Hou maar op ik wordt alweer een beetje onrustigquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Nou Jessie en Bas nog terug. Zo af en toe een oud RLS'er terug heb ik liever dan een oud bewoner van DB terug, uitzonderingen daargelaten Robert (ouwe kakkerlak) of Salar over een tijdje weer.
Ach, dat moet ze toch lekker zelf weten als ze dat in een post wil zetten. Vond het niet haar beste stukje. Bijna alles was gerecycled uit het topic van vanavond.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een keer stoppen om Valentijne hem en hij te noemen, zo voorspelbaar en onnodig.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:25 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ach, dat moet ze toch lekker zelf weten als ze dat in een post wil zetten. Vond het niet haar beste stukje. Bij alles was gerecycled uit het topic van vanavond.
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gedeelte lag ook vaak bij Britt
met haar onzekere gejammer
Dat had ik niet zo begrepen van hoe Jan het uitlegde. Ik dacht dat hij zei dat als iemand in een bondje al familiebezoek had aangevraagd, dat juist niet naar de wissel ging, maar gewoon doorging. Dus, niet zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Leeuwe Reservebank , Mogen Nix krijgen Nix, Geen Familiebezoek, Wel familiebezoek overnemen van de wissel.. Geen knockouts , mogen nergens aan meedoen behalve groepsopdrachten .. Ze mogen wel eten aannemen![]()
En wisselen veel wisselen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
SlooMaa is lekker aangekomen, die haalt wel een maand met nixJulie heeft ook nog best veel haar..
![]()
Dat begreep ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat had ik niet zo begrepen van hoe Jan het uitlegde. Ik dacht dat hij zei dat als iemand in een bondje al familiebezoek had aangevraagd, dat juist niet naar de wissel ging, maar gewoon doorging. Dus, niet zoals vorig jaar.
Cyclus 11 ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?
Diederik kwam er in de 8e cyclus in, een maand later kwam Brittquote:Op woensdag 17 juni 2026 08:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kan me die Britt helemaal niet herinneren, was dat in het begin want ik ben het pas later gaan volgen?
Beide gemist , en de eerste indruk van Diederik gisteren was niet best, wat een griezelquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Diederik kwam er in de 8e cyclus in, een maand later kwam Britt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Voor zover ik weet is ze geopereerd en dus echt een vrouw nu. Voor mij is ze dan 'ze' en 'haar'.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien een keer stoppen om Valentijne hem en hij te noemen, zo voorspelbaar en onnodig.
Het gaat er om dat ze als vrouw door het leven gaat, dat is ze ook. Als een persoon haar hardnekkig als mannelijk blijft benoemen is dat gewoon kinderachtig en dom. Maar dat zegt meer over het persoon zelf.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ze geopereerd en dus echt een vrouw nu. Voor mij is ze dan 'ze' en 'haar'.
Heb daar niet zo'n probleem mee. Heb meer problemen met mensen die zich 'hen' en 'die' voelen en zo aangesproken willen worden, omdat ze zich man noch vrouw voelen, of soms het een en soms het ander.
Voor mij ben je wat je tussen je benen hebt.
Gaat mij ook veel te ver, vooral als je jezelf ´Freaky´ noemt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat aangevraagde familiebezoek juist wél naar de wissel ging.quote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat had ik niet zo begrepen van hoe Jan het uitlegde. Ik dacht dat hij zei dat als iemand in een bondje al familiebezoek had aangevraagd, dat juist niet naar de wissel ging, maar gewoon doorging. Dus, niet zoals vorig jaar.
Dan hoeft ze zich ook niet meer bij elke gelegenheid transvrouw te noemen, dat blijft dan ook almaar verwarring wekkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is ze geopereerd en dus echt een vrouw nu. Voor mij is ze dan 'ze' en 'haar'.
Heb daar niet zo'n probleem mee. Heb meer problemen met mensen die zich 'hen' en 'die' voelen en zo aangesproken willen worden, omdat ze zich man noch vrouw voelen, of soms het een en soms het ander.
Voor mij ben je wat je tussen je benen hebt.
Er is geen verwarring, ze IS een transgender VROUW.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan hoeft ze zich ook niet meer bij elke gelegenheid transvrouw te noemen, dat blijft dan ook almaar verwarring wekken
Jaja dat noemt ze ook waar mogelijkquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen verwarring, ze IS een transgender VROUW.
Klopt:quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat aangevraagde familiebezoek juist wél naar de wissel ging.
Omdat het blijkbaar nog nodig is dat mensen beseffen dat ze nu een vrouw is, sommige kunnen dat nog steeds niet behappen dat blijkt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja dat noemt ze ook waar mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |