Elke dag een dagje ouderquote:
ok, ik zal er idd een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wil je wel, morgen denk je er vast anders over
Het is 19 graden in San Francisco; dat valt dus prima mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentator gaat maar door door door over BIZARRE TEMPERATUREN
Hou op
Het licht ging ineens aan ofzo. Beetje hulp ook van mijn vriendinquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ben je daar uit gekomen?
Gadverdamme een en al koolzuur en weeïge toetsen. Jullie zijn af.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn favo bier blijft toch een klassieke Tripel Karmeliet
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:40 schreef vul_maar_in het volgende:
ik heb denk ik 15 minuten gezien van deze pot.
klaar voor de veldslag!
bazendebielquote:
Daar had ik ook wel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zwitserland kan er ook geen kut van.
No balkan no Showquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel meer van verwacht.
Je bedoelt lekker veel prik en lekker kruidig.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gadverdamme een en al koolzuur en weeïge toetsen. Jullie zijn af.
Niet dat Bosnië een hele spectaculaire pot speelde..quote:
Nee Zwitserland doet het alleen tegen Balkan landen. Stukje Ottomaans genot.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet dat Bosnië een hele spectaculaire pot speelde..
We zijn het het er allemaal wel over eens dat er te veel landen zijn op dit WKquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:44 schreef TLC het volgende:
Samen met de Belgenpoule zijn dit toch wel de zwakste poules hoor
Ook niet leuk voor brazilie als ze tegen dit moeten spelen, beetje competitie is ook wel goedquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:44 schreef TLC het volgende:
Samen met de Belgenpoule zijn dit toch wel de zwakste poules hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |