Ook prima. Net zo irritant.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat de stijlvorm eerder ironisch is. Veel mensen zijn het naïeve, krachteloze beleid wel zat.
Ik vertel je hoe ik erin sta maar jij blijft volhouden dat het anders zit en beweert bij hoog en laag dat ik spelletjes speel. Apart dat je mij dan beticht van reacties uitlokken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Die spelletjes van jou, vermoeiend. Reacties willen uitlokken.
Kap daar eens mee.
Niet gelezen. Gewoon ermee kappen of ga iemand anders vermoeien met jouw gedrag.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vertel je hoe ik erin sta maar jij blijft volhouden dat het anders zit en beweert bij hoog en laag dat ik spelletjes speel. Apart dat je mij dan beticht van reacties uitlokken.
Wat maakt dat jij (en je bent niet de enige) de drang hebt mij te vertellen hoe ik denk en doe en niet stopt totdat ik het accepteer?
Dat jij het irritant vindt moet je misschien bij jezelf zoeken. Wild om je heen schelden en mensen van de vreselijkste beweegredenen beschuldigen komt wel sneu over.quote:
En de volgende die hetzelfde spelletje speelt. Ga lekker verder met Richestorags spelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat jij het irritant vindt moet je misschien bij jezelf zoeken. Wild om je heen schelden en mensen van de vreselijkste beweegredenen beschuldigen komt wel sneu over.
Als je denkt dat iedereen maar spelletjes speelt, krijg ik toch de indruk dat het projectie is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En de volgende die hetzelfde spelletje speelt. Ga lekker verder met Richestorags spelen.
Zoals die van RamboDirk zeker.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je denkt dat iedereen maar spelletjes speelt, krijg ik toch de indruk dat het projectie is.
Er zijn gewoon mensen op het forum die hun eigen zelfgevormde mening verkondigen. Het idee van een discussie is dat je daar een andere mening (bijvoorbeeld je eigen) tegenover kan zetten.
Dat hij zijn mening met enige ironie te berde brengt maakt niet dat deze niet zelfgevormd is.quote:
Je hoeft het niet voor hem op te nemen hoor, dat kan hij prima zelf.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat hij zijn mening met enige ironie te berde brengt maakt niet dat deze niet zelfgevormd is.
Ik neem het niet voor hem op, ik probeer jou iets bij te brengen over omgangsvormen in een discussie.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet voor hem op te nemen hoor, dat kan hij prima zelf.
Hij is ook wel een beetje sneu.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat jij het irritant vindt moet je misschien bij jezelf zoeken. Wild om je heen schelden en mensen van de vreselijkste beweegredenen beschuldigen komt wel sneu over.
Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat hij een teringhekel heeft aan asielzoekers en ze het liefst dood heeft.
Net als jij.
En dat mag je wat mij betreft vinden.
Je bent al de hele avond wild om je heen aan het slaan naar een paar vreemden. Iedereen speelt spelletjes zeg je. Ik zou morgen even van de zon gaan genieten en je vrouw als je die hebt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet gelezen. Gewoon ermee kappen of ga iemand anders vermoeien met jouw gedrag.
Ik gelukkig niet. Ik vind zelfs dat de asielzoeker in kwestie zijn gang mag gaan want ander cultuur en geloof.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net als jij.
Ze kunnen toch ook niet afstand nemen van hun mocro paspoort?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
"Marokko neemt ze niet terug!"
Alsof dat ons probleem is. Oprotten!
Tunesie wil ze wel opnemen tegen betaling.quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook niet afstand nemen van hun mocro paspoort?
Nou, hier heb je je bende terug.
Gaat het wel helemaal goed met je vriend ?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net als jij.
Ga je hem nog belonen ook!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:26 schreef Telefoonvork het volgende:
Wat mij betreft mag hij terug naar Marokko. Maar eerst moet hij even de gevangenis in om "in gesprek" te gaan met de medegedetineerden daar.
Spuit11 meldt zich ook weer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:08 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal goed met je vriend ?
Heb je er enige lering uitgetrokken?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Spuit11 meldt zich ook weer.
Nog meer opmerkingen die de rest ook al gemaakt heeft?
Dat is het enige dat je te zeggen hebt?quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ook vandaag geldt voor jou: ga iemand anders vervelen.
Ze zijn gewoonweg marokkanen, dus zou niet weten waarom we geld moeten betalen aan tunesie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 08:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tunesie wil ze wel opnemen tegen betaling.
trek een kaartje, genoeg witte dochters in kelders helaas krijgen de daders taakstraffen en we weten allemaal waaromquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:22 schreef TAmaru het volgende:
Verhanging op de Dam lijkt me wel passend voor dit soort uitschot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |