quote:Verdachte (22) probeerde twee vrouwen in één nacht te verkrachten: herkend door COA-medewerkers
De asielzoeker (22) die in Rotterdam twee willekeurige vrouwen zou hebben geprobeerd te verkrachten, werd aangehouden nadat COA-medewerkers hem op foto’s hadden herkend. Hij wordt óók nog verdacht van een poging doodslag.
De gewelddadigheden vonden in de nacht van 27 op 28 februari plaats. De aangehouden man zou binnen een paar uur tijd twee verschillende, willekeurig uitgekozen vrouwen hebben geprobeerd te verkrachten op straat.
De eerste poging vond rond 03.00 uur plaats aan het Schoterboshof in de Rotterdamse Agniesebuurt. Daar viel hij zogezegd eerst een man (22) aan die met een vrouw (24) was.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) nam de verdachte de man in een nekklem tot hij bewusteloos raakte, waarna hij het slachtoffer nog meerdere keren in het gezicht trapte.
Terwijl de man zwaargewond op de grond lag, rende de agressieveling achter de vrouw aan en probeerde hij haar broek omlaag te trekken. Toen de poging om haar te verkrachten mislukte, sloeg hij op de vlucht.
It is okay if you listen to me
Enkele uren later, rond 05.00 uur, deed de man wéér een poging om een vrouw te verkrachten. In Schiebroek, enkele kilometers verderop, viel zijn oog op een studente (19) die over straat liep. Hij achtervolgde haar en bedreigde haar met een mes. „It is okay if you listen to me”, zou hij hebben gezegd.
In de Secretariestraat klemde hij zijn armen om haar nek, trok hij de gulp van de vrouw open en probeerde hij haar te verkrachten. De poging mislukte toen een omwonende, gealarmeerd door geschreeuw, te hulp schoot. Daarna wist de man opnieuw te ontkomen.
Asielboot
De politie nam de zaak hoog op en ontdekte dat de man na zijn gruweldaden de trein vanaf Rotterdam Centraal had genomen. In de daaropvolgende dagen bleek hij echter onvindbaar, waarna de recherche besloot om foto’s te verspreiden.
Daarna ging het snel. Meerdere medewerkers van het Centraal Opvang Asielzoekers (COA) herkenden een Marokkaanse asielzoeker en verwittigden de politie. Diezelfde dag werd de twintiger in de boeien geslagen. In zijn kamer op een asielboot in Hendrik-Ido-Ambacht trof de politie kledingstukken en een rugzak aan die op beveiligingsbeelden waren gezien.
Vrijdag, tijdens een eerste voorbereidende zitting van de strafzaak, maakte het OM bekend dat de man ‘duidelijk herkenbaar’ was vastgelegd door camera’s op Rotterdam Centraal en deze scherpe beelden dus tot herkenning bij COA-medewerkers hadden geleid.
Ook vertelde de aanklager dat op de wang en kleding van het tweede vrouwelijke slachtoffer DNA was gevonden van de man. Over een eventueel motief werd nog niets bekend.
Geen psychische stoornissen
Een deskundige heeft de verdachte inmiddels onderzocht en zegt geen psychische stoornissen te hebben geconstateerd. Wel wordt de kans op herhaling ‘matig tot hoog’ ingeschat.
De man was niet bij de zitting aanwezig, zijn advocaat wel. Die vertelde dat zijn cliënt vooralsnog geen bekentenis heeft afgelegd. Wat de twintiger die nacht in Rotterdam deed, kon hij niet zeggen.
Pas een paar maanden in Nederland
De verdachte is geboren in Marokko en was pas een paar maanden in Nederland toen hij werd aangehouden. Hij geldt als een zogeheten veiligelander: iemand die geen kans maakt op een verblijfsvergunning, omdat de Nederlandse regering Marokko als veilig beschouwt.
De zaak wordt op 4 september inhoudelijk behandeld. De verdachte blijft in de tussentijd achter de tralies.
https://www.ad.nl/rotterd(...)edewerkers~ab0bfcbf/
Heb je je eigen bericht wel gelezen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:11 schreef RamboDirk het volgende:
Hopelijk verliest hij niet zijn kans op asiel en houdt de rechter hier rekening mee. Deze verrijking wil je niet verloren laten gaan voor de maatschappij.
Zo iemand kan gewoon eindeloos procederen dat weet je inmiddels toch.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb je je eigen bericht wel gelezen?
Hij komt uit een veilig land en "was pas een paar maanden in Nederland"quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb je je eigen bericht wel gelezen?
"Marokko neemt ze niet terug!"quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:18 schreef Fleischmeister het volgende:
Marokkaan, dus geen kans op asiel. Maar dat maakt niet uit, die mogen ook gewoon blijven in de praktijk. Iedereen mag blijven, zoveel diversiteit, wat een feest!
In hechtenis, moet je er dan even achteraan zetten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Hij komt uit een veilig land en "was pas een paar maanden in Nederland"![]()
![]()
Dus wel of geen asiel, maakt niet uit, hij was gewoon in Nederland.
En als Marokko hem niet wil terug hebben (om begrijpelijke redenen) dan blijft hij gewoon hier
Dat zal wel meevallen:quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:11 schreef RamboDirk het volgende:
Hopelijk verliest hij niet zijn kans op asiel en houdt de rechter hier rekening mee. Deze verrijking wil je niet verloren laten gaan voor de maatschappij.
Wat dat stuk menselijk afval hier nog doet is me dan wel weer een raadsel. Hupsakee, op een bootje zetten bij Spanje en een goede zet naar het zuiden geven.quote:Hij geldt als een zogeheten veiligelander: iemand die geen kans maakt op een verblijfsvergunning, omdat de Nederlandse regering Marokko als veilig beschouwt.
We hebben al verkrachters in Nederland. En om de een of andere reden is het dan niet goed, dat we deze mensen niet er bij willen hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:11 schreef RamboDirk het volgende:
Precies, dat vechten ze onderling maar lekker uit. Wij willen ze ook niet hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
"Marokko neemt ze niet terug!"
Alsof dat ons probleem is. Oprotten!
En als hij eenmaal definitief hier is, de hele tijd blaten hoe slecht Nederland is, en hoe goed zijn vaderland.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:18 schreef Fleischmeister het volgende:
Marokkaan, dus geen kans op asiel. Maar dat maakt niet uit, die mogen ook gewoon blijven in de praktijk. Iedereen mag blijven, zoveel diversiteit, wat een feest!
Dat koortje zet waarschijnlijk ook slangen, konijntjes en vossen bij elkaar want lievvvvvvv allemaal hoor.quote:
Je moet het maar uit je vingers kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:24 schreef Harvest89 het volgende:
Dat krijg je dus als je niet mag werken, en dus geen geld hebt voor een leuke raambuurt, bordeel, of saunaclub.
Hmm waarom zie ik niet een soort gelijke post hier?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:48 schreef GGMM het volgende:
Je zou maar over de verkrachting van een 17-jarig meisje lezen en je eerst gedachte is "Jaaaa dit valt binnen mijn politieke overtuiging!" wat een zielig hoopje mens ben je dan.
Ik raad vrouwen aan om lekker schijt te hebben aan deze domme regering met zijn domme VVD bewindspersonen en het gewoon in huis te halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:06 schreef Gibson88 het volgende:
Kijk en dit is nou de reden dat ik vind dat vrouwen zichzelf mogen verdedigen d.m.v. het inzetten van pepperspray.
Helemaal mee eens !quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik raad vrouwen aan om lekker schijt te hebben aan deze domme regering met zijn domme VVD bewindspersonen en het gewoon in huis te halen.
Geef marokko eens ongelijk, die zijn maar wat blij dat al dat volk wegblijft en er in Marokko zelf alleen fatsoenlijke mensen overblijvenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar hij heeft een Marokkaans paspoort. Het is dus geen kwestie van willen of kiezen, je hebt er maar mee te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:39 schreef 111210 het volgende:
[..]
