Dat ook absoluutquote:Op zondag 14 juni 2026 20:06 schreef heywoodu het volgende: [..] Ook uit zijn sportcarrière overigens.
Ze moeten welquote:Op zondag 14 juni 2026 20:08 schreef Halcon het volgende:
Ik hoop dat Curacao verrast, maar dat overdreven gedoe van de NOS is wel irritant.
Niet heel vreemd dat de staatsomroep voor een onderdeel van het koninkrijk is toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:08 schreef Halcon het volgende:
Ik hoop dat Curacao verrast, maar dat overdreven gedoe van de NOS is wel irritant.
Het losersyndroom is daar zo groot dat ze laaiend enthousiast zijn van de stunt als je 3-1 achter staat.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:08 schreef Halcon het volgende:
Niet raar inderdaad, maar ze lijken soms een heel andere wedstrijd te kijken.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet heel vreemd dat de staatsomroep voor een onderdeel van het koninkrijk is toch?
Zeker, maar ook even samen met verder alleen ene Usain Bolt de finales van de 100 én 200 meter gehaald op twee opeenvolgende Spelenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja wel jammer van die DQ natuurlijk
Zweden is het ook ooit geluktquote:Op zondag 14 juni 2026 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat een gelijkspel nu toch lastig wordt.
Altijd te laat. Koeltoer.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:10 schreef -XOR- het volgende:
Lekker scherp uit de kleedkamer, dat Curacao.
16 landen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt Infantino maar voor dit soort kutpotjes.
Nog altijd net wat aantrekkelijker dan Congo - Oezbekistan om half twee 's nachts.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt Infantino maar voor dit soort kutpotjes.
Duitsland of Curacao?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is vooral of ze het beter gaan doen dan Brazilië
wtfquote:
Bedank Infantino daar dan ook maar voor.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog altijd net wat aantrekkelijker dan Congo - Oezbekistan om half twee 's nachts.
Jaquote:
net wat teveel jointjes opquote:Op zondag 14 juni 2026 20:10 schreef -XOR- het volgende:
Lekker scherp uit de kleedkamer, dat Curacao.
Mwah dat kan nog enigszins spannend zijn. Ik heb mij laten vertellen dat Schotland - Haïti best aantrekkelijk was. Dit is gewoon een walkover.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog altijd net wat aantrekkelijker dan Congo - Oezbekistan om half twee 's nachts.
Wat is dat?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik at zojuist een Nmecha cookie als dessert. #viesdik
Ach, het maakt weinig verschil voor mijn WK-ervaring verder, dus boeiendquote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bedank Infantino daar dan ook maar voor.
Volgende keer 64 ploegenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bedank Infantino daar dan ook maar voor.
Is ook een middenvelder en geen verdedigerquote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Zorro het volgende:
Die ophef toen Bazoer door ajax werd weggeplukt bij PSV is achteraf ook een beetje onnodig geweest he.
Daar waren WIJ toen allemaal heel boos over. Of, in het geval van mensen voor Ajax dolblij.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Zorro het volgende:
Die ophef toen Bazoer door ajax werd weggeplukt bij PSV is achteraf ook een beetje onnodig geweest he.
Wat is datquote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik at zojuist een Nmecha cookie als dessert. #viesdik
Hij kan er op beide posities geen reet van.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook een middenvelder en geen verdediger
Anders moesten ze Cuco Martina daar neer zettenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook een middenvelder en geen verdediger
Dan heb je nog een eerlijke opzetquote:
Wat zal die slissen zeg.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:14 schreef BB-King het volgende:
Fred Rutten had het denk ik niet beter gedaan maar zit nu vast te glunderen voor de buis.
Waarom niet 128?quote:
Dat was de nieuwe Rijkaard.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Zorro het volgende:
De klapper dit WK wordt Qatar - Bosnie. Dan kan je nog beter NAC telstar kijkenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een uit- en thuisduel?quote:
Nou ja, dat zou in elk geval logischer zijn dan 48 jaquote:
Wat zou Fredsjj drinken bij deze wedstrijd?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:14 schreef BB-King het volgende:
Fred Rutten had het denk ik niet beter gedaan maar zit nu vast te glunderen voor de buis.
Kaapverdië- Saoedi Arabië mag daar ook wel bijquote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De klapper dit WK wordt Qatar - Bosnie. Dan kan je nog beter NAC telstar kijken
Speel niet met mijn privéquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe volgen jullie de wedstrijd?
Tv kijken met een laptop op de schoot
Aan een bureau met scherm FOK! en scherm voetbal
Of aan een bureau met splitscreen
Op de smartphone FOK!ken en TV
Hele fles jenever?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat zou Fredsjj drinken bij deze wedstrijd?
water? uit de kraan?
Achter m'n bureauquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
TV kijken, laptop staat op de salontafel en ik zit op de bankquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig maar, want best veel grote landen zijn er helaas niet bij. Italië, Slowakije, Peru, Chili, Slovenië, Servië, Nigeria, Kameroen, Denemarken, Ierland, Costa Rica. Allemaal landen die een verrijking voor dit toernooi hadden kunnen zijn. En als kers op de taart krijg je misschien ook nog wel een Nederlands tintje met landen als Suriname en Indonesië.quote:
Ik denk dat Congo - Oezbekistan en Kaapverdië - Saoedi-Arabië de minst interessante affiches zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jordanie - Algerije dan. Of Congo - Oezbekistan.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Kaapverdië- Saoedi Arabië mag daar ook wel bij
Veel bagger en ook wel kans dat redelijk wat groepen op doelsaldo beslist gaan worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan heb je nog een eerlijke opzet
Oezbekistan - Congoquote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TV op schoot?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooie poll ditquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit WK schreeuwt inderdaad om Peru - Nigeria of Kameroen - Costa Rica.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want best veel grote landen zijn er helaas niet bij. Italië, Slowakije, Peru, Chili, Slovenië, Servië, Nigeria, Kameroen, Denemarken, Ierland, Costa Rica. Allemaal landen die een verrijking voor dit toernooi hadden kunnen zijn. En als kers op de taart krijg je misschien ook nog wel een Nederlands tintje met landen als Suriname en Indonesië.
1. Denemarkenquote:
Achter bureau op zolder. Daarnaast een TV.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Splitscreen op telefoonquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ome hitler altijd +1quote:
Heb je China ooit zien voetballen?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Denemarken
2. Polen
3. Rusland (als Poetin kapot is)
4. Chili
5. Ierland
6. Griekenland
7. Italië
8. Nigeria
9. Roemenië
10. Hongarije
11. Bulgarije
12. China
13. Jamaica
14. Costa Rica
15. Wales
16. IJsland
Schat ik allemaal hoger in dan Curacao, Congo, Kaapverdië of Haïti.
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ome adolf was een wandelende apotheekquote:
Congo is wel een lekkere ploegquote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Denemarken
2. Polen
4. Chili
5. Ierland
6. Griekenland
7. Italië
8. Nigeria
9. Roemenië
10. Hongarije
11. Bulgarije
12. China
13. Jamaica
14. Costa Rica
15. Wales
16. IJsland
Stuk interessanter dan een Zwitserland - Qatar of Zwitserland - Bosnië. Daar weet je van tevoren al dat het 1-0, 0-0 of 1-1 gaat worden. Juist dat soort potjes kunnen nog een soort vermakelijk zijn. En Costa Rica op een WK is altijd een heerlijke verrassing.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit WK schreeuwt inderdaad om Peru - Nigeria of Kameroen - Costa Rica.
Met een heel ingewikkelde opzet met meerdere divisies? Dat je dan per jaar kan degraderen/promeveren?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien een landencompetitie opzetten. Net zoals de NEW champions league.
Ik snap de vraag niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie dat het sterkste Europese land is zonder WK-deelname?
Medicijnen (lees: meth) tellen uiteraard niet :pquote:Op zondag 14 juni 2026 20:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ome adolf was een wandelende apotheek
Niet specifiek, vandaar dat ik ook 'schatten' zei.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je China ooit zien voetballen?
Ja precies met zoveel mogelijke wedstrijden.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een heel ingewikkelde opzet met meerdere divisies? Dat je dan per jaar kan degraderen/promeveren?
Waarom niet?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Medicijnen (lees: meth) tellen uiteraard niet :p
Het beste Europese land dat nog nooit op een WK meedeed.quote:
Kosovoquote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij vraagt om het sterkste voetballand uit Europa, dat nog nooit aan het WK heeft deelgenomen?quote:
Splitscreen achter bureau maar op laagste stand en met luie stoel eraan getrokken.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
China?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Denemarken
2. Polen
4. Chili
5. Ierland
6. Griekenland
7. Italië
8. Nigeria
9. Roemenië
10. Hongarije
11. Bulgarije
12. China
13. Jamaica
14. Costa Rica
15. Wales
16. IJsland
:pquote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Medicijnen (lees: meth) tellen uiteraard niet :p
China - Japan zou leuk zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je China ooit zien voetballen?
Enquete?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
TV kijken en PC ook in de huiskamer soms ipadje als ik op de bank zitquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou het de Nations League kunnen noemen, misschien vindt de Uefa of Fifa dat wel een interessant idee!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja precies met zoveel mogelijke wedstrijden.
Albaniè?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het beste Europese land dat nog nooit op een WK meedeed.
Costa Rica was inderdaad één keer een leuke verrassing.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan een Zwitserland - Qatar of Zwitserland - Bosnië. Daar weet je van tevoren al dat het 1-0, 0-0 of 1-1 gaat worden. Juist dat soort potjes kunnen nog een soort vermakelijk zijn. En Costa Rica op een WK is altijd een heerlijke verrassing.
Finlandquote:Op zondag 14 juni 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net zoals Nederland en Portugal vrij algemeen gezien worden als sterkste landen zonder wereldtitelquote:
Twee keer zelfs.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Costa Rica was inderdaad één keer een leuke verrassing.
Misschien moet je je verdiepen in de kwalificaties van Azië voor het WK of de Azië Cup. Dan kan je dat soort affiches mooi aanschouwen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
China - Japan zou leuk zijn.
Dan krijg je van die flying dragon kicks en karate trappen.
Twee keer zelfsquote:Op zondag 14 juni 2026 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Costa Rica was inderdaad één keer een leuke verrassing.
Shoryuken!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
China - Japan zou leuk zijn.
Dan krijg je van die flying dragon kicks en karate trappen.
IK vind sowieso dat de helft van de deelnemers uit Europa moet komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Denemarken
2. Polen
4. Chili
5. Ierland
6. Griekenland
7. Italië
8. Nigeria
9. Roemenië
10. Hongarije
11. Bulgarije
12. China
13. Jamaica
14. Costa Rica
15. Wales
16. IJsland
Finland lijkt mij.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
is gespeeldquote:Op zondag 14 juni 2026 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
Veel geouwehoer hier over andere dingen dan de wedstrijd
Welke wedstrijd?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
Veel geouwehoer hier over andere dingen dan de wedstrijd
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet specifiek, vandaar dat ik ook 'schatten' zei.
Punt is, als je op den duur naar 64 landen wil, hoeft het gemiddelde niveau niet specifiek omlaag te gaan, je krijgt alleen weer meer wedstrijden.
Finland en Albanië.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is het Duitsland. Dan noemen we het ineens die Laola.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:23 schreef BB-King het volgende:
De wave.![]()
Als voetbal cabaret wordt dan haak ik af.
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 20:24:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 19:00] Duitsland - Curaçao #4"
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Estland, Letland, Litouwen.
Volgens mij heeft tenminste eentje nooit een wk gespeeld. Dus wellicht is dat het beste team.
Alle drie nooit. Maar Finland en Albanië zijn wel beter. En die provincie van Servië ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Volgens mij heeft tenminste eentje nooit een wk gespeeld. Dus wellicht is dat het beste team.
Telt toch alleen als het in dezelfde helft is?quote:
En de mods schitteren door afwezigheid.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
Ga een ander topic verpesten door over van alles en nog wat te posten
Verheug je er maar niet opquote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een ketwedstrijd is dat geworden hopelijk is het als neutrale supporter leuker om Naar Nederland - Japan te kijken
Dat lijkt me als neutrale supporter echt ongelooflijk veel minder leuk eigenlijk. Zo'n godsgruwelijk slechte wedstrijd met dan 1 of 2 goals ofzo.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een ketwedstrijd is dat geworden hopelijk is het als neutrale supporter leuker om Naar Nederland - Japan te kijken
Jij bent heulegaar niet neutraal makkerquote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zouden jou weer mod moeten maken!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En de mods schitteren door afwezigheid.
Ben wel beetje voor NL jaquote:Op zondag 14 juni 2026 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij bent heulegaar niet neutraal makker
Maar wel als Aziatisch land toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef Halcon het volgende:
Israël heeft nooit als Europees land meegedaan, maar dat telt niet?
Eswatini is niet echt Europees (meer, lol).quote:Op zondag 14 juni 2026 20:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
What about Swasiland? Sudetenland? En Carpetland?
Armenië, Noord-Macedonië en Georgië zou ik eigenlijk ook nog boven de Baltische staten plaatsen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle drie nooit. Maar Finland en Albanië zijn wel beter. En die provincie van Servië ook.
Haha alle drie dus nooit. Dat had ik niet verwacht.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle drie nooit. Maar Finland en Albanië zijn wel beter. En die provincie van Servië ook.
Alle drie nooit op het WK, Letland 1 EK.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Met of zonder ananas?quote:
Die 3-0 van Nederland in 2004 zal ik nooit vergeten, zeker niet omdat Tsjechië van Duitsland wonquote:Op zondag 14 juni 2026 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alle drie nooit op het WK, Letland 1 EK.
Ja. Zonder in de kwalificatie tegen een Aziatisch land te spelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wel als Aziatisch land toch?
Het favoriete eindtoernooi van Richard Advocaat.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die 3-0 van Nederland in 2004 zal ik nooit vergeten, zeker niet omdat Tsjechië van Duitsland won
Nederland - Tsjechie 2004 was een waanzinnige wedstrijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die 3-0 van Nederland in 2004 zal ik nooit vergeten, zeker niet omdat Tsjechië van Duitsland won
Ja tuurlijk.quote:
Al besprokenquote:
Noord Koreaanse supportersquote:Op zondag 14 juni 2026 20:30 schreef RamboDirk het volgende:
Allemaal van dat dagjesvolk ingekocht door Infantino
Eerste keer pingelserie gewonnen. Schijnt dat het ISS laatst moest uitwijken omdat ze in de baan van de bal kwamen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het favoriete eindtoernooi van Richard Advocaat.
Heeft die grens ooit die blindengeleidehond gekregen?quote:
Eens. Cyprus, Kazachstan, Luxemburg, Wit-Rusland en Faeroer tegenwoordig ook wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Armenië, Noord-Macedonië en Georgië zou ik eigenlijk ook nog boven de Baltische staten plaatsen.
Wat heeft een Curaçao-er met je vriendin gedaanquote:
Doodverwensing genotequote:
Op zich doen ze het voetballend niet eens onaardig. Maar in de verdediging lopen ze wel achter de feiten aan.quote:
Miele of AEG.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:32 schreef Harvest89 het volgende:
Nep Duitser hoor.
Een echte Duitser zou Braun heten ipv Brown.
Nee hoorquote:
quote:
Je mag hoop hebben!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen Ecuador en Ivoorkust wel een kans?
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Oh nu kunnen ze wel snel een lijn trekken maar die van Zwitserland hebben we nooit meer iets van gezien
Spanje - Kaapverdie komt nogquote:Op zondag 14 juni 2026 20:34 schreef TLC het volgende:
Dit gaat de wedstrijd met de meeste doelpunten worden denk ik, dus iig een vraag goed
Nee. Normaal gesproken niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen Ecuador en Ivoorkust wel een kans?
In de aanval ook helaas. Dit is van een totaal ander niveau.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Op zich doen ze het voetballend niet eens onaardig. Maar in de verdediging lopen ze wel achter de feiten aan.
Kaapverdie is wel beter dan dit.quote:
Mexicaantje als lijnentrekker, uiterst effectiefquote:Op zondag 14 juni 2026 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Oh nu kunnen ze wel snel een lijn trekken maar die van Zwitserland hebben we nooit meer iets van gezien
Leuk weetje: Undav speelde vier jaar terug nog bij de amateurs.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:36 schreef Saekerhett het volgende:
De eerste die er vanaf gaat? Grueter is de Undav-wissel vergeten?
Er bestaat geen Duitsere naam dan Schweinsteiger.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
Schweinsteiger voor de analyse terwijl jullie naar Rob Kemps kijken
Dat is voor mij allemaal een pot nat. Van die landen kan ik alleen Hleb opnoemen als topspeler, maar die is al heel lang gestopt. Bij Estland had je nog Klavan, die het gek genoeg tot Liverpool geschopt had.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Cyprus, Kazachstan, Luxemburg, Wit-Rusland en Faeroer tegenwoordig ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |