90% dan.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer. Vorig jaar Norris in Canada 10 seconden straf na DNF.
75%-regel.
De TL die zwart-wit opleverde was daarna pas, dus die hadden ze welquote:
Mag ook.quote:
Que stond vol.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De TL die zwart-wit opleverde was daarna pas, dus die hadden ze wel
Aantal ronden zal eerder tellen denk ik. Dan pas de eindtijd. Zo kunnen ze alsnog onderling vergelijken.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
90% dan.
Maar vooruit, er staat wel een tijd in de uitslag. Ook al is die lager danvan de winnaar
Lewis heeft (misschien) de auto, Max niet dit jaar. Beiden in gelijkwaardig materiaal, dat zou past een feest zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vijfde titel van Max zou nog mooier zijn
Zoals eerder gezegd is dit een tussenjaar. Ik vind het al knap dat er niet meer problemen met de motor zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lewis heeft (misschien) de auto, Max niet dit jaar. Beiden in gelijkwaardig materiaal, dat zou past een feest zijn.
Ik zou nog een seizoen 2021 niet aan kunnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Lewis heeft (misschien) de auto, Max niet dit jaar. Beiden in gelijkwaardig materiaal, dat zou past een feest zijn.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou nog een seizoen 2021 niet aan kunnen.
oh zeker. Zou een bikkelharde strijd worden denk ikquote:Op zondag 14 juni 2026 19:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Maar toch anders denk ik.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh zeker. Zou een bikkelharde strijd worden denk ik
Dat wordt combinatie van seizoen 2007 met Alonso en Lewis in 1 team en de rivaliteit van 2021 seizoen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh zeker. Zou een bikkelharde strijd worden denk ik
En een lachende 3e?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt combinatie van seizoen 2007 met Alonso en Lewis in 1 team en de rivaliteit van 2021 seizoen.
Max pakt vanzelf nr. 5 maar als Lewis alsnog zijn 8e titel kan herstellen zou dat meesterlijk zijn qua storyline.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De vijfde titel van Max zou nog mooier zijn
toch hebben ze dat gedaanquote:Op zondag 14 juni 2026 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Knap om 5 seconden op te tellen bij een uitvalbeurt.
Dan moet Ferrari werken als geolied machine zoals Mercedes en Red Bull. Dat zie ik nog niet zo zitten bij Ferrari.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max pakt vanzelf nr. 5 maar als Lewis alsnog zijn 8e titel kan herstellen zou dat meesterlijk zijn qua storyline.
Ik ook niet. Tot vandaag klasse execution. En dat bij Ferrari.quote:
Zoals gezegd: niet de eerste keer ooit.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch hebben ze dat gedaan
https://www.fia.com/syste(...)e_classification.pdf
Nee, een 3e die de titel paktquote:Op zondag 14 juni 2026 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een team mag geen derde auto inzetten
Alonso?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een 3e die de titel pakt
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |