op dag 2 wel een met een reldingetje, meegekregen van achterquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh even wennen aan de camera's en dan komen de karakters naar buiten.
Sensatie of andere dingen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel degene van wie ik wat verwacht
maar Mila spant de kroon in vals zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
bonnie en mila vind ik een naar duo
samen net 2 valse zusjes
Ja nu weer over Saif beginnen terwijl die niet in hun bondje zit .. laat rusten en doorquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
bonnie en mila vind ik een naar duo
samen net 2 valse zusjes
En het geleuter of de reclame elke maand hierquote:
Klopt. Die gaat maar door. En dan gewoon doorgaan met walsen zou haar en Bonnie sieren als ze een keer sorry zeggen ook al hebben ze niet altijd gelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
maar Mila spant de kroon in vals zijn
Ze wil daar perse medestanders in, hoor haar nooit iets alleen oplossen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu weer over Saif beginnen terwijl die niet in hun bondje zit .. laat rusten en door
O leuk!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Jordi is paranormaal begaafd.
Hij voelt welke envelop voor hen is.
Er kwamen 4 enveloppen binnen, hij wist welke envelop voor zijn bondje is, want hij voelt zulke dingen, zei hij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
wat kan hij dan? (Kan niet meekijken vriend zit te gamen)
Moeten we alles voorkauwen nu dan, schop die gozer maar even wegquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
Kan niet alles hebben altijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten we alles voorkauwen nu dan, schop die gozer maar even weg
Dit is ook een antwoordquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten we alles voorkauwen nu dan, schop die gozer maar even weg
Okay okay jaja hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kwamen 4 enveloppen binnen, hij wist welke envelop voor zijn bondje is, want hij voelt zulke dingen, zei hij.
Precies, jammer voor hemquote:
Dan zeg ik lekker niksquote:
Kan je ook niet op je mobiel kijken dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
Die heb ik van mijn moeder ook vaak gehoord. Vaak kwam mijn naam erachteraan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat riep mijn oma ook altijd..... GODNONDERJU![]()
Nee, maar ik zal wel even stoppen met topicvervuilingquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook niet op je mobiel kijken dan?
Jammer ik zit wel eens iets te kijken en ondertussen hier op mobielquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal wel even stoppen met topicvervuiling
rustig aan
Daarom heb ik tegenwoordig NLZiet. Want hier is gametijd ook standaard rond Bondgenoten tijd. En vaak ook aan het werk op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
Op tv en pc?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
Loopt kijk gelijk met de reguliere tvuitzending?quote:
Nee. Een tijdje kon dat wel maar dat duurde niet lang.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Loopt kijk gelijk met de reguliere tvuitzending?
Ok jaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een eigen pc/laptop
Nou nou, die stak ook een mes in je rug als je even niet oplette.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:57 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ah zou leuk zijn, was wel een goeie gast
Volgens mij echt Groningsquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die heb ik van mijn moeder ook vaak gehoord. Vaak kwam mijn naam erachteraan.
tv provider kan je op je pc zienquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Loopt kijk gelijk met de reguliere tvuitzending?
Ok, bedankt voor de tip, ik ga dat even uitzoeken hoe ik dat moet doen.quote:
We helpen je aan een oplossing, ik kijk altijd op mijn laptop, oortjes in, ik vind het ideaal!quote:
woon op de veluwequote:
Ja doe ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de tip, ik ga dat even uitzoeken hoe ik dat moet doen.
Jullie zijn the best (quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We helpen je aan een oplossing, ik kijk altijd op mijn laptop, oortjes in, ik vind het ideaal!
Sowieso noemen ze zichzelf altijd "als beste getest". Na n jaar of 3 kan ik m al wel wegdoen merkte ik. Maar allemaal persoonlijk natuurlijk met matrassenquote:
Oh kan dit inmiddels weer live?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
oooooooooo wat makkelijk alleen op de browser inloggen op kijk (sorry ik weet echt niet waarom kwartje niet viel![]()
![]()
![]()
![]()
)
shit he maar bedankt supertips
Nou dat valt wel tegen.quote:
Ik vond haar verschrikkelijk maar toch heb ik er nu zin in ofzo. Ook wat Julia betreft.quote:
Nou nu zit ik te kutten met adblocker zooi, dus ik weet het niet zekerquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vond haar verschrikkelijk maar toch heb ik er nu zin in ofzo. Ook wat Julia betreft.
Dat is wel vaker de gave van mensen die dat hard roepen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:14 schreef Cirilico het volgende:
Dat heeft die paragnost niet al te best aangevoeld.
En het lelijke karakter.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
Diederik heeft nog steeds dezelfde lelijke broek
Het is geen dilemma.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw leuk de pot met 5000 ophogen of over 4 weken één punt hoger staan dan de hoogste Bondje
Zou ik nemen
Je zal maar eerste staan aan het eind van de maand, met hun als 2e.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw leuk de pot met 5000 ophogen of over 4 weken één punt hoger staan dan de hoogste Bondje
Zou ik nemen
Wel leuk voor DBG, de dames smelten al. Die hebben dat gedeelte niet gezien blijkbaar.quote:
dat gedeelte lag ook vaak bij Brittquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel leuk voor DBG, de dames smelten al. Die hebben dat gedeelte niet gezien blijkbaar.
Ze waren allebei verschrikkelijk. Hebben het nog best lang uitgehouden met elkaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gedeelte lag ook vaak bij Britt
met haar onzekere gejammer
was het niet het ballon hoog houdt spel, waar Britt zo bezig was met wat Diederik deed dat ze zelf de ballon liet vallen, of bijna ?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren allebei verschrikkelijk. Hebben het nog best lang uitgehouden met elkaar.
Ja omdat Diederik met een dame aan het dollen was met dat ballon hooghouden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het niet het ballon hoog houdt spel, waar Britt zo bezig was met wat Diederik deed dat ze zelf de ballon liet vallen, of bijna ?
Mooi, is dat ook eindelijk klaarquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:34 schreef spapaars het volgende:
Chess in het AD
https://www.ad.nl/show/ch(...)eel-heftig~a6abadb0/
Betekent dit dat de romance tussen de twee nu definitief over is? Gelukkig niet. „We kijken het gewoon lekker aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook eindelijk klaar![]()
Hoe zit het nu met het contact tussen die twee? „Ik ga binnenkort het gesprek met hem aan, dat staat al gepland, maar dat is een privé-gelegenheid. Ik wil dat het gewoon op een normale, volwassen manier tussen ons twee wordt afgehandeld. Dat is natuurlijk het minste wat ik kan doen.”
Dan maar wachten op Britt in RTL boulevardquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Betekent dit dat de romance tussen de twee nu definitief over is? Gelukkig niet. „We kijken het gewoon lekker aan.
Misschien een keer stoppen om Valentijne hem en hij te noemen, zo voorspelbaar en onnodig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat is even wennen zo'n tsunami aan nieuwe deelnemers. Beau en Fatima (toevallig weer een donkere Fatima na de vorige van een paar cyclussen geleden) zijn wel de leukste. Beau is geen steek veranderd, maar wel wat spuitjes gezet in haar gezicht zo te zien. Verder nog steeds een top figuurtje. Die gozertjes, weet ik nog niet zo niet. Die man met zijn roze pak die heeft aan LLDL mee gedaan volgens mij. Lijkt ook een beetje op die gozer die met BB mee gedaan heeft een paar jaar terug.
Die eerste Jordy is het broertje van Robert. Net zo'n type en ook zo naïef. Mila gaat zich laten gelden deze cyclus denk ik die was en blijft maar met Sayf bezig dus dat gaat weer clashen.
Roma terug, nou die mag wel even flink de min in getrapt worden voorlopig. Dan vliegen de pontjes er wel af. Valentijne is nog breder geworden en begint steeds meer op haar broer te lijken. Leuke act dat Casper weg wilde rennen, maar niet gelukt...
Diederik heeft er een paar plak plaatjes bij. Vond het wel een aardige gozer voordat hij met zijn kleine meid wat kreeg in zijn vorige periode. Hopelijk houdt hij het vol om geen setje met een andere meid te vormen maar ik vrees al weer met grote vrezen helaas.
Julia mot weer een pruik hebben. Blijkbaar is die we haar geschonken hebben als kijker al weer kapot of niet goed genoeg want ze is nog steeds kalend zag ik bij een top shot...
De Leeuwen gaan inderdaad in een tent dus die hebben ze weer uit de mottenballen getrokken.
Snap overigens nog niet veel van die opdracht die de Slangen kregen, maar goed dat zien we morgen. Dan pas uitzending om 22.00 uur! Waarom nu weer?
Alle deelnemers vieren overal continue feest leven de lol en zijn verslaafd aan aandacht ..nou ja op Instagram danquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:54 schreef schetterklep het volgende:
Ik zag dat Salar deze avond ook al in Shownieuws verscheen. Wel alleen dus hij sprak ook weer voor Mercedes natuurlijk. Gaat helemaal goed! Allemaal leuke dingen doen zoals samen in de auto rijden met muziek aan
Dat heeft ook een houdbaarheid datum.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle deelnemers vieren overal continue feest leven de lol en zijn verslaafd aan aandacht ..nou ja op Instagram dan
Jup, en dan gaan ze weer ergens aanzitten, in een Jonny de Mol dingetjequote:
Britt is allang uit the picture overal. En sommige hebben wel een charisma dus die willen ze wel ergens hebben maar ach dat lullige de Mol spelletje stelt toch ook geen reet voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en dan gaan ze weer ergens aanzitten, in een Jonny de Mol dingetje
Ik gok op een Britt'tje ergens
Britttje is wel accuut weer hót natuurlijk.. haar ex zit ineens weer in the picture wie wil dit nu niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Britt is allang uit the picture overal. En sommige hebben wel een charisma dus die willen ze wel ergens hebben maar ach dat lullige de Mol spelletje stelt toch ook geen reet voor.
Is dat zo? Moet het nog maar zien, vind haar niet veel potentie hebben in wat dan ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Britttje is wel accuut weer hót natuurlijk.. haar ex zit ineens weer in the picture wie wil dit nu niet?
Ze kan janke&skreewe als de beste, in heel het DBG program was er geen beterequote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Moet het nog maar zien, vind haar niet veel potentie hebben in wat dan ook.
Ja is leuk voor DBG maar voor de rest zit er 0,0 in. Niet interessant geen spelletjes materiaal zelfs niet shownieuws.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan janke&skreewe als de beste, in heel het DBG program was er geen betere
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een keer stoppen om Valentijne hem en hij te noemen, zo voorspelbaar en onnodig.
Blijkbaar, heeft ze weer tijd om weer de cams op de zoeken, en een afgeladen Insta account vers houden geeft verplichtingen , mooi dat SBS die kans geeft ,wat is de Wereld toch mooi enzo gelulquote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat huis na 7 jaar eindelijk af?
Hou maar op ik wordt alweer een beetje onrustigquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Nou Jessie en Bas nog terug. Zo af en toe een oud RLS'er terug heb ik liever dan een oud bewoner van DB terug, uitzonderingen daargelaten Robert (ouwe kakkerlak) of Salar over een tijdje weer.
Ach, dat moet ze toch lekker zelf weten als ze dat in een post wil zetten. Vond het niet haar beste stukje. Bijna alles was gerecycled uit het topic van vanavond.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een keer stoppen om Valentijne hem en hij te noemen, zo voorspelbaar en onnodig.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:25 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ach, dat moet ze toch lekker zelf weten als ze dat in een post wil zetten. Vond het niet haar beste stukje. Bij alles was gerecycled uit het topic van vanavond.
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gedeelte lag ook vaak bij Britt
met haar onzekere gejammer
Dat had ik niet zo begrepen van hoe Jan het uitlegde. Ik dacht dat hij zei dat als iemand in een bondje al familiebezoek had aangevraagd, dat juist niet naar de wissel ging, maar gewoon doorging. Dus, niet zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Leeuwe Reservebank , Mogen Nix krijgen Nix, Geen Familiebezoek, Wel familiebezoek overnemen van de wissel.. Geen knockouts , mogen nergens aan meedoen behalve groepsopdrachten .. Ze mogen wel eten aannemen![]()
En wisselen veel wisselen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
SlooMaa is lekker aangekomen, die haalt wel een maand met nixJulie heeft ook nog best veel haar..
![]()
Dat begreep ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat had ik niet zo begrepen van hoe Jan het uitlegde. Ik dacht dat hij zei dat als iemand in een bondje al familiebezoek had aangevraagd, dat juist niet naar de wissel ging, maar gewoon doorging. Dus, niet zoals vorig jaar.
Cyclus 11 ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?
Diederik kwam er in de 8e cyclus in, een maand later kwam Brittquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?
Beide gemist , en de eerste indruk van Diederik gisteren was niet best, wat een griezelquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Diederik kwam er in de 8e cyclus in, een maand later kwam Britt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Voor zover ik weet is ze geopereerd en dus echt een vrouw nu. Voor mij is ze dan 'ze' en 'haar'.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze als vrouw door het leven gaat, dat is ze ook. Als een persoon haar hardnekkig als mannelijk blijft benoemen is dat gewoon kinderachtig en dom. Maar dat zegt meer over het persoon zelf.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ze geopereerd en dus echt een vrouw nu. Voor mij is ze dan 'ze' en 'haar'.
Heb daar niet zo'n probleem mee. Heb meer problemen met mensen die zich 'hen' en 'die' voelen en zo aangesproken willen worden, omdat ze zich man noch vrouw voelen, of soms het een en soms het ander.
Voor mij ben je wat je tussen je benen hebt.
Gaat mij ook veel te ver, vooral als je jezelf ´Freaky´ noemt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat aangevraagde familiebezoek juist wél naar de wissel ging.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat had ik niet zo begrepen van hoe Jan het uitlegde. Ik dacht dat hij zei dat als iemand in een bondje al familiebezoek had aangevraagd, dat juist niet naar de wissel ging, maar gewoon doorging. Dus, niet zoals vorig jaar.
Dan hoeft ze zich ook niet meer bij elke gelegenheid transvrouw te noemen, dat blijft dan ook almaar verwarring wekkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ze geopereerd en dus echt een vrouw nu. Voor mij is ze dan 'ze' en 'haar'.
Heb daar niet zo'n probleem mee. Heb meer problemen met mensen die zich 'hen' en 'die' voelen en zo aangesproken willen worden, omdat ze zich man noch vrouw voelen, of soms het een en soms het ander.
Voor mij ben je wat je tussen je benen hebt.
Er is geen verwarring, ze IS een transgender VROUW.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan hoeft ze zich ook niet meer bij elke gelegenheid transvrouw te noemen, dat blijft dan ook almaar verwarring wekken
Jaja dat noemt ze ook waar mogelijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen verwarring, ze IS een transgender VROUW.
Klopt:quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat aangevraagde familiebezoek juist wél naar de wissel ging.
Omdat het blijkbaar nog nodig is dat mensen beseffen dat ze nu een vrouw is, sommige kunnen dat nog steeds niet behappen dat blijkt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja dat noemt ze ook waar mogelijk
Ik ga een dragqueen of iemand die gewoon graag vrouwenkleren draagt, niet direct zien als een vrouw, nee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze als vrouw door het leven gaat, dat is ze ook. Als een persoon haar hardnekkig als mannelijk blijft benoemen is dat gewoon kinderachtig en dom. Maar dat zegt meer over het persoon zelf.
Ah ja, de verwarring zat hem in 'de leeuw' die wisselt 'de leeuw' blijven noemen, wat ie dan niet meer is.quote:
Een dragqueen is ook gewoon een man en dat wil hij ook zo houden. Appels en peren vergelijken dit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga een dragqueen of iemand die gewoon graag vrouwenkleren draagt, niet direct zien als een vrouw, nee.
Dus die spreek ik aan als 'hem' en 'hij'. Voor mij is wel de maatstaf of iemand echt van man naar vrouw is veranderd of alleen in kleding, make up en haardracht. Geslacht bij geboorte is niet belangrijk, vind ik.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat ze de blaasvoetbaltafel weer van stal gehaald hebben, dat was wel lachen de vorige keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat aangevraagde familiebezoek juist wél naar de wissel ging.
quote:
Dat ligt er aan hoeveel Leeuwen en gewisseld gaan worden de komende weken, met een beetje pech zitten einde cycus 4 andere Leeuwen op de reservebank en zijn Diedert, Valentin, Slooma en Beau vaste cast gewordenquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Die Leeuwen spelen voor spek en bonen mee en komen alleen maar TV maken tot dat ze gewisseld worden en in een bondje komen. Ik denk dat met de knock outs die zij dus niet mogen spelen, de leeuwen automatisch naar huis worden gestuurd of er wordt genomineerd wie mag blijven. Kan me voor de geest halen dat dit vorig jaar ook zo ging.
Ja bizarr, alle 22h afleveringen een dag later downloaden en kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
Wat een chaos. Had het gewoon om 19:30 gelaten..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
21:00 kon ik nog meepakken, maar 22:00 wordt de volgende dag. En dit allemaal om dat vandaag inside oranje geklets?quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
jepquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
21:00 kon ik nog meepakken, maar 22:00 wordt de volgende dag. En dit allemaal om dat vandaag inside oranje geklets?
Naar de USA? Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:26 schreef Gia het volgende:
Hoorde Jan ook iets zeggen over 'spelen voor iets veel groters', of iets van die strekking.
Zou het zo kunnen zijn dat ALS Nederland de finale speelt dat ze daar dan 2 kaartjes voor hebben??
Zou wel passen binnen het thema en da's echt een grote prijs.
Op woensdag 17 juni 2026 13:44 schreef spapaars het volgende:
EN dat is nog een herhaling ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:44 schreef spapaars het volgende:
Alles opgescoven voor een ander programma.
[ afbeelding ]
Ik denk het ook niet. Gaat zoveel administratie aan vooraf tegenwoordig. Dat regel je niet even in 2 dagen.quote:
Denk niet dat ze daar een budget voor hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:26 schreef Gia het volgende:
Hoorde Jan ook iets zeggen over 'spelen voor iets veel groters', of iets van die strekking.
Zou het zo kunnen zijn dat ALS Nederland de finale speelt dat ze daar dan 2 kaartjes voor hebben??
Zou wel passen binnen het thema en da's echt een grote prijs.
Sjah logisch toch? zo snel mogelijk setjes maken voordat de cijfers inzakkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Dat latere tijdstip en dus later terugkijken is helemaal zo'n ramp nog niet ..
Vooruitblik van dag 1 op openbare basisschool 'Het Bondgenootje':
Wie vin jij knap? ik vin die knap, jij toch ook? ja ik vin die ook knap
Zelfde personen, later op de dag in een andere ruimte:
Bwoah, die hebben met die net te lange cycli best al wel een ton uitgespaard.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar een budget voor hebben.
Knokken om Diederik. Pfff, komen ze nog wel van terug. Is nog veel erger dan Salar, qua kapsones.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah logisch toch? zo snel mogelijk setjes maken voordat de cijfers inzakken
Je weet het zodra je deze texen hoort.. "wat bedoelde je met wat je net zei" ( BrittMode)quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Knokken om Diederik. Pfff, komen ze nog wel van terug. Is nog veel erger dan Salar, qua kapsones.
Oh, als ik terugdenk aan Britt en Diederik, trekken mijn tenen weer krom in mijn schoenen. Zo toxic die twee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet het zodra je deze texen hoort.. "wat bedoelde je met wat je net zei" ( BrittMode)
Zeggen we in Gelderland ook maar dan zonder die D en God ervoor ; G*d-nondejuquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dacht ik Brabants hoor. Wij zeiden altijd nondedju.
de enige reden waarom ik zou willen kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Dat latere tijdstip en dus later terugkijken is helemaal zo'n ramp nog niet ..
Vooruitblik van dag 1 op openbare basisschool 'Het Bondgenootje':
Zelfde personen, later op de dag in een andere ruimte:
Vond ze dat vorig jaar ook kut ja?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
de enige reden waarom ik zou willen kijken
Roma die de tent haaaat![]()
kan niet wachten op 30 + graden
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond ze dat vorig jaar ook kut ja?
* KinKiJan zet Roma stemmetje op: "misschien dat ze wel door een hééééleboel kleine muggebeestjes geprikt wordt, en dat ze dan hééél snel weer naar haar mama toe wil"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Nog een paar weekjes, ze programmeren nou eenmaal om het voetbal heen. Logisch dus juist met betrekking tot de kijkcijfers.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:47 schreef schetterklep het volgende:
Nou, kan zo naar bedRare programmering, zal de kijkcijfers geen goed doen lijkt me zo.
Is dit alleen vandaag of elke dag wat anders
Zo dan wat een wisselingen kwa tijd gaat ze kijkcijfers kosten denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het juist beter.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
dat donkere haar staat Roma echt totaal niet
tis net of ze een pruik op heeft
Als het los is staat het beter.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:01 schreef greysbones het volgende:
dat donkere haar staat Roma echt totaal niet
tis net of ze een pruik op heeft
dat blonde was dood gefrituurd en gewoon vies porno blondquote:
Het is maar net in welk bondje beland, gaat nogal een stoelendans worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Blijf het raar vinden dat ze zomaar een plaats opschuiven door zo'n stomme envelope
Maar die brief blijft aktief.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar net in welk bondje beland, gaat nogal een stoelendans worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |