abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221040221
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 13:12 schreef torentje het volgende:

[..]
Probeer jij werkend Nederland ontevreden te maken over een linkse volksvertegenwoordiger?
De linkse volksvertegenwoordiger wil meer en hogere loonbelastingen invoeren.

Dat lijkt me echt in het voordeel van iemand die werkt ja.
pi_221040236
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 04:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ga de politici die hier voorstander van zijn verantwoordelijk houden.

Dit gaat nooit weg, tot de bevolking dit doet of gaat doen.
Stem FvD.
En de FVD gaat hier ook geen reet aan doen
pi_221040916
Hmm volgens mij is rechts fok moe aan het worden, nog geen 4 topics zoals @Lord_Vetinari oppert.

quote:
18s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Leg dan ook even uit, waarom we nog niet aan deel 4 van dit topic bezig zijn.
Dit topic type is toch iets waar rechtse mensen heel actief zijn? topic van de politieagenten meer rechtse mensen die schreeuwen om hogere straffen en meer pagina's.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 15 juni 2026 @ 20:00:58 #79
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221053982
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
En de FVD gaat hier ook geen reet aan doen
Zinkend schip.
pi_221058607
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:36 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
De linkse volksvertegenwoordiger wil meer en hogere loonbelastingen invoeren.

Dat lijkt me echt in het voordeel van iemand die werkt ja.
Bron?
pi_221059087
Verhanging op de Dam lijkt me wel passend voor dit soort uitschot
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  dinsdag 16 juni 2026 @ 10:38:58 #82
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221059357
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:22 schreef TAmaru het volgende:
Verhanging op de Dam lijkt me wel passend voor dit soort uitschot
Te veel eer.

Ergens in een anoniem steegje is prima genoeg hoor voor dit wezen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:38:20 #83
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221059696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 10:22 schreef TAmaru het volgende:
Verhanging op de Dam lijkt me wel passend voor dit soort uitschot
Nee. Geef de man een lagere straf zodat hij kans houdt op een status, een reintegratietraject met huis, uitkering en toeslagen. Dat is het minste wat je kunt doen.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:47:08 #84
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221059740
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Nee. Geef de man een lagere straf zodat hij kans houdt op een status, een reintegratietraject met huis, uitkering en toeslagen. Dat is het minste wat je kunt doen.
Zoals het hoort in het NL van d66
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:32:55 #85
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221063227
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals het hoort in het NL van d66
Stikstof, dat is het echte probleem.
pi_221063674
Spannend :P
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221063838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:38 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Nee. Geef de man een lagere straf zodat hij kans houdt op een status, een reintegratietraject met huis, uitkering en toeslagen. Dat is het minste wat je kunt doen.
Al dat cynisme van jou, heeft het geholpen of gaat het überhaupt helpen?

Het is schijtirritant om te lezen. Zeg gewoon wat je werkelijk vindt, wees niet zo'n enorme pussy.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:24:02 #88
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221063866
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Al dat cynisme van jou, heeft het geholpen of gaat het überhaupt helpen?

Het is schijtirritant om te lezen. Zeg gewoon wat je werkelijk vindt, wees niet zo'n enorme pussy.
Wat insinueer je precies?
pi_221063900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat insinueer je precies?
Dat hij niet cynisch moet zijn maar zijn daadwerkelijke mening moet uiten. Dat staat er toch??
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:26:33 #90
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221063910
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat hij niet cynisch moet zijn maar zijn daadwerkelijke mening moet uiten. Dat staat er toch??
Wat voor daadwerkelijke mening verwacht je?
pi_221063991
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat voor daadwerkelijke mening verwacht je?
Dat hij een teringhekel heeft aan asielzoekers en ze het liefst dood heeft.

Net als jij.

En dat mag je wat mij betreft vinden.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:34:46 #92
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221064067
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat hij een teringhekel heeft aan asielzoekers en ze het liefst dood heeft.

Net als jij.

En dat mag je wat mij betreft vinden.
Ik blijf het verwonderlijk vinden hoe negatief mensen over hun mede forumgebruikers denken. En vooral, gebaseerd op wat?

Mijn standpunt is dat we veel neppers hebben en het tuig er linea recta uitgegooid moet worden. Ik haat geen asielzoekers en wens ze niet dood. Ik snap dat ze hier komen. Dit land is echter niet voor hen.
pi_221064108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik blijf het verwonderlijk vinden hoe negatief mensen over hun mede forumgebruikers denken. En vooral, gebaseerd op wat?

Mijn standpunt is dat we veel neppers hebben en het tuig er linea recta uitgegooid moet worden. Ik haat geen asielzoekers en wens ze niet dood. Ik snap dat ze hier komen. Dit land is echter niet voor hen.
Ik heb geen zin in dit soort vermoeiende spelletjes van jou.

Doei.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:41:54 #94
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221064194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat hij een teringhekel heeft aan asielzoekers en ze het liefst dood heeft.

Net als jij.

En dat mag je wat mij betreft vinden.
Dit klinkt alsof het tijd is dat je je scherm even uitzet en wat van de buitenlucht gaat genieten.
Niet iedereen die genoeg heeft van de massa immigratie is een minderheden hatende nazi zonder respect voor levens. Integendeel.
Die act om altijd maar te doen of het incidenten zijn en dat statistiek racistisch zou zijn is juist cynisch.
Life is what you make it.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:43:17 #95
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221064218
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ik heb geen zin in dit soort vermoeiende spelletjes van jou.

Doei.
Zoveel mensen die er op dagelijkse basis voor kiezen jou te vertellen wat je zogenaamd zou geloven en wat je doet en hoe je in elkaar zit.

Je kunt er ook voor kiezen een ander gewoon te geloven, ook al heeft diegene een mening die je niet helemaal kunt plaatsen.

Waarom kies je ervoor dit als een spelletje te zien?
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:43:50 #96
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221064229
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat hij een teringhekel heeft aan asielzoekers en ze het liefst dood heeft.

Net als jij.

En dat mag je wat mij betreft vinden.
Hier schrik ik van.

Hekel het beleid, niet het individu.
pi_221064230
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:41 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dit klinkt alsof het tijd is dat je je scherm even uitzet en wat van de buitenlucht gaat genieten.
Niet iedereen die genoeg heeft van de massa immigratie is een minderheden hatende nazi zonder respect voor levens. Integendeel.
Die act om altijd maar te doen of het incidenten zijn en dat statistiek racistisch zou zijn is juist cynisch.
Lees alle reacties van RamboDirk hier in dit topic en zeg mij eens dat hij niet cynisch is.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:45:52 #98
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221064269
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Lees alle reacties van RamboDirk hier in dit topic en zeg mij eens dat hij niet cynisch is.
Dat is iets heel anders dan waar jij hem (en mij) van beticht.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 21:47:23 #99
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221064304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Lees alle reacties van RamboDirk hier in dit topic en zeg mij eens dat hij niet cynisch is.
Ik denk dat de stijlvorm eerder ironisch is. Veel mensen zijn het naïeve, krachteloze beleid wel zat.
Life is what you make it.
pi_221064319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:45 schreef Richestorags het volgende:.
:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')