Geef marokko eens ongelijk, die zijn maar wat blij dat al dat volk wegblijft en er in Marokko zelf alleen fatsoenlijke mensen overblijven
Of een 15 cm dolkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik raad vrouwen aan om lekker schijt te hebben aan deze domme regering met zijn domme VVD bewindspersonen en het gewoon in huis te halen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Marokko niet vrijwillig meewerkt met terugname, moeten we ze daartoe dwingen. Goedschiks of kwaadschiks, wat willen ze doen tegen Europa?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat je bij verkrachtende agenten daadwerkelijk kunt spreken van een incident.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm waarom zie ik niet een soort gelijke post hier?
Leg mij maar uit waarom deze hond niet gewoon net als vele andere paspoorthouders dan niet gewoon op een enkeltje Casablanca gezet worden?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar hij heeft een Marokkaans paspoort. Het is dus geen kwestie van willen of kiezen, je hebt er maar mee te doen.
Jij blijft liever tot het einde der tijden kommaneuken dan dat je toegeeft wat voor tuig er dankzij de verstikkende progressieve mentaliteit blijft.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In hechtenis, moet je er dan even achteraan zetten.
Ah, fijn om te horen dat er geen stoornis schuilgaat in deze seksmaniak, en dat de neiging om voorbijgangers te mishandelen en te verkrachten gewoon deel is van zijn normale geestesgesteldheid. Een ware geruststelling.quote:Een deskundige heeft de verdachte inmiddels onderzocht en zegt geen psychische stoornissen te hebben geconstateerd. Wel wordt de kans op herhaling ‘matig tot hoog’ ingeschat
Je zit nu zelf te doen wat je mij verwijt, deze dader gaat terug of blijft in hechtenis.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij blijft liever tot het einde der tijden kommaneuken dan dat je toegeeft wat voor tuig er dankzij de verstikkende progressieve mentaliteit blijft.
Wat doe ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je zit nu zelf te doen wat je mij verwijt, deze dader gaat terug of blijft in hechtenis.
Asiel krijgt hij ook niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat doe ik?
Deze gozer hoort hier niet. Al vanaf dag 1 niet.
Daar ga ik niet over, maar dat mag je inderdaad wel verwachten. Geen kans op asiel en wel kunnen vaststellen waar iemand vandaan komt, maakt dat je diegene daar weer kunt afleveren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Leg mij maar uit waarom deze hond niet gewoon net als vele andere paspoorthouders dan niet gewoon op een enkeltje Casablanca gezet worden?
Dit is gewoon een verrot politiek spel wat om de een of andere reden in stand wordt gehouden
Waarom hebben we het IND nodig voor een Marokkaan? Het is een veilig land.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat het IND te traag werkt. En waarom werkt het IND te traag?
Ik heb geen idee, joh, het zou kunnen zijn dat zijn oma hier al woont, weetikveel, iig is zijn asielaanvraag kennelijk in de eerste instantie aangenomen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom hebben we het IND nodig voor een Marokkaan? Het is een veilig land.
Het IND heeft meer dan genoeg capaciteit.
Gewoon weer een individuquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.lanazione.it/(...)-decapitata-wmfmy167
Florence Italië,
Een vrouw op straat onthoofd gevonden, dader een 30 jarige Marokkaan
Niet teveel projecteren, niet goed voor je al bedenkelijke reputatie.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:24 schreef Harvest89 het volgende:
Dat krijg je dus als je niet mag werken, en dus geen geld hebt voor een leuke raambuurt, bordeel, of saunaclub.
Volgens mij wel een psychische stoornis, als de kans op herhaling 'matig tot hoog' ingeschat wordt, maar ik ben ook geen psychiater.quote:Geen psychische stoornissen
Een deskundige heeft de verdachte inmiddels onderzocht en zegt geen psychische stoornissen te hebben geconstateerd. Wel wordt de kans op herhaling ‘matig tot hoog’ ingeschat.
Marocchinate.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Volgens mij wel een psychische stoornis, als de kans op herhaling 'matig tot hoog' ingeschat wordt, maar ik ben ook geen psychiater.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.lanazione.it/(...)-decapitata-wmfmy167
Florence Italië,
Een vrouw op straat onthoofd gevonden, dader een 30 jarige Marokkaan
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:11 schreef RamboDirk het volgende:
Je gaat dit nu constant zien in de EU.quote:
Probeer jij werkend Nederland ontevreden te maken over een linkse volksvertegenwoordiger?quote:Op zondag 14 juni 2026 12:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Daarom moeten we de remigratie hubs stoppen. Het is veel beter als we hem hier een huis, uitkering en psychische zorg aanbieden.
Om dit te betalen verhogen we de belastingen voor werkend Nederland. Gr Gr Jesse Klaver.
Is er dan censuur op FOK!quote:Op zondag 14 juni 2026 12:56 schreef SimonB. het volgende:
Bah.
Ik trek veel reacties hier echt heel slecht.
Maar je mag er niks van zeggen.
Ik wist niet dat de FOK-KNOK ploeg jou in je zolderkamertje kwam opzoekenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Wel groepsdwang op kritische individuen.
Hij wordt wel collectief voor gek verklaard. Ik denk niet dat hij gek is.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:50 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de FOK-KNOK ploeg jou in je zolderkamertje kwam opzoeken
Ach waar maak je je druk om. Duizenden vrouwen worden verkracht door asielzoekers en toch blijft men links stemmen.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gaat dit nu constant zien in de EU.
Zoveelste onthoofding van deze week alleen al, je vind de berichten wel slecht, schijnbaar niet nieuwswaardig meer,
Maar als links Nederland een plan van aanpak voorstelt wordt dat door rechts Nederland geridiculiseerd.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ach waar maak je je druk om. Duizenden vrouwen worden verkracht door asielzoekers en toch blijft men links stemmen.
Lekker spijkers op laag water zoeken. Als jij in Canada zou wonen of in Letland of waar the fuck dan ook. Zou jij je dan ook niet een beetje associëren met het land van herkomst en ze succes willen gunnen tegen een land wat verder weinig binding heeft met het land waar je woont of waar je vandaan komt?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:10 schreef HowardRoark het volgende:
Hier een korte reportage van de NOS over de WK-wedstrijd van vannacht tussen Marokko en Brazilië: Eerste keer juichen voor Marokko: 'Er zat meer in, maar helaas'.
Let op dat aanwezigen naar Marokko verwijzen als 'wij' en 'we'. Maar als je vervolgens zegt dat dit geen Nederlanders zijn, dan krijg je de progressieve goegemeente weer over je heen, want dat zou dan 'racistisch' zijn.
Zeker, ik zou ook geen Canadees of een Let zijn. Daar zit precies het verschil. Wij dienen te doen alsof zulke Marokannen eigenlijk échte Nederlanders zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker spijkers op laag water zoeken. Als jij in Canada zou wonen of in Letland of waar the fuck dan ook. Zou jij je dan ook niet een beetje associëren met het land van herkomst en ze succes willen gunnen tegen een land wat verder weinig binding heeft met het land waar je woont of waar je vandaan komt?
Zijn het na meerdere generaties ook, net als dat ze binding zullen voelen met het land waar ze ook een paspoort van hebben, weleens naartoe op vakantie gaan, maar zich daar net zo goed toerist voelen als dat jij en ik zouden doen.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, ik zou ook geen Canadees of een Let zijn. Daar zit precies het verschil. Wij dienen te doen alsof zulke Marokannen eigenlijk échte Nederlanders zijn.
De linkse volksvertegenwoordiger wil meer en hogere loonbelastingen invoeren.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Probeer jij werkend Nederland ontevreden te maken over een linkse volksvertegenwoordiger?
En de FVD gaat hier ook geen reet aan doenquote:Op zondag 14 juni 2026 04:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ga de politici die hier voorstander van zijn verantwoordelijk houden.
Dit gaat nooit weg, tot de bevolking dit doet of gaat doen.
Stem FvD.
Dit topic type is toch iets waar rechtse mensen heel actief zijn? topic van de politieagenten meer rechtse mensen die schreeuwen om hogere straffen en meer pagina's.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg dan ook even uit, waarom we nog niet aan deel 4 van dit topic bezig zijn.
Zinkend schip.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En de FVD gaat hier ook geen reet aan doen
Bron?quote:Op zondag 14 juni 2026 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De linkse volksvertegenwoordiger wil meer en hogere loonbelastingen invoeren.
Dat lijkt me echt in het voordeel van iemand die werkt ja.
Te veel eer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:22 schreef TAmaru het volgende:
Verhanging op de Dam lijkt me wel passend voor dit soort uitschot
Nee. Geef de man een lagere straf zodat hij kans houdt op een status, een reintegratietraject met huis, uitkering en toeslagen. Dat is het minste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:22 schreef TAmaru het volgende:
Zoals het hoort in het NL van d66quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee. Geef de man een lagere straf zodat hij kans houdt op een status, een reintegratietraject met huis, uitkering en toeslagen. Dat is het minste wat je kunt doen.
Al dat cynisme van jou, heeft het geholpen of gaat het überhaupt helpen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee. Geef de man een lagere straf zodat hij kans houdt op een status, een reintegratietraject met huis, uitkering en toeslagen. Dat is het minste wat je kunt doen.
Wat insinueer je precies?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Al dat cynisme van jou, heeft het geholpen of gaat het überhaupt helpen?
Het is schijtirritant om te lezen. Zeg gewoon wat je werkelijk vindt, wees niet zo'n enorme pussy.
Dat hij niet cynisch moet zijn maar zijn daadwerkelijke mening moet uiten. Dat staat er toch??quote:
Wat voor daadwerkelijke mening verwacht je?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat hij niet cynisch moet zijn maar zijn daadwerkelijke mening moet uiten. Dat staat er toch??
Dat hij een teringhekel heeft aan asielzoekers en ze het liefst dood heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat voor daadwerkelijke mening verwacht je?
Ik blijf het verwonderlijk vinden hoe negatief mensen over hun mede forumgebruikers denken. En vooral, gebaseerd op wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat hij een teringhekel heeft aan asielzoekers en ze het liefst dood heeft.
Net als jij.
En dat mag je wat mij betreft vinden.
Ik heb geen zin in dit soort vermoeiende spelletjes van jou.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik blijf het verwonderlijk vinden hoe negatief mensen over hun mede forumgebruikers denken. En vooral, gebaseerd op wat?
Mijn standpunt is dat we veel neppers hebben en het tuig er linea recta uitgegooid moet worden. Ik haat geen asielzoekers en wens ze niet dood. Ik snap dat ze hier komen. Dit land is echter niet voor hen.
Dit klinkt alsof het tijd is dat je je scherm even uitzet en wat van de buitenlucht gaat genieten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net als jij.
Zoveel mensen die er op dagelijkse basis voor kiezen jou te vertellen wat je zogenaamd zou geloven en wat je doet en hoe je in elkaar zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dit soort vermoeiende spelletjes van jou.
Doei.
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net als jij.
Lees alle reacties van RamboDirk hier in dit topic en zeg mij eens dat hij niet cynisch is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het tijd is dat je je scherm even uitzet en wat van de buitenlucht gaat genieten.
Niet iedereen die genoeg heeft van de massa immigratie is een minderheden hatende nazi zonder respect voor levens. Integendeel.
Die act om altijd maar te doen of het incidenten zijn en dat statistiek racistisch zou zijn is juist cynisch.
Dat is iets heel anders dan waar jij hem (en mij) van beticht.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lees alle reacties van RamboDirk hier in dit topic en zeg mij eens dat hij niet cynisch is.
Ik denk dat de stijlvorm eerder ironisch is. Veel mensen zijn het naïeve, krachteloze beleid wel zat.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lees alle reacties van RamboDirk hier in dit topic en zeg mij eens dat hij niet cynisch is.
Ook prima. Net zo irritant.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat de stijlvorm eerder ironisch is. Veel mensen zijn het naïeve, krachteloze beleid wel zat.
Ik vertel je hoe ik erin sta maar jij blijft volhouden dat het anders zit en beweert bij hoog en laag dat ik spelletjes speel. Apart dat je mij dan beticht van reacties uitlokken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die spelletjes van jou, vermoeiend. Reacties willen uitlokken.
Kap daar eens mee.
Niet gelezen. Gewoon ermee kappen of ga iemand anders vermoeien met jouw gedrag.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vertel je hoe ik erin sta maar jij blijft volhouden dat het anders zit en beweert bij hoog en laag dat ik spelletjes speel. Apart dat je mij dan beticht van reacties uitlokken.
Wat maakt dat jij (en je bent niet de enige) de drang hebt mij te vertellen hoe ik denk en doe en niet stopt totdat ik het accepteer?
Dat jij het irritant vindt moet je misschien bij jezelf zoeken. Wild om je heen schelden en mensen van de vreselijkste beweegredenen beschuldigen komt wel sneu over.quote:
En de volgende die hetzelfde spelletje speelt. Ga lekker verder met Richestorags spelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat jij het irritant vindt moet je misschien bij jezelf zoeken. Wild om je heen schelden en mensen van de vreselijkste beweegredenen beschuldigen komt wel sneu over.
Als je denkt dat iedereen maar spelletjes speelt, krijg ik toch de indruk dat het projectie is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En de volgende die hetzelfde spelletje speelt. Ga lekker verder met Richestorags spelen.
Zoals die van RamboDirk zeker.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je denkt dat iedereen maar spelletjes speelt, krijg ik toch de indruk dat het projectie is.
Er zijn gewoon mensen op het forum die hun eigen zelfgevormde mening verkondigen. Het idee van een discussie is dat je daar een andere mening (bijvoorbeeld je eigen) tegenover kan zetten.
Dat hij zijn mening met enige ironie te berde brengt maakt niet dat deze niet zelfgevormd is.quote:
Je hoeft het niet voor hem op te nemen hoor, dat kan hij prima zelf.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat hij zijn mening met enige ironie te berde brengt maakt niet dat deze niet zelfgevormd is.
Ik neem het niet voor hem op, ik probeer jou iets bij te brengen over omgangsvormen in een discussie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet voor hem op te nemen hoor, dat kan hij prima zelf.
Hij is ook wel een beetje sneu.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat jij het irritant vindt moet je misschien bij jezelf zoeken. Wild om je heen schelden en mensen van de vreselijkste beweegredenen beschuldigen komt wel sneu over.
Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net als jij.
Je bent al de hele avond wild om je heen aan het slaan naar een paar vreemden. Iedereen speelt spelletjes zeg je. Ik zou morgen even van de zon gaan genieten en je vrouw als je die hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet gelezen. Gewoon ermee kappen of ga iemand anders vermoeien met jouw gedrag.
Ik gelukkig niet. Ik vind zelfs dat de asielzoeker in kwestie zijn gang mag gaan want ander cultuur en geloof.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net als jij.
Ze kunnen toch ook niet afstand nemen van hun mocro paspoort?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Tunesie wil ze wel opnemen tegen betaling.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook niet afstand nemen van hun mocro paspoort?
Nou, hier heb je je bende terug.
Gaat het wel helemaal goed met je vriend ?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net als jij.
Ga je hem nog belonen ook!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:26 schreef Telefoonvork het volgende:
Wat mij betreft mag hij terug naar Marokko. Maar eerst moet hij even de gevangenis in om "in gesprek" te gaan met de medegedetineerden daar.
Spuit11 meldt zich ook weer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:08 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal goed met je vriend ?
Heb je er enige lering uitgetrokken?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Spuit11 meldt zich ook weer.
Nog meer opmerkingen die de rest ook al gemaakt heeft?
Dat is het enige dat je te zeggen hebt?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ook vandaag geldt voor jou: ga iemand anders vervelen.
Ze zijn gewoonweg marokkanen, dus zou niet weten waarom we geld moeten betalen aan tunesie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tunesie wil ze wel opnemen tegen betaling.
trek een kaartje, genoeg witte dochters in kelders helaas krijgen de daders taakstraffen en we weten allemaal waaromquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:22 schreef TAmaru het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |