Ik ga een dragqueen of iemand die gewoon graag vrouwenkleren draagt, niet direct zien als een vrouw, nee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze als vrouw door het leven gaat, dat is ze ook. Als een persoon haar hardnekkig als mannelijk blijft benoemen is dat gewoon kinderachtig en dom. Maar dat zegt meer over het persoon zelf.
Ah ja, de verwarring zat hem in 'de leeuw' die wisselt 'de leeuw' blijven noemen, wat ie dan niet meer is.quote:
Een dragqueen is ook gewoon een man en dat wil hij ook zo houden. Appels en peren vergelijken dit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ga een dragqueen of iemand die gewoon graag vrouwenkleren draagt, niet direct zien als een vrouw, nee.
Dus die spreek ik aan als 'hem' en 'hij'. Voor mij is wel de maatstaf of iemand echt van man naar vrouw is veranderd of alleen in kleding, make up en haardracht. Geslacht bij geboorte is niet belangrijk, vind ik.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat ze de blaasvoetbaltafel weer van stal gehaald hebben, dat was wel lachen de vorige keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat aangevraagde familiebezoek juist wél naar de wissel ging.
quote:
Dat ligt er aan hoeveel Leeuwen en gewisseld gaan worden de komende weken, met een beetje pech zitten einde cycus 4 andere Leeuwen op de reservebank en zijn Diedert, Valentin, Slooma en Beau vaste cast gewordenquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Die Leeuwen spelen voor spek en bonen mee en komen alleen maar TV maken tot dat ze gewisseld worden en in een bondje komen. Ik denk dat met de knock outs die zij dus niet mogen spelen, de leeuwen automatisch naar huis worden gestuurd of er wordt genomineerd wie mag blijven. Kan me voor de geest halen dat dit vorig jaar ook zo ging.
Ja bizarr, alle 22h afleveringen een dag later downloaden en kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
Wat een chaos. Had het gewoon om 19:30 gelaten..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
21:00 kon ik nog meepakken, maar 22:00 wordt de volgende dag. En dit allemaal om dat vandaag inside oranje geklets?quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
jepquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
21:00 kon ik nog meepakken, maar 22:00 wordt de volgende dag. En dit allemaal om dat vandaag inside oranje geklets?
Naar de USA? Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:26 schreef Gia het volgende:
Hoorde Jan ook iets zeggen over 'spelen voor iets veel groters', of iets van die strekking.
Zou het zo kunnen zijn dat ALS Nederland de finale speelt dat ze daar dan 2 kaartjes voor hebben??
Zou wel passen binnen het thema en da's echt een grote prijs.
Op woensdag 17 juni 2026 13:44 schreef spapaars het volgende:
EN dat is nog een herhaling ookquote:Op woensdag 17 juni 2026 13:44 schreef spapaars het volgende:
Alles opgescoven voor een ander programma.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |