abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221028377
Ach Walco
U MAD?
pi_221028467
4 jaar?
Te weinig. :(
pi_221028488
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:03 schreef potjecreme het volgende:
Waarom hoor ik rechts Nederland niet over deze zaak?
Wat zou rechts Nederland moeten zeggen, dan? 4 jaar gevangenisstraf. Voor een verkrachting is dat ( helaas) veel.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221028490
1 van de mannen vindt het geen verkrachting vanwege het beeld wat hij heeft bij een verkrachting. Dat beeld is dat een vrouw met geweld de bosjes in wordt getrokken

Je hoort de 1 van verdachten spreken in onderstaand reel.

https://www.instagram.com(...)MXBnMGN0ZzhhYXp2MA==
pi_221028503
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:42 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wat zou rechts Nederland moeten zeggen, dan? 4 jaar gevangenisstraf.
HANDEN AF VAN ONZE VROUWEN!
  Forum Admin zaterdag 13 juni 2026 @ 14:48:58 #56
35723 crew  GGMM
pi_221028525
Je zou maar over de verkrachting van een 17-jarig meisje lezen en je eerst gedachte is "Jaaaa dit valt binnen mijn politieke overtuiging!" wat een zielig hoopje mens ben je dan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 14:49:51 #57
5428 crew  miss_sly
pi_221028530
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:43 schreef potjecreme het volgende:
1 van de mannen vindt het geen verkrachting vanwege het beeld wat hij heeft bij een verkrachting. Dat beeld is dat een vrouw met geweld de bosjes in wordt getrokken

Je hoort de 1 van verdachten spreken in onderstaand reel.

https://www.instagram.com(...)MXBnMGN0ZzhhYXp2MA==
Zulke mannen zijn er denk ik genoeg, die zo over verkrachting denken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 13 juni 2026 @ 14:49:58 #58
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221028531
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee! Kinderen gaan op stap, met de fiets. Je kunt als ouders niet meegaan en voorkomen dat zoiets gebeurt. Je kunt ze ook niet thuis opsluiten. De enige schuldigen zijn die twee daders. Niet de ouders van dat meisje. En die zijn ook niets te verwijten. Ze was op de fiets, had gewoon naar huis kunnen fietsen, maar deed iets waarvan de ouders waarschijnlijk wel verteld hebben dat nooit te doen. Maar goed van vertrouwen, de ene man werkt bij de politie. Dan zit het wel goed, toch? Dat is toch veilig?
Dat laatste is, als ik de OP goed begrijp, nooit ter sprake gekomen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221028558
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je een vrouw van haar fiets trekt kan ook niemand beweren dat ze hem met "zaadvragende ogen aankeek."

Misschien is het dan voor sommige mannen duidelijker.
pi_221028600
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:48 schreef Viesdik het volgende:
Toch denk ik dat ook de ouders het e.e.a te verwijten valt

meisje is 17.. hoe kan een minderjarig meisje onder invloed zijn? Waarom accepteren haar ouders dat ze in de nacht alleen en onder invloed naar huis fietst in de regen?
Ze was daar met haar vriendinnen, maar die waren te jong op dat cafe binnen te komen. Staat in het artikel.
pi_221028618
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk de meerderheid. Dat zie je eigenlijk ook terug in commentaar op de zaak Ali B en Marco Borsato.
pi_221028666
Dat het hele gevang maar mag weten waarvoor ze zitten. Doorgaans zijn de heren in het gevang geen fan van dit slag viezeriken.
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:14:52 #63
3542 Gia
User under construction
pi_221028688
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat laatste is, als ik de OP goed begrijp, nooit ter sprake gekomen.
Mwa, tussen de regels kun je dat er wel uit opmaken vind ik. Ze brengen haar thuis, is de belofte. Ik ga ervan uit dat ze haar hebben verteld dat het veilig is. Misschien hebben ze het van tevoren gehad over wat voor werk de mannen doen. Ik ga er niet vanuit dat ze zomaar bij willekeurige mannen in de auto stapt, maar dit als veilig heeft gezien, mogelijk dus door het beroep van een van de mannen.

Maar goed, de reactie ging over de verantwoordelijkheid van de ouders. En die kun je in deze niets verwijten, want je kunt ze niet 24/7 onder controle houden.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:19:37 #64
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221028712
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:14 schreef Gia het volgende:

[..]
Mwa, tussen de regels kun je dat er wel uit opmaken vind ik. Ze brengen haar thuis, is de belofte. Ik ga ervan uit dat ze haar hebben verteld dat het veilig is. Misschien hebben ze het van tevoren gehad over wat voor werk de mannen doen. Ik ga er niet vanuit dat ze zomaar bij willekeurige mannen in de auto stapt, maar dit als veilig heeft gezien, mogelijk dus door het beroep van een van de mannen.

Maar goed, de reactie ging over de verantwoordelijkheid van de ouders. En die kun je in deze niets verwijten, want je kunt ze niet 24/7 onder controle houden.
quote:
Het feit dat B. voor de politie werkte ten tijde van het incident, wordt niet verzwarend meegerekend. Hij heeft dat niet gebruikt om haar te misleiden, stellen de officieren.
Alleen het benoemen ervan zou mi inderdaad al een misplaatst gevoel van vertrouwen kunnen geven.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221028776
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:59 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Schuldig niet, verwijtbaar wel
Pannenkoek. Je kunt overduidelijk zien dat jij geen kinderen hebt _O-
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:34:37 #66
3542 Gia
User under construction
pi_221028799
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:19 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
[..]
Alleen het benoemen ervan zou mi inderdaad al een misplaatst gevoel van vertrouwen kunnen geven.
Als hij het benoemd heeft om haar mee te lokken, wel. Maar het kan wel genoemd zijn en haar een gevoel van vertrouwen gegeven hebben, zonder dat dat de bedoeling was.

Je kunt niet hard maken dat hij het genoemd heeft om haar een gevoel van vertrouwen te geven, want dan hadden ze in de bar al de bedoeling gehad haar te verkrachten. Dit is echter pas later aan de orde, omdat de Mac dicht was, de ene man moest pissen en de andere toen alleen was met het meisje en op dat idee was gekomen.
Ik denk dus niet dat dit op voorhand de bedoeling was.
Waren ze niet naar de Mac gereden, maar direct naar haar woning, dan was er waarschijnlijk niets gebeurd.
pi_221028851
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
4 jaar?
Te weinig. :(
Progressieve rechters maken er een sport van om zo laag mogelijk te straffen.
pi_221028860
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Progressieve rechters maken er een sport van om zo laag mogelijk te straffen.
Ja idd.
Onder het mom van mensen kunnen veranderen 2de kans bla bla bla. :O
pi_221028876
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:32 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Pannenkoek. Je kunt overduidelijk zien dat jij geen kinderen hebt _O-
Ok appelflap
Ik ben gelukkig wel opgevoed door ouders met een verantwoordelijkheidsgevoel, ook al vond ik dat op die leeftijd vervelend.

Ik ben sowieso al heel jong aangeleerd om niet bij vreemde mensen in de auto te stappen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:57:25 #70
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221028971
Deze twee weggooiers krijgen hopelijk een hoge straf, helemaal na de opgehangen lulverhalen. "Ik trok mijn ochtenderectie af op de chauffeursstoel en toen schoot het naar de achterbank op haar vest." Kom op man :(
pi_221029448
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:57 schreef Qarrad het volgende:
Deze twee weggooiers krijgen hopelijk een hoge straf, helemaal na de opgehangen lulverhalen. "Ik trok mijn ochtenderectie af op de chauffeursstoel en toen schoot het naar de achterbank op haar vest." Kom op man :(
Ja, dat doet me denken aan Hengstenbal van het simplistische verbond, waar Koot opschepperig doet over zijn spuitvermogen: “Als ik, met die winterpeen van mijn, voor het open raam gaat staan, dan schiet ik een volwassen vent zo van zijn brommert! En dat niet één keer, maar drie keer! Net zo makkelijk!”

Maar dat vind ik grappig, en dit totaal niet.

Ik word er intens droevig van, en boos.
Twee middelbare mannen, die zich ‘s middags vol laten lopen tijdens een barbecue, in de auto stappen naar de kroeg, nog wat doordrinken, en dan een dronken 17-jarig meisje wel even veilig naar huis zullen brengen. (En dan worden ze nog niet eens óók vervolgd voor alcomobilisme.)

Vervolgens verkrachten ze haar op de achterbank van de auto op de parkeerplaats van de Mac. Ze dachten dat ze er wel zin in had… En de rest aan klotesmoesjes die ze ophangen…

Kinderverkrachters zijn het. Misbruikers van een puber die zich lam heeft gezopen.
Je moet er ook maar zin in hebben, sex met een dronken kind.

Dat zijn geen mannen, dat zijn zwijnen. Maar daarmee beledig ik het varken, want dat is een intelligent dier.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221029548
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:02 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Bron

[ x ]

Wat afschuwelijk voor het meisje. Hopelijk een hoge straf voor deze daders.
Terecht. Hopelijk wordt deze agent even flink aangepakt in de gevangenis.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:12:38 #73
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_221029660
quote:
Van A. verklaart dat hij, nadat hij in de chauffeursstoel in slaap viel, wakker werd met een ochtenderectie en zich aftrok. Zijn sperma zou over zijn schouder richting de achterbank zijn geschoten en zo op het vest van het meisje terecht zijn gekomen.
Dit is doodnormaal, doe ik ook altijd.
Nog nooit commentaar op gehad.
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:18:09 #74
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221030052
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:35 schreef franske19 het volgende:

[..]
Zelden zo'n onzin gehoord. Alle rechtse mensen vinden dat de straffen veel te laag zijn voor dit soort monsters.
Hoeveel tweets hebben Geert, Thierry en Joost gewijd aan deze zaak met eisen voor draconische straffen voor alle ex-politiemensen die een misdaad begaan, en ook voor hun families?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:24:47 #75
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221030076
Namens rechts Nederland zal ik als woordvoerder dan maar eens de illusie wegnemen dat dit ons ongemoeid laat, als het aan mij ligt krijgen ze bij veroordeling de doodstraf middels een nekschot. Verder volledig eens met GGMM zijn opmerking.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')