Eens!quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Hopelijk verkracht hij alleen vrouwen die pro-migratie zijn en op PRO ofzo stemmen
Want? De pogingen zijn voor de rechter voldoende bewezen en gek is ie kennelijk niet, dus je kunt hem gewoon voor deze daden volledig verantwoordelijk houden.quote:De officier van justitie sprak twee weken geleden van een ‘seksueel roofdier’ dat doelbewust in Rotterdam op zoek was naar slachtoffers. De strafeis was zes jaar cel.
De rechtbank komt op een lagere straf uit van vier jaar. “Hij was de spreekwoordelijke man uit de bosjes. Het moet voor de slachtoffers een nachtmerrie zijn geweest.”
Uiteindelijk is poging aanranding en poging zwaar lichamelijk letsel (Agniesebuurt) en poging verkrachting, aanranding en poging zwaar lichamelijk letsel (Schiebroek) bewezen verklaard. Er zijn geen stoornissen bij de man vastgesteld, dus er lag ook geen advies voor enige behandeling.
De rechtbank wil dit uitschot wellicht sneller terug in Marokko hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Want? De pogingen zijn voor de rechter voldoende bewezen en gek is ie kennelijk niet, dus je kunt hem gewoon voor deze daden volledig verantwoordelijk houden.
Zo naïef kun je toch echt niet zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De rechtbank wil dit uitschot wellicht sneller terug in Marokko hebben.
Hij is niet Blank. Dus strafverkorting.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Want? De pogingen zijn voor de rechter voldoende bewezen en gek is ie kennelijk niet, dus je kunt hem gewoon voor deze daden volledig verantwoordelijk houden.
Had je hem liever langer in het staatshotel gehad op jouw kosten?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zo naïef kun je toch echt niet zijn.
Ik zal hier maar niet zeggen wat ik liever wilde wat er met dit soort 'mensen' gebeurt. Maar die rechters willen ze blijkbaar zo snel mogelijk weer op straat hebben hier.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Had je hem liever langer in het staatshotel gehad op jouw kosten?
Er staat dat hij na zijn straf uitgezet zal worden dus daar hebben we het voorlopig maar even mee te doen. Ik ga ervan uit dat de media dit in de gaten gaan houden en ons ervan op de hoogte zullen stellen als de autoriteiten dit nalaten over 4 jaar min wat er eventueel nog af gaat.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:19 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet zeggen wat ik liever wilde wat er met dit soort 'mensen' gebeurt. Maar die rechters willen ze blijkbaar zo snel mogelijk weer op straat hebben hier.
"Hij was de spreekwoordelijke man in de bosjes"quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is niet wat de rechtsstaat is, dat is de strafrechtspleging.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:41 schreef Alpha0 het volgende:
We hebben eigenlijk 2 fases nodig in de rechtsstaak. De eerste fase is waarin een rechter bepaalt of iemand schuldig is, de 2e fase is waarin een andere rechter bepaalt wat de hoogte van de straf is.
Je ontkomt niet aan aanpassing van de rechtsstaat voor de multi-culturele heilstaat.
Jij wil het berechten dus liever overlaten aan de mannen die niet jarenlang rechten hebben gestudeerd?quote:
dat schrijf ik natuurlijk nergensquote:Op vrijdag 18 september 2026 16:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil het berechten dus liever overlaten aan de mannen die niet jarenlang rechten hebben gestudeerd?
Er wordt al dertig jaar steeds rechtser gestemd. Ons vorige “Kabinet” zou het strengste immigratiebeleid ooit gaan uitvoeren.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Lekker voor meer immigratie blijven stemmen mensen!![]()
![]()
Wat is een rechts staak? Een galg? Een brandstapel?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:41 schreef Alpha0 het volgende:
We hebben eigenlijk 2 fases nodig in de rechtsstaak. De eerste fase is waarin een rechter bepaalt of iemand schuldig is, de 2e fase is waarin een andere rechter bepaalt wat de hoogte van de straf is.
Je ontkomt niet aan aanpassing van de rechtsstaat voor de multi-culturele heilstaat.
Jij noemt de rechters toch ziek om hun milde vonnissen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat schrijf ik natuurlijk nergens
Hij begrijpt het principe van ‘de wet volgen’ niet helemaal. Hij denkt nog steeds dat een rechter zelf mag verzinnen welke straf hij oplegt en dat dit zou moeten volgen uit onderbuikemoties. Niet op letten, verder.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij noemt de rechters toch ziek om hun milde vonnissen?
En jij denkt dat het OM wel lekker bij de koffieautomaat mag besluiten om eens flink meer te gaan eisen dan de wet toelaat? Dat zij eisen vanuit de onderbuik? Nou ja, dat doen ze wel, maar ze hanteren daar nog wel de wet bij.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij begrijpt het principe van ‘de wet volgen’ niet helemