Er is nu eenmaal een voortplantingsdrangquote:
Rare conclusie trek jij. Ik ben tegen dwang en voor technologie omdat die laatste (in de toekomst) de opties vergroot voor homoseksuelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ze hebben geen keuze, want een homoseksuele relatie vind je destructief.
Dus in jouw wereld moeten homo's gedwongen een heterorelatie aangaan.
Desnoods door genetische manipulatie toe te passen.
Wat nobel van je.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Rare conclusie trek jij. Ik ben tegen dwang en voor technologie omdat die laatste (in de toekomst) de opties vergroot voor homoseksuelen.
Welke opties hebben ze nu niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Rare conclusie trek jij. Ik ben tegen dwang en voor technologie omdat die laatste (in de toekomst) de opties vergroot voor homoseksuelen.
Ja, hij wringt zich in allerlei bochten.quote:
Ik vind dit heel gevaarlijke uitgangspunten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:44 schreef sp3c het volgende:
Hoe moet technologie in godsnaam je geaardheid gaan veranderen
Dat je het woord "zonde" gebruikt, zegt al genoeg. Een zonde is iets wat iemand fout doet. En daarbij trek je hierbij de schoenen aan van God.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nergens gezegd, erop gehint of aangegeven dat ik denk dat iemand daar zelf voor kiest. Ik heb een theologisch antwoord gegeven op de vraag in de OP: waarom homoseksualiteit als zonde wordt beschouwd binnen de Christelijke religie zoals ik die zie. Ik heb niets gezegd over hoe iemand daar persoonlijk in staat of zou moeten staan. Wel heb ik in mijn eerste post in dit topic aangegeven dat God een God van alle mensen is, compassie voor ons allen heeft en ons allemaal wil redden, omdat wij allemaal gezondigd hebben. Ik denk dat dat voorop staat: iets 'zondig' noemen wil niet zeggen dat je de persoon automatisch veroordeelt of beschuldigt van intentie of opzet. Ik begrijp je reactie dus ook niet.
gevaarlijk weet ik niet maar het is wel heel raar aan het worden allemaal, technologie gaat je niet meer of minder homoseksueel makenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:16 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind dit heel gevaarlijke uitgangspunten.
niet echtquote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:45 schreef ems. het volgende:
Dat is een beetje de paradox van het christendom. Homo's zijn vies maar tegelijkertijd zijn christenen ontzettend gay.
Vertel, welke privileges hebben hetero's in Nederland die ervoor zorgen dat homo's geen normaal leven kunnen leiden?quote:Op woensdag 17 juni 2026 07:01 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Een normaal leven leiden. Heteroseksueel zijn is immers de norm.
Het schurkt aan programma's uit de vorige eeuw, waarbij men trachtte de mensheid te ontdoen van groepen met eigenschappen die als onwenselijk werden gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
gevaarlijk weet ik niet maar het is wel heel raar aan het worden allemaal, technologie gaat je niet meer of minder homoseksueel maken
schien dat je het in de toekomst in de baarmoeder uit kont sluiten maar dat lijkt me ethisch niet erg verantwoord en in het is er voor een reden, die kennen we misschien niet dus ik weet niet hoe verantwoord het is om homoseksualiteit uit te gaan sluiten zonder reden
Nee niet zoals een pannenkoek bestaat.quote:
Heel juist. Geesten produceren ook geen zaadcellen. Dit is gewoon biologie, en iedereen die waarde hecht aan wetenschap, zou zich daar toch bij moeten neerleggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Om zwanger te worden, is een eicel en een zaadcel nodig.
Vrouwen produceren geen zaadcellen.
Ik weet niet wat daar 'nauw bijbels' aan is. Lijkt mij gewoon puur biologie, en iedereen die waarde hecht aan wetenschap, zou zich daar toch bij moeten neerleggen.
Liever dat dan dat er met mijn DNA geknoeid wordt door AI.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:37 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Tegen je geaardheid in gemeenschap der geslachten hebben? Bah.
Bijvoorbeeld, ik ben op straat nog nooit uitgescholden voor k.... hetero.quote:Op woensdag 17 juni 2026 07:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vertel, welke privileges hebben hetero's in Nederland die ervoor zorgen dat homo's geen normaal leven kunnen leiden?
?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:14 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik vind dat Pixelman zich na moet laten kijken. Dit grenst aan puur extreem-rechts. Past in het rijtje van "gebedshomogenezingen" en komt gevaarlijk in de buurt van het gedachtengoed van dictatoriale landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |