Twee keer zelfs.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Costa Rica was inderdaad één keer een leuke verrassing.
Misschien moet je je verdiepen in de kwalificaties van Azië voor het WK of de Azië Cup. Dan kan je dat soort affiches mooi aanschouwen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
China - Japan zou leuk zijn.
Dan krijg je van die flying dragon kicks en karate trappen.
Twee keer zelfsquote:Op zondag 14 juni 2026 20:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Costa Rica was inderdaad één keer een leuke verrassing.
Shoryuken!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
China - Japan zou leuk zijn.
Dan krijg je van die flying dragon kicks en karate trappen.
IK vind sowieso dat de helft van de deelnemers uit Europa moet komen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Denemarken
2. Polen
3. Rusland (als Poetin kapot is)
4. Chili
5. Ierland
6. Griekenland
7. Italië
8. Nigeria
9. Roemenië
10. Hongarije
11. Bulgarije
12. China
13. Jamaica
14. Costa Rica
15. Wales
16. IJsland
Schat ik allemaal hoger in dan Curacao, Congo, Kaapverdië of Haïti.
Finland lijkt mij.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie dat het sterkste Europese land is zonder WK-deelname?
is gespeeldquote:Op zondag 14 juni 2026 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
Veel geouwehoer hier over andere dingen dan de wedstrijd
Welke wedstrijd?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
Veel geouwehoer hier over andere dingen dan de wedstrijd
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet specifiek, vandaar dat ik ook 'schatten' zei.
Punt is, als je op den duur naar 64 landen wil, hoeft het gemiddelde niveau niet specifiek omlaag te gaan, je krijgt alleen weer meer wedstrijden.
Finland en Albanië.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het beste Europese land dat nog nooit op een WK meedeed.
Gelukkig is het Duitsland. Dan noemen we het ineens die Laola.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:23 schreef BB-King het volgende:
De wave.![]()
Als voetbal cabaret wordt dan haak ik af.
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 20:24:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 19:00] Duitsland - Curaçao #4"
quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Estland, Letland, Litouwen.
Volgens mij heeft tenminste eentje nooit een wk gespeeld. Dus wellicht is dat het beste team.
Alle drie nooit. Maar Finland en Albanië zijn wel beter. En die provincie van Servië ook.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Estland, Letland, Litouwen.
Volgens mij heeft tenminste eentje nooit een wk gespeeld. Dus wellicht is dat het beste team.
Telt toch alleen als het in dezelfde helft is?quote:
En de mods schitteren door afwezigheid.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
Ga een ander topic verpesten door over van alles en nog wat te posten
Verheug je er maar niet opquote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een ketwedstrijd is dat geworden hopelijk is het als neutrale supporter leuker om Naar Nederland - Japan te kijken
Dat lijkt me als neutrale supporter echt ongelooflijk veel minder leuk eigenlijk. Zo'n godsgruwelijk slechte wedstrijd met dan 1 of 2 goals ofzo.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een ketwedstrijd is dat geworden hopelijk is het als neutrale supporter leuker om Naar Nederland - Japan te kijken
Jij bent heulegaar niet neutraal makkerquote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zouden jou weer mod moeten maken!quote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En de mods schitteren door afwezigheid.
Ben wel beetje voor NL jaquote:Op zondag 14 juni 2026 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij bent heulegaar niet neutraal makker
Maar wel als Aziatisch land toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef Halcon het volgende:
Israël heeft nooit als Europees land meegedaan, maar dat telt niet?
Eswatini is niet echt Europees (meer, lol).quote:Op zondag 14 juni 2026 20:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
What about Swasiland? Sudetenland? En Carpetland?
Armenië, Noord-Macedonië en Georgië zou ik eigenlijk ook nog boven de Baltische staten plaatsen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle drie nooit. Maar Finland en Albanië zijn wel beter. En die provincie van Servië ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |