Ja leuk maar weer, maar jij bent gewoon een van de grootste trollen van dit forum. Of je nou persoonlijkheidsstoornis hebt of het bewust doet maakt mij eigenlijk niet uit.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zullen vast weleens onterechte bans zijn uitgedeeld, maar de policy is er niet voor niets. Mods en FA's zijn ook maar mensen.
Het gaat hier om bans/notes die zijn gegeven vanwege persoonlijke meningen. Dan is het toch niet gek dat een ban wordt teruggedraaid? Mijn bans zijn ook weleens teruggedraaid om dezelfde reden, omdat bijvoorbeeld bepaalde nieuwsbronnen ongewenst zijn.
Ik vond Straatcommando een top FA, maar ook hij deelde weleens notes/bans uit vanwege arbitraire redenen die totaal niet opgenomen zijn in de policy. Boos worden dat er dan dingen teruggedraaid worden lijkt me wat vreemd.
Je schijnt het onderscheid tussen opzichtig trollen en een "mening" niet te kunnen maken ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Trollen vallen toch in de policy als ongewenst?
quote:Op maandag 15 juni 2026 19:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zullen vast weleens onterechte bans zijn uitgedeeld, maar de policy is er niet voor niets. Mods en FA's zijn ook maar mensen.
Het gaat hier om bans/notes die zijn gegeven vanwege persoonlijke meningen. Dan is het toch niet gek dat een ban wordt teruggedraaid? Mijn bans zijn ook weleens teruggedraaid om dezelfde reden, omdat bijvoorbeeld bepaalde nieuwsbronnen ongewenst zijn.
Ik vond Straatcommando een top FA, maar ook hij deelde weleens notes/bans uit vanwege arbitraire redenen die totaal niet opgenomen zijn in de policy. Boos worden dat er dan dingen teruggedraaid worden lijkt me wat vreemd.
Ik heb ooit een keertje een serieus topic geopend op R&P , direct de eerste reaktie was van een trol. Denk maar niet dat ik ooit daar weer een topic open.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Opmerkelijk om in een post waarin je (een van) de meest trouwe FA afvalt, hem te verwijten dat hij de FoK!-crew afvalt.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij had er ook weinig problemen mee om publiekelijk over zijn FA te lullen en zoals hij zelf zegt is er alle ruimte voor meningen, dus laten we daar gebruik van maken.
Klopt. Dat is ook zeer ongewenst, maar dat moet je wel kunnen aantonen.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is nog al wat om de andere serieuze 100+ users maar te vragen om een paar trollen maar te negeren.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:33 schreef Filosoofert het volgende:
Ik wilde Mikey die eer niet geven, tag hem gewoon niet en negeer hem gewoon.
Dat ben ik dan wel weer met Danny eens
Datquote:Op maandag 15 juni 2026 17:10 schreef CoolGuy het volgende:
Straat was by far de beste FA die er was. Lekker gewerkt weer door Rood hoor, chapeau. En dat allemaal omdat hij gewoon eerlijk was en dat lastig is om mee om te gaan als die waarheid niet goed uitkomt.
Dit is dan ook wel een beetje een verzonnen verhaaltjequote:Op maandag 15 juni 2026 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als iemand een nieuwsbericht post wat Oekraïne bekritiseert, die persoon vervolgens door het hele topic persoonlijk wordt aangevallen, en alleen de persoon die het nieuwsbericht dan post wordt geband vanwege 'trollen', dan is er natuurlijk wel wat misgegaan.
"Trollen is ook een mening" is het beleid. Dat is ook de reden dat SC weg is.quote:
Nee, trollen is OPZETTELIJK een discussie laten ontsporen. Ik leg dit één keer uit.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook zeer ongewenst, maar dat moet je wel kunnen aantonen.
Als iemand een nieuwsbericht post wat Oekraïne bekritiseert, die persoon vervolgens door het hele topic persoonlijk wordt aangevallen, en alleen de persoon die het nieuwsbericht dan post wordt geband vanwege 'trollen', dan is er natuurlijk wel wat misgegaan.
Vroeger had je hier openlijke NVU'ers, en daar kon men gewoon mee omgaan. Ik krijg hedendaags het gevoel dat men voor troll wordt uitgemaakt als je mening niet tussen D66 en VVD valt. Zeker in bepaalde topics over gevoelige onderwerpen.
Howard is een troll, want rechts
Mats is een troll, want rechts
Boomknuffelaar is een troll, want links.
Nee hoor, ik heb er letterlijk notes met uitleg over gekregen. Die notes zijn later verwijderd.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een beetje een verzonnen verhaaltje
Zo gaat het altijd, wordt het te lastig dan gaat het op slotquote:Op maandag 15 juni 2026 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het wordt iemand te heet onder de voeten.
Hem moet je ook eigenlijk gewoon perma-bannen en hem tegen zichzelf in bescherming nemen. Doet alles voor de aandacht tot het faken van kanker aan toe voor de sympathie,aandacht en drama. Zal nooit een nuttige bijdragen gaan leveren, op FOK! niet en aan de samenleving niet. Net Detractor op alle fronten.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:33 schreef Filosoofert het volgende:
Ik wilde Mikey die eer niet geven, tag hem gewoon niet en negeer hem gewoon.
Dat ben ik dan wel weer met Danny eens
Hoe meer hoe beter, want clicks&views. Dat daardoor je kwaliteitsusers en -crew weglopen is niet boeiend. Tot zover de langetermijnvisie.quote:
Ja het heeft er niks mee te maken dat het een oneliner was uit ongebreidelde zuurheidquote:Op maandag 15 juni 2026 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het wordt iemand te heet onder de voeten.
Stoken en dan raar opkijken dat je negatieve reacties krijgt, doorgaan en dan raar opkijken van een ban. En dan klagen bij de baas...quote:Op maandag 15 juni 2026 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook zeer ongewenst, maar dat moet je wel kunnen aantonen.
Vroeger had je hier openlijke NVU'ers, en daar kon men gewoon mee omgaan. Ik krijg hedendaags het gevoel dat men voor troll wordt uitgemaakt als je mening niet tussen D66 en VVD valt. Zeker in bepaalde topics over gevoelige onderwerpen.
Howard is een troll, want rechts
Mats is een troll, want rechts
Boomknuffelaar is een troll, want links.
Ik ken weinig actieve niet centrum-georiënteerde users did niet voor troll zijn uitgemaakt.
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)quote:
quote:Trollen, 'pseudomodden', lollig/offtopic/vervelend doen in serieuze topics
Het lollig, offtopic of vervelend doen in serieuze topics en forums is niet toegestaan. Ja, een klein grapje tussendoor moet kunnen, maar dat kan prima in een reactie waarin je tevens een serieus antwoord of serieuze reactie geeft. Roepen dat een topicstarter kut is, een openingspost kut is, je denkt dat het verhaal verzonnen is, je vermoed dat iemand een kloon is van die-of-gene enz enz zijn allemaal zaken die niet nodig, storend en ongewenst zijn en de discussie verstoren voor anderen en die dus aangepakt zullen worden.
Das al een heel ander verhaaltjequote:Op maandag 15 juni 2026 19:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er letterlijk notes met uitleg over gekregen. Die notes zijn later verwijderd.
Jouw reactie is toch ook alleen maar getroll? Of meen je dit serieus? Waarom worden mensen die de policy overschrijden dan gebanned? Die leveren toch ook 'geld op'. Echt dit soort gedachtes lijken hier bij sommige users de overhand te hebben terwijl het nergens op slaat. Gewoon sfeermakend weerquote:Op maandag 15 juni 2026 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Trollen brengen toch geld in het laatje? Vandaar dat ze mogen blijven.
Geheel spontaan en totaal niet op aandringen van usersquote:Op maandag 15 juni 2026 19:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
MED / Straatcommando. is gestopt
Dank @:GGMM
Top. Zo hoort het.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Jammer dat je me niet kunt volgen. Adios.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jouw reactie is toch ook alleen maar getroll? Of meen je dit serieus? Waarom worden mensen die de policy overschrijden dan gebanned? Die leveren toch ook 'geld op'. Echt dit soort gedachtes lijken hier bij sommige users de overhand te hebben terwijl het nergens op slaat. Gewoon sfeermakend weer
Niet zo zeiken.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geheel spontaan en totaal niet op aandringen van users
Kon dat niet iets warmer?quote:Op maandag 15 juni 2026 19:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Stoken... Je kan ook gewoon niet reageren als je ergens niet normaal op kan reageren. Je gestookt voelen is ook maar een keuze. Zover ik weet is iedereen hier volwassen en kunnen ze gewoon normaal ergens op reageren, ook als dat politiek niet in lijn staat met jouw mening. Ook niet als die meningen extreem zijn.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Stoken en dan raar opkijken dat je negatieve reacties krijgt, doorgaan en dan raar opkijken van een ban.
Getrol en BNW geneuzel zorgen ervoor dat men massaal afhaakt.
Echt hè, totaal ongeloofwaardig.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geheel spontaan en totaal niet op aandringen van users
Dat één van de roden niet even de moeite neemt om een afscheids/bedankt topic te maken zegt genoeg. Stank voor dank.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
In het genoemde toxic-topic was een trol vaak iemand met een afwijkende mening.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Trollen is ook een mening" is het beleid. Dat is ook de reden dat SC weg is.
Ik heb zelf wel eens een keer een ban gekregen (van SC) voor het geven van een hele gematigde mening terwijl anderen met echt hele extreme opvattingen door mochten posten. Daar zijn we achteraf prima uitgekomen met alleen maar meer respect voor elkaar, maar niet doen alsof het allemaal koek en ei was.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel een beetje een verzonnen verhaaltje
Niet alleen dat, maar dan ook nog pas na 'aangespoord' te worden. Het is gewoon een klucht, dit.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat één van de roden niet even de moeite neemt om een afscheids/bedankt topic te maken zegt genoeg. Stank voor dank.
Absoluut onderdeel van het probleemquote:Op maandag 15 juni 2026 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het genoemde toxic-topic was een trol vaak iemand met een afwijkende mening.
Trollen is het bewust verzieken van een topic door te jennen, schelden, hypocriet te zijn etc. Niet door een oprechte mening te hebben die afwijkt van de mening van weer iemand anders.
In dat topic was iedere serieuze discussie op zeker moment onmogelijk, want of je werd door de ene kant of door de andere kant als trol uitgemaakt, ook als je gewoon feitelijk en correct probeerde te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |