Is hier ook pas na het weekendquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb het over publicatie voor de leerlingen.
En donderdag is vaak toch al de drukste dagquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.
Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.
Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
En ondertussen maar vet betalen zeker?quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.
Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.
Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.
Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.
Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
Goede prioritering. Eerst de hekjes, dan de keuken. Velen hadden het andersom gedaanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hekjes staan, en ik ben er zo blij mee.
Nu moet ik een keuken gaan shoppen snel, dan komen ze die in september erin knallen!
Het was een grapje. Het stond er gewoon zo leuk. De hekjes zijn er, dus nu kan de keukenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, de keuken daar konden we pas voor gaan kijken als de auto weer verzekerd was, dat zijn we maandag dus gaan doen, plus dat het hele andere werkzaamheden zijn, dit was een tussendoor klusje waar wel even twee man mee aan de slag konden.
Het klusbedrijf heeft het echt enorm druk.
Als ik voor een kant en klare keuken kies kan dat in september met een beetje mazzel gedaan worden.
De badkamer kan pas in de winter dus die schuif ik zelf liever door naar volgend jaar dan.
Dus het heeft niet echt iets met prioriteiten te maken.
Van mij mag het allemaal morgen gedaan worden maar net als in NL zijn er gewoon wachttijden en kiezen wij bewust voor een Nederlands bedrijf.
Als onze bso dicht ging wegens personeelstekort kregen we die dag altijd terug.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:20 schreef Troel het volgende:
[..]
En ondertussen maar vet betalen zeker?
En was er ooit mogelijkheid om die dag opnieuw in te zetten?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als onze bso dicht ging wegens personeelstekort kregen we die dag altijd terug.
Nee natuurlijk niet dat kon nooitquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
En was er ooit mogelijkheid om die dag opnieuw in te zetten?
Dat was echt een wassen neus iddquote:
Wat fijn dat er zoveel hulp isquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Nijna het volgende:
Ik weet niet wat voor genre de bovenbuur (denk ik) luistert... maar gisteravond stond de muziek al hard en nu ook weer...
Beetje kerkachtig.
Ik heb sinds gisteren een tv, mijn ouders komen vandaag met nog wat Ikea zooi en dan hoop ik dat ik nog wat meer kan uitpakken.
Echt fijn, zoveel lieve mensen om me heen die hebben geholpen met het hele project!
De een met poetsdoek, de ander klussend, weer een ander had nog spulletjes over of hielp me uitpakken.
Nee het is geen piano.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat fijn dat er zoveel hulp is. Je hebt het ook razensnel gedaan allemaal!
Is het geen pianospel? Onze buurman heeft een vleugel staan en als hij speelt kunnen wij ook meeluisteren. Hij speelt ook orgel in verschillende kerken, dus hij kan het gelukkig wel goed.
De muziek was geen piano, bijzonder Sasha in de vriezer, lijkt me ook een raar idee...quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Lekker Nijna!
Is de muziek storend?
Wij hadden een dame die pianoles gaf en een vleugel in haar appartement had staan, die speelde prachtig, dat was echt genieten altijd.
Nou, ik heb een online afspraak met Ikea om die keuken te doen.
En ze komen Sasha vanmiddag ophalen voor crematie.
Ja, die ligt nog in de vriezer want ik wist maar niet of ik haar wilde begraven of cremeren zoals de rest.
Toch maar voor dat laatste gekozen.
Waarom niet? Je hebt er nu misschien wel juist tijd voor en kunt het wellicht als uitlaatklep gebruiken>?quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nee het is geen piano.
Ik heb een saxofoonmaar die ga ik maar niet gebruiken hier.
Speel toch al een tijd niet meer. Misschien ooit.
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt er nu misschien wel juist tijd voor en kunt het wellicht als uitlaatklep gebruiken>?
Mam heeft een electrische die hoor je alleen in de hoofdtelefoon als deze aangesloten isquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:54 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.
Al een paar jaar niet gespeeld en de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik er amper geluid uit.
Ik ben ook niet ala candy dulfer, het is meer het niveau van altijd is kortjakje ziek enzo
De manier om een praatje te maken met je buren en je voor te stellen. "O ja, ik speel saxofoon, maar als jullie er last van hebben, geef het alsjeblieft aan!"quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:54 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.
Al een paar jaar niet gespeeld en de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik er amper geluid uit.
Ik ben ook niet ala candy dulfer, het is meer het niveau van altijd is kortjakje ziek enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we niet hoeven te verven zouden we in theorie haar 4 juli kunnen verhuizen maar als we het echt goed willen doen, een week later.
Ik ben wel blij als ik niet hoef te verven overigens, dat scheelt een hoop tijd!
Nee joh, hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Huh, januari, het is nu juni?
Gewoon eventjes boem meer dan een half jaar uitstel?
Wat vraagt diegene in januari dan?quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:14 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar bij?
Er zijn 2 schilders langs geweest, 1 kon volgende week al maar vroeg 8500 Euro en de ander zei meteen al dat hij pas in januari kon.
Het is ook niet een 'normale' prijs, maar een 'wat de gek ervoor geeft' prijs, voor mensen in nood die snel een schilder nodig hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat vraagt diegene in januari dan?
¤8500 is echt veeeel. Wat moet er allemaal gedaan worden dan?
Snel, morgen alweer terug. Wij moesten bijna een week wachten volgens mij. Fijn dat dat allemaal is geregeld.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Sasha is opgehaald, hele aardige man was dat, sprak Engels.
Morgen wordt ze terug gebracht, en ik heb een matching urn voor Barry meebesteld, die zat nog in een plastic dingetje want die ging een week voor mijn verhuizing dus die heb ik zo maar ingepakt.
![]()
Mijn vader heeft gisteren ook een steen op zijn graf gekregen, ik zie een thema
De muren en plafonds, appartement is 50 vierkante meter. Het is inderdaad gewoon een 'die vrouw is vast wanhopig dus ik vraag lekker waar ik zin in heb' prijs.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat vraagt diegene in januari dan?
¤8500 is echt veeeel. Wat moet er allemaal gedaan worden dan?
Snap dat het het fijnste is inderdaad als alles meteen gedaan is. Dan is de ruimte leeg en is het daarna ook klaar. Maar dit is een goede middenweg lijkt me. Als het voor nu oké is. En dan in januari alles netjes makenquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:25 schreef exode het volgende:
[..]
De muren en plafonds, appartement is 50 vierkante meter. Het is inderdaad gewoon een 'die vrouw is vast wanhopig dus ik vraag lekker waar ik zin in heb' prijs.
Die andere vraagt 2000 Euro en doet dan ook meteen 2 deuren en een aantal plinten en plakt en dekt alles af en verschuift spullen indien nodig.
Die kan dus pas in januari, dat wilden we eigenlijk niet. Maar het is voor iedereen beter om dat toch maar te doen.
Ik heb me al even voorgesteld, maar die sax niet genoemd. Ik heb nu ook niet heel erg de behoefte om te gaan toeteren, maar mocht t weer beginnen te kriebelen dan kan ik dat altijd doen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
De manier om een praatje te maken met je buren en je voor te stellen. "O ja, ik speel saxofoon, maar als jullie er last van hebben, geef het alsjeblieft aan!"
Als je al weet dat je het wilt verven, is meteen doen (zeker het plafond) natuurlijk het fijnste.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Als het netjes is hoeft het toch ook gewoon niet meteen gedaan te worden @:exode?
Ik heb hier ook niet geschilderd maar ga dat wel nog doen als de hele verbouwing achter de rug is.
Of laten doen, ik zie wel.
Nou Sasha is opgehaald en morgen brengen ze haar weer naar huis.
Ik zit die opening van het Obama center te kijken.
Potverdorie wat kan die Michelle speechen he.
Fenomenaal die vrouw.
En veel beter dan haar man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |