Ja, die adverteerders zal het boeien verder.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:16 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Maar heb je met trollen ook echt meer views dan met mensen die het hier naar hun zin hebben, een goede inhoudelijke discussie komen voeren, met meningsverschillen maar zonder al dat persoonlijke gedoe?
Heb je meer views of wordt dat alleen maar verondersteld? Adverteerders zijn ook niet gek. Als al die views worden gegenereerd door steeds hetzelfde kleine groepje dat elkaar het licht in de ogen niet gunt en die allemaal het laatste woord willen hebben, is dat dan aantrekkelijker dan een community mensen die misschien per persoon minder posten, maar wel met veel meer zijn en het hier wel naar hun zin hebben?
Waar zou je als adverteerder liever jezelf laten zien ?
Je zit goed hier op het forum, je bezit immers ook bepaalde eigenschappen als de leiding hier.quote:
Precies hetzelfde hier.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een onbekende Fokker heeft toen in 2 dagen tijd enkele tientallen willekeurige users een 180 dagen pimp abo cadeau gedaan, a 30 tientjes.
Ik heb er ook een gekregen, en was tot enige geleden van plan om die te verlengen om zo Fok te steunen, maar dat ga ik niet meer doen.
Ja. En dat geldt ook voor mij als moderator. Als ik iets twijfelachtig vond, of even wilde sparren, was hij er altijd. En hij vroeg ook altijd door. Waarom ik iets vond. En hij las tussen de regels door.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:25 schreef Swango het volgende:
Al kom ik hier nog niet zo lang, ik vind het oprecht jammer dat StraatCommando hier niet meer modereert, hij gaf, naar mijn gevoel, een stukje veiligheid en vertrouwen.
Dit is dus precies wat je niet moet doen. Laat het gaan. Negeer het.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je zit goed hier op het forum, je bezit immers ook bepaalde eigenschappen als de leiding hier.
Doe wat je wil, zoeker en zuigertje. Op jou reageer ik niet meer.
Ik vermoed dat het opstappen van Hanca in POL ook niet bevordelijk was en een van de druppels was die de emmer liet overlopen.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En dat geldt ook voor mij als moderator. Als ik iets twijfelachtig vond, of even wilde sparren, was hij er altijd. En hij vroeg ook altijd door. Waarom ik iets vond. En hij las tussen de regels door.
En altijd op een constructieve wijze.
En dat is een kwaliteit die maar weinig mensen bezitten.
Een enorm gemis.
Klinkt als een echte schoolmeester met het hart op de juiste plek. Ik ken hem veel minder goed dan velen van jullie. Maar als ik zoiets lees dan begrijp ik (nog) meer waarom het gemis zo groot is. Dat er een grootheid het forum heeft verlaten. Niet alleen voor de users, maar klaarblijkelijk ook achter de schermen.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En dat geldt ook voor mij als moderator. Als ik iets twijfelachtig vond, of even wilde sparren, was hij er altijd. En hij vroeg ook altijd door. Waarom ik iets vond. En hij las tussen de regels door.
Een enorm gemis.
Blijven doneren mensen… voor je het weet is er een jaar voorbijquote:Op maandag 15 juni 2026 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Misschien wel, de jaarplaats voor de camping is immers betaald, een hele zorg minder.
Ja, het is moeilijk om én aan de discussie deel te nemen én objectief te blijven, vooral met de heftige discussiesquote:Op maandag 15 juni 2026 21:27 schreef Oud_student het volgende:
Ik heb voor de aardigheid de policy nog eens doorgelezen![]()
Als je deze toepast, dan kan eigenlijk vrijwel niets meer
Ook kritiek op de policy is natuurlijk uit den boze.
Deze post is dan ook in strijd met de policy
(heel lang geleden heb ik ooit een kritische opmerking over de policy gemaakt, Rsesultaat: heel FOK kreeg ik over mij heen!)
OT: ik heb geen oordeel over SC, maar in het algemeen vind ik het wel merkwaardig dat moderatoren hun eigen mening pushen en te veel actief aan de discussie meedoen.
Mijn mening is dat moderatoren moeten modereren, dus discussie in goede banen leiden zonder vooroordeel.
Hanca ook al op anoniem?quote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het opstappen van Hanca in POL ook niet bevordelijk was en een van de druppels was die de emmer liet overlopen.
Dat weet ik oprecht niet. Er zijn veel goede mensen vertrokken. Hanca inderdaad. Maar ook Coolguy en Trein en Tijger. En dan vergeet ik er vast nog een paar.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het opstappen van Hanca in POL ook niet bevordelijk was en een van de druppels die de emmer lieten overlopen.
Kort daarvoor CoolGuy, ook al heel lang mod, ook opgestapt vanwege het beleid.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het opstappen van Hanca in POL ook niet bevordelijk was en een van de druppels die de emmer lieten overlopen.
Oh ja, die 2 ook nog ja.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik oprecht niet. Er zijn veel goede mensen vertrokken. Hanca inderdaad. Maar ook Coolguy en Trein en Tijger. En dan vergeet ik er vast nog een paar.
Allemaal kwaliteit. Die zich met hart en ziel voor Fok ingezet hebben .
Het is gewoon jammer.
De andere FA's hebben dat niet? Ik zie je een heel hoop sympathie hebben maar wellicht dat als hij geen vrijwilligerswerk wou doen meer dit gewoon een mooi einde was als iets hem niet zinde. Waar het op lijkt hoe hard alle fanatiekelingen dat ook willen afkraken. Misschien is het geen enorm gemis omdat hij niet de policy wou volgen en er alleen maar kwaad om was dat personen aangaven dat hij dat wel moest doen. Ik gooi maar een balletje op hoor. Iedereen vindt hem zo zielig maar hij koos hier zelf voorquote:Op maandag 15 juni 2026 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Een enorm gemis.
CoolGuy is niet op anoniem gegaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat weet ik oprecht niet. Er zijn veel goede mensen vertrokken. Hanca inderdaad. Maar ook Coolguy en Trein en Tijger. En dan vergeet ik er vast nog een paar.
Allemaal kwaliteit. Die zich met hart en ziel voor Fok ingezet hebben .
Het is gewoon jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |