abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:19:20 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221088066
@Schanu

Wij kunnen ook niet makkelijk weg en proberen dan thuis date nights te houden. Samen een film kijken met wat hapjes, of kinderen samen laten eten, op tijd naar boven en daarna met z'n tweetjes eten.

Wij proberen nu zo'n 3x per week in elk geval samen nog een serietje te kijken. Het is niet veel maar het is in elk geval iets.

D1 vind het ook niet fijn als wij weg gaan maar ze accepteert het wel beter overdag dan s avonds. Dus we willen binnenkort proberen om samen te gaan lunchen.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2026 @ 14:41:13 #177
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221088239
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:53 schreef Schanu het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip! Maar zou dat mogelijkheden bieden? De boodschap was namelijk dat er niet zoveel aan te doen is en dat ik vooral zelf moet proberen mijn spieren te versterken en meer te bewegen. Als dat hoe dan ook de uitkomst is, dan maakt het uiteindelijk niet zoveel uit of artrose echt wordt vastgesteld, mijn inziens.

Een huisarts die stelt dat het niet vastgesteld kan worden, weet niet waar hij het over heeft. Alleen dat al is reden genoeg voor een doorverwijzing toch?
En ook al is er niets aan te doen: wie zegt dat het dat is? Los daarvan ben ik, zeker als het om dit soort zaken gaat, voorstander van een diagnose.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221088416
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Een huisarts die stelt dat het niet vastgesteld kan worden, weet niet waar hij het over heeft. Alleen dat al is reden genoeg voor een doorverwijzing toch?
En ook al is er niets aan te doen: wie zegt dat het dat is? Los daarvan ben ik, zeker als het om dit soort zaken gaat, voorstander van een diagnose.
Ze zei niet zozeer dat het niet vastgesteld kan worden, sorry dat was slechte woordkeus van mij, maar dat ze niet (snel) aan foto's doen omdat het niet altijd wat zegt. Iemand met veel slijtage kan nergens last van hebben terwijl iemand met weinig slijtage heel veel pijn heeft, was haar voorbeeld. Dus het ging niet om het vaststellen of het artrose is, maar in dat geval kijken hoe gevorderd het al zou zijn zeg maar. Ik denk dat mijn klachten misschien ook niet erg genoeg zijn. Want mijn heup is weliswaar stram als ik uit bed kom, maar stijfheid in mijn handen heb ik alleen als ik fijne motoriek gebruik en niet na rust. Dat laatste verwacht je juist wel bij artrose. Maar ik zal er zeker eens induiken. En meer bewegen, want dat stond toch al op mijn planning :+

Kyara, wat goed dat jullie zo bewust die momenten pakken samen! Dat zouden wij op die manier ook kunnen proberen inderdaad, in ieder geval de tijd die je samen hebt - ook al is dat thuis - wat kwalitatiever inzetten.

Vicky, dat klinkt heerlijk O+
pi_221091174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 07:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier de laatste 2 toetsen vandaag en daarmee om 12 uur klaar met de leerdingen van dit schooljaar.

De term cashstuffing ken ik niet, maar potjes maken is toch al iets heel ouds? Alleen waarom je dat zou dobbelen???

@:Nijna fijn dat de planken passen! Zo wordt het echt je eigen plekje. Voelt dat voor de meiden ook goed?
Ze vinden het ok. Maar ook wel raar en het was ook wel een beetje een rommelweek met nog wat geklus hier en daar.
Ik ben doodmoe, merk ik nu. Vanmiddag viel ik in slaap op de bank. En kan zo wel weer naar bed.

@Schanu :*
Fake it till you make it...
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:49:17 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221091296
Ik heb net een dutje gedaan op de schommelbank buiten :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221091933
Simon is over 2 weken jarig en hij wordt dan 9. We hebben echt geen idee wat we hem moeten geven.... Hij weet zelf ook weinig, behalve Lego. Hij doet alleen al een tijdje erg weinig met zijn Lego.... En dan is er nog familie en een kinderfeestje, die ook allemaal tips willen voor een cadeau..... HELP
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2026 @ 21:57:38 #182
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221092420
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is over 2 weken jarig en hij wordt dan 9. We hebben echt geen idee wat we hem moeten geven.... Hij weet zelf ook weinig, behalve Lego. Hij doet alleen al een tijdje erg weinig met zijn Lego.... En dan is er nog familie en een kinderfeestje, die ook allemaal tips willen voor een cadeau..... HELP
Een beleving! Dagje dierentuin? Pretpark?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 juni 2026 @ 22:05:12 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221092559
Inderdaad beleving/uitje. Abonnement op iets?

Gravitrax vonden ze hier ook leuk op die leeftijd.
pi_221093334
Een vakantieboek? Quest junior of Stoer vond mijn zoon heel leuk. Je hebt ook van die boeken waarbij je moet uitzoeken wie de dader is, die zijn ook niet binnen een dag uit. Buitenspeelgoed, waterpistool, stiften/pennen/knutselspul, een bouwpakketje, beyblades, pokemonkaarten, smartgames of andere spelletjes.

Mijn tip is om een account op lijstje (of soortgelijk iets) aan te maken, en het hele jaar door als hij ergens interesse in toont het op dat lijstje te zetten. En dan vlak voor de verjaardag/feestdag dat lijstje doorlopen en dingen die hij niet meer interessant vindt er af gooien.
pi_221093789
[quote]0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is over 2 weken jarig en hij wordt dan 9. We hebben echt geen idee wat we hem moeten geven.... Hij weet zelf ook weinig, behalve Lego. Hij doet alleen al een tijdje erg weinig llĺĺð]
Ð
Ik ben gestopt met cadeautjes geven, als in materialistische dingen, Ik kies nu inderdaad een dag weg, herinneren maken, dag drievliet of met Sarah naar dierenpark Emmen.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 20 juni 2026 @ 09:09:31 #186
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221095441
Veel plezier in de Efteling @exode.

Een van de nieuwe honden slaapt al twee nachten buiten.
Lekker integreren qua lokale gebruiken O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221096243
Ik kom zelf ook nooit verder dan lego, Tolstoi. Mijn dochter wilde voor kleinzoon magnetic tiles. Die had ik vorig jaar ook gegeven maar hij speelt er veel mee maar kon niet groter bouwen. Nu wel 8-) Weet niet tot welke leeftijd dat is. Oh, volgens google tot een jaar of 10-12. Dan ist misschien zonde.

Zoon is met vrienden naar comic con in Utrecht. Had ik hem gedropt bij het station, belt ie even later, er rijden geen treinen tot 11.15 uur... :')
Dus, hallooo me time 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zaterdag 20 juni 2026 @ 11:50:28 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221096479
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kom zelf ook nooit verder dan lego, Tolstoi. Mijn dochter wilde voor kleinzoon magnetic tiles. Die had ik vorig jaar ook gegeven maar hij speelt er veel mee maar kon niet groter bouwen. Nu wel 8-) Weet niet tot welke leeftijd dat is. Oh, volgens google tot een jaar of 10-12. Dan ist misschien zonde.

Zoon is met vrienden naar comic con in Utrecht. Had ik hem gedropt bij het station, belt ie even later, er rijden geen treinen tot 11.15 uur... :')
Dus, hallooo me time 8-)
Je bent hen toch niet gaan brengen? Ze wachten maar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 11:54:10 #189
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221096518
Mijn zoon heeft woensdag een toets in Eindhoven. En dan is er ook de ov-staking :{
Dus nu gaat hij eerst 40 km. fietsen naar een klasgenoot die in Oss woont en dan met haar met de auto naar Eindhoven.

Moeten vertrouwen op het OV is niet altijd heel fijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221096594
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:50 schreef livelink het volgende:

[..]
Je bent hen toch niet gaan brengen? Ze wachten maar.
Nee joh! Ze zijn er inmiddels en anders hadden ze echt pech gehad ;)

Oef, das wel heel kut woensdag :{ 40km fietsen en dan pas met de auto is best wel zwaar zo voor een toets. Kan het niet zijn dat de toets wordt uitgesteld omdat, staking? Hij zal echt de enige niet zijn.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221096782
Dank voor alle tips! Ik heb wat inspiratie opgedaan en inmiddels is er een lijstje voor het kinderfeestje uitgekomen met wat goedkopere cadeautjes.
Nu nog voor familie en onszelf :)
pi_221096793
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft woensdag een toets in Eindhoven. En dan is er ook de ov-staking :{
Dus nu gaat hij eerst 40 km. fietsen naar een klasgenoot die in Oss woont en dan met haar met de auto naar Eindhoven.

Moeten vertrouwen op het OV is niet altijd heel fijn.
Wat een onderneming... Hij zal toch niet de enige zijn die die toets heeft en afhankelijk is van het ov?
40km fietsen, nu staat me bij dat hij wel vaker flinke afstanden fietst toch? Best een eind!
Fake it till you make it...
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:27:27 #193
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221097265
Het is een HBO-opleiding en de meeste studenten wonen wel in de buurt van Eindhoven. Er wordt dus inderdaad geen rekening gehouden met problemen in het OV. Maar het is inderdaad behoorlijk vervelend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:29:33 #194
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221097292
Ik vond het een goed idee om te gaan dweilen en zo. Moest echt heel nodig gebeuren en ik kon het niet eindeloos uitstellen. Maar ondanks de hitte droogt het voor geen meter. Het is ook zo vochtig in huis :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221097444
Thanx voor de waarschuwing. Ik zou vandaag ook gaan dweilen maar ik sla maar even over :')

En heel stom dat er geen rekening mee gehouden wordt, zovaak wordt er niet gestaakt. Over andere OV uitval zal ik het maar niet hebben, maar stakingen vallen mee ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221099136
Vanochtend om 9 uur heb ik wel gestofzuigd. Dweilen doen ik dan morgenochtend wel weer, want het moet eigenlijk wel even.

Wat stom die OV staking @livelink !

Zijn jullie al gesmolten @exode ?
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 20 juni 2026 @ 18:38:32 #197
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221099525
33 graden hier vandaag, maar binnen is het echt nog goed te doen.
De overbuurman was vanochtend met zijn jongste in ontbloot bovenlijf aan dansen buiten.
De zomervakantie is hier begonnen, ze hoeven pas weer 1 september naar school.
Meeste mensen hier hebben 6 kinderen, en er wonen ook meerdere generaties samen heb ik het idee.
Die vermaken zich wel :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 juni 2026 @ 06:32:11 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221105665
Vandaag mag de kleine man weer optreden. In de musical Hand en Grietje O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221105821
Succes voor hem en veel plezier @Ynske!

Ik moet straks ook écht dweilen want het ziet er niet uit. En stofzuigen. En wassen. En :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221105869
Ik ga van de week eerst kijken of ik nog wat dozen uit kan pakken of kan verplaatsen naar de kast ;) en dan stofzuigen. Of ik daarna ook nog dweil zie ik dan wel.
Het is lekker buiten nu dus ik heb alles maar open gezet, het is al anderhalve graad afgekoeld, wat er waarschijnlijk gelijk weer bij is zodra ik de boel dicht doe, maar ok.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')