Curaçao - Duitslandquote:
19:00 pasquote:
lul niet meer.quote:
quote:
NEEEEEEEquote:Op zondag 14 juni 2026 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) NOTED - TRACK LIMITS
Ik ook nietquote:Op zondag 14 juni 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het niet geloven dat Ferrari wint op strategie. Wat is dit voor waanzin?
Van ronde 10. Stewardsquote:Op zondag 14 juni 2026 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
Strafje mee naar volgende GP?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
10 jaar geleden.quote:
hij wordt nog geklasseerd. Ben benieuwd hoe ze dat oplossenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
Ja, dit kan uit.quote:
RESURRECTION.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht 8, maar Albon is uit de dood opgestaan schijnbaar
quote:Dit is een speciaal autosportmoment en een onvervalst stukje Formule 1-historie.
Ja, had goed de sokken erin. Maar ik denk niet dat ik de Britse circle jerk aan ga kunnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton, ik zeg het niet snel maar netjes hoor
Die begrijpen niets van F1.quote:
Nee in het F1 live-blogquote:
Jupquote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
Is dit nou de eerste overwinning van Lewis voor Ferrari?
chinese sprintquote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
sprintrace gepakt in china vorig jaarquote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
Sprints tellen niet mee @Nattekatquote:
Gewoon even de Britse media vermijden voor een weekje inderdaad.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, had goed de sokken erin. Maar ik denk niet dat ik de Britse circle jerk aan ga kunnen.
De eerste Grand Prix, ja.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
Eerste gp win jaquote:Op zondag 14 juni 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 14 juni 2026 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
sprintrace gepakt in china vorig jaar
quote:Op zondag 14 juni 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige correcte antwoord is 'ja'.
Knop indrukken en bonnetje afgeven?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:41 schreef tralalala het volgende:
Weegschaalmeneer heeft wel een leuke baan.
Eigenlijk had ik gehoopt dat Lewis een handdoekje aan Kimi zou gevenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
Kim heeft de handdoek niet ingepikt.
Zou wat zijn geweest als Antonelli die handdoek mee had genomen
Doen dieetisten ook, misschien carriere switch?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:41 schreef tralalala het volgende:
Weegschaalmeneer heeft wel een leuke baan.
Zelfs Humberto Tan kan een bos laten groeien aan de achterkantquote:Op zondag 14 juni 2026 16:43 schreef butz0rs het volgende:
sow, dat is flink wat haar. terwijl hij vroeger kaal was
Die kont zit losser dan die van de Ferrari.quote:
Het had wel heel raar moeten lopen dat ie niet ergens in een seizoen van 24 races waar Ferrari op z'n tijd zowaar de pace heeft eens een gelukje had.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
Ik had niet meer gedacht dat Hamilton ooit nog zou winnen. kudo's
Dat is, zoals het in vaktermen heet, het Ferrari effect!quote:Op zondag 14 juni 2026 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Genieten dit echt genieten.
Lewis fucking did it
Gloryhufter.quote:
Bij lange na niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef pmponer het volgende:
Heeft Lewis nu een record te pakken? "Oudste winnaar"
Luigi Fagioli. Hij won op 53-jarige leeftijd (en 22 dagen) de Grand Prix van Frankrijk op 1 juli 1951.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef pmponer het volgende:
Heeft Lewis nu een record te pakken? "Oudste winnaar"
Hamilton is bijna in dat jaar geborenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Luigi Fagioli. Hij won op 53-jarige leeftijd (en 22 dagen) de Grand Prix van Frankrijk op 1 juli 1951.
Wiki
Antony Hamilton is in 1960 geborenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton is bijna in dat jaar geboren
Barcelona altijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:
Dit was trouwens wel met afstand de meest zoutloze race van het seizoen, het hoogtepunt was de inhaalactie van Kimi op Russell en dat was het eigenlijk wel. Monaco was leuker en zelfs spannender.
Wat doet Vettel tegenwoordig?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Moesten ze weer harvesten in de lange bochten of zo dat Hamilton en Antonelli zo snel waren?
Crofty had deze race vrij genomen. Die zit ergens zichzelf heel hard te vervloeken.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:50 schreef JB83 het volgende:
Het hele team van SkySports komt zo hard klaar vanwege het volledige Britse podium #WillBuxton
Tsjonge jonge jongequote:Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Moesten ze weer harvesten in de lange bochten of zo dat Hamilton en Antonelli zo snel waren?
Act.quote:
Lolquote:Op zondag 14 juni 2026 16:53 schreef tralalala het volgende:
Papa Hamilton is er niet want die werkt nog steeds 8 dagen per week en 25 uur per dag.
Ik heb maar met een kwart oog gekeken en zelfs dan zag ik meer actie dan in Monaco en al met al een prima race. Wat heb jij zitten drinken?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:
Dit was trouwens wel met afstand de meest zoutloze race van het seizoen, het hoogtepunt was de inhaalactie van Kimi op Russell en dat was het eigenlijk wel. Monaco was leuker en zelfs spannender.
Een gebruikte?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Een boxer omgekeerd op je kop zetten, is mooi? ok
Er is heel de race toch helemaal niks gebeurd op een paar auto's die om technische problemen uitvielen?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb maar met een kwart oog gekeken en zelfs dan zag ik meer actie dan in Monaco en al met al een prima race. Wat heb jij zitten drinken?
Zelfs zonder VSC waren twee totaal verschillende strategieën laat in de race samengekomen, hier zat voldoende spanning in.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is heel de race toch helemaal niks gebeurd op een paar auto's die om technische problemen uitvielen?
Niet zo he Kat, dat ge'jojo vind ik ook niks, maar deze race is op een verrassende Ferrari tactiek na weinig racen geweestquote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs zonder VSC waren twee totaal verschillende strategieën laat in de race samengekomen, hier zat voldoende spanning in.
Maar jij was schijnbaar een groot fan van die jojo onzin.
Dit was net zoals Le Mans. Geen enorm spectakelstuk, maar nou ook weer niet een saaie bedoening. Gewoon gemiddeld en bonuspunten voor een winnaar die niet vooraf vast stondquote:Op zondag 14 juni 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo he Kat, dat ge'jojo vind ik ook niks, maar deze race is op een verrassende Ferrari tactiek na weinig racen geweest
80% van de race was uitermate saai. Totdatde VSC die verschillende strategien viable maakte was het gewoon treintje rijden.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs zonder VSC waren twee totaal verschillende strategieën laat in de race samengekomen, hier zat voldoende spanning in.
Maar jij was schijnbaar een groot fan van die jojo onzin.
Niet elke race kan een enorm spectakelstuk zijn, en dat zou niet eens leuk zijn. Dit was gewoon een prima race. Met die instelling zou 95% van de races uitermate saai zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
80% van de race was uitermate saai. Totdatde VSC die verschillende strategien viable maakte was het gewoon treintje rijden.
Stond in beeld.quote:
Kan in deze samenstelling niet lang genoeg geleden zijn.quote:
*kijkt naar Leclerc*quote:Op zondag 14 juni 2026 17:27 schreef bedachtzaam het volgende:
Staan de planeten in conjunctie voor Ferrari? niet alleen wint Lewis voor Ferrari maar ook nog eens op strategie.
Jammer van Kimi maar het hoort er allemaal bij.
Zo makkelijk ging Kimi er nu ook weer niet aan voorbij, heeft hem wel een hele tijd gekost.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik al gezegd dat Russell echt vreselijk was vandaag? Want hij was echt vreselijk vandaag. Ik weiger te geloven dat die Ferrari zo veel beter is dan Mercedes, en Kimi heeft in die 1,5 ronde in vrije lucht al aangetoond dat er wel iets meer te halen viel.
Ik zie ook liever Hamilton, Bearman en Lindblad.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:37 schreef JB83 het volgende:
[..]
Kan in deze samenstelling niet lang genoeg geleden zijn.
Merc heeft zeker niet gemaximaliseerd qua potentie. Zie ze er ook wel voor aan om met het ADUO in het achterhoofd de boel voor deze wedstrijd teruggeschroefd te hebbenquote:
Schade...quote:Op zondag 14 juni 2026 18:00 schreef Peterselieman het volgende:
Hülk is dus uitgevallen omdat Lawson bij bocht 12 door het grind ging en een steentje links van de rolbeugel een noodknop bij de Audi raakte, waardoor deze compleet stilviel
https://www.the-race.com/(...)p-lawson-no-contact/
Dus gridstraf volgende racequote:Op zondag 14 juni 2026 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kimi Antonelli 5 seconden penalty gepakt voor tracklimits.![]()
Ja zo kan ik ook nog wel sneller rijden dan George
Denk het niet, hij staat geclassificeerd in de eindstandquote:
de uitleg van de stewards is wel bijzonder te noemen. Antonelli kreeg de waarschuwingsvlag eigenlijk na zijn 4e overtreding, omdat een eerdere overtreding pas na bestudering van de beelden is geconstateerd. De regels schrijven voor dat de Italiaan daardoor 5 seconden straf krijgt, ook al is dat pas na afloop.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kimi Antonelli 5 seconden penalty gepakt voor tracklimits.![]()
Ja zo kan ik ook nog wel sneller rijden dan George
Ik vond het ook al zo achterlijk. Hij stond al langs de kant toen er op eens een melding van tracklimits in ronde 10 verscheen. Hoe dan.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de uitleg van de stewards is wel bijzonder te noemen. Antonelli kreeg de waarschuwingsvlag eigenlijk na zijn 4e overtreding, omdat een eerdere overtreding pas na bestudering van de beelden is geconstateerd. De regels schrijven voor dat de Italiaan daardoor 5 seconden straf krijgt, ook al is dat pas na afloop.
De stewards zijn niet echt blij met deze regel en willen dat hier voor de toekomst naar gekeken wordt.
Knap om 5 seconden op te tellen bij een uitvalbeurt.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het niet, hij staat geclassificeerd in de eindstand
Regels zijn regels.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de uitleg van de stewards is wel bijzonder te noemen. Antonelli kreeg de waarschuwingsvlag eigenlijk na zijn 4e overtreding, omdat een eerdere overtreding pas na bestudering van de beelden is geconstateerd. De regels schrijven voor dat de Italiaan daardoor 5 seconden straf krijgt, ook al is dat pas na afloop.
De stewards zijn niet echt blij met deze regel en willen dat hier voor de toekomst naar gekeken wordt.
Trage software.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het ook al zo achterlijk. Hij stond al langs de kant toen er op eens een melding van tracklimits in ronde 10 verscheen. Hoe dan.
Is niet de eerste keer. Vorig jaar Norris in Canada 10 seconden straf na DNF.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Knap om 5 seconden op te tellen bij een uitvalbeurt.
Lewis WDC zou prachtig zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
volgens Norris heeft Ferrari op dit moment veruit het beste chassis, maar ligt het aan hun motor dat ze dit seizoen niet meer gewonnen hebben.
https://www.the-race.com/(...)etter-engine-norris/
90% dan.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer. Vorig jaar Norris in Canada 10 seconden straf na DNF.
75%-regel.
De TL die zwart-wit opleverde was daarna pas, dus die hadden ze welquote:
Mag ook.quote:
Que stond vol.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De TL die zwart-wit opleverde was daarna pas, dus die hadden ze wel
Aantal ronden zal eerder tellen denk ik. Dan pas de eindtijd. Zo kunnen ze alsnog onderling vergelijken.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
90% dan.
Maar vooruit, er staat wel een tijd in de uitslag. Ook al is die lager danvan de winnaar
Lewis heeft (misschien) de auto, Max niet dit jaar. Beiden in gelijkwaardig materiaal, dat zou past een feest zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vijfde titel van Max zou nog mooier zijn
Zoals eerder gezegd is dit een tussenjaar. Ik vind het al knap dat er niet meer problemen met de motor zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lewis heeft (misschien) de auto, Max niet dit jaar. Beiden in gelijkwaardig materiaal, dat zou past een feest zijn.
Ik zou nog een seizoen 2021 niet aan kunnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lewis heeft (misschien) de auto, Max niet dit jaar. Beiden in gelijkwaardig materiaal, dat zou past een feest zijn.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou nog een seizoen 2021 niet aan kunnen.
oh zeker. Zou een bikkelharde strijd worden denk ikquote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maar toch anders denk ik.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh zeker. Zou een bikkelharde strijd worden denk ik
Dat wordt combinatie van seizoen 2007 met Alonso en Lewis in 1 team en de rivaliteit van 2021 seizoen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh zeker. Zou een bikkelharde strijd worden denk ik
En een lachende 3e?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt combinatie van seizoen 2007 met Alonso en Lewis in 1 team en de rivaliteit van 2021 seizoen.
Max pakt vanzelf nr. 5 maar als Lewis alsnog zijn 8e titel kan herstellen zou dat meesterlijk zijn qua storyline.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vijfde titel van Max zou nog mooier zijn
toch hebben ze dat gedaanquote:Op zondag 14 juni 2026 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Knap om 5 seconden op te tellen bij een uitvalbeurt.
Dan moet Ferrari werken als geolied machine zoals Mercedes en Red Bull. Dat zie ik nog niet zo zitten bij Ferrari.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max pakt vanzelf nr. 5 maar als Lewis alsnog zijn 8e titel kan herstellen zou dat meesterlijk zijn qua storyline.
Ik ook niet. Tot vandaag klasse execution. En dat bij Ferrari.quote:
Zoals gezegd: niet de eerste keer ooit.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch hebben ze dat gedaan
https://www.fia.com/syste(...)e_classification.pdf
Nee, een 3e die de titel paktquote:Op zondag 14 juni 2026 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een team mag geen derde auto inzetten
Alonso?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een 3e die de titel pakt
quote:
Ik zag het, ja.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch hebben ze dat gedaan
https://www.fia.com/syste(...)e_classification.pdf
Al besproken.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Weet niet of het klopt, lees net dat Sainz de laatste was die met Ferrari een GP had gewonnen.
Applaus.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:01 schreef alternatif het volgende:
and here is ferrari, the team that had f1 legends rising from its alleys
a historic team bumped into a reality that did not look like the beginnings
but history does not have mercy to oblivion
and does not accept folding its pages without mentioning the name ferrari
today, lewis hamilton does not only achieve his first win for ferrari
but he also achieves faiths victory against doubt and patience's win against frustration
and by reaching the final lap here in barcelona, adorning herself in red again after years of patience and heartbreaks
after seasons ferrari lost herself in luck and uncertainty
a great strategy from this team in barcelona, hamilton, and above all,
proved that passion does not age and that real heroes may stumble, may fall behind time
but they always know how to come back in the moment when everyone thinks that their time has long passed.
Hamilton, remind them who you are. Remind them that you did not build your name in a single day, or a single season.
But you earned it through years of glory.
Remind them that you are a seven time world champion.
Remind them that you broke the boundaries that were said to be unbreakable.
Remind them that you are the one who has won the most in the championship's history.
And remind them that you are the one who has stood on the poduium the most.
and remind them that you will today, here specifically in barcelona, break the alliance with the red baron michael schumacher, by number of wins
to be the absolute king of barcelona
Here you raised the trophy six times in the past.
And today, it's the time for the seventh.
As if the track is telling you today, "hamilton, you still have a place among the greats, oh hamilton"
they said time might be gone, but time does not overcome who made history.
and hamilton gets his first win in ferrari in barcelona.
He made history today, the first f1 driver who wins in mclaren, wins in mercedes, and wins in ferrari.
forza hamilton, forza ferrari
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |