Deze langspeelplaat zie ik je al maanden afspelen om vervolgens vrolijk verder te gaan met bullshit verspreiden en jij bakken te maken.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij, coolguy, heatwave, alwayshappy eerder.
Straat nu.
Maakt mij geen fuk uit of we het eens zijn of niet, daar is het een discussieforum voor.
Kom je hier om propaganda uit te voeren, discussies stuk te trollen of continu te jijbakken, moeten daar consequenties op staan. Het moet leuk blijven voor de meerderheid, niet voor 1 trol.
Als het allemaal koek en ei was dan bestond dit topic natuurlijk niet maar want meneerTT ervan maakt is een verzonnen verhaaltjequote:Op maandag 15 juni 2026 19:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel eens een keer een ban gekregen (van SC) voor het geven van een hele gematigde mening terwijl anderen met echt hele extreme opvattingen door mochten posten. Daar zijn we achteraf prima uitgekomen met alleen maar meer respect voor elkaar, maar niet doen alsof het allemaal koek en ei was.
Betreffend topic is ook een tijd lang dicht geweest. Dat was eigenlijk nog het beste.. De BNW-versie is nota bene nog redelijker dan de NWS versie!quote:
Dat beslis jij niet.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:51 schreef Masberum het volgende:
Jahoor een deel 2, lijkt me niet echt nodig
Jawel.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:51 schreef Masberum het volgende:
Relax Danny.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:51 schreef Masberum het volgende:
Ach, soms wordt iets een beetje een loopgraventopic en is dat het geval ja. Kun je ook op modereren. Maar ook in zo'n topic pik je met een beetje objectieve blik de echte trolletjes er wel uit hoor. Hetzelfde geldt voor de andere oorlogsreeks.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het genoemde toxic-topic was een trol vaak iemand met een afwijkende mening.
Trollen is het bewust verzieken van een topic door te jennen, schelden, hypocriet te zijn etc. Niet door een oprechte mening te hebben die afwijkt van de mening van weer iemand anders.
In dat topic was iedere serieuze discussie op zeker moment onmogelijk, want of je werd door de ene kant of door de andere kant als trol uitgemaakt, ook als je gewoon feitelijk en correct probeerde te blijven.
Bedoel je het Iran-topic? Daar vind ik het juist opmerkelijk dat de gehele sfeer veel constructiever is. Er wordt normaal op elkaar ingegaan en elkaars meningen worden gerespecteerd.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, soms wordt iets een beetje een loopgraventopic en is dat het geval ja. Kun je ook op modereren. Maar ook in zo'n topic pik je met een beetje objectieve blik de echte trolletjes er wel uit hoor. Hetzelfde geldt voor de andere oorlogsreeks.
Hou op joh, om de dag een topic binnenstormen om burgerdoden en aanvallen te bagatelliseren, en dan mag er niks van gezegd worden, want toxisch en andere mening.. Dan is het enige doel het topic om zeep helpen.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Stoken... Je kan ook gewoon niet reageren als je ergens niet normaal op kan reageren. Je gestookt voelen is ook maar een keuze. Zover ik weet is iedereen hier volwassen en kunnen ze gewoon normaal ergens op reageren, ook als dat politiek niet in lijn staat met jouw mening. Ook niet als die meningen extreem zijn.
Ik speel nooit op de persoon zover ik weet (en anders ben ik daar niet op aangesproken), en reageer altijd keurig in serieuze topics.
Dan is het voor de hand liggend dat je niet meer meeleest of post. Simpel.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:51 schreef Masberum het volgende:
Daar loopt ook één user het topic steeds wanhopiger onder te schijten met edgy oneliners als ie zijn aandacht niet krijgt. Maar over het algemeen kan het gros van de mensen daar wel normaal discussiëren.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedoel je het Iran-topic? Daar vind ik het juist opmerkelijk dat de gehele sfeer veel constructiever is. Er wordt normaal op elkaar ingegaan en elkaars meningen worden gerespecteerd.
Die gasten die voor al die 503 errors zorgen, natuurlijk…quote:Op maandag 15 juni 2026 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de users die zo hun dosis tieten krijgen?
Wie zegt dat je daar niks over mag zeggen? Je hoeft mensen er alleen niet persoonlijk op aan te vallen en daarmee het topic om zeep te helpen.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:55 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hou op joh, om de dag een topic binnenstormen om burgerdoden en aanvallen te bagatelliseren, en dan mag er niks van gezegd worden, want toxisch en andere mening.. Dan is het enige doel het topic om zeep helpen.
Waarom zouden trollen (of vermeende trollen) geld in het laatje brengen? Het beleid van Danny is ongeacht wat je er van vindt wel consequent: vrijheid van meningsuiting binnen de wet.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar als trollen geld in het laatje brengen, dan zit daar toch de bottleneck? Dan worden dat soort figuren de hand boven het hoofd gehouden. Kun je als mod niets aan doen.
Totdat de Netanyahu Propaganda Brigade opduikt.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedoel je het Iran-topic? Daar vind ik het juist opmerkelijk dat de gehele sfeer veel constructiever is. Er wordt normaal op elkaar ingegaan en elkaars meningen worden gerespecteerd.
Dat zal zeker meespelen, want traffic, views en clicks en weet ik veel wat.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar als trollen geld in het laatje brengen, dan zit daar toch de bottleneck? Dan worden dat soort figuren de hand boven het hoofd gehouden. Kun je als mod niets aan doen.
Sommige posts hoef je niet te plaatsen.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:51 schreef Masberum het volgende:
Een normale discussie is daar tenminste mogelijk. Iets wat in het Oekraine-topic gewoon helemaal het geval niet meer was. Het is daar geen enkele dissonant meer, maar dat hele topic dissoneert.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar loopt ook één user het topic steeds wanhopiger onder te schijten met edgy oneliners als ie zijn aandacht niet krijgt. Maar over het algemeen kan het gros van de mensen daar wel normaal discussiëren.
Clicks and views want trollen veroorzaken rellen en daar komen mensen op af.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom zouden trollen (of vermeende trollen) geld in het laatje brengen? Het beleid van Danny is ongeacht wat je er van vindt wel consequent: vrijheid van meningsuiting binnen de wet.
Verder is het heel eenvoudig trollen te stoppen door er gewoon niet meer op te reageren, of ze zelfs op onzichtbaar te zetten, zoals ik doe. Want dat hele topic was een cirkle-jerk van zo'n 20 users, niet al te moeilijk om zoiets volledig effectief te doen.
Je verwacht nu wel veel.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sommige posts hoef je niet te plaatsen.
Hij heeft gewoon een punt. Dit topic is geen "zwaai Straatcommando uit" meer, maar gewoon een verlengstuk van het FB topic dat gesloten is.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sommige posts hoef je niet te plaatsen.
Dat lost het probleem alleen niet opquote:Op maandag 15 juni 2026 19:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Betreffend topic is ook een tijd lang dicht geweest. Dat was eigenlijk nog het beste.. De BNW-versie is nota bene nog redelijker dan de NWS versie!
Toen er hier voor het eerst over roden werd geschreven dacht ik nog even, huh, wat hebben hier de russen met deze discussie te maken..quote:Op maandag 15 juni 2026 19:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat één van de roden niet even de moeite neemt om een afscheids/bedankt topic te maken zegt genoeg. Stank voor dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |