abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221069137
Klinkt gezellig Tink O+ Geniet even van die momentjes, ze zijn voor jullie beiden zo belangrijk.
Das misschien ook een optie, dan is de week in 2 gesplitst en kan ze het beter handelen. Goed dat je hierover het gesprek aan gaat.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221069671
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik heb het over publicatie voor de leerlingen.
Is hier ook pas na het weekend
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221071201
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.

Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.

Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:42:23 #104
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221071268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.

Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.

Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
En donderdag is vaak toch al de drukste dag :{
Een soort prisoners dilemma dit. Ik vrees dat ze morgen dan helemaal niet open gaan. Misschien toch eens kijken of er andere BSO's zijn. Hier lijkt iets niet helemaal goed te zitten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2026 @ 18:20:42 #105
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221071456
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.

Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.

Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
En ondertussen maar vet betalen zeker?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221071591
Volgend schooljaar gooit verloofde haar werkdagen om en hoeft Juul nog maar 1 ipv 2 dagen naar de BSO.
Eens kijken hoe dat gaat. Dat wordt overigens de donderdag.

Ik ga er maar vanuit dat ze morgen niet naar de BSO gaat. Ik heb 2 online meetings waar ik echt geen rondrennende Juul bij kan gebruiken dus als ze niet ergens gaat spelen, wordt het maar scherm als oppas.

Echt balen, B zat op dezelfde BSO en dat was top geregeld, altijd dezelfde gezichten maar sinds 1,5 jaar is het chaos geworden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2026 @ 18:56:21 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221071684
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.

Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.

Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
:o kan dat zomaar?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2026 @ 18:56:57 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221071687
Yeah, nieuwe wasdroger uitgezocht. En krijgen ook nog een cashback van 75 euro *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:05:11 #109
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221071766
Mijn hekjes staan, en ik ben er zo blij mee.
Nu moet ik een keuken gaan shoppen snel, dan komen ze die in september erin knallen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:18:43 #110
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221071945
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hekjes staan, en ik ben er zo blij mee.
Nu moet ik een keuken gaan shoppen snel, dan komen ze die in september erin knallen!
Goede prioritering. Eerst de hekjes, dan de keuken. Velen hadden het andersom gedaan :P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:28:21 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221072046
Nou ja, de keuken daar konden we pas voor gaan kijken als de auto weer verzekerd was, dat zijn we maandag dus gaan doen, plus dat het hele andere werkzaamheden zijn, dit was een tussendoor klusje waar wel even twee man mee aan de slag konden.
Het klusbedrijf heeft het echt enorm druk.
Als ik voor een kant en klare keuken kies kan dat in september met een beetje mazzel gedaan worden.
De badkamer kan pas in de winter dus die schuif ik zelf liever door naar volgend jaar dan.
Dus het heeft niet echt iets met prioriteiten te maken.
Van mij mag het allemaal morgen gedaan worden maar net als in NL zijn er gewoon wachttijden en kiezen wij bewust voor een Nederlands bedrijf.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:36:01 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221072154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, de keuken daar konden we pas voor gaan kijken als de auto weer verzekerd was, dat zijn we maandag dus gaan doen, plus dat het hele andere werkzaamheden zijn, dit was een tussendoor klusje waar wel even twee man mee aan de slag konden.
Het klusbedrijf heeft het echt enorm druk.
Als ik voor een kant en klare keuken kies kan dat in september met een beetje mazzel gedaan worden.
De badkamer kan pas in de winter dus die schuif ik zelf liever door naar volgend jaar dan.
Dus het heeft niet echt iets met prioriteiten te maken.
Van mij mag het allemaal morgen gedaan worden maar net als in NL zijn er gewoon wachttijden en kiezen wij bewust voor een Nederlands bedrijf.
Het was een grapje. Het stond er gewoon zo leuk. De hekjes zijn er, dus nu kan de keuken :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221073436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:56 schreef Ynske het volgende:

[..]
:o kan dat zomaar?
Je bent er gezegend mee inderdaad. :')
pi_221074322
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:20 schreef Troel het volgende:

[..]
En ondertussen maar vet betalen zeker?
Als onze bso dicht ging wegens personeelstekort kregen we die dag altijd terug.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221076208
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als onze bso dicht ging wegens personeelstekort kregen we die dag altijd terug.
En was er ooit mogelijkheid om die dag opnieuw in te zetten?

Hier was dat al amper mogelijk als je een dag afzei en je wilde dat op een andere dag inhalen. Dat kon zo ongeveer alleen op vrijdag. Of je kwam op een wachtlijst, dat als een ouder afzei dat jij dan je kind kon laten gaan. Tja als de dag er voor dan blijkt dat er toch niemand afzegt voor die dag en je moet alsnog iets anders regelen. Dat was voor mij een no-go. Dan regelde ikzelf wel wat anders op voorhand.

@oh-oh, wat fijn, je hekjes!

@Ynske, jeej voor je wasmachine!
pi_221076741
Als onze opvang dicht is, krijg je dat geld gewoon terug?

Je mag de dag ook op een ander moment inzetten inderdaad maar daar zie ik geen voordeel in.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221076763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:58 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
En was er ooit mogelijkheid om die dag opnieuw in te zetten?


Nee natuurlijk niet dat kon nooit :D

Maarrrr ik bedoelde dat je het geld terug kreeg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221076776
Ze zijn open :) Genoeg flexibele ouders gelukkig.
pi_221077054
Ik weet niet wat voor genre de bovenbuur (denk ik) luistert... maar gisteravond stond de muziek al hard en nu ook weer...
Beetje kerkachtig.

Ik heb sinds gisteren een tv, mijn ouders komen vandaag met nog wat Ikea zooi en dan hoop ik dat ik nog wat meer kan uitpakken.

Echt fijn, zoveel lieve mensen om me heen die hebben geholpen met het hele project!
De een met poetsdoek, de ander klussend, weer een ander had nog spulletjes over of hielp me uitpakken. O+
Fake it till you make it...
pi_221077111
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 06:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet dat kon nooit :D
Dat was echt een wassen neus idd :'). In onze eerste jaren op het kdv was er nog wel wat ruimte op bepaalde dagen, maar toen werden de regels aangescherpt over aantal kinderen per medewerker, dat was wel een beetje de doodssteek voor wisseldagen. Heel soms in de vakantie dat het lukte, maar vaker niet dan wel.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221077123
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Nijna het volgende:
Ik weet niet wat voor genre de bovenbuur (denk ik) luistert... maar gisteravond stond de muziek al hard en nu ook weer...
Beetje kerkachtig.

Ik heb sinds gisteren een tv, mijn ouders komen vandaag met nog wat Ikea zooi en dan hoop ik dat ik nog wat meer kan uitpakken.

Echt fijn, zoveel lieve mensen om me heen die hebben geholpen met het hele project!
De een met poetsdoek, de ander klussend, weer een ander had nog spulletjes over of hielp me uitpakken. O+
Wat fijn dat er zoveel hulp is O+. Je hebt het ook razensnel gedaan allemaal!

Is het geen pianospel? Onze buurman heeft een vleugel staan en als hij speelt kunnen wij ook meeluisteren. Hij speelt ook orgel in verschillende kerken, dus hij kan het gelukkig wel goed :+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221077133
Hier kan je ook ruilen maar dat moet dan binnen een maand. En op zich hebben wij de andere dagen geen BSO nodig, dus dat is dan vooral voor de buhne. Ik heb zoveel uren open staan of open gehad dat ik er de hele zomervakantie opvang mee zou kunnen krijgen, maar dat doen ze niet.
Dat hadden we nog wel fijn gevonden 1 of 2 dagen in de zomervakantie.

Dat klinkt echt goud Nijna!

Hier een luxe issue, morgen is verloofde jarig en ik had als verrassing Grand Hotel geboekt voor 1 nachtje. Maar ze is net niet ziek zeg maar. Sinds gisteren zitten haar holtes helemaal vol en leeft ze op pcm en neusspray.
Efteling al gebeld maar omboeken kan niet meer ;(
Ook wel vreemd want dat moest een maand voor aankomst zei de medewerker maar ik heb pas afgelopen maandag geboekt.
Dus nou ja, we zien wel hoe het gaat, ik denk dat ze de achtbanen overslaat.
  donderdag 18 juni 2026 @ 11:33:00 #123
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221078118
Lekker Nijna!
Is de muziek storend?
Wij hadden een dame die pianoles gaf en een vleugel in haar appartement had staan, die speelde prachtig, dat was echt genieten altijd.
Nou, ik heb een online afspraak met Ikea om die keuken te doen.
En ze komen Sasha vanmiddag ophalen voor crematie.
Ja, die ligt nog in de vriezer want ik wist maar niet of ik haar wilde begraven of cremeren zoals de rest.
Toch maar voor dat laatste gekozen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221078163
Ja bij mij was dat dagen inhalen wel ooit praktisch omdat ik wisselende dagen werk (en de flex-opvang er op een gegeven moment af ging). Maar in de praktijk bleek het dus nooit te lukken. Dus ben toen maar iets eerder gestopt met de bso dan dat ik eigenlijk gewild had. Werd een duur geintje, steeds afzeggen en nooit in kunnen halen. En ik laat m’n kind ook niet naar de bso gaan als ik thuis ben (wellicht een enkele keer dat ik dat gedaan heb, maar voelde voor mij niet goed).

@exode hopelijk voelt ze zich goed genoeg om toch te kunnen genieten! (Anders wellicht met de reisverzekering checken als je die hebt?)

@oh-oh sterkte vanmiddag, zal toch wel weer even een beladen moment zijn :*
pi_221078177
Sterkte vanmiddag oh oh :*

Reisverzekering heb ik al jaaaaaaaaaaaren niet meer, annuleringsverzekering ook niet.
En die ga ik hierna ook niet nemen >:)

Ik heb verloofde maar even gebeld (want ja die is gewoon werken) en ze ziet het zitten om te gaan. Wellicht dat ze de Joris en de Draak en Max en Moritz overslaat maar verder heeft ze er heel veel zin in. En is het nu geen verrassing meer :D
pi_221078245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat fijn dat er zoveel hulp is O+. Je hebt het ook razensnel gedaan allemaal!

Is het geen pianospel? Onze buurman heeft een vleugel staan en als hij speelt kunnen wij ook meeluisteren. Hij speelt ook orgel in verschillende kerken, dus hij kan het gelukkig wel goed :+.
Nee het is geen piano.
Ik heb een saxofoon :+ maar die ga ik maar niet gebruiken hier.
Speel toch al een tijd niet meer. Misschien ooit.
Fake it till you make it...
pi_221078280
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Lekker Nijna!
Is de muziek storend?
Wij hadden een dame die pianoles gaf en een vleugel in haar appartement had staan, die speelde prachtig, dat was echt genieten altijd.
Nou, ik heb een online afspraak met Ikea om die keuken te doen.
En ze komen Sasha vanmiddag ophalen voor crematie.
Ja, die ligt nog in de vriezer want ik wist maar niet of ik haar wilde begraven of cremeren zoals de rest.
Toch maar voor dat laatste gekozen.
De muziek was geen piano, bijzonder Sasha in de vriezer, lijkt me ook een raar idee... :*
Fake it till you make it...
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:04:31 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221078349
Oh dat vind ik helemaal niet gek, ik moest iets he, blij dat ik nog een vriezer in de kelder had staan, maar anders had ik haar in de keuken in een lade gelegd hoor.
Vriendin van me deed dat eens heel lang met een hond waar ze geen afscheid van kon nemen.
Ik ben niet van plan haar nog te bekijken of zo, ze is goed ingepakt, ik doe haar dalijk in een tas met alle verpakking er omheen. Ik heb al afscheid genomen, voor mij is dat deel klaar.

Ik zou de sax weer lekker oppakken als de buur lawaai blijft maken :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2026 @ 12:55:35 #129
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221078606
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:57 schreef Nijna het volgende:

[..]
Nee het is geen piano.
Ik heb een saxofoon :+ maar die ga ik maar niet gebruiken hier.
Speel toch al een tijd niet meer. Misschien ooit.
Waarom niet? Je hebt er nu misschien wel juist tijd voor en kunt het wellicht als uitlaatklep gebruiken>?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221078817
De vriezer snap ik nog wel, maar een lade om nog maar geen afscheid te hoeven nemen vind ik dan wel weer bijzonder. Lijkt me ook niet lang goed gaan, zeker niet als het wat warmer is zoals in het voorjaar/zomer.

@exode, snap ik ook hoor dat je die niet hebt. Ik heb hem zelf gratis vanuit het werk blijkbaar niet de beste, maar voor mij prima, mocht er iets zijn om te weten dat ik dit achter de hand heb. Voor een grotere reis, zoals zuid Afrika destijds sluit ik wel een uitgebreidere af (sowieso ook qua hogere dekking).

Maar fijn dat ze zich goed genoeg voelt om mee te gaan en er zin in heeft! Jammer dat het geen verrassing meer is, maar je kan het in zo’n geval beter even checken.
pi_221078886
Ik heb al eeuwen een doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Niet vaak nodig gehad, maar na een geannuleerde vlucht en een laaaange ambulancetocht gevolgd door een gipsvlucht en taxirit voor 2pp (wintersport :'( ) denk ik dat ik de premie er voor de rest van mijn leven ruim uit heb.

Van de Covidvakantieverkorting kan ik me niet zo veel meer herinneren maar waarschijnlijk ging dat ook al via die verzekering.
Ik ben er wel van gecharmeerd :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221078903
Ja voor onze grote reizen deed ik het ook altijd. Aangezien we de laatste 100 keer naar lalandia zijn gegaan was het niet nodig, we nemen daar altijd een security package namelijk.

We hadden met onze vouwwagen zelfs een speciale verzekering totdat we stormschade hadden en hem alleen naar een caravan garage mochten brengen voor reparatie |:(
En ik ben echt wel goed in polissen doorlichten he, dus na heel veel discussies toch 50% vergoed gekregen.

Via mijn werk heb ik van alles verzekerd, maar een prive reisverzekering krijg ik er niet doorheen (en zou voor mij de administratieve hel zijn).
pi_221079331
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:55 schreef Troel het volgende:

[..]
Waarom niet? Je hebt er nu misschien wel juist tijd voor en kunt het wellicht als uitlaatklep gebruiken>?
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.
Al een paar jaar niet gespeeld en de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik er amper geluid uit.
Ik ben ook niet ala candy dulfer, het is meer het niveau van altijd is kortjakje ziek enzo :+
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 juni 2026 @ 14:04:01 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221079396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:54 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.
Al een paar jaar niet gespeeld en de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik er amper geluid uit.
Ik ben ook niet ala candy dulfer, het is meer het niveau van altijd is kortjakje ziek enzo :+
Mam heeft een electrische die hoor je alleen in de hoofdtelefoon als deze aangesloten is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2026 @ 14:52:25 #135
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221079966
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:54 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.
Al een paar jaar niet gespeeld en de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik er amper geluid uit.
Ik ben ook niet ala candy dulfer, het is meer het niveau van altijd is kortjakje ziek enzo :+
De manier om een praatje te maken met je buren en je voor te stellen. "O ja, ik speel saxofoon, maar als jullie er last van hebben, geef het alsjeblieft aan!"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221080021
Onze buren waren gisteren 49 jaar getrouwd. Het bier werd om dat te vieren om half 10 ipv 10 uur opengeplopt _O-
Het klinkt steeds raar maar we hebben geen last van ze. Dat ze zoveel drinken en roken, is hun eigen probleem.

Net overlegd met mijn zus, we gaan toch de schilders in januari laten komen. Mijn zus wordt helemaal stapeldol van mijn moeder. Die is zo ontzettend zenuwachtig en onrustig en en en.
Als dat nog meerdere werken zo doorgaat draait ze door denk ik.
De schilders die in januari kunnen komen zijn bekend. Die verven de buitenboel bij mijn moeder altijd en zo'n beetje bij de hele familie. En ze vragen geen 8500 Euro _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we niet hoeven te verven zouden we in theorie haar 4 juli kunnen verhuizen maar als we het echt goed willen doen, een week later.
Ik ben wel blij als ik niet hoef te verven overigens, dat scheelt een hoop tijd!
pi_221080034
En in januari komt ze dan gewoon op vakantie hier boven de rivieren. Ze slaapt vaker in een B&B op loopafstand van ons huis. Dus die optie zag ze wel zitten als ze dan komen verven.
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:48:41 #138
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221080327
Huh, januari, het is nu juni?
Gewoon eventjes boem meer dan een half jaar uitstel?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:51:16 #139
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221080353
Sasha is opgehaald, hele aardige man was dat, sprak Engels.
Morgen wordt ze terug gebracht, en ik heb een matching urn voor Barry meebesteld, die zat nog in een plastic dingetje want die ging een week voor mijn verhuizing dus die heb ik zo maar ingepakt.
:')
Mijn vader heeft gisteren ook een steen op zijn graf gekregen, ik zie een thema :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221080456
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Huh, januari, het is nu juni?
Gewoon eventjes boem meer dan een half jaar uitstel?
Nee joh, hoe kom je daar bij?
Er zijn 2 schilders langs geweest, 1 kon volgende week al maar vroeg 8500 Euro en de ander zei meteen al dat hij pas in januari kon.
pi_221080479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:14 schreef exode het volgende:

[..]
Nee joh, hoe kom je daar bij?
Er zijn 2 schilders langs geweest, 1 kon volgende week al maar vroeg 8500 Euro en de ander zei meteen al dat hij pas in januari kon.
Wat vraagt diegene in januari dan?
¤8500 is echt veeeel. Wat moet er allemaal gedaan worden dan? :o
pi_221080502
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:19 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat vraagt diegene in januari dan?
¤8500 is echt veeeel. Wat moet er allemaal gedaan worden dan? :o
Het is ook niet een 'normale' prijs, maar een 'wat de gek ervoor geeft' prijs, voor mensen in nood die snel een schilder nodig hebben. :{
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221080510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Sasha is opgehaald, hele aardige man was dat, sprak Engels.
Morgen wordt ze terug gebracht, en ik heb een matching urn voor Barry meebesteld, die zat nog in een plastic dingetje want die ging een week voor mijn verhuizing dus die heb ik zo maar ingepakt.
:')
Mijn vader heeft gisteren ook een steen op zijn graf gekregen, ik zie een thema :P
Snel, morgen alweer terug. Wij moesten bijna een week wachten volgens mij. Fijn dat dat allemaal is geregeld.

Toen onze vorige kat net was overleden, vroeg een nichtje op de eerstvolgende verjaardag: Waar is Hobbes eigenlijk? Wezen we allemaal naar de urn op een kastje _O-.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221080517
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:19 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat vraagt diegene in januari dan?
¤8500 is echt veeeel. Wat moet er allemaal gedaan worden dan? :o
De muren en plafonds, appartement is 50 vierkante meter. Het is inderdaad gewoon een 'die vrouw is vast wanhopig dus ik vraag lekker waar ik zin in heb' prijs.

Die andere vraagt 2000 Euro en doet dan ook meteen 2 deuren en een aantal plinten en plakt en dekt alles af en verschuift spullen indien nodig.
Die kan dus pas in januari, dat wilden we eigenlijk niet. Maar het is voor iedereen beter om dat toch maar te doen.
pi_221080991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:25 schreef exode het volgende:

[..]
De muren en plafonds, appartement is 50 vierkante meter. Het is inderdaad gewoon een 'die vrouw is vast wanhopig dus ik vraag lekker waar ik zin in heb' prijs.

Die andere vraagt 2000 Euro en doet dan ook meteen 2 deuren en een aantal plinten en plakt en dekt alles af en verschuift spullen indien nodig.
Die kan dus pas in januari, dat wilden we eigenlijk niet. Maar het is voor iedereen beter om dat toch maar te doen.
Snap dat het het fijnste is inderdaad als alles meteen gedaan is. Dan is de ruimte leeg en is het daarna ook klaar. Maar dit is een goede middenweg lijkt me. Als het voor nu oké is. En dan in januari alles netjes maken
pi_221081226
Sowieso schilderen met deze hitte :{
Mooie oplossing zo, exode.

Mijn kat werd 26 jaar geleden gecremeerd, wel in zn uppie want hij hield niet zo van honden en anders ging alles bij mekaar en dat wilde ik hem niet aandoen :@ Maar wel laten uitstrooien. Mocht nog afscheid nemen, ze hadden hem mooi neergelegd maar ik kon de auto toen niet eens uitstappen, dat was al te zwaar. Daarbij stierf hij in mijn armen dus dat afscheid had ik toch al gehad.

Zo, zoon is nu binnen bij Ziggo, wachtend op Guns 'N Roses :) Ik fietste mee en toen kwam ie erachter dat je geen joggingbroek aan mocht, business VIP en guess wat ie aanheeft :D Hij draagt niks anders, heeft dan ook niks anders, maar hij is dus binnen, gelukkig.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221081908
De muren en plafonds zien er eigenlijk nog hartstikke goed uit. Het appartement is 10 jaar oud, de man die erin woonde was er niet veel, rookte niet, had duidelijk geen kaarsjes of zo. Maar mijn moeder vindt het te wit :D
Het is 9016 en dat is echt wit wit wit. Ze wilt graag 9010 op de muren.

Dus het is niet bepaald onoverkomelijk of zo. Maar inderdaad nu het leeg is, is verven het handigste. So be it.

Mijn moeder dacht ook dat ze binnen 2 weken was oververhuisd.

Fijn dat hij binnen is Mush! Is echt jeugdsentiment Guns 'n Roses O+
pi_221081938
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:52 schreef Troel het volgende:

[..]
De manier om een praatje te maken met je buren en je voor te stellen. "O ja, ik speel saxofoon, maar als jullie er last van hebben, geef het alsjeblieft aan!"
Ik heb me al even voorgesteld, maar die sax niet genoemd. Ik heb nu ook niet heel erg de behoefte om te gaan toeteren, maar mocht t weer beginnen te kriebelen dan kan ik dat altijd doen natuurlijk.

@exode, slim van de schilder!

@Mushanga71 ah gelukkig binnen!
Fake it till you make it...
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:15:49 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221082213
Als het netjes is hoeft het toch ook gewoon niet meteen gedaan te worden @exode?
Ik heb hier ook niet geschilderd maar ga dat wel nog doen als de hele verbouwing achter de rug is.
Of laten doen, ik zie wel.
Nou Sasha is opgehaald en morgen brengen ze haar weer naar huis.

Ik zit die opening van het Obama center te kijken.
Potverdorie wat kan die Michelle speechen he.
Fenomenaal die vrouw.
En veel beter dan haar man :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221082325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Als het netjes is hoeft het toch ook gewoon niet meteen gedaan te worden @:exode?
Ik heb hier ook niet geschilderd maar ga dat wel nog doen als de hele verbouwing achter de rug is.
Of laten doen, ik zie wel.
Nou Sasha is opgehaald en morgen brengen ze haar weer naar huis.

Ik zit die opening van het Obama center te kijken.
Potverdorie wat kan die Michelle speechen he.
Fenomenaal die vrouw.
En veel beter dan haar man :D
Als je al weet dat je het wilt verven, is meteen doen (zeker het plafond) natuurlijk het fijnste.
Maar goed, je kan niet alles hebben ;)
Er is al genoeg te doen en te regelen. Blij als het achter de rug is in ieder geval.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:42:29 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221083034
Ik weet nog niet hoe ik het wil schilderen en ook hier was alles gewoon wit geschilderd dus ik wacht tot ik weet wat ik wil en wss is dat na de winter, als ik alle seizoenen hier heb meegemaakt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221083161
Er hangen dingen aan de muur, de klok hangt, het is gelukt met de planken voor de pax kast.
Mijn ouders vonden in de koopjeshoek nog 2 planken, leuk afgeprijst, die hebben ze meegenomen en het pastte gewoon!!! Dus die kast is ook klaar.
Ik weet nu niet of ik zo raar gemeten heb of dat er ergens iets niet klopt qua maat, maar ik vind het best, het past en dat is het voornaamste.

We hebben horren voor de slaapkamerramen gemaakt. Woonkamer zat vanmiddag de zon vol op, was veel te warm. Doe ik morgenochtend of savonds wel een keer als de zon er niet vol op staat.
Fake it till you make it...
pi_221083510
Ik kwam op youtube een filmpje van cashstuffing tegen en ik ben een beetje verward.
Wie kent dit en wat is de nut hiervan? Anders dan tijdverdrijf? dobbelen om geld te verdelen over allerlei challenges.
Ik zag vooral een boel geschuif en gedoe met geld.

Wat mis ik? Wie kan het mij uitleggen?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:35:25 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221083684
nooit van gehoord.
pi_221083742
Yay voor de planken, @Nijna *O* En voor de spullen aan de muur. Wordt nu een echt eigen plekje O+

Ik heb geen idee @LauriLynne Ik kijk sowieso geen filmpjes. Zoon douwt ze wel onder mn neus en dan denk ik, euh...

Geen idee hoelaat zoon thuiskomt, er is daarna nog wat daar in de VIPhuppel. Morgen eerste uur vrij, dan maandag en dinsdag vrij, dan een paar dagen activiteiten, de week erop boek inleveren en rapport ophalen. En dan heeft ie al vakantie.
Qua cijfers heeft ie wel 2 vakken kunnen opkrikken en zn mentor gaat dinsdag iedereen bellen of ze over zijn of niet. Zoon wordt maandag al gebeld, zal wel komen door dat holterkastje wat ie dan krijgt. Twee vliegen in een klap :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221083949
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:24 schreef LauriLynne het volgende:
Ik kwam op youtube een filmpje van cashstuffing tegen en ik ben een beetje verward.
Wie kent dit en wat is de nut hiervan? Anders dan tijdverdrijf? dobbelen om geld te verdelen over allerlei challenges.
Ik zag vooral een boel geschuif en gedoe met geld.

Wat mis ik? Wie kan het mij uitleggen?
Cashstuffing is gewoon de voorloper van de digitale geldpotjes. Het loon verdelen over verschillende potjes/envelopjes.

Dat dobbelen slaat nergens op. Beetje dobbelen wat je gaat sparen ipv sparen wat over is. Het lijkt net gokken.
pi_221084440
Nog scholen met kortere dagen vanwege het hitteplan? Bij onze school hebben ze daar nooit eerder wat mee gedaan, maar morgen en maandag mogen ze om 12:15 naar huis. Ik denk dat ze nog wat teveel uren hebben staan ofzo. Mijn dochters hebben in ieder geval mazzel, die hebben daardoor op hun verjaardag ineens de halve dag vrij! *O*
  vrijdag 19 juni 2026 @ 06:34:13 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221085056
Schoolreisje vandaag met de oudste. Ik heb er niet zo’n zin in met dit weer, maar gelukkig gaan we naar een speeltuin met heel veel schaduw. En een zwembadje, maar daar mogen de kinderen niet in of bij spelen van school. Op zich begrijpelijk, maar ook wel echt ongelooflijk jammer met dit weer…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221085186
Hier de laatste 2 toetsen vandaag en daarmee om 12 uur klaar met de leerdingen van dit schooljaar.

De term cashstuffing ken ik niet, maar potjes maken is toch al iets heel ouds? Alleen waarom je dat zou dobbelen???

@Nijna fijn dat de planken passen! Zo wordt het echt je eigen plekje. Voelt dat voor de meiden ook goed?
pi_221085196
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:38 schreef Deepfreeze het volgende:

De term cashstuffing ken ik niet, maar potjes maken is toch al iets heel ouds? Alleen waarom je dat dobbelen???


Voor de likes en views! :Y
pi_221085415
Fijn dat er schilders zijn geregeld Exode!

Nooit gehoor van cashstuffing :X

Hopelijk heeft je zoon genoten, Mush!

Geen hitteplan op onze scholen, beide hebben wel met water gespeeld en de jongste had haar hoofd onder de kraan mogen houden van de juf dus die kwam doorweekt en happy van school :')

Hopelijk is het toch een fijn schoolreisje, Tink! Jammer dat ze niet bij het water mogen, maar dat lijkt mij standaard protocol. Met zoveel kinderen heb je dan echt geen overzicht en er zal maar wat gebeuren..

Ik was gisteren bij de huisarts, het lijkt erop dat ik artrose heb maar tegelijkertijd kunnen ze dat niet met zekerheid vaststellen want foto's zeggen weinig en maken ze dus niet. Maakt opzich ook geen verschil want je kan er toch niets aan doen, behalve blijven bewegen en spieren aansterken. Maar juist dat bewegen doet pijn :') Dagelijks ibuprofen gaan slikken en doorrrr.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221085544
Owh schanu wat rot. Ik had na alles toch echt gehoopt dat de zon voor jullie zou gaan schijnen. Hopelijk vinden jullie samen toch de weg omhoog.

Nijna wat fijn dat je een fijne plek hebt.

Hier nog geen school op vrijdag, instroomklas. Komt met dit weer wel lekker uit.

Potjes maken dat snap en ken ik. Daar kan ik ook nut van zien. Dat dobbelen was wat mij verbaasde. Gelukkig ben ik niet de enige.
pi_221085653
Shanu, wat ontzettend verdrietig om te lezen. Ik gun jullie plezier, lol, rust en liefde.
Jullie hebben echt tropenjaren en het is denk ik niet zo gek dat het er nu allemaal een beetje uitkomt.
Probeer elkaar op te zoeken en geef elkaar juist ruimte.
En spui vooral hier of via DM. :*
pi_221085719
Schanu, spui vooral hier, hopelijk lucht dat je een beetje op :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon kwam doodmoe thuis en hij flikkerde in de VIPlounche van een trapje dus die heeft nu last van zn been. Maar het was een fantastische ervaring (al vond ie Iron Maiden beter :D ) en is hij superblij dat hij er toch heen is geweest.

Luchtvochtigheid in huis is nu 76% en das eigenlijk amper te doen. Heb het er benauwd van :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221085849
Wat naar Schanu. Is ook gezamenlijk therapie opstarten nog een optie? Of een sessie bij haar huidige therapeut samen zodat die jullie of in ieder geval haar ook wat inzicht kan geven voor jullie relatie? Het is wel iets waar je actief mee aan de slag moet om het te verbeteren, dat gaat niet vanzelf.

Heb je zelf ook al therapie of een psycholoog om als uitlaatklep te gebruiken? Ik denk dat dat voor jou ook heel nuttig kan zijn, zelfs als je geen prater bent.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:14:40 #166
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221085878
Schanu hopelijk vinden jullie een manier om weer samen op 1 lijn te komen...

Ik had me gewoon "verslapen"vanochtend. Was pas om 7 uur wakker, gisteren ging ik er al om 5:45 uit.
Maar het is zo lekker koel in huis, je merkt amper wat van het weer binnen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:15:34 #167
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221085882
@Schanu :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 10:17:14 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221085896
Hier toetsweek met deze hitte. Oudste heeft vanochtend ook een toets voor gym. Ik hoop dat ze daar wel een hitteprotocol hebben of zo. Want eerst door de hitte een Cooper test en daarna naar school fietsen in de pauze (en dus geen pauze hebben) om nog 2 toetsen te maken vind ik niet zo heel handig. Gelukkig voor zoon wel zijn beste vakken.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2026 @ 10:41:03 #169
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221086035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:39 schreef Schanu het volgende:

Ik was gisteren bij de huisarts, het lijkt erop dat ik artrose heb maar tegelijkertijd kunnen ze dat niet met zekerheid vaststellen want foto's zeggen weinig en maken ze dus niet.
Laat je doroverwijzen naar een reumatoloog. Er zijn wel degelijk onderzoeken waarbij artrose opgespoord kunnen worden, maar daar heb je een specialist voor nodig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2026 @ 10:42:17 #170
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221086041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 09:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Maar het was een fantastische ervaring (al vond ie Iron Maiden beter :D ) en is hij superblij dat hij er toch heen is geweest.
Komt door het gezelschap :P O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2026 @ 10:43:47 #171
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221086054
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:15 schreef Kyara het volgende:
@:Schanu :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Schanu en dit is wat ik ook in wilde brengen. Er is een reden waarom mensen ziek worden in hun vakantie. Ik vind dit een heel goed advies, breng ik kaart waar jij behoefte aanhebt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221086086
Het is ook wel weer typisch dat wij met 30 graden in de Efteling gaan lopen. Dat wordt non stop in de Piranha denk ik. :P

Verloofde gaat ok, ze leeft nog steeds op pcm en nu zo'n neusspoeler. Maar zelf gaf ze aan, of ik me nou thuis zo voel of daar. We gaan het zien, we mogen iig meteen naar de hotelkamer bij aankomst.
Dat ik vannacht ongesteld ben geworden, helpt ook niet echt, maar eej, het is de Efteling! O+

Klinkt fijn zo'n koel huis oh oh!

Mijn moeder zit vandaag in haar nieuwe appartement _O- Is veeeeel beter geisoleerd dan haar huis en dus veel koeler. Mijn broer had er al tuinstoelen neergezet dus die zit daar prinsesheerlijk naar de straat te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door exode op 19-06-2026 11:39:02 ]
pi_221086903
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Laat je doroverwijzen naar een reumatoloog. Er zijn wel degelijk onderzoeken waarbij artrose opgespoord kunnen worden, maar daar heb je een specialist voor nodig.
Bedankt voor de tip! Maar zou dat mogelijkheden bieden? De boodschap was namelijk dat er niet zoveel aan te doen is en dat ik vooral zelf moet proberen mijn spieren te versterken en meer te bewegen. Als dat hoe dan ook de uitkomst is, dan maakt het uiteindelijk niet zoveel uit of artrose echt wordt vastgesteld, mijn inziens.

En bedankt voor jullie lieve reacties.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mush, wat een hoge luchtvochtigheid, geen wonder dat je benauwd bent :o

Oh-oh, dan had je de slaap vast nodig, en heerlijk zo'n koel huis als het buiten warm is!

Kyara, hopelijk gaan de toetsen van je zoon goed vandaag! Die coopertest hadden wij vroeger ook, dat is wel heel intensief in deze hitte :X

Exode, heel veel plezier in de Efteling! O+ Hopelijk is het te doen met de warmte.
pi_221086908
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 10:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Komt door het gezelschap :P O-)
Absoluut :D én de moshpit :P

En veel plezier in de efteling exode!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221087906
@Schanu 😘
Veel plezier @exode. Hopelijk is het niet te heet

Fijn zo'n koel huis @oh-oh
Bij ons zijn alle ramen dicht, zonnescherm naar beneden, airco aan bij A en in de woonkamer. Plafond ventilator aan in onze slaapkamer, deur naar de tuin dicht. In de woonkamer was het 21, in de slaapkamer 22. Prima te doen.

Ik lig te dobberen op een luchtbedje, met ereader, in ons zwembad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:19:20 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221088066
@Schanu

Wij kunnen ook niet makkelijk weg en proberen dan thuis date nights te houden. Samen een film kijken met wat hapjes, of kinderen samen laten eten, op tijd naar boven en daarna met z'n tweetjes eten.

Wij proberen nu zo'n 3x per week in elk geval samen nog een serietje te kijken. Het is niet veel maar het is in elk geval iets.

D1 vind het ook niet fijn als wij weg gaan maar ze accepteert het wel beter overdag dan s avonds. Dus we willen binnenkort proberen om samen te gaan lunchen.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2026 @ 14:41:13 #177
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221088239
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:53 schreef Schanu het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip! Maar zou dat mogelijkheden bieden? De boodschap was namelijk dat er niet zoveel aan te doen is en dat ik vooral zelf moet proberen mijn spieren te versterken en meer te bewegen. Als dat hoe dan ook de uitkomst is, dan maakt het uiteindelijk niet zoveel uit of artrose echt wordt vastgesteld, mijn inziens.

Een huisarts die stelt dat het niet vastgesteld kan worden, weet niet waar hij het over heeft. Alleen dat al is reden genoeg voor een doorverwijzing toch?
En ook al is er niets aan te doen: wie zegt dat het dat is? Los daarvan ben ik, zeker als het om dit soort zaken gaat, voorstander van een diagnose.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221088416
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Een huisarts die stelt dat het niet vastgesteld kan worden, weet niet waar hij het over heeft. Alleen dat al is reden genoeg voor een doorverwijzing toch?
En ook al is er niets aan te doen: wie zegt dat het dat is? Los daarvan ben ik, zeker als het om dit soort zaken gaat, voorstander van een diagnose.
Ze zei niet zozeer dat het niet vastgesteld kan worden, sorry dat was slechte woordkeus van mij, maar dat ze niet (snel) aan foto's doen omdat het niet altijd wat zegt. Iemand met veel slijtage kan nergens last van hebben terwijl iemand met weinig slijtage heel veel pijn heeft, was haar voorbeeld. Dus het ging niet om het vaststellen of het artrose is, maar in dat geval kijken hoe gevorderd het al zou zijn zeg maar. Ik denk dat mijn klachten misschien ook niet erg genoeg zijn. Want mijn heup is weliswaar stram als ik uit bed kom, maar stijfheid in mijn handen heb ik alleen als ik fijne motoriek gebruik en niet na rust. Dat laatste verwacht je juist wel bij artrose. Maar ik zal er zeker eens induiken. En meer bewegen, want dat stond toch al op mijn planning :+

Kyara, wat goed dat jullie zo bewust die momenten pakken samen! Dat zouden wij op die manier ook kunnen proberen inderdaad, in ieder geval de tijd die je samen hebt - ook al is dat thuis - wat kwalitatiever inzetten.

Vicky, dat klinkt heerlijk O+
pi_221091174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier de laatste 2 toetsen vandaag en daarmee om 12 uur klaar met de leerdingen van dit schooljaar.

De term cashstuffing ken ik niet, maar potjes maken is toch al iets heel ouds? Alleen waarom je dat zou dobbelen???

@:Nijna fijn dat de planken passen! Zo wordt het echt je eigen plekje. Voelt dat voor de meiden ook goed?
Ze vinden het ok. Maar ook wel raar en het was ook wel een beetje een rommelweek met nog wat geklus hier en daar.
Ik ben doodmoe, merk ik nu. Vanmiddag viel ik in slaap op de bank. En kan zo wel weer naar bed.

@Schanu :*
Fake it till you make it...
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:49:17 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221091296
Ik heb net een dutje gedaan op de schommelbank buiten :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221091933
Simon is over 2 weken jarig en hij wordt dan 9. We hebben echt geen idee wat we hem moeten geven.... Hij weet zelf ook weinig, behalve Lego. Hij doet alleen al een tijdje erg weinig met zijn Lego.... En dan is er nog familie en een kinderfeestje, die ook allemaal tips willen voor een cadeau..... HELP
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2026 @ 21:57:38 #182
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221092420
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is over 2 weken jarig en hij wordt dan 9. We hebben echt geen idee wat we hem moeten geven.... Hij weet zelf ook weinig, behalve Lego. Hij doet alleen al een tijdje erg weinig met zijn Lego.... En dan is er nog familie en een kinderfeestje, die ook allemaal tips willen voor een cadeau..... HELP
Een beleving! Dagje dierentuin? Pretpark?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:05:12 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221092559
Inderdaad beleving/uitje. Abonnement op iets?

Gravitrax vonden ze hier ook leuk op die leeftijd.
pi_221093334
Een vakantieboek? Quest junior of Stoer vond mijn zoon heel leuk. Je hebt ook van die boeken waarbij je moet uitzoeken wie de dader is, die zijn ook niet binnen een dag uit. Buitenspeelgoed, waterpistool, stiften/pennen/knutselspul, een bouwpakketje, beyblades, pokemonkaarten, smartgames of andere spelletjes.

Mijn tip is om een account op lijstje (of soortgelijk iets) aan te maken, en het hele jaar door als hij ergens interesse in toont het op dat lijstje te zetten. En dan vlak voor de verjaardag/feestdag dat lijstje doorlopen en dingen die hij niet meer interessant vindt er af gooien.
pi_221093789
[quote]0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is over 2 weken jarig en hij wordt dan 9. We hebben echt geen idee wat we hem moeten geven.... Hij weet zelf ook weinig, behalve Lego. Hij doet alleen al een tijdje erg weinig llĺĺð]
Ð
Ik ben gestopt met cadeautjes geven, als in materialistische dingen, Ik kies nu inderdaad een dag weg, herinneren maken, dag drievliet of met Sarah naar dierenpark Emmen.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 20 juni 2026 @ 09:09:31 #186
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221095441
Veel plezier in de Efteling @exode.

Een van de nieuwe honden slaapt al twee nachten buiten.
Lekker integreren qua lokale gebruiken O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221096243
Ik kom zelf ook nooit verder dan lego, Tolstoi. Mijn dochter wilde voor kleinzoon magnetic tiles. Die had ik vorig jaar ook gegeven maar hij speelt er veel mee maar kon niet groter bouwen. Nu wel 8-) Weet niet tot welke leeftijd dat is. Oh, volgens google tot een jaar of 10-12. Dan ist misschien zonde.

Zoon is met vrienden naar comic con in Utrecht. Had ik hem gedropt bij het station, belt ie even later, er rijden geen treinen tot 11.15 uur... :')
Dus, hallooo me time 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 20 juni 2026 @ 11:50:28 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221096479
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kom zelf ook nooit verder dan lego, Tolstoi. Mijn dochter wilde voor kleinzoon magnetic tiles. Die had ik vorig jaar ook gegeven maar hij speelt er veel mee maar kon niet groter bouwen. Nu wel 8-) Weet niet tot welke leeftijd dat is. Oh, volgens google tot een jaar of 10-12. Dan ist misschien zonde.

Zoon is met vrienden naar comic con in Utrecht. Had ik hem gedropt bij het station, belt ie even later, er rijden geen treinen tot 11.15 uur... :')
Dus, hallooo me time 8-)
Je bent hen toch niet gaan brengen? Ze wachten maar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 11:54:10 #189
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221096518
Mijn zoon heeft woensdag een toets in Eindhoven. En dan is er ook de ov-staking :{
Dus nu gaat hij eerst 40 km. fietsen naar een klasgenoot die in Oss woont en dan met haar met de auto naar Eindhoven.

Moeten vertrouwen op het OV is niet altijd heel fijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221096594
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:50 schreef livelink het volgende:

[..]
Je bent hen toch niet gaan brengen? Ze wachten maar.
Nee joh! Ze zijn er inmiddels en anders hadden ze echt pech gehad ;)

Oef, das wel heel kut woensdag :{ 40km fietsen en dan pas met de auto is best wel zwaar zo voor een toets. Kan het niet zijn dat de toets wordt uitgesteld omdat, staking? Hij zal echt de enige niet zijn.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221096782
Dank voor alle tips! Ik heb wat inspiratie opgedaan en inmiddels is er een lijstje voor het kinderfeestje uitgekomen met wat goedkopere cadeautjes.
Nu nog voor familie en onszelf :)
pi_221096793
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft woensdag een toets in Eindhoven. En dan is er ook de ov-staking :{
Dus nu gaat hij eerst 40 km. fietsen naar een klasgenoot die in Oss woont en dan met haar met de auto naar Eindhoven.

Moeten vertrouwen op het OV is niet altijd heel fijn.
Wat een onderneming... Hij zal toch niet de enige zijn die die toets heeft en afhankelijk is van het ov?
40km fietsen, nu staat me bij dat hij wel vaker flinke afstanden fietst toch? Best een eind!
Fake it till you make it...
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:27:27 #193
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221097265
Het is een HBO-opleiding en de meeste studenten wonen wel in de buurt van Eindhoven. Er wordt dus inderdaad geen rekening gehouden met problemen in het OV. Maar het is inderdaad behoorlijk vervelend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:29:33 #194
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221097292
Ik vond het een goed idee om te gaan dweilen en zo. Moest echt heel nodig gebeuren en ik kon het niet eindeloos uitstellen. Maar ondanks de hitte droogt het voor geen meter. Het is ook zo vochtig in huis :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221097444
Thanx voor de waarschuwing. Ik zou vandaag ook gaan dweilen maar ik sla maar even over :')

En heel stom dat er geen rekening mee gehouden wordt, zovaak wordt er niet gestaakt. Over andere OV uitval zal ik het maar niet hebben, maar stakingen vallen mee ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221099136
Vanochtend om 9 uur heb ik wel gestofzuigd. Dweilen doen ik dan morgenochtend wel weer, want het moet eigenlijk wel even.

Wat stom die OV staking @livelink !

Zijn jullie al gesmolten @exode ?
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:38:32 #197
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221099525
33 graden hier vandaag, maar binnen is het echt nog goed te doen.
De overbuurman was vanochtend met zijn jongste in ontbloot bovenlijf aan dansen buiten.
De zomervakantie is hier begonnen, ze hoeven pas weer 1 september naar school.
Meeste mensen hier hebben 6 kinderen, en er wonen ook meerdere generaties samen heb ik het idee.
Die vermaken zich wel :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 juni 2026 @ 06:32:11 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221105665
Vandaag mag de kleine man weer optreden. In de musical Hand en Grietje O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221105821
Succes voor hem en veel plezier @Ynske!

Ik moet straks ook écht dweilen want het ziet er niet uit. En stofzuigen. En wassen. En :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221105869
Ik ga van de week eerst kijken of ik nog wat dozen uit kan pakken of kan verplaatsen naar de kast ;) en dan stofzuigen. Of ik daarna ook nog dweil zie ik dan wel.
Het is lekker buiten nu dus ik heb alles maar open gezet, het is al anderhalve graad afgekoeld, wat er waarschijnlijk gelijk weer bij is zodra ik de boel dicht doe, maar ok.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')