Haha alle drie dus nooit. Dat had ik niet verwacht.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle drie nooit. Maar Finland en Albanië zijn wel beter. En die provincie van Servië ook.
Alle drie nooit op het WK, Letland 1 EK.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
Estland, Letland, Litouwen.
Volgens mij heeft tenminste eentje nooit een wk gespeeld. Dus wellicht is dat het beste team.
Met of zonder ananas?quote:
Die 3-0 van Nederland in 2004 zal ik nooit vergeten, zeker niet omdat Tsjechië van Duitsland wonquote:Op zondag 14 juni 2026 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alle drie nooit op het WK, Letland 1 EK.
Ja. Zonder in de kwalificatie tegen een Aziatisch land te spelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar wel als Aziatisch land toch?
Het favoriete eindtoernooi van Richard Advocaat.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die 3-0 van Nederland in 2004 zal ik nooit vergeten, zeker niet omdat Tsjechië van Duitsland won
Nederland - Tsjechie 2004 was een waanzinnige wedstrijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die 3-0 van Nederland in 2004 zal ik nooit vergeten, zeker niet omdat Tsjechië van Duitsland won
Ja tuurlijk.quote:
Al besprokenquote:
Noord Koreaanse supportersquote:Op zondag 14 juni 2026 20:30 schreef RamboDirk het volgende:
Allemaal van dat dagjesvolk ingekocht door Infantino
Eerste keer pingelserie gewonnen. Schijnt dat het ISS laatst moest uitwijken omdat ze in de baan van de bal kwamen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het favoriete eindtoernooi van Richard Advocaat.
Heeft die grens ooit die blindengeleidehond gekregen?quote:
Eens. Cyprus, Kazachstan, Luxemburg, Wit-Rusland en Faeroer tegenwoordig ook wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Armenië, Noord-Macedonië en Georgië zou ik eigenlijk ook nog boven de Baltische staten plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |