Een huisarts die stelt dat het niet vastgesteld kan worden, weet niet waar hij het over heeft. Alleen dat al is reden genoeg voor een doorverwijzing toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:53 schreef Schanu het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Maar zou dat mogelijkheden bieden? De boodschap was namelijk dat er niet zoveel aan te doen is en dat ik vooral zelf moet proberen mijn spieren te versterken en meer te bewegen. Als dat hoe dan ook de uitkomst is, dan maakt het uiteindelijk niet zoveel uit of artrose echt wordt vastgesteld, mijn inziens.
Ze zei niet zozeer dat het niet vastgesteld kan worden, sorry dat was slechte woordkeus van mij, maar dat ze niet (snel) aan foto's doen omdat het niet altijd wat zegt. Iemand met veel slijtage kan nergens last van hebben terwijl iemand met weinig slijtage heel veel pijn heeft, was haar voorbeeld. Dus het ging niet om het vaststellen of het artrose is, maar in dat geval kijken hoe gevorderd het al zou zijn zeg maar. Ik denk dat mijn klachten misschien ook niet erg genoeg zijn. Want mijn heup is weliswaar stram als ik uit bed kom, maar stijfheid in mijn handen heb ik alleen als ik fijne motoriek gebruik en niet na rust. Dat laatste verwacht je juist wel bij artrose. Maar ik zal er zeker eens induiken. En meer bewegen, want dat stond toch al op mijn planningquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Een huisarts die stelt dat het niet vastgesteld kan worden, weet niet waar hij het over heeft. Alleen dat al is reden genoeg voor een doorverwijzing toch?
En ook al is er niets aan te doen: wie zegt dat het dat is? Los daarvan ben ik, zeker als het om dit soort zaken gaat, voorstander van een diagnose.
Ze vinden het ok. Maar ook wel raar en het was ook wel een beetje een rommelweek met nog wat geklus hier en daar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier de laatste 2 toetsen vandaag en daarmee om 12 uur klaar met de leerdingen van dit schooljaar.
De term cashstuffing ken ik niet, maar potjes maken is toch al iets heel ouds? Alleen waarom je dat zou dobbelen???
@:Nijna fijn dat de planken passen! Zo wordt het echt je eigen plekje. Voelt dat voor de meiden ook goed?
Een beleving! Dagje dierentuin? Pretpark?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is over 2 weken jarig en hij wordt dan 9. We hebben echt geen idee wat we hem moeten geven.... Hij weet zelf ook weinig, behalve Lego. Hij doet alleen al een tijdje erg weinig met zijn Lego.... En dan is er nog familie en een kinderfeestje, die ook allemaal tips willen voor een cadeau..... HELP
Op vrijdag 19 juni 2026 21:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Je bent hen toch niet gaan brengen? Ze wachten maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kom zelf ook nooit verder dan lego, Tolstoi. Mijn dochter wilde voor kleinzoon magnetic tiles. Die had ik vorig jaar ook gegeven maar hij speelt er veel mee maar kon niet groter bouwen. Nu welWeet niet tot welke leeftijd dat is. Oh, volgens google tot een jaar of 10-12. Dan ist misschien zonde.
Zoon is met vrienden naar comic con in Utrecht. Had ik hem gedropt bij het station, belt ie even later, er rijden geen treinen tot 11.15 uur...
Dus, hallooo me time![]()
Nee joh! Ze zijn er inmiddels en anders hadden ze echt pech gehadquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent hen toch niet gaan brengen? Ze wachten maar.
Wat een onderneming... Hij zal toch niet de enige zijn die die toets heeft en afhankelijk is van het ov?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:54 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft woensdag een toets in Eindhoven. En dan is er ook de ov-staking![]()
Dus nu gaat hij eerst 40 km. fietsen naar een klasgenoot die in Oss woont en dan met haar met de auto naar Eindhoven.
Moeten vertrouwen op het OV is niet altijd heel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |