Misschien een keer stoppen om Valentijne hem en hij te noemen, zo voorspelbaar en onnodig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat is even wennen zo'n tsunami aan nieuwe deelnemers. Beau en Fatima (toevallig weer een donkere Fatima na de vorige van een paar cyclussen geleden) zijn wel de leukste. Beau is geen steek veranderd, maar wel wat spuitjes gezet in haar gezicht zo te zien. Verder nog steeds een top figuurtje. Die gozertjes, weet ik nog niet zo niet. Die man met zijn roze pak die heeft aan LLDL mee gedaan volgens mij. Lijkt ook een beetje op die gozer die met BB mee gedaan heeft een paar jaar terug.
Die eerste Jordy is het broertje van Robert. Net zo'n type en ook zo naïef. Mila gaat zich laten gelden deze cyclus denk ik die was en blijft maar met Sayf bezig dus dat gaat weer clashen.
Roma terug, nou die mag wel even flink de min in getrapt worden voorlopig. Dan vliegen de pontjes er wel af. Valentijne is nog breder geworden en begint steeds meer op haar broer te lijken. Leuke act dat Casper weg wilde rennen, maar niet gelukt...
Diederik heeft er een paar plak plaatjes bij. Vond het wel een aardige gozer voordat hij met zijn kleine meid wat kreeg in zijn vorige periode. Hopelijk houdt hij het vol om geen setje met een andere meid te vormen maar ik vrees al weer met grote vrezen helaas.
Julia mot weer een pruik hebben. Blijkbaar is die we haar geschonken hebben als kijker al weer kapot of niet goed genoeg want ze is nog steeds kalend zag ik bij een top shot...
De Leeuwen gaan inderdaad in een tent dus die hebben ze weer uit de mottenballen getrokken.
Snap overigens nog niet veel van die opdracht die de Slangen kregen, maar goed dat zien we morgen. Dan pas uitzending om 22.00 uur! Waarom nu weer?
Alle deelnemers vieren overal continue feest leven de lol en zijn verslaafd aan aandacht ..nou ja op Instagram danquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:54 schreef schetterklep het volgende:
Ik zag dat Salar deze avond ook al in Shownieuws verscheen. Wel alleen dus hij sprak ook weer voor Mercedes natuurlijk. Gaat helemaal goed! Allemaal leuke dingen doen zoals samen in de auto rijden met muziek aan
Dat heeft ook een houdbaarheid datum.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle deelnemers vieren overal continue feest leven de lol en zijn verslaafd aan aandacht ..nou ja op Instagram dan
Jup, en dan gaan ze weer ergens aanzitten, in een Jonny de Mol dingetjequote:
Britt is allang uit the picture overal. En sommige hebben wel een charisma dus die willen ze wel ergens hebben maar ach dat lullige de Mol spelletje stelt toch ook geen reet voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en dan gaan ze weer ergens aanzitten, in een Jonny de Mol dingetje
Ik gok op een Britt'tje ergens
Britttje is wel accuut weer hót natuurlijk.. haar ex zit ineens weer in the picture wie wil dit nu niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Britt is allang uit the picture overal. En sommige hebben wel een charisma dus die willen ze wel ergens hebben maar ach dat lullige de Mol spelletje stelt toch ook geen reet voor.
Is dat zo? Moet het nog maar zien, vind haar niet veel potentie hebben in wat dan ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Britttje is wel accuut weer hót natuurlijk.. haar ex zit ineens weer in the picture wie wil dit nu niet?
Ze kan janke&skreewe als de beste, in heel het DBG program was er geen beterequote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Moet het nog maar zien, vind haar niet veel potentie hebben in wat dan ook.
Ja is leuk voor DBG maar voor de rest zit er 0,0 in. Niet interessant geen spelletjes materiaal zelfs niet shownieuws.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kan janke&skreewe als de beste, in heel het DBG program was er geen betere
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een keer stoppen om Valentijne hem en hij te noemen, zo voorspelbaar en onnodig.
Blijkbaar, heeft ze weer tijd om weer de cams op de zoeken, en een afgeladen Insta account vers houden geeft verplichtingen , mooi dat SBS die kans geeft ,wat is de Wereld toch mooi enzo gelulquote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat huis na 7 jaar eindelijk af?
Hou maar op ik wordt alweer een beetje onrustigquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Nou Jessie en Bas nog terug. Zo af en toe een oud RLS'er terug heb ik liever dan een oud bewoner van DB terug, uitzonderingen daargelaten Robert (ouwe kakkerlak) of Salar over een tijdje weer.
Ach, dat moet ze toch lekker zelf weten als ze dat in een post wil zetten. Vond het niet haar beste stukje. Bijna alles was gerecycled uit het topic van vanavond.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een keer stoppen om Valentijne hem en hij te noemen, zo voorspelbaar en onnodig.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:25 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ach, dat moet ze toch lekker zelf weten als ze dat in een post wil zetten. Vond het niet haar beste stukje. Bij alles was gerecycled uit het topic van vanavond.
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gedeelte lag ook vaak bij Britt
met haar onzekere gejammer
Dat had ik niet zo begrepen van hoe Jan het uitlegde. Ik dacht dat hij zei dat als iemand in een bondje al familiebezoek had aangevraagd, dat juist niet naar de wissel ging, maar gewoon doorging. Dus, niet zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Leeuwe Reservebank , Mogen Nix krijgen Nix, Geen Familiebezoek, Wel familiebezoek overnemen van de wissel.. Geen knockouts , mogen nergens aan meedoen behalve groepsopdrachten .. Ze mogen wel eten aannemen![]()
En wisselen veel wisselen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
SlooMaa is lekker aangekomen, die haalt wel een maand met nixJulie heeft ook nog best veel haar..
![]()
Dat begreep ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat had ik niet zo begrepen van hoe Jan het uitlegde. Ik dacht dat hij zei dat als iemand in een bondje al familiebezoek had aangevraagd, dat juist niet naar de wissel ging, maar gewoon doorging. Dus, niet zoals vorig jaar.
Cyclus 11 ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?
Diederik kwam er in de 8e cyclus in, een maand later kwam Brittquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?
Beide gemist , en de eerste indruk van Diederik gisteren was niet best, wat een griezelquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Diederik kwam er in de 8e cyclus in, een maand later kwam Britt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Voor zover ik weet is ze geopereerd en dus echt een vrouw nu. Voor mij is ze dan 'ze' en 'haar'.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |