Told yaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Zul je zien dat Qatar in blessuretijd nog de 1-1 maakt
quote:
Nou, dat probleem is nu ook opgelostquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ook klootzakken die 0-1 hebben voorspeld
Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
3 bier en een breezer ananasquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:03 schreef raptorix het volgende:
De Bahrijnse Hazes gaat los in de speakers.
Jamaar laten we deze zege nu niet aangrijpen als reden om racistisch te zijn tegen qatarananen... nezen. iniers.quote:
Dommen dommen tactiek om een beetje te gaan proberen te "controleren".quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
Op dat doelpunt kon je wachten.
Zwitserland was al opgehouden met de wedstrijd en dat werd afgestraft. Wat een sukkels.
Ho maar weerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Zwitserland blijft zo met een flinke qatar achter
ik moest lachenquote:
Ga maar slapen je bent duidelijk moe aan het wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij dan weg? Jouw shift zit er wel op. Doe maar.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Zwitserland blijft zo met een flinke qatar achter
Niet echt. Qatar heeft in de hele 2e helft 1 kans gehad. Alleen was die wel raak.quote:
Ja zal ze lerenquote:
Allemaal een punt in deze poule, dat doet me denken aan groep A in 1982, de groep van Italië.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef Halcon het volgende:
Dat wordt nog lastig zat zo voor Zwitserland om door te stoten.
FIFA gaat voor kwantiteit boven kwaliteitquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef Toby56 het volgende:
Een Charisteas goal.
Heel slecht nieuws voor Zwitserland.
Overigens denk ik toch dat ik maar eens een brief naar de FIFA moet sturen: het aantal deelnemers aan zo'n WK kan terug naar 16. Zelf al betekent dat dat Oranje zich wellicht niet kwalificeert.
Van dit soort wedstrijden wordt een mens niet blij. (Behalve in Qatar uiteraard.)
Qua kansenverhouding niet zoquote:
Allah erkent de westerse WC niet dus da's allemaal haram,. zelfde als in een vliegtuig zitten en hoeren neuken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef spapaars het volgende:
Die supporters gaan straks allemaal stiekem zuipen.
Mwah,daar kijkt het grootste gedeelte ook meer uit naar de test match India-Pakistan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef Toby56 het volgende:
Van dit soort wedstrijden wordt een mens niet blij. (Behalve in Qatar uiteraard.)
Zwitsers waren te bang om te verliezen, dus ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |