Bij lange na niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef pmponer het volgende:
Heeft Lewis nu een record te pakken? "Oudste winnaar"
Luigi Fagioli. Hij won op 53-jarige leeftijd (en 22 dagen) de Grand Prix van Frankrijk op 1 juli 1951.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:46 schreef pmponer het volgende:
Heeft Lewis nu een record te pakken? "Oudste winnaar"
Hamilton is bijna in dat jaar geborenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Luigi Fagioli. Hij won op 53-jarige leeftijd (en 22 dagen) de Grand Prix van Frankrijk op 1 juli 1951.
Wiki
Antony Hamilton is in 1960 geborenquote:Op zondag 14 juni 2026 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hamilton is bijna in dat jaar geboren
Barcelona altijd.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:
Dit was trouwens wel met afstand de meest zoutloze race van het seizoen, het hoogtepunt was de inhaalactie van Kimi op Russell en dat was het eigenlijk wel. Monaco was leuker en zelfs spannender.
Wat doet Vettel tegenwoordig?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Moesten ze weer harvesten in de lange bochten of zo dat Hamilton en Antonelli zo snel waren?
Crofty had deze race vrij genomen. Die zit ergens zichzelf heel hard te vervloeken.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:50 schreef JB83 het volgende:
Het hele team van SkySports komt zo hard klaar vanwege het volledige Britse podium #WillBuxton
Tsjonge jonge jongequote:Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Moesten ze weer harvesten in de lange bochten of zo dat Hamilton en Antonelli zo snel waren?
Act.quote:
Lolquote:Op zondag 14 juni 2026 16:53 schreef tralalala het volgende:
Papa Hamilton is er niet want die werkt nog steeds 8 dagen per week en 25 uur per dag.
Ik heb maar met een kwart oog gekeken en zelfs dan zag ik meer actie dan in Monaco en al met al een prima race. Wat heb jij zitten drinken?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:
Dit was trouwens wel met afstand de meest zoutloze race van het seizoen, het hoogtepunt was de inhaalactie van Kimi op Russell en dat was het eigenlijk wel. Monaco was leuker en zelfs spannender.
Een gebruikte?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Een boxer omgekeerd op je kop zetten, is mooi? ok
Er is heel de race toch helemaal niks gebeurd op een paar auto's die om technische problemen uitvielen?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb maar met een kwart oog gekeken en zelfs dan zag ik meer actie dan in Monaco en al met al een prima race. Wat heb jij zitten drinken?
Zelfs zonder VSC waren twee totaal verschillende strategieėn laat in de race samengekomen, hier zat voldoende spanning in.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is heel de race toch helemaal niks gebeurd op een paar auto's die om technische problemen uitvielen?
Niet zo he Kat, dat ge'jojo vind ik ook niks, maar deze race is op een verrassende Ferrari tactiek na weinig racen geweestquote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs zonder VSC waren twee totaal verschillende strategieėn laat in de race samengekomen, hier zat voldoende spanning in.
Maar jij was schijnbaar een groot fan van die jojo onzin.
Dit was net zoals Le Mans. Geen enorm spectakelstuk, maar nou ook weer niet een saaie bedoening. Gewoon gemiddeld en bonuspunten voor een winnaar die niet vooraf vast stondquote:Op zondag 14 juni 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo he Kat, dat ge'jojo vind ik ook niks, maar deze race is op een verrassende Ferrari tactiek na weinig racen geweest
80% van de race was uitermate saai. Totdatde VSC die verschillende strategien viable maakte was het gewoon treintje rijden.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs zonder VSC waren twee totaal verschillende strategieėn laat in de race samengekomen, hier zat voldoende spanning in.
Maar jij was schijnbaar een groot fan van die jojo onzin.
Niet elke race kan een enorm spectakelstuk zijn, en dat zou niet eens leuk zijn. Dit was gewoon een prima race. Met die instelling zou 95% van de races uitermate saai zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
80% van de race was uitermate saai. Totdatde VSC die verschillende strategien viable maakte was het gewoon treintje rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |