Wat zijn jouw gedachten daarover?quote:Understanding Sin
As we explore the topic of homosexuality being a sin, it’s important for us to understand what sin means in our Christian faith. Sin is essentially a separation from God, rooted in disobedience to His commandments. The Bible provides us guidance on how to live a life that is pleasing to God. This includes understanding behaviors and lifestyles that might alienate us from His presence. When we engage in actions contrary to God’s design, we move away from His perfect will. Let’s reflect on these verses to grasp the Biblical perspective on sin, including homosexuality. Sin affects our relationship with God, and knowing God’s will helps us stay close to Him.
Gods schepping was dus perfect, tot bleek dat die schepping toch niet zo perfect bleek te zijn. En daarom is de schepping 1 grote shitzooi gewordenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:28 schreef Ali_Kannibali het volgende: [..] Gods schepping was perfect, tot de zonde zijn intrede deed. Dat is het hele punt nu juist: ons hele leven wordt getekend door imperfectie en afwijking van Gods bedoeling met het mensenleven. Daarom is het zo'n puinzooi in de wereld en doen we elkaar van alles aan, is er gebrek aan liefde, enzovoorts. God roept ons terug naar Hem en perfectie via redding in Jezus Christus.
En toch hebben 2 dames een relatie met kinderen...quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Om zwanger te worden, is een eicel en een zaadcel nodig.
Vrouwen produceren geen zaadcellen.
Ik weet niet wat daar 'nauw bijbels' aan is. Lijkt mij gewoon puur biologie, en iedereen die waarde hecht aan wetenschap, zou zich daar toch bij moeten neerleggen.
Is dat de definitie?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Die elkaar zwanger hebben gemaakt via geslachtsgemeenschap ja?
Ik zie dat we de grenzen van het absurde opzoeken. Laten we gewoon bij de gangbare definities voor 'homoseksuele relatie' blijven: relatie met geslachtsgemeenschap tussen mensen van hetzelfde geslacht. En nee, daar komen nooit kinderen uit.
Dat kan in een homobar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:14 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dat is prima, ook als je daar de herenliefde wil bedrijven. Ik vind alles best zo lang ik maar plezier mag hebben met leuke vrouwen.
IVF met een donor lijkt mij logischer. Maar het blijft behelpen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Door te neuken toch?
Daar kun je gewoon afspraken over maken met elkaar
Vrouwen die geen man zoeken. Verspilde moeite dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat kan in een homobar.
Daar komen veel vrouwen.
Nou, dan voldoen die homoseksuele relaties met kinderen aan Gods wil, in tegenstelling tot vrijgezellen of kinderloze stellen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Homoseksuele relaties kunnen geen leven voorbrengen, en zijn dus per definitie een dood spoor voor de mens. Het druist direct in tegen Gods oorspronkelijke wil voor de mens: ga heen en vermenigvuldig je.
Either wayquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:34 schreef Pixelman het volgende:
[..]
IVF met een donor lijkt mij logischer. Maar het blijft behelpen.
Misschien heb je gelijk, dat het heteroseksuele vrouwen zijn die een veilige plek vinden in een homobar, ver van opdringerige heteromannen die ze als een seksobject zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:35 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Vrouwen die geen man zoeken. Verspilde moeite dus.
Neuken lijkt me logischer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:34 schreef Pixelman het volgende:
[..]
IVF met een donor lijkt mij logischer. Maar het blijft behelpen.
We leven in het nu hè.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:40 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Leg uit waarom het een leugen is. Technologie stelt je straks in staat om die keuze te maken: blijf ik op mannen vallen of stap ik over op vrouwen.
Je geaardheid is straks een optie.
Gewoon, je dna herschrijven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:44 schreef sp3c het volgende:
Hoe moet technologie in godsnaam je geaardheid gaan veranderen
Je wilt niet weten hoeveel lesbische vrouwen alleen maar met mannen naar bed gaan om zwanger te worden... Ik ken toevallig een stelletje, waarvan de mooiste van de 2 regelmatig scharreltjes met knappe struise mannen had.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Neuken lijkt me logischer.
Ivf is een kostbaar traject.
Breinchirurgie en en pillen? Conformeren kun je leren namelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:44 schreef sp3c het volgende:
Hoe moet technologie in godsnaam je geaardheid gaan veranderen
Klopt, en ieder ruimdenkend mens had zich deze mogelijkheid kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:55 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel lesbische vrouwen alleen maar met mannen naar bed gaan om zwanger te worden... Ik ken toevallig een stelletje, waarvan de mooiste van de 2 regelmatig scharreltjes met knappe struise mannen had.
Even door de zure appel heen bijten en na de scharrel kreeg die vent gelijk weer de bons... En op een dag was ze zwanger en ik geloof niet dat de man weet dat hij vader is geworden, zou me niet eens verwonderen dat hij het ook niet wil weten. Ik weet uiteraard ook niet welke vent het is... Het stelletje woont zover ik weet nog steeds samen en zorgen voor hun kindje.
Waren 2 potjes en overigens beide best aardige vrouwen die regelmatig in de kroeg kwamen waar ik lang barman ben geweest. Tja en een goede barman tapt biertjes op gevoel zonder naar de tap te kijken en mist niet zoveel met wat er allemaal aan zijn barretje gebeurd, ziet alles, hoort veel... Het is wel een horen, zien en zwijgen baantje dan.
Wat dat betreft heeft de vrouw het iets gemakkelijker...
Niet elke heteroman is opdringerig.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, dat het heteroseksuele vrouwen zijn die een veilige plek vinden in een homobar, ver van opdringerige heteromannen die ze als een seksobject zien.
Tegen je geaardheid in gemeenschap der geslachten hebben? Bah.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Neuken lijkt me logischer.
Ivf is een kostbaar traject.
En niet elke vrouw in een homobar is niet op zoek naar een man.quote:
Neurowetenschappen, AI, gentherapie ...... het ligt straks in het bereik van de homo-mens om echt vrij te zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:03 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Breinchirurgie en en pillen? Conformeren kun je leren namelijk.
Vreemd dat je daar dan weer iets op tegen hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:37 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Tegen je geaardheid in gemeenschap der geslachten hebben? Bah.
Het is hypocriet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vreemd dat je daar dan weer iets op tegen hebt.
Waarom zijn homo's nu niet vrij dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:39 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Neurowetenschappen, AI, gentherapie ...... het ligt straks in het bereik van de homo-mens om echt vrij te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |