Ben dan ook niet lang werkzaam geweest als CV-monteur.quote:
Ah je had het over F1? Dat snap ik ook niet echt dat je daar midden in de nacht voor op staat, maar ieder zijn/haar ding.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo sporadisch en zijn echte sporten![]()
Je mot toch wat als zwerver.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Kordaat bier, dan heb je ook geen zelfrespect
Is ook niet meer nodig, Qatar gaat nooit scorenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef Lothiriel het volgende:
Zwitserland mag zich schamen
geen velddoelpunt kunnen maken tegen dat stelletje onbenullen
Die jongens gaan tijdens het ketelen altijd bellen met collega’s. Waarom doen ze dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben dan ook niet lang werkzaam geweest als CV-monteur.
Zegt nooit nooit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is ook niet meer nodig, Qatar gaat nooit scoren
Of geen knaken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Dank je maat. ik twijfelde nog even maar ja het is QATAR...quote:
Rustaagquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekend kuttoernooi tot nu toe, en dan heb ik de leukste wedstrijd (VS - Paraguay) nog gemist ook.
Ik doe een Leffe 0.0quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig lieten onze jongens zien hoe het moest tegen Oezbekistanquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef Lothiriel het volgende:
Zwitserland mag zich schamen
geen velddoelpunt kunnen maken tegen dat stelletje onbenullen
Hij leeft het leven die wij allemaal zouden willenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
Naar aanleiding van Tsjakka toch maar even opgezocht wat Emiel Ratelband tegenwoordig doet en blijkbaar woont hij in Thailand en heeft hij een krekelfarm
Wat?!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
Naar aanleiding van Tsjakka toch maar even opgezocht wat Emiel Ratelband tegenwoordig doet en blijkbaar woont hij in Thailand en heeft hij een krekelfarm
Best lang gedronken in mijn skeere en alcoholistische periode. Die vielen gelijkquote:
Op je 70e vader wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij leeft het leven die wij allemaal zouden willen
Dan weten ze waarschijnlijk niet zo goed wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongens gaan tijdens het ketelen altijd bellen met collega’s. Waarom doen ze dat?
hoe oud is hij daar?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
Geen enkel land hiervan haalt de kwartfinale en we zijn net twee dagen bezig...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekend kuttoernooi tot nu toe, en dan heb ik de leukste wedstrijd (VS - Paraguay) nog gemist ook.
Sorryquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
Dan hoef je niet meer mee te maken dat je kinderen mislukken in de samenlevingquote:
ik hoef echt niet in de tropische hitte een krekelfarm hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij leeft het leven die wij allemaal zouden willen
Ik zeg ook tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen enkel land hiervan haalt de kwartfinale en we zijn net twee dagen bezig...
Hoe ben je daar uit gekomen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Tjacka het volgende:
B
[..]
Best lang gedronken in mijn skeere en alcoholistische periode. Die vielen gelijk
Nee ze kletsen dan gewoon over dingen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan weten ze waarschijnlijk niet zo goed wat ze moeten doen.
Emile is een baas.quote:
Dat wil je wel, morgen denk je er vast anders overquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik hoef echt niet in de tropische hitte een krekelfarm hoor
Elke dag een dagje ouderquote:
ok, ik zal er idd een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wil je wel, morgen denk je er vast anders over
Het is 19 graden in San Francisco; dat valt dus prima mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentator gaat maar door door door over BIZARRE TEMPERATUREN
Hou op
Het licht ging ineens aan ofzo. Beetje hulp ook van mijn vriendinquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ben je daar uit gekomen?
Gadverdamme een en al koolzuur en weeïge toetsen. Jullie zijn af.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn favo bier blijft toch een klassieke Tripel Karmeliet
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
ik heb denk ik 15 minuten gezien van deze pot.
klaar voor de veldslag!
bazendebielquote:
Daar had ik ook wel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zwitserland kan er ook geen kut van.
No balkan no Showquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel meer van verwacht.
Je bedoelt lekker veel prik en lekker kruidig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gadverdamme een en al koolzuur en weeïge toetsen. Jullie zijn af.
Niet dat Bosnië een hele spectaculaire pot speelde..quote:
Nee Zwitserland doet het alleen tegen Balkan landen. Stukje Ottomaans genot.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet dat Bosnië een hele spectaculaire pot speelde..
We zijn het het er allemaal wel over eens dat er te veel landen zijn op dit WKquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:44 schreef TLC het volgende:
Samen met de Belgenpoule zijn dit toch wel de zwakste poules hoor
Ook niet leuk voor brazilie als ze tegen dit moeten spelen, beetje competitie is ook wel goedquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:44 schreef TLC het volgende:
Samen met de Belgenpoule zijn dit toch wel de zwakste poules hoor
Marokko gaat schroeien ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook niet leuk voor brazilie als ze tegen dit moeten spelen, beetje competitie is ook wel goed
al beter. Maar ik ben een IPA slaaf tegenwoordigquote:
Italië is een C-landquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
bijzonder dat deze clubs door de kwali zijn gekomen en Italie niet
hahahaha nee. Italie doet niet meer mee maat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
zo dat graag van pisces zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
al beter. Maar ik ben een IPA slaaf tegenwoordig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef Qarrad het volgende:
Leuk, een speler die Koekie heet.
Bekijk deze YouTube-video
Die fledermause, warum nicht?quote:
Middellandse-Cquote:
3-0 en 0-4 verloren, slechte penalties dus zo bijzonder is t nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Het zijn niet de beste landen ter wereld of zo hoor. Anders had je alleen Europese en Zuid Amerikaanse landen. Misschien hier en daar een ander land.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja dat zeg ik toch Hans?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hahahaha nee. Italie doet niet meer mee maat.
'98 volgens mij toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik weet nog dat ze in 1988 naar WH concert zijn geweest? Of ben ik nu gek.
Nee ik bedoel in het algemeen. Release the baggio files!quote:
Waarom spreek jij duits?quote:
Nee was in 1988.quote:
Om je een beetje te laten wennen aan je terugkeer in die heimat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Waarom spreek jij duits?
Ik was vandaag in duitsland
Qatar speelt in Azië, daar had Italië zich ook wel gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Oke Braddie @Zipportalquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Waarom spreek jij duits?
Ik was vandaag in duitsland
Ja geen idee wat je nu loopt te raaskallenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee ik bedoel in het algemeen. Release the baggio files!
thumbs up intrekken? .....quote:
Ik heb 0-2 nodigquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:50 schreef GGMM het volgende:
Zwitserland heeft nog 7 minuten om een goal te maken (en blessuretijd)
Zwitserland toch niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Qatar speelt in Azië, daar had Italië zich ook wel gekwalificeerd.
Bedankt voor het doneren hier is mijn speciale duitsland vlogquote:
Anders ik welquote:
Helemaal prima, als hun jeugd onze binnensteden maar niet schroeit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Marokko gaat schroeien ben ik bang.
Dit is geilquote:
Dan houden de Zwitsers een flinke Qatar eraan over.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Zul je zien dat Qatar in blessuretijd nog de 1-1 maakt
Ieder zijn kink.quote:
Uh.. probeer hem even 2 minuten in je broek te houdenquote:
Liever een snel exit - na de Africa Cup helemaal klaar met dat land.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Helemaal prima, als hun jeugd onze binnensteden maar niet schroeit.
Roberto Baggio heeft een 900 pagina tellend manifest geschreven om de jeugd en stelselmatige verbetering van de serie A te bewerkstelligen. Wat door de Italiaanse bond in een put is gegooid ofzo. En nu zijn we hier.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja geen idee wat je nu loopt te raaskallen
Er zijn ook klootzakken die 0-1 hebben voorspeldquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
90% van Nederland heeft 0-2 voorspeld deze wedstrijd, maakt geen fuck uit hoeveel dit wordt joh
Zeer koud bad vanavondquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
90% van Nederland heeft 0-2 voorspeld deze wedstrijd, maakt geen fuck uit hoeveel dit wordt joh
Van die behoudende hufters die de nek niet uitsteken!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ook klootzakken die 0-1 hebben voorspeld
Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Ik sta 47ste in de FOK!pool en 18e op het werk. Ik kan de 2-0 wel gebruiken!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen Neymar dus we kunnen niet lachen om een rolpartijquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ongeinspireerd kutvoetbal van Zwitserland.
Hopelijk wordt Brazilie - Marokko leuker
18e van de 20 of van de 500?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik sta 47ste in de FOK!pool en 18e op het werk. Ik kan de 2-0 wel gebruiken!
Die niet, maar Noorwegen waarschijnlijk wel beter dan wat Zwitserland in de poule had. Niet dat Italië het allemaal geweldig heeft gedaan, maar als je tickets op kwaliteit zou moeten verdelen dan zouden Azië en Noord-Amerika minder tickets moeten krijgen en Europa meer.quote:
Van dit Koeterwaals kan ik ook niks makenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Roberto Baggio heeft een 900 pagina tellend manifest geschreven om de jeugd en stelselmatige verbetering van de serie A te bewerkstelligen. Wat door de Italiaanse bond in een put is gegooid ofzo. En nu zijn we hier.
De game die ik speel momenteel is 'The Adventures of Elliot: The Millennium Tales'quote:
Ik heb 0-3 voorspeldquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik sta 47ste in de FOK!pool en 18e op het werk. Ik kan de 2-0 wel gebruiken!
Klinkt leukquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
De game die ik speel momenteel is 'The Adventures of Elliot: The Millennium Tales'
Best leuk
ik wil graag dat met jou spelenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
De game die ik speel momenteel is 'The Adventures of Elliot: The Millennium Tales'
Best leuk
Iddquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
nou zeg. Is letterlijk wat er is gebeurd maar ok.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Van dit Koeterwaals kan ik ook niks maken
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen Neymar dus we kunnen niet lachen om een rolpartij
[ afbeelding ]
Daar zeg ik geen nee tegenquote:
Wat is de relevantie? Ik heb geen console. Ziet er wel schattig uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Best leuk
Wat moeten we hiermee?quote:
Amateur.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik sta 1 na laatste in mijn scorito van 25
Wie gaat er dan ook al die 900 pagina's lezenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Roberto Baggio's "manifesto" is a comprehensive 900-page masterplan he submitted in 2011 to the Italian Football Federation (FIGC) to overhaul and revitalize Italian football. Tasked with leading a technical reset after Italy's group-stage exit at the 2010 World Cup, Baggio's blueprint was ultimately ignored and led to his frustrated resignation.
We zitten niet bij hen in de poulequote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:58 schreef Felagund het volgende:
Van dit Zwitserland kunnen we wel winnen.
Dat weet ik!quote:
Hadden ze misschien beter wel kunnen doen of wat?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:58 schreef DingdongDick het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook al die 900 pagina's lezen
daar zeg ik ook geen nee tegenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:KingRoland las ik wil graag met jou spelen
rol de twister mat maar uit!quote:
wijzer dan dit schouwspel kijken iddquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hadden ze misschien beter wel kunnen doen of wat?
dat impliceert een vlaemmetje om mee te beginnen. dit was een natte lont.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:59 schreef hhh38 het volgende:
Bij deze wedstrijd past het woord nachtkaars wel.
Dat zou erg mooi zijn.quote:
Ik vond het een rare actie wat ging ie doen de laatste lijn in de gaten houden ofzo?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien beoordeelt FIFA ze op gemaakte sprints.
Een nachtkaars gaat langzaam uit, maar deze ongein is nooit aan geweest.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:59 schreef hhh38 het volgende:
De commentator leest mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:59 schreef hhh38 het volgende:
Told yaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Zul je zien dat Qatar in blessuretijd nog de 1-1 maakt
quote:
Nou, dat probleem is nu ook opgelostquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 bier en een breezer ananasquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:03 schreef raptorix het volgende:
De Bahrijnse Hazes gaat los in de speakers.
Jamaar laten we deze zege nu niet aangrijpen als reden om racistisch te zijn tegen qatarananen... nezen. iniers.quote:
Dommen dommen tactiek om een beetje te gaan proberen te "controleren".quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
Op dat doelpunt kon je wachten.
Zwitserland was al opgehouden met de wedstrijd en dat werd afgestraft. Wat een sukkels.
Ho maar weerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Zwitserland blijft zo met een flinke qatar achter
ik moest lachenquote:
Ga maar slapen je bent duidelijk moe aan het wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij dan weg? Jouw shift zit er wel op. Doe maar.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Zwitserland blijft zo met een flinke qatar achter
Niet echt. Qatar heeft in de hele 2e helft 1 kans gehad. Alleen was die wel raak.quote:
Ja zal ze lerenquote:
Allemaal een punt in deze poule, dat doet me denken aan groep A in 1982, de groep van Italië.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef Halcon het volgende:
Dat wordt nog lastig zat zo voor Zwitserland om door te stoten.
FIFA gaat voor kwantiteit boven kwaliteitquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef Toby56 het volgende:
Een Charisteas goal.
Heel slecht nieuws voor Zwitserland.
Overigens denk ik toch dat ik maar eens een brief naar de FIFA moet sturen: het aantal deelnemers aan zo'n WK kan terug naar 16. Zelf al betekent dat dat Oranje zich wellicht niet kwalificeert.
Van dit soort wedstrijden wordt een mens niet blij. (Behalve in Qatar uiteraard.)
Qua kansenverhouding niet zoquote:
Allah erkent de westerse WC niet dus da's allemaal haram,. zelfde als in een vliegtuig zitten en hoeren neuken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef spapaars het volgende:
Die supporters gaan straks allemaal stiekem zuipen.
Mwah,daar kijkt het grootste gedeelte ook meer uit naar de test match India-Pakistan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef Toby56 het volgende:
Van dit soort wedstrijden wordt een mens niet blij. (Behalve in Qatar uiteraard.)
Zwitsers waren te bang om te verliezen, dus ja.quote:
Ergens wel, Zwitserland had in de eerste helft al ruim afstand moeten nemen. Laatste kwartier leken ze het ook wel te geloven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |