Hij leeft het leven die wij allemaal zouden willenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
Naar aanleiding van Tsjakka toch maar even opgezocht wat Emiel Ratelband tegenwoordig doet en blijkbaar woont hij in Thailand en heeft hij een krekelfarm
Wat?!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
Naar aanleiding van Tsjakka toch maar even opgezocht wat Emiel Ratelband tegenwoordig doet en blijkbaar woont hij in Thailand en heeft hij een krekelfarm
Best lang gedronken in mijn skeere en alcoholistische periode. Die vielen gelijkquote:
Op je 70e vader wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij leeft het leven die wij allemaal zouden willen
Dan weten ze waarschijnlijk niet zo goed wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongens gaan tijdens het ketelen altijd bellen met collega’s. Waarom doen ze dat?
hoe oud is hij daar?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
Geen enkel land hiervan haalt de kwartfinale en we zijn net twee dagen bezig...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongekend kuttoernooi tot nu toe, en dan heb ik de leukste wedstrijd (VS - Paraguay) nog gemist ook.
Sorryquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef TLC het volgende:
Dan hoef je niet meer mee te maken dat je kinderen mislukken in de samenlevingquote:
ik hoef echt niet in de tropische hitte een krekelfarm hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij leeft het leven die wij allemaal zouden willen
Ik zeg ook tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geen enkel land hiervan haalt de kwartfinale en we zijn net twee dagen bezig...
Hoe ben je daar uit gekomen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Tjacka het volgende:
B
[..]
Best lang gedronken in mijn skeere en alcoholistische periode. Die vielen gelijk
Nee ze kletsen dan gewoon over dingen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan weten ze waarschijnlijk niet zo goed wat ze moeten doen.
Emile is een baas.quote:
Dat wil je wel, morgen denk je er vast anders overquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik hoef echt niet in de tropische hitte een krekelfarm hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |