Zonde, dat was een van de users die nog inhoudelijk in ging op zaken.quote:
Joh.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee maar wel gestopt als mod, vanwege het beleid.
Ik mag hopen dat het zijn eigen beslissing was om op anoniem te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:35 schreef HowardRoark het volgende:
Jammer. Ik heb verder geen idee wat er allemaal achter de schermen nog speelde, maar dit is zeker een gemis. Straat was een van de weinigen met een vrij genuanceerde en fatsoenlijke take op de meeste zaken.
Ik hoop ergens dat dit een 'rage quit' betreft en hij nog terug zal keren, maar aangezien zijn account al verwijderd is (?) zal dit wel van niet. Erg zonde en een verlies voor FOK! en zeker ook NWS.
Tja, mensen kunnen natuurlijk ook gewoon op een gegeven moment klaar zijn met het forummen. Het hoeft niet altijd aan externe factoren te liggen. Ik besef mij dat dit dus bij Straat wel zo was, maar dat kun je niet generaliseren.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kort daarvoor CoolGuy, ook al heel lang mod, ook opgestapt vanwege het beleid.
Dat bepaalde users de hand boven het hoofd werden gehouden, waardoor ingrijpen eigenlijk nutteloos was geworden.
Maar ook dat Tong al heel lang niet meer op het forum post, terwijl hij zo'n beetje woonde op Fok.
Zoveel signalen, maar het het ligt aan alles en iedereen, behalve de baas...
Dat is totaal niet waar. Er is nieteens over opstappen gesproken.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Er werd 'vriendelijk' verzocht op te stappen na onenigheid.
quote:Op maandag 15 juni 2026 21:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het zijn eigen beslissing was om op anoniem te gaan.
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is het letterlijk altijdquote:Op maandag 15 juni 2026 21:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hem dit afscheid wel gunt. Hier zit toch wel een behoorlijke toxische ondertoon in waaruit blijkt dat jij er alles behalve neutraal in staat tov SC.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:35 schreef Masberum het volgende:
Ik zie je een heel hoop sympathie hebben maar wellicht dat als hij geen vrijwilligerswerk wou doen meer dit gewoon een mooi einde was als iets hem niet zinde.
Waar het op lijkt hoe hard alle fanatiekelingen dat ook willen afkraken. Misschien is het geen enorm gemis omdat hij niet de policy wou volgen en er alleen maar kwaad om was dat personen aangaven dat hij dat wel moest doen. Ik gooi maar een balletje op hoor. Iedereen vindt hem zo zielig maar hij koos hier zelf voor
Gast..quote:Op maandag 15 juni 2026 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik reageer op Howard die opmerkt dat zijn account verwijderd is.
Mwah waarom zouden mods niet mee kunnen discussiëren? Dat zijn ook users. Mits uiteraard fatsoenlijk en onderbouwd zoals ieder ander.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:27 schreef Oud_student het volgende:
Ik heb voor de aardigheid de policy nog eens doorgelezen![]()
Als je deze toepast, dan kan eigenlijk vrijwel niets meer
Ook kritiek op de policy is natuurlijk uit den boze.
Deze post is dan ook in strijd met de policy
(heel lang geleden heb ik ooit een kritische opmerking over de policy gemaakt, Rsesultaat: heel FOK kreeg ik over mij heen!)
OT: ik heb geen oordeel over SC, maar in het algemeen vind ik het wel merkwaardig dat moderatoren hun eigen mening pushen en te veel actief aan de discussie meedoen.
Mijn mening is dat moderatoren moeten modereren, dus discussie in goede banen leiden zonder vooroordeel.
Natuurlijk kunnen ze mee discussieren, maar ze moeten in hun rol als mod altijd hun neutraliteit behouden.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah waarom zouden mods niet mee kunnen discussiëren? Dat zijn ook users. Mits uiteraard fatsoenlijk en onderbouwd zoals ieder ander.
Wat mij persoonlijk verbaast is dat er ook mods bijna uitsluitend met zuigerige oneliners op de proppen komen. Dat is nu juist de toon waar men hier zat van is. Maar dat was zeker niet SC.
Ik sta er neutraal in. Ik geef gewoon aan hoe ik ernaar kijk. Dat je na al mijn posts hier dit stukje ophaalt en 'bah' noemt.. bahquote:Op maandag 15 juni 2026 21:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hem dit afscheid wel gunt. Hier zit toch wel een behoorlijke toxische ondertoon in waaruit blijkt dat jij er alles behalve neutraal in staat tov SC.
Erg sneaky dit. Zeg dan gewoon dat je het een lul vond, of dat jij hem hypocriet vond, maar niet dit. Bah.
Dat klopt maar het komt wel een beetje in de buurt:quote:Op maandag 15 juni 2026 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is totaal niet waar. Er is nieteens over opstappen gesproken.
En ja lieve mensen, ga hier nou niet helemaal over los want bij deze quote ontbreekt ook een heleboel context. Hoe dan ook, dat had natuurlijk beter niet openbaar gezegd kunnen worden.quote:Bevalt het je niet meer? Dan moet je misschien iets anders gaan doen.
Bedankt voor je ‘sfeermakerij’, Masberum.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:45 schreef Masberum het volgende:
Ja bedankt SC voor al je inzet en publieke neerhaalderigheid van FOK! voor je anoniem ging. Je kan trots terugkijken op alle jaren van dienst vervuild door de trots van een ban van je, die terecht teruggedraaid werd, waarna je weg wou gaan
Ontzettend neutraal zeg.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:45 schreef Masberum het volgende:
Ja bedankt SC voor al je inzet en publieke neerhaalderigheid van FOK! voor je anoniem ging. Je kan trots terugkijken op alle jaren van dienst vervuild door de trots van een ban van je, die terecht teruggedraaid werd, waarna je weg wou gaan
Dat ben ik niet met je eens. Vroeger vond ik het ook 'jammer' als kwaliteit vertrok. Ik begin het nu toch meer als onkunde / wanbeleid te zien, als je crew & kwaliteit wegloopt.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:34 schreef capricia het volgende:
Allemaal kwaliteit. Die zich met hart en ziel voor Fok ingezet hebben .
Het is gewoon jammer.
Ten opzichte van users zeker. Inhoudelijk wat mij betreft niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze mee discussieren, maar ze moeten in hun rol als mod altijd hun neutraliteit behouden.
Waarvan akte.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:08 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden inderdaad meegemaakt dat users die een neutrale positie innamen in de Oekraïne-oorlog, dus niet eens pro-Russisch waren, en op een normale manier reageerden, door StraatCommando vaak streng werden aangesproken en in sommige gevallen zelfs werden geband. Tegelijkertijd werden users die voortdurend zaten te schelden met termen als "Putinlover", "trol" of "hoeveel roebels krijg je?" de hand boven het hoofd werden gehouden. Die dubbele standaard was en is kwalijk. Ik vind het daarom goed dat Danny deze werkwijze aan de kaak stelt.
Welke context?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:46 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Dat klopt maar het komt wel een beetje in de buurt:
[..]
En ja lieve mensen, ga hier nou niet helemaal over los want bij deze quote ontbreekt ook een heleboel context. Hoe dan ook, dat had natuurlijk beter niet openbaar gezegd kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |