Ik denk de meerderheid. Dat zie je eigenlijk ook terug in commentaar op de zaak Ali B en Marco Borsato.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zulke mannen zijn er denk ik genoeg, die zo over verkrachting denken.
Mwa, tussen de regels kun je dat er wel uit opmaken vind ik. Ze brengen haar thuis, is de belofte. Ik ga ervan uit dat ze haar hebben verteld dat het veilig is. Misschien hebben ze het van tevoren gehad over wat voor werk de mannen doen. Ik ga er niet vanuit dat ze zomaar bij willekeurige mannen in de auto stapt, maar dit als veilig heeft gezien, mogelijk dus door het beroep van een van de mannen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat laatste is, als ik de OP goed begrijp, nooit ter sprake gekomen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, tussen de regels kun je dat er wel uit opmaken vind ik. Ze brengen haar thuis, is de belofte. Ik ga ervan uit dat ze haar hebben verteld dat het veilig is. Misschien hebben ze het van tevoren gehad over wat voor werk de mannen doen. Ik ga er niet vanuit dat ze zomaar bij willekeurige mannen in de auto stapt, maar dit als veilig heeft gezien, mogelijk dus door het beroep van een van de mannen.
Maar goed, de reactie ging over de verantwoordelijkheid van de ouders. En die kun je in deze niets verwijten, want je kunt ze niet 24/7 onder controle houden.
Alleen het benoemen ervan zou mi inderdaad al een misplaatst gevoel van vertrouwen kunnen geven.quote:Het feit dat B. voor de politie werkte ten tijde van het incident, wordt niet verzwarend meegerekend. Hij heeft dat niet gebruikt om haar te misleiden, stellen de officieren.
Als hij het benoemd heeft om haar mee te lokken, wel. Maar het kan wel genoemd zijn en haar een gevoel van vertrouwen gegeven hebben, zonder dat dat de bedoeling was.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Alleen het benoemen ervan zou mi inderdaad al een misplaatst gevoel van vertrouwen kunnen geven.
Ja idd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Progressieve rechters maken er een sport van om zo laag mogelijk te straffen.
Ok appelflapquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Pannenkoek. Je kunt overduidelijk zien dat jij geen kinderen hebt
Ja, dat doet me denken aan Hengstenbal van het simplistische verbond, waar Koot opschepperig doet over zijn spuitvermogen: “Als ik, met die winterpeen van mijn, voor het open raam gaat staan, dan schiet ik een volwassen vent zo van zijn brommert! En dat niet één keer, maar drie keer! Net zo makkelijk!”quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:57 schreef Qarrad het volgende:
Deze twee weggooiers krijgen hopelijk een hoge straf, helemaal na de opgehangen lulverhalen. "Ik trok mijn ochtenderectie af op de chauffeursstoel en toen schoot het naar de achterbank op haar vest." Kom op man
Terecht. Hopelijk wordt deze agent even flink aangepakt in de gevangenis.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bron
[ x ]
Wat afschuwelijk voor het meisje. Hopelijk een hoge straf voor deze daders.
Dit is doodnormaal, doe ik ook altijd.quote:Van A. verklaart dat hij, nadat hij in de chauffeursstoel in slaap viel, wakker werd met een ochtenderectie en zich aftrok. Zijn sperma zou over zijn schouder richting de achterbank zijn geschoten en zo op het vest van het meisje terecht zijn gekomen.
Hoeveel tweets hebben Geert, Thierry en Joost gewijd aan deze zaak met eisen voor draconische straffen voor alle ex-politiemensen die een misdaad begaan, en ook voor hun families?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zelden zo'n onzin gehoord. Alle rechtse mensen vinden dat de straffen veel te laag zijn voor dit soort monsters.
Leg dan ook even uit, waarom we nog niet aan deel 4 van dit topic bezig zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Namens rechts Nederland zal ik als woordvoerder dan maar eens de illusie wegnemen dat dit ons ongemoeid laat, als het aan mij ligt krijgen ze bij veroordeling de doodstraf middels een nekschot. Verder volledig eens met GGMM zijn opmerking.
Wij, van links Nederland, vragen ons af wie dat nekschot dan gaat uitvoeren. Voel jij je bereidwillig?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Namens rechts Nederland zal ik als woordvoerder dan maar eens de illusie wegnemen dat dit ons ongemoeid laat, als het aan mij ligt krijgen ze bij veroordeling de doodstraf middels een nekschot. Verder volledig eens met GGMM zijn opmerking.
Had ze als grietje van 17 jaar wel een kans gemaakt tegen een forse man?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:02 schreef potjecreme het volgende:
"Ze maakte geen enkele kans tegen twee grote, forse mannen in een auto", zegt de Officier van Justitie.
Omdat mensen liever 28 delen volpraten over Donald Trump schijnbaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg dan ook even uit, waarom we nog niet aan deel 4 van dit topic bezig zijn.
Daar kunnen we een loting voor doen, er zullen er vast genoeg mensen zichzelf aanmelden bij een keurige beloning.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wij, van links Nederland, vragen ons af wie dat nekschot dan gaat uitvoeren. Voel jij je bereidwillig?
Hij was geen ex-politieman toen hij dit deed. Nu wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoeveel tweets hebben Geert, Thierry en Joost gewijd aan deze zaak met eisen voor draconische straffen voor alle ex-politiemensen die een misdaad begaan, en ook voor hun families?
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Leg dan ook even uit, waarom we nog niet aan deel 4 van dit topic bezig zijn.
De ex politieman is niet alleen ontslagen maar z’n vrouw heeft ook de scheiding aangevraagd.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:18 schreef potjecreme het volgende:
De ex-politieman zei tijdens de rechtzaak dat hij geen erectie kreeg.![]()
[ x ]
En terecht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ex politieman is niet alleen ontslagen maar z’n vrouw heeft ook de scheiding aangevraagd.
Wat ik vreemd is dat de vriendin van de ander wel bij hem blijft.
Als mijn vriend zoiets zou uitvreten was het einde relatie.
Oh, ik weet het wel, maar ik ben gewoon benieuwd hoe de 'woordvoerder van rechts' het wil verklaren.quote:
Dat lokt een fipo zoals dit topic heeft uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:36 schreef OllieA het volgende:
Moet zelfs dit onderwerp weer een links/rechts discussie worden? Al heel in het begin gaat het over Jetten en D66, een FA begint over de politieke motieven van de TS..., waar is het goed voor...
Diepdroevig word ik van dit bijdehante gedoe bij een dergelijk tragisch onderwerp. Alsof het vooral leuk is om elkaar af te troeven...
"Ik keur het niet maar het is ook wel een beetje je eigen schuld" aldus user Viesdik op het internet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:10 schreef Viesdik het volgende:
Dat jij een voorbeeld mag zijn voor andere kwetsbare c.q. naïeve meisjes.
Tijdens de rechtzaak werd besproken hoe dronken ze was. Ze viel af en toe weg tijdens de verkrachting. Als iemand zo dronken is, kan die persoon niet eens toestemming geven. Van een politieman mag je verwachten dat hij dat weet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |