Ik ben de enige met wat ruggengraat naast mikeytt. Waarom zo reageren?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedankt voor je ‘sfeermakerij’, Masberum.
Tja en een beetje zelfreflectie hier gezien je last had van een enorme alcoholverslaving en zeker niet altijd even normaal reageerde?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:45 schreef Masberum het volgende:
Ja bedankt SC voor al je inzet en publieke neerhaalderigheid van FOK! voor je anoniem ging. Je kan trots terugkijken op alle jaren van dienst vervuild door de trots van een ban van je, die terecht teruggedraaid werd, waarna je weg wou gaan
Ik zat dus duidelijk goed. Jij hebt een duidelijke antipathie richting SC die je met deze sarcastische toxiciteit ten toon spreidt.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:45 schreef Masberum het volgende:
Ja bedankt SC voor al je inzet en publieke neerhaalderigheid van FOK! voor je anoniem ging. Je kan trots terugkijken op alle jaren van dienst vervuild door de trots van een ban van je, die terecht teruggedraaid werd, waarna je weg wou gaan
De hele lap tekst hier omheen. De "discussie" tussen SC en Danny. Maar please, dit topic is voor Straat, laten we die discussie niet hier nog een keer over doen.quote:
Hahaha.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben de enige met wat ruggengraat naast mikeytt. Waarom zo reageren?
Hoezo, had?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja en een beetje zelfreflectie hier gezien je last had van een enorme alcoholverslaving en zeker niet altijd even normaal reageerde?
ah daar hebben we weer een trolquote:Op maandag 15 juni 2026 21:48 schreef ggzmystyle het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Het beeld dat sc geen enkel verwijt treft houdt wat dat aangaat ook geen stand.
Meen je dit nu echt? Het leek mij een heel duidelijke boodschap van Danny, niet mee eens, dan ga je toch lekker wat anders doen?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is totaal niet waar. Er is nieteens over opstappen gesproken.
Daar ben ik voor gebanned. Waarom zoiets aangrijpen om niet echt te hoeven reageren? Bedoel het is omdat ik vaak gelijk heb. Alleen soms als ik alcohol heb gedronken reageer ik slecht en krijg ik een ban. En dan krijgen mensen zoals jij de kans om dat aan te grijpen zodat ze niet inhoudelijk hoeven te reageren. Het is meer klote voor jou dan voor mijquote:Op maandag 15 juni 2026 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja en een beetje zelfreflectie hier gezien je last had van een enorme alcoholverslaving en zeker niet altijd even normaal reageerde?
Aldus degene die de fles verkoos boven zijn vrouw/vriendin en de kinderen...quote:Op maandag 15 juni 2026 21:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je echt een ruggegraat zou hebben dan zou je gewoon straight kunnen benoemen wat jou zo ergerde in SC.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kunnen jullie soort mensen ooit eerlijk en ontopic proberen te reageren als het ze niet uitkomt? Jullie reageren gewoon op de users waarmee jullie het eens zijn en als iets je niet aanstaat dan krijg je dit soort reactiesquote:
Ik heb toch dat juist benoemd? Ben je serieus?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je echt een ruggegraat zou hebben dan zou je gewoon straight kunnen benoemen wat jou zo ergerde in SC.
En die doe je niet lafbek. En dan ook nog eens dit soort backfiring als iemand vertrokken is. Dat is best wel laag hoor.
Dat. FOK! is een community waarin iedereen op elkaar kan reageren. Alle andere kanalen waar je kan reageren zijn feitelijk allemaal relaties tussen auteur en reageerder. Je krijgt nooit reactie. Dit is meer een kroeg.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:36 schreef LXIV het volgende:
Maar even los van dit specifieke geval: ik vind FOK! verder nog het enige forum waar er op enig niveau nog met elkaar gediscussieerd wordt.
Geenstijl is qua opzet (als een blog) veel te lineair, er wordt maar 1x gereageerd per comment, discussies wijden niet uit.
Op X zijn er véél te veel users en blijven sommige posts veel te veel onder water en die van anderen zie je telkens. Ook daar is geen discussie heen-en-weer mogelijk, het is enkel het reageren op een tweet. Hooguit dat de persoon waarop je reageert iets terug zegt
Reddit is weer veel te veel een bubble. Daar mag je geen mening hebben die afwijkt want dan wordt je meteen geband.
Joop en Nu.nl zijn niet serieus te nemen. Daar mag je enkel de auteur van het betreffende artikel bevestigen.
Wat dat betreft is FOK! als social medium voor mij toch wel erg waardevol. Eigenlijk alleen hier kun je soms echt een discussie voeren en nieuwe inzichten opdoen. Jammer als dit op de achtergrond zou komen.
zolang users als jij op deze manier blijven reageren op (al dan niet vermeende) trollen blijven topics ontsporenquote:Op maandag 15 juni 2026 21:06 schreef 007700 het volgende:
zolang trollen zoals ggzmystyle en kankerfaker mikeytt de hand boven het hoofd wordt gehouden blijven topics ontsporen. lekker gewerkt danny
Dit is nou precies wat passieve agressie is. En als ik een mod zou zijn, waar ik trouwens absoluut geen zin in heb, zou ik je hiervoor bannen.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Daar ben ik voor gebanned. Waarom zoiets aangrijpen om niet echt te hoeven reageren? Bedoel het is omdat ik vaak gelijk heb. Alleen soms als ik alcohol heb gedronken reageer ik slecht en krijg ik een ban. En dan krijgen mensen zoals jij de kans om dat aan te grijpen zodat ze niet inhoudelijk hoeven te reageren. Het is meer klote voor jou dan voor mij
Er wordt altijd wel door iemand gehapt op trolls. Er hoeft er maar eentje te happen en je poging is succesvolquote:Op maandag 15 juni 2026 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang users als jij op deze manier blijven reageren op (al dan niet vermeende) trollen blijven topics ontsporen
normaliter haal ik het weg maar je legt de vinger wel heel mooi op de zere plek
Oke, herlees het morgen nog eens en als je een man bent geef je dan toe dat het nergens op slaat wat je zegt. Tenzij je echt zo denkt, dan is het wat het is om het zo maar te zeggen..quote:Op maandag 15 juni 2026 21:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is nou precies wat passieve agressie is. En als ik een mod zou zijn, waar ik trouwens absoluut geen zin in heb, zou ik je hiervoor bannen.
Ik zou geen passieve toxische agressie accepteren. Daar zit niemand op te wachten; zelfs jij niet omdat je je er alleen maar tijdelijk iets beter bij voelt maar uiteindelijk blijf je je ellendig voelen en vraagt het alleen om meer.
Ik wel ja. En het zou beter voor jou zijn als je hetzelfde zou doen en je je niet achter je toxische masker blijft schuil houden.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:54 schreef Masberum het volgende:
Ik heb toch dat juist benoemd? Ben je serieus?
Jij kan het weten niet waarquote:Op maandag 15 juni 2026 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt altijd wel door iemand gehapt op trolls. Er hoeft er maar eentje te happen en je poging is succesvol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |