Marokko gaat schroeien ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook niet leuk voor brazilie als ze tegen dit moeten spelen, beetje competitie is ook wel goed
al beter. Maar ik ben een IPA slaaf tegenwoordigquote:
Italië is een C-landquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
bijzonder dat deze clubs door de kwali zijn gekomen en Italie niet
hahahaha nee. Italie doet niet meer mee maat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
zo dat graag van pisces zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
al beter. Maar ik ben een IPA slaaf tegenwoordig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef Qarrad het volgende:
Leuk, een speler die Koekie heet.
Bekijk deze YouTube-video
Die fledermause, warum nicht?quote:
Middellandse-Cquote:
3-0 en 0-4 verloren, slechte penalties dus zo bijzonder is t nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Het zijn niet de beste landen ter wereld of zo hoor. Anders had je alleen Europese en Zuid Amerikaanse landen. Misschien hier en daar een ander land.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja dat zeg ik toch Hans?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hahahaha nee. Italie doet niet meer mee maat.
'98 volgens mij toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik weet nog dat ze in 1988 naar WH concert zijn geweest? Of ben ik nu gek.
Nee ik bedoel in het algemeen. Release the baggio files!quote:
Waarom spreek jij duits?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |