Eens!quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Hopelijk verkracht hij alleen vrouwen die pro-migratie zijn en op PRO ofzo stemmen
Want? De pogingen zijn voor de rechter voldoende bewezen en gek is ie kennelijk niet, dus je kunt hem gewoon voor deze daden volledig verantwoordelijk houden.quote:De officier van justitie sprak twee weken geleden van een ‘seksueel roofdier’ dat doelbewust in Rotterdam op zoek was naar slachtoffers. De strafeis was zes jaar cel.
De rechtbank komt op een lagere straf uit van vier jaar. “Hij was de spreekwoordelijke man uit de bosjes. Het moet voor de slachtoffers een nachtmerrie zijn geweest.”
Uiteindelijk is poging aanranding en poging zwaar lichamelijk letsel (Agniesebuurt) en poging verkrachting, aanranding en poging zwaar lichamelijk letsel (Schiebroek) bewezen verklaard. Er zijn geen stoornissen bij de man vastgesteld, dus er lag ook geen advies voor enige behandeling.
De rechtbank wil dit uitschot wellicht sneller terug in Marokko hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Want? De pogingen zijn voor de rechter voldoende bewezen en gek is ie kennelijk niet, dus je kunt hem gewoon voor deze daden volledig verantwoordelijk houden.
Zo naïef kun je toch echt niet zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De rechtbank wil dit uitschot wellicht sneller terug in Marokko hebben.
Hij is niet Blank. Dus strafverkorting.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Want? De pogingen zijn voor de rechter voldoende bewezen en gek is ie kennelijk niet, dus je kunt hem gewoon voor deze daden volledig verantwoordelijk houden.
Had je hem liever langer in het staatshotel gehad op jouw kosten?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zo naïef kun je toch echt niet zijn.
Ik zal hier maar niet zeggen wat ik liever wilde wat er met dit soort 'mensen' gebeurt. Maar die rechters willen ze blijkbaar zo snel mogelijk weer op straat hebben hier.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Had je hem liever langer in het staatshotel gehad op jouw kosten?
Er staat dat hij na zijn straf uitgezet zal worden dus daar hebben we het voorlopig maar even mee te doen. Ik ga ervan uit dat de media dit in de gaten gaan houden en ons ervan op de hoogte zullen stellen als de autoriteiten dit nalaten over 4 jaar min wat er eventueel nog af gaat.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:19 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet zeggen wat ik liever wilde wat er met dit soort 'mensen' gebeurt. Maar die rechters willen ze blijkbaar zo snel mogelijk weer op straat hebben hier.
"Hij was de spreekwoordelijke man in de bosjes"quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is niet wat de rechtsstaat is, dat is de strafrechtspleging.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:41 schreef Alpha0 het volgende:
We hebben eigenlijk 2 fases nodig in de rechtsstaak. De eerste fase is waarin een rechter bepaalt of iemand schuldig is, de 2e fase is waarin een andere rechter bepaalt wat de hoogte van de straf is.
Je ontkomt niet aan aanpassing van de rechtsstaat voor de multi-culturele heilstaat.
Jij wil het berechten dus liever overlaten aan de mannen die niet jarenlang rechten hebben gestudeerd?quote:
dat schrijf ik natuurlijk nergensquote:Op vrijdag 18 september 2026 16:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil het berechten dus liever overlaten aan de mannen die niet jarenlang rechten hebben gestudeerd?
Er wordt al dertig jaar steeds rechtser gestemd. Ons vorige “Kabinet” zou het strengste immigratiebeleid ooit gaan uitvoeren.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Lekker voor meer immigratie blijven stemmen mensen!![]()
![]()
Wat is een rechts staak? Een galg? Een brandstapel?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:41 schreef Alpha0 het volgende:
We hebben eigenlijk 2 fases nodig in de rechtsstaak. De eerste fase is waarin een rechter bepaalt of iemand schuldig is, de 2e fase is waarin een andere rechter bepaalt wat de hoogte van de straf is.
Je ontkomt niet aan aanpassing van de rechtsstaat voor de multi-culturele heilstaat.
Jij noemt de rechters toch ziek om hun milde vonnissen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat schrijf ik natuurlijk nergens
Hij begrijpt het principe van ‘de wet volgen’ niet helemaal. Hij denkt nog steeds dat een rechter zelf mag verzinnen welke straf hij oplegt en dat dit zou moeten volgen uit onderbuikemoties. Niet op letten, verder.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij noemt de rechters toch ziek om hun milde vonnissen?
En jij denkt dat het OM wel lekker bij de koffieautomaat mag besluiten om eens flink meer te gaan eisen dan de wet toelaat? Dat zij eisen vanuit de onderbuik? Nou ja, dat doen ze wel, maar ze hanteren daar nog wel de wet bij.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij begrijpt het principe van ‘de wet volgen’ niet helemaal. Hij denkt nog steeds dat een rechter zelf mag verzinnen welke straf hij oplegt en dat dit zou moeten volgen uit onderbuikemoties. Niet op letten, verder.
En waar zie jij in mijn post links of rechts staan dan?quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er wordt al dertig jaar steeds rechtser gestemd. Ons vorige “Kabinet” zou het strengste immigratiebeleid ooit gaan uitvoeren.
Waarom moet daar in elk van dit soort topics toch steeds op gewezen worden? Rechts wil niet onder ogen zien dat hun zogenaamde anti-immigratiemaatregelen een flop zijn? En dat dit soort dingen dus evenmin de schuld van links zijn als die regenbui van vanochtend?
Jazeker.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij noemt de rechters toch ziek om hun milde vonnissen?
Ik begrijp, itt jijzelf schijnbaar, dat rechters meer doen dan maar de wet volgen. Heb ik hier al meermaals uitgelegd, maar goed sommige mensen hebben geen best geheugen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij begrijpt het principe van ‘de wet volgen’ niet helemaal. Hij denkt nog steeds dat een rechter zelf mag verzinnen welke straf hij oplegt en dat dit zou moeten volgen uit onderbuikemoties. Niet op letten, verder.
Dat heet selectief geheugen - alleen wanneer het jou uitkomt. Daar hebben wokers en asielknuffelaars regelmatig een handje van 🤢quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik begrijp, itt jijzelf schijnbaar, dat rechters meer doen dan maar de wet volgen. Heb ik hier al meermaals uitgelegd, maar goed sommige mensen hebben geen best geheugen.
Ja het is erg vals, vaak reageren ze ook op een gegeven moment niet meer en beginnen doodleuk een volgend topic met dezelfde onzin.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:39 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat heet selectief geheugen - alleen wanneer het jou uitkomt. Daar hebben wokers en asielknuffelaars regelmatig een handje van 🤢
En daarna terug naar huis? Toch?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:00 schreef Alpha0 het volgende:
Vier jaar cel voor asielzoeker (22) na dubbele poging verkrachting en geweld
Jij bent welkom, welkom in mijn land.
Jij bent welkom, niet zomaar hier gestrand.
We gaan je leren kennen.
Ik wil weten wie je bent.
Vertel me je verhaal.
Ik wil begrijpen wat het is
om op de vlucht te zijn.
Jij bent welkom
meer dan welkom.
Ik zag je op de boot
op het nieuws en in de krant.
De angst op je gezicht
je dochter in je armen.
Zovele kwamen om
bli-bla-blo op de zee.
Maar jij hebt het gered.
En ik leef nu met je mee.
Zodra uitgezet flikkert dit goor stuk vreten zijn paspoort weg en komt hij gewoon weer Europa binnen wandelen hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er staat dat hij na zijn straf uitgezet zal worden dus daar hebben we het voorlopig maar even mee te doen.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En daarna terug naar huis? Toch?
Eens kijken of jij ook zo reageert als ik in elk topic over geweld tegen allochtonen de tekst van het Horst Wessel lied plaats.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:03 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Kun je gapen, is toch niet meer dan normaal?
Of hoe werkt dat in jouw hoofd?
Je vergeet: vrouwen stemmen vaak links dus eigen schuld als ze verkracht worden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er wordt al dertig jaar steeds rechtser gestemd. Ons vorige “Kabinet” zou het strengste immigratiebeleid ooit gaan uitvoeren.
Waarom moet daar in elk van dit soort topics toch steeds op gewezen worden? Rechts wil niet onder ogen zien dat hun zogenaamde anti-immigratiemaatregelen een flop zijn? En dat dit soort dingen dus evenmin de schuld van links zijn als die regenbui van vanochtend?
Is het heel erg als ik het verband tussen links stemmen en verkracht worden niet zie? Zeker niet aangezien we al dertig jaar door rechts geregeerd worden? En dat die linkse stemmen dus helemaal geen invloed hebben gehad op het gevoerde beleid? En dat dit probleem dus de schuld van falend rechts is?quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je vergeet: vrouwen stemmen vaak links dus eigen schuld als ze verkracht worden.
De redenatie gaat als volgt van mensen die dit elke keer menen te moeten melden: als je links bent, dan stem je dus voor immigratie dus als vrouwen gemiddeld vaker links stemmen dan is het hun eigen schuld als ze door een immigrant verkracht worden.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik het verband tussen links stemmen en verkracht worden niet zie? Zeker niet aangezien we al dertig jaar door rechts geregeerd worden? En dat die linkse stemmen dus helemaal geen invloed hebben gehad op het gevoerde beleid? En dat dit probleem dus de schuld van falend rechts is?
Ik verwijs naar mijn vorige post voor de gaten in die redenatie.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De redenatie gaat als volgt van mensen die dit elke keer menen te moeten melden: als je links bent, dan stem je dus voor immigratie dus als vrouwen gemiddeld vaker links stemmen dan is het hun eigen schuld als ze door een immigrant verkracht worden.
Onder werkelijk elk topic, nieuwsbericht met een reaguurfunctie, instapostje of tweetje over geweld tegen vrouwen is het prijs.
Ik zal het internet naar die post verwijzen de volgende keer dat het dit opboert.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik verwijs naar mijn vorige post voor de gaten in die redenatie.
Je hebt mijn toestemming mijn beredenering te citeren, hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zal het internet naar die post verwijzen de volgende keer dat het dit opboert.
Man manquote:Op vrijdag 18 september 2026 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eens kijken of jij ook zo reageert als ik in elk topic over geweld tegen allochtonen de tekst van het Horst Wessel lied plaats.
Oh, dat is ineens wat anders, zeker? Hypocriet.quote:
Waarschijnlijk zonder het te goegelenquote:Op vrijdag 18 september 2026 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eens kijken of jij ook zo reageert als ik in elk topic over geweld tegen allochtonen de tekst van het Horst Wessel lied plaats.
Ik dacht dat jij zo anti-Sharia was?quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik wed dat wanneer de strop wordt ingevoerd voor dit soort criminaliteit en stokslagen voor dingen als winkeldiefstal en vandalisme het erg rustig wordt in Nederland
Model Singapore.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo anti-Sharia was?
Nee, helaas niet. In tegenstelling tot vermoedelijk veel users hier heb ik het niet uitgeprint of in een mooie kruissteek geborduurd boven mijn bed hangen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zonder het te goegelen
Een foto van Che?quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. In tegenstelling tot vermoedelijk veel users hier heb ik het niet uitgeprint of in een mooie kruissteek geborduurd boven mijn bed hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |