16 landen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt Infantino maar voor dit soort kutpotjes.
Nog altijd net wat aantrekkelijker dan Congo - Oezbekistan om half twee 's nachts.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Bedankt Infantino maar voor dit soort kutpotjes.
Duitsland of Curacao?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vraag is vooral of ze het beter gaan doen dan Brazilië
wtfquote:
Bedank Infantino daar dan ook maar voor.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog altijd net wat aantrekkelijker dan Congo - Oezbekistan om half twee 's nachts.
Jaquote:
net wat teveel jointjes opquote:Op zondag 14 juni 2026 20:10 schreef -XOR- het volgende:
Lekker scherp uit de kleedkamer, dat Curacao.
Mwah dat kan nog enigszins spannend zijn. Ik heb mij laten vertellen dat Schotland - Haïti best aantrekkelijk was. Dit is gewoon een walkover.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog altijd net wat aantrekkelijker dan Congo - Oezbekistan om half twee 's nachts.
Wat is dat?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik at zojuist een Nmecha cookie als dessert. #viesdik
Ach, het maakt weinig verschil voor mijn WK-ervaring verder, dus boeiendquote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bedank Infantino daar dan ook maar voor.
Volgende keer 64 ploegenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bedank Infantino daar dan ook maar voor.
Is ook een middenvelder en geen verdedigerquote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Zorro het volgende:
Die ophef toen Bazoer door ajax werd weggeplukt bij PSV is achteraf ook een beetje onnodig geweest he.
Daar waren WIJ toen allemaal heel boos over. Of, in het geval van mensen voor Ajax dolblij.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Zorro het volgende:
Die ophef toen Bazoer door ajax werd weggeplukt bij PSV is achteraf ook een beetje onnodig geweest he.
Wat is datquote:Op zondag 14 juni 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik at zojuist een Nmecha cookie als dessert. #viesdik
Hij kan er op beide posities geen reet van.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook een middenvelder en geen verdediger
Anders moesten ze Cuco Martina daar neer zettenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is ook een middenvelder en geen verdediger
Dan heb je nog een eerlijke opzetquote:
Wat zal die slissen zeg.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:14 schreef BB-King het volgende:
Fred Rutten had het denk ik niet beter gedaan maar zit nu vast te glunderen voor de buis.
Waarom niet 128?quote:
Dat was de nieuwe Rijkaard.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:13 schreef Zorro het volgende:
De klapper dit WK wordt Qatar - Bosnie. Dan kan je nog beter NAC telstar kijkenquote:Op zondag 14 juni 2026 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een uit- en thuisduel?quote:
Nou ja, dat zou in elk geval logischer zijn dan 48 jaquote:
Wat zou Fredsjj drinken bij deze wedstrijd?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:14 schreef BB-King het volgende:
Fred Rutten had het denk ik niet beter gedaan maar zit nu vast te glunderen voor de buis.
Kaapverdië- Saoedi Arabië mag daar ook wel bijquote:Op zondag 14 juni 2026 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De klapper dit WK wordt Qatar - Bosnie. Dan kan je nog beter NAC telstar kijken
Speel niet met mijn privéquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe volgen jullie de wedstrijd?
Tv kijken met een laptop op de schoot
Aan een bureau met scherm FOK! en scherm voetbal
Of aan een bureau met splitscreen
Op de smartphone FOK!ken en TV
Hele fles jenever?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat zou Fredsjj drinken bij deze wedstrijd?
water? uit de kraan?
Achter m'n bureauquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
TV kijken, laptop staat op de salontafel en ik zit op de bankquote:Op zondag 14 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |