abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221069137
Klinkt gezellig Tink O+ Geniet even van die momentjes, ze zijn voor jullie beiden zo belangrijk.
Das misschien ook een optie, dan is de week in 2 gesplitst en kan ze het beter handelen. Goed dat je hierover het gesprek aan gaat.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221069671
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik heb het over publicatie voor de leerlingen.
Is hier ook pas na het weekend
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_221071201
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.

Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.

Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
  woensdag 17 juni 2026 @ 17:42:23 #104
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221071268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.

Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.

Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
En donderdag is vaak toch al de drukste dag :{
Een soort prisoners dilemma dit. Ik vrees dat ze morgen dan helemaal niet open gaan. Misschien toch eens kijken of er andere BSO's zijn. Hier lijkt iets niet helemaal goed te zitten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2026 @ 18:20:42 #105
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221071456
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.

Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.

Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
En ondertussen maar vet betalen zeker?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221071591
Volgend schooljaar gooit verloofde haar werkdagen om en hoeft Juul nog maar 1 ipv 2 dagen naar de BSO.
Eens kijken hoe dat gaat. Dat wordt overigens de donderdag.

Ik ga er maar vanuit dat ze morgen niet naar de BSO gaat. Ik heb 2 online meetings waar ik echt geen rondrennende Juul bij kan gebruiken dus als ze niet ergens gaat spelen, wordt het maar scherm als oppas.

Echt balen, B zat op dezelfde BSO en dat was top geregeld, altijd dezelfde gezichten maar sinds 1,5 jaar is het chaos geworden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2026 @ 18:56:21 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221071684
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:31 schreef exode het volgende:
Pffff, krijg net mail van de BSO dat ze te weinig personeel voor morgen hebben en het vriendelijk verzoek om je kind af te melden zodat ze eventueel deels open kunnen blijven. Bij onvoldoende afmeldingen, sluiten ze morgen volledig.

Nou meld ik Juul al vrij vaak af in een maand maar morgen kan ik echt niet. Mocht ze toch thuis zijn dan zet ik haar maar voor de tv of zo denk ik.

Het is al een tijd erg onrustig op de BSO met 3 verschillende coordinatoren in een half jaar tijd, veel invallers, veel vaste krachten die weg zijn gegaan.
:o kan dat zomaar?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2026 @ 18:56:57 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221071687
Yeah, nieuwe wasdroger uitgezocht. En krijgen ook nog een cashback van 75 euro *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:05:11 #109
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221071766
Mijn hekjes staan, en ik ben er zo blij mee.
Nu moet ik een keuken gaan shoppen snel, dan komen ze die in september erin knallen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:18:43 #110
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221071945
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hekjes staan, en ik ben er zo blij mee.
Nu moet ik een keuken gaan shoppen snel, dan komen ze die in september erin knallen!
Goede prioritering. Eerst de hekjes, dan de keuken. Velen hadden het andersom gedaan :P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:28:21 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221072046
Nou ja, de keuken daar konden we pas voor gaan kijken als de auto weer verzekerd was, dat zijn we maandag dus gaan doen, plus dat het hele andere werkzaamheden zijn, dit was een tussendoor klusje waar wel even twee man mee aan de slag konden.
Het klusbedrijf heeft het echt enorm druk.
Als ik voor een kant en klare keuken kies kan dat in september met een beetje mazzel gedaan worden.
De badkamer kan pas in de winter dus die schuif ik zelf liever door naar volgend jaar dan.
Dus het heeft niet echt iets met prioriteiten te maken.
Van mij mag het allemaal morgen gedaan worden maar net als in NL zijn er gewoon wachttijden en kiezen wij bewust voor een Nederlands bedrijf.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:36:01 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221072154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, de keuken daar konden we pas voor gaan kijken als de auto weer verzekerd was, dat zijn we maandag dus gaan doen, plus dat het hele andere werkzaamheden zijn, dit was een tussendoor klusje waar wel even twee man mee aan de slag konden.
Het klusbedrijf heeft het echt enorm druk.
Als ik voor een kant en klare keuken kies kan dat in september met een beetje mazzel gedaan worden.
De badkamer kan pas in de winter dus die schuif ik zelf liever door naar volgend jaar dan.
Dus het heeft niet echt iets met prioriteiten te maken.
Van mij mag het allemaal morgen gedaan worden maar net als in NL zijn er gewoon wachttijden en kiezen wij bewust voor een Nederlands bedrijf.
Het was een grapje. Het stond er gewoon zo leuk. De hekjes zijn er, dus nu kan de keuken :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221073436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:56 schreef Ynske het volgende:

[..]
:o kan dat zomaar?
Je bent er gezegend mee inderdaad. :')
pi_221074322
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2026 18:20 schreef Troel het volgende:

[..]
En ondertussen maar vet betalen zeker?
Als onze bso dicht ging wegens personeelstekort kregen we die dag altijd terug.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221076208
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als onze bso dicht ging wegens personeelstekort kregen we die dag altijd terug.
En was er ooit mogelijkheid om die dag opnieuw in te zetten?

Hier was dat al amper mogelijk als je een dag afzei en je wilde dat op een andere dag inhalen. Dat kon zo ongeveer alleen op vrijdag. Of je kwam op een wachtlijst, dat als een ouder afzei dat jij dan je kind kon laten gaan. Tja als de dag er voor dan blijkt dat er toch niemand afzegt voor die dag en je moet alsnog iets anders regelen. Dat was voor mij een no-go. Dan regelde ikzelf wel wat anders op voorhand.

@oh-oh, wat fijn, je hekjes!

@Ynske, jeej voor je wasmachine!
pi_221076741
Als onze opvang dicht is, krijg je dat geld gewoon terug?

Je mag de dag ook op een ander moment inzetten inderdaad maar daar zie ik geen voordeel in.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221076763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 23:58 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
En was er ooit mogelijkheid om die dag opnieuw in te zetten?


Nee natuurlijk niet dat kon nooit :D

Maarrrr ik bedoelde dat je het geld terug kreeg.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221076776
Ze zijn open :) Genoeg flexibele ouders gelukkig.
pi_221077054
Ik weet niet wat voor genre de bovenbuur (denk ik) luistert... maar gisteravond stond de muziek al hard en nu ook weer...
Beetje kerkachtig.

Ik heb sinds gisteren een tv, mijn ouders komen vandaag met nog wat Ikea zooi en dan hoop ik dat ik nog wat meer kan uitpakken.

Echt fijn, zoveel lieve mensen om me heen die hebben geholpen met het hele project!
De een met poetsdoek, de ander klussend, weer een ander had nog spulletjes over of hielp me uitpakken. O+
Fake it till you make it...
pi_221077111
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 06:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet dat kon nooit :D
Dat was echt een wassen neus idd :'). In onze eerste jaren op het kdv was er nog wel wat ruimte op bepaalde dagen, maar toen werden de regels aangescherpt over aantal kinderen per medewerker, dat was wel een beetje de doodssteek voor wisseldagen. Heel soms in de vakantie dat het lukte, maar vaker niet dan wel.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221077123
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:38 schreef Nijna het volgende:
Ik weet niet wat voor genre de bovenbuur (denk ik) luistert... maar gisteravond stond de muziek al hard en nu ook weer...
Beetje kerkachtig.

Ik heb sinds gisteren een tv, mijn ouders komen vandaag met nog wat Ikea zooi en dan hoop ik dat ik nog wat meer kan uitpakken.

Echt fijn, zoveel lieve mensen om me heen die hebben geholpen met het hele project!
De een met poetsdoek, de ander klussend, weer een ander had nog spulletjes over of hielp me uitpakken. O+
Wat fijn dat er zoveel hulp is O+. Je hebt het ook razensnel gedaan allemaal!

Is het geen pianospel? Onze buurman heeft een vleugel staan en als hij speelt kunnen wij ook meeluisteren. Hij speelt ook orgel in verschillende kerken, dus hij kan het gelukkig wel goed :+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221077133
Hier kan je ook ruilen maar dat moet dan binnen een maand. En op zich hebben wij de andere dagen geen BSO nodig, dus dat is dan vooral voor de buhne. Ik heb zoveel uren open staan of open gehad dat ik er de hele zomervakantie opvang mee zou kunnen krijgen, maar dat doen ze niet.
Dat hadden we nog wel fijn gevonden 1 of 2 dagen in de zomervakantie.

Dat klinkt echt goud Nijna!

Hier een luxe issue, morgen is verloofde jarig en ik had als verrassing Grand Hotel geboekt voor 1 nachtje. Maar ze is net niet ziek zeg maar. Sinds gisteren zitten haar holtes helemaal vol en leeft ze op pcm en neusspray.
Efteling al gebeld maar omboeken kan niet meer ;(
Ook wel vreemd want dat moest een maand voor aankomst zei de medewerker maar ik heb pas afgelopen maandag geboekt.
Dus nou ja, we zien wel hoe het gaat, ik denk dat ze de achtbanen overslaat.
  donderdag 18 juni 2026 @ 11:33:00 #123
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221078118
Lekker Nijna!
Is de muziek storend?
Wij hadden een dame die pianoles gaf en een vleugel in haar appartement had staan, die speelde prachtig, dat was echt genieten altijd.
Nou, ik heb een online afspraak met Ikea om die keuken te doen.
En ze komen Sasha vanmiddag ophalen voor crematie.
Ja, die ligt nog in de vriezer want ik wist maar niet of ik haar wilde begraven of cremeren zoals de rest.
Toch maar voor dat laatste gekozen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221078163
Ja bij mij was dat dagen inhalen wel ooit praktisch omdat ik wisselende dagen werk (en de flex-opvang er op een gegeven moment af ging). Maar in de praktijk bleek het dus nooit te lukken. Dus ben toen maar iets eerder gestopt met de bso dan dat ik eigenlijk gewild had. Werd een duur geintje, steeds afzeggen en nooit in kunnen halen. En ik laat m’n kind ook niet naar de bso gaan als ik thuis ben (wellicht een enkele keer dat ik dat gedaan heb, maar voelde voor mij niet goed).

@exode hopelijk voelt ze zich goed genoeg om toch te kunnen genieten! (Anders wellicht met de reisverzekering checken als je die hebt?)

@oh-oh sterkte vanmiddag, zal toch wel weer even een beladen moment zijn :*
pi_221078177
Sterkte vanmiddag oh oh :*

Reisverzekering heb ik al jaaaaaaaaaaaren niet meer, annuleringsverzekering ook niet.
En die ga ik hierna ook niet nemen >:)

Ik heb verloofde maar even gebeld (want ja die is gewoon werken) en ze ziet het zitten om te gaan. Wellicht dat ze de Joris en de Draak en Max en Moritz overslaat maar verder heeft ze er heel veel zin in. En is het nu geen verrassing meer :D
pi_221078245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 08:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat fijn dat er zoveel hulp is O+. Je hebt het ook razensnel gedaan allemaal!

Is het geen pianospel? Onze buurman heeft een vleugel staan en als hij speelt kunnen wij ook meeluisteren. Hij speelt ook orgel in verschillende kerken, dus hij kan het gelukkig wel goed :+.
Nee het is geen piano.
Ik heb een saxofoon :+ maar die ga ik maar niet gebruiken hier.
Speel toch al een tijd niet meer. Misschien ooit.
Fake it till you make it...
pi_221078280
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Lekker Nijna!
Is de muziek storend?
Wij hadden een dame die pianoles gaf en een vleugel in haar appartement had staan, die speelde prachtig, dat was echt genieten altijd.
Nou, ik heb een online afspraak met Ikea om die keuken te doen.
En ze komen Sasha vanmiddag ophalen voor crematie.
Ja, die ligt nog in de vriezer want ik wist maar niet of ik haar wilde begraven of cremeren zoals de rest.
Toch maar voor dat laatste gekozen.
De muziek was geen piano, bijzonder Sasha in de vriezer, lijkt me ook een raar idee... :*
Fake it till you make it...
  donderdag 18 juni 2026 @ 12:04:31 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221078349
Oh dat vind ik helemaal niet gek, ik moest iets he, blij dat ik nog een vriezer in de kelder had staan, maar anders had ik haar in de keuken in een lade gelegd hoor.
Vriendin van me deed dat eens heel lang met een hond waar ze geen afscheid van kon nemen.
Ik ben niet van plan haar nog te bekijken of zo, ze is goed ingepakt, ik doe haar dalijk in een tas met alle verpakking er omheen. Ik heb al afscheid genomen, voor mij is dat deel klaar.

Ik zou de sax weer lekker oppakken als de buur lawaai blijft maken :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2026 @ 12:55:35 #129
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221078606
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:57 schreef Nijna het volgende:

[..]
Nee het is geen piano.
Ik heb een saxofoon :+ maar die ga ik maar niet gebruiken hier.
Speel toch al een tijd niet meer. Misschien ooit.
Waarom niet? Je hebt er nu misschien wel juist tijd voor en kunt het wellicht als uitlaatklep gebruiken>?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221078817
De vriezer snap ik nog wel, maar een lade om nog maar geen afscheid te hoeven nemen vind ik dan wel weer bijzonder. Lijkt me ook niet lang goed gaan, zeker niet als het wat warmer is zoals in het voorjaar/zomer.

@exode, snap ik ook hoor dat je die niet hebt. Ik heb hem zelf gratis vanuit het werk blijkbaar niet de beste, maar voor mij prima, mocht er iets zijn om te weten dat ik dit achter de hand heb. Voor een grotere reis, zoals zuid Afrika destijds sluit ik wel een uitgebreidere af (sowieso ook qua hogere dekking).

Maar fijn dat ze zich goed genoeg voelt om mee te gaan en er zin in heeft! Jammer dat het geen verrassing meer is, maar je kan het in zo’n geval beter even checken.
pi_221078886
Ik heb al eeuwen een doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Niet vaak nodig gehad, maar na een geannuleerde vlucht en een laaaange ambulancetocht gevolgd door een gipsvlucht en taxirit voor 2pp (wintersport :'( ) denk ik dat ik de premie er voor de rest van mijn leven ruim uit heb.

Van de Covidvakantieverkorting kan ik me niet zo veel meer herinneren maar waarschijnlijk ging dat ook al via die verzekering.
Ik ben er wel van gecharmeerd :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221078903
Ja voor onze grote reizen deed ik het ook altijd. Aangezien we de laatste 100 keer naar lalandia zijn gegaan was het niet nodig, we nemen daar altijd een security package namelijk.

We hadden met onze vouwwagen zelfs een speciale verzekering totdat we stormschade hadden en hem alleen naar een caravan garage mochten brengen voor reparatie |:(
En ik ben echt wel goed in polissen doorlichten he, dus na heel veel discussies toch 50% vergoed gekregen.

Via mijn werk heb ik van alles verzekerd, maar een prive reisverzekering krijg ik er niet doorheen (en zou voor mij de administratieve hel zijn).
pi_221079331
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2026 12:55 schreef Troel het volgende:

[..]
Waarom niet? Je hebt er nu misschien wel juist tijd voor en kunt het wellicht als uitlaatklep gebruiken>?
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.
Al een paar jaar niet gespeeld en de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik er amper geluid uit.
Ik ben ook niet ala candy dulfer, het is meer het niveau van altijd is kortjakje ziek enzo :+
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 juni 2026 @ 14:04:01 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221079396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:54 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.
Al een paar jaar niet gespeeld en de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik er amper geluid uit.
Ik ben ook niet ala candy dulfer, het is meer het niveau van altijd is kortjakje ziek enzo :+
Mam heeft een electrische die hoor je alleen in de hoofdtelefoon als deze aangesloten is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2026 @ 14:52:25 #135
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221079966
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:54 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik weet niet of mijn buren (flat) daar blij van zouden worden en ik denk dat ik het ook niet zo goed durf.
Al een paar jaar niet gespeeld en de laatste keer dat ik het probeerde kreeg ik er amper geluid uit.
Ik ben ook niet ala candy dulfer, het is meer het niveau van altijd is kortjakje ziek enzo :+
De manier om een praatje te maken met je buren en je voor te stellen. "O ja, ik speel saxofoon, maar als jullie er last van hebben, geef het alsjeblieft aan!"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_221080021
Onze buren waren gisteren 49 jaar getrouwd. Het bier werd om dat te vieren om half 10 ipv 10 uur opengeplopt _O-
Het klinkt steeds raar maar we hebben geen last van ze. Dat ze zoveel drinken en roken, is hun eigen probleem.

Net overlegd met mijn zus, we gaan toch de schilders in januari laten komen. Mijn zus wordt helemaal stapeldol van mijn moeder. Die is zo ontzettend zenuwachtig en onrustig en en en.
Als dat nog meerdere werken zo doorgaat draait ze door denk ik.
De schilders die in januari kunnen komen zijn bekend. Die verven de buitenboel bij mijn moeder altijd en zo'n beetje bij de hele familie. En ze vragen geen 8500 Euro _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we niet hoeven te verven zouden we in theorie haar 4 juli kunnen verhuizen maar als we het echt goed willen doen, een week later.
Ik ben wel blij als ik niet hoef te verven overigens, dat scheelt een hoop tijd!
pi_221080034
En in januari komt ze dan gewoon op vakantie hier boven de rivieren. Ze slaapt vaker in een B&B op loopafstand van ons huis. Dus die optie zag ze wel zitten als ze dan komen verven.
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:48:41 #138
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221080327
Huh, januari, het is nu juni?
Gewoon eventjes boem meer dan een half jaar uitstel?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juni 2026 @ 15:51:16 #139
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221080353
Sasha is opgehaald, hele aardige man was dat, sprak Engels.
Morgen wordt ze terug gebracht, en ik heb een matching urn voor Barry meebesteld, die zat nog in een plastic dingetje want die ging een week voor mijn verhuizing dus die heb ik zo maar ingepakt.
:')
Mijn vader heeft gisteren ook een steen op zijn graf gekregen, ik zie een thema :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221080456
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Huh, januari, het is nu juni?
Gewoon eventjes boem meer dan een half jaar uitstel?
Nee joh, hoe kom je daar bij?
Er zijn 2 schilders langs geweest, 1 kon volgende week al maar vroeg 8500 Euro en de ander zei meteen al dat hij pas in januari kon.
pi_221080479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:14 schreef exode het volgende:

[..]
Nee joh, hoe kom je daar bij?
Er zijn 2 schilders langs geweest, 1 kon volgende week al maar vroeg 8500 Euro en de ander zei meteen al dat hij pas in januari kon.
Wat vraagt diegene in januari dan?
¤8500 is echt veeeel. Wat moet er allemaal gedaan worden dan? :o
pi_221080502
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:19 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat vraagt diegene in januari dan?
¤8500 is echt veeeel. Wat moet er allemaal gedaan worden dan? :o
Het is ook niet een 'normale' prijs, maar een 'wat de gek ervoor geeft' prijs, voor mensen in nood die snel een schilder nodig hebben. :{
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221080510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Sasha is opgehaald, hele aardige man was dat, sprak Engels.
Morgen wordt ze terug gebracht, en ik heb een matching urn voor Barry meebesteld, die zat nog in een plastic dingetje want die ging een week voor mijn verhuizing dus die heb ik zo maar ingepakt.
:')
Mijn vader heeft gisteren ook een steen op zijn graf gekregen, ik zie een thema :P
Snel, morgen alweer terug. Wij moesten bijna een week wachten volgens mij. Fijn dat dat allemaal is geregeld.

Toen onze vorige kat net was overleden, vroeg een nichtje op de eerstvolgende verjaardag: Waar is Hobbes eigenlijk? Wezen we allemaal naar de urn op een kastje _O-.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221080517
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:19 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat vraagt diegene in januari dan?
¤8500 is echt veeeel. Wat moet er allemaal gedaan worden dan? :o
De muren en plafonds, appartement is 50 vierkante meter. Het is inderdaad gewoon een 'die vrouw is vast wanhopig dus ik vraag lekker waar ik zin in heb' prijs.

Die andere vraagt 2000 Euro en doet dan ook meteen 2 deuren en een aantal plinten en plakt en dekt alles af en verschuift spullen indien nodig.
Die kan dus pas in januari, dat wilden we eigenlijk niet. Maar het is voor iedereen beter om dat toch maar te doen.
pi_221080991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:25 schreef exode het volgende:

[..]
De muren en plafonds, appartement is 50 vierkante meter. Het is inderdaad gewoon een 'die vrouw is vast wanhopig dus ik vraag lekker waar ik zin in heb' prijs.

Die andere vraagt 2000 Euro en doet dan ook meteen 2 deuren en een aantal plinten en plakt en dekt alles af en verschuift spullen indien nodig.
Die kan dus pas in januari, dat wilden we eigenlijk niet. Maar het is voor iedereen beter om dat toch maar te doen.
Snap dat het het fijnste is inderdaad als alles meteen gedaan is. Dan is de ruimte leeg en is het daarna ook klaar. Maar dit is een goede middenweg lijkt me. Als het voor nu oké is. En dan in januari alles netjes maken
pi_221081226
Sowieso schilderen met deze hitte :{
Mooie oplossing zo, exode.

Mijn kat werd 26 jaar geleden gecremeerd, wel in zn uppie want hij hield niet zo van honden en anders ging alles bij mekaar en dat wilde ik hem niet aandoen :@ Maar wel laten uitstrooien. Mocht nog afscheid nemen, ze hadden hem mooi neergelegd maar ik kon de auto toen niet eens uitstappen, dat was al te zwaar. Daarbij stierf hij in mijn armen dus dat afscheid had ik toch al gehad.

Zo, zoon is nu binnen bij Ziggo, wachtend op Guns 'N Roses :) Ik fietste mee en toen kwam ie erachter dat je geen joggingbroek aan mocht, business VIP en guess wat ie aanheeft :D Hij draagt niks anders, heeft dan ook niks anders, maar hij is dus binnen, gelukkig.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221081908
De muren en plafonds zien er eigenlijk nog hartstikke goed uit. Het appartement is 10 jaar oud, de man die erin woonde was er niet veel, rookte niet, had duidelijk geen kaarsjes of zo. Maar mijn moeder vindt het te wit :D
Het is 9016 en dat is echt wit wit wit. Ze wilt graag 9010 op de muren.

Dus het is niet bepaald onoverkomelijk of zo. Maar inderdaad nu het leeg is, is verven het handigste. So be it.

Mijn moeder dacht ook dat ze binnen 2 weken was oververhuisd.

Fijn dat hij binnen is Mush! Is echt jeugdsentiment Guns 'n Roses O+
pi_221081938
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2026 14:52 schreef Troel het volgende:

[..]
De manier om een praatje te maken met je buren en je voor te stellen. "O ja, ik speel saxofoon, maar als jullie er last van hebben, geef het alsjeblieft aan!"
Ik heb me al even voorgesteld, maar die sax niet genoemd. Ik heb nu ook niet heel erg de behoefte om te gaan toeteren, maar mocht t weer beginnen te kriebelen dan kan ik dat altijd doen natuurlijk.

@exode, slim van de schilder!

@Mushanga71 ah gelukkig binnen!
Fake it till you make it...
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:15:49 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221082213
Als het netjes is hoeft het toch ook gewoon niet meteen gedaan te worden @exode?
Ik heb hier ook niet geschilderd maar ga dat wel nog doen als de hele verbouwing achter de rug is.
Of laten doen, ik zie wel.
Nou Sasha is opgehaald en morgen brengen ze haar weer naar huis.

Ik zit die opening van het Obama center te kijken.
Potverdorie wat kan die Michelle speechen he.
Fenomenaal die vrouw.
En veel beter dan haar man :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221082325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Als het netjes is hoeft het toch ook gewoon niet meteen gedaan te worden @:exode?
Ik heb hier ook niet geschilderd maar ga dat wel nog doen als de hele verbouwing achter de rug is.
Of laten doen, ik zie wel.
Nou Sasha is opgehaald en morgen brengen ze haar weer naar huis.

Ik zit die opening van het Obama center te kijken.
Potverdorie wat kan die Michelle speechen he.
Fenomenaal die vrouw.
En veel beter dan haar man :D
Als je al weet dat je het wilt verven, is meteen doen (zeker het plafond) natuurlijk het fijnste.
Maar goed, je kan niet alles hebben ;)
Er is al genoeg te doen en te regelen. Blij als het achter de rug is in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')