Er kwamen 4 enveloppen binnen, hij wist welke envelop voor zijn bondje is, want hij voelt zulke dingen, zei hij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
wat kan hij dan? (Kan niet meekijken vriend zit te gamen)
Moeten we alles voorkauwen nu dan, schop die gozer maar even wegquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
Kan niet alles hebben altijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten we alles voorkauwen nu dan, schop die gozer maar even weg
Dit is ook een antwoordquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten we alles voorkauwen nu dan, schop die gozer maar even weg
Okay okay jaja hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kwamen 4 enveloppen binnen, hij wist welke envelop voor zijn bondje is, want hij voelt zulke dingen, zei hij.
Precies, jammer voor hemquote:
Dan zeg ik lekker niksquote:
Kan je ook niet op je mobiel kijken dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
Die heb ik van mijn moeder ook vaak gehoord. Vaak kwam mijn naam erachteraan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat riep mijn oma ook altijd..... GODNONDERJU![]()
Nee, maar ik zal wel even stoppen met topicvervuilingquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook niet op je mobiel kijken dan?
Jammer ik zit wel eens iets te kijken en ondertussen hier op mobielquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal wel even stoppen met topicvervuiling
rustig aan
Daarom heb ik tegenwoordig NLZiet. Want hier is gametijd ook standaard rond Bondgenoten tijd. En vaak ook aan het werk op dat tijdstip.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
Op tv en pc?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O leuk!
Loopt kijk gelijk met de reguliere tvuitzending?quote:
Nee. Een tijdje kon dat wel maar dat duurde niet lang.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Loopt kijk gelijk met de reguliere tvuitzending?
Ok jaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een eigen pc/laptop
Nou nou, die stak ook een mes in je rug als je even niet oplette.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:57 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ah zou leuk zijn, was wel een goeie gast
Volgens mij echt Groningsquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die heb ik van mijn moeder ook vaak gehoord. Vaak kwam mijn naam erachteraan.
tv provider kan je op je pc zienquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Loopt kijk gelijk met de reguliere tvuitzending?
Ok, bedankt voor de tip, ik ga dat even uitzoeken hoe ik dat moet doen.quote:
We helpen je aan een oplossing, ik kijk altijd op mijn laptop, oortjes in, ik vind het ideaal!quote:
woon op de veluwequote:
Ja doe ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de tip, ik ga dat even uitzoeken hoe ik dat moet doen.
Jullie zijn the best (quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We helpen je aan een oplossing, ik kijk altijd op mijn laptop, oortjes in, ik vind het ideaal!
dat gaat je tegenvallenquote:
Sowieso noemen ze zichzelf altijd "als beste getest". Na n jaar of 3 kan ik m al wel wegdoen merkte ik. Maar allemaal persoonlijk natuurlijk met matrassenquote:
Oh kan dit inmiddels weer live?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
oooooooooo wat makkelijk alleen op de browser inloggen op kijk (sorry ik weet echt niet waarom kwartje niet viel![]()
![]()
![]()
![]()
)
shit he maar bedankt supertips
Nou dat valt wel tegen.quote:
Ik vond haar verschrikkelijk maar toch heb ik er nu zin in ofzo. Ook wat Julia betreft.quote:
Nou nu zit ik te kutten met adblocker zooi, dus ik weet het niet zekerquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:08 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vond haar verschrikkelijk maar toch heb ik er nu zin in ofzo. Ook wat Julia betreft.
Dat is wel vaker de gave van mensen die dat hard roepen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:14 schreef Cirilico het volgende:
Dat heeft die paragnost niet al te best aangevoeld.
En het lelijke karakter.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
Diederik heeft nog steeds dezelfde lelijke broek
Het is geen dilemma.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw leuk de pot met 5000 ophogen of over 4 weken één punt hoger staan dan de hoogste Bondje
Zou ik nemen
Je zal maar eerste staan aan het eind van de maand, met hun als 2e.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw leuk de pot met 5000 ophogen of over 4 weken één punt hoger staan dan de hoogste Bondje
Zou ik nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |