Geef marokko eens ongelijk, die zijn maar wat blij dat al dat volk wegblijft en er in Marokko zelf alleen fatsoenlijke mensen overblijvenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
"Marokko neemt ze niet terug!"
Alsof dat ons probleem is. Oprotten!
Kan wel zijn, maar hij heeft een Marokkaans paspoort. Het is dus geen kwestie van willen of kiezen, je hebt er maar mee te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:39 schreef 111210 het volgende:
[..]
Geef marokko eens ongelijk, die zijn maar wat blij dat al dat volk wegblijft en er in Marokko zelf alleen fatsoenlijke mensen overblijven
Of een 15 cm dolkquote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik raad vrouwen aan om lekker schijt te hebben aan deze domme regering met zijn domme VVD bewindspersonen en het gewoon in huis te halen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Marokko niet vrijwillig meewerkt met terugname, moeten we ze daartoe dwingen. Goedschiks of kwaadschiks, wat willen ze doen tegen Europa?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat je bij verkrachtende agenten daadwerkelijk kunt spreken van een incident.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm waarom zie ik niet een soort gelijke post hier?
Leg mij maar uit waarom deze hond niet gewoon net als vele andere paspoorthouders dan niet gewoon op een enkeltje Casablanca gezet worden?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar hij heeft een Marokkaans paspoort. Het is dus geen kwestie van willen of kiezen, je hebt er maar mee te doen.
Jij blijft liever tot het einde der tijden kommaneuken dan dat je toegeeft wat voor tuig er dankzij de verstikkende progressieve mentaliteit blijft.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In hechtenis, moet je er dan even achteraan zetten.
Ah, fijn om te horen dat er geen stoornis schuilgaat in deze seksmaniak, en dat de neiging om voorbijgangers te mishandelen en te verkrachten gewoon deel is van zijn normale geestesgesteldheid. Een ware geruststelling.quote:Een deskundige heeft de verdachte inmiddels onderzocht en zegt geen psychische stoornissen te hebben geconstateerd. Wel wordt de kans op herhaling ‘matig tot hoog’ ingeschat
Je zit nu zelf te doen wat je mij verwijt, deze dader gaat terug of blijft in hechtenis.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij blijft liever tot het einde der tijden kommaneuken dan dat je toegeeft wat voor tuig er dankzij de verstikkende progressieve mentaliteit blijft.
Wat doe ik?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je zit nu zelf te doen wat je mij verwijt, deze dader gaat terug of blijft in hechtenis.
Asiel krijgt hij ook niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat doe ik?
Deze gozer hoort hier niet. Al vanaf dag 1 niet.
Daar ga ik niet over, maar dat mag je inderdaad wel verwachten. Geen kans op asiel en wel kunnen vaststellen waar iemand vandaan komt, maakt dat je diegene daar weer kunt afleveren.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:11 schreef 111210 het volgende:
[..]
Leg mij maar uit waarom deze hond niet gewoon net als vele andere paspoorthouders dan niet gewoon op een enkeltje Casablanca gezet worden?
Dit is gewoon een verrot politiek spel wat om de een of andere reden in stand wordt gehouden
Waarom hebben we het IND nodig voor een Marokkaan? Het is een veilig land.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat het IND te traag werkt. En waarom werkt het IND te traag?
Ik heb geen idee, joh, het zou kunnen zijn dat zijn oma hier al woont, weetikveel, iig is zijn asielaanvraag kennelijk in de eerste instantie aangenomen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom hebben we het IND nodig voor een Marokkaan? Het is een veilig land.
Het IND heeft meer dan genoeg capaciteit.
Gewoon weer een individuquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.lanazione.it/(...)-decapitata-wmfmy167
Florence Italië,
Een vrouw op straat onthoofd gevonden, dader een 30 jarige Marokkaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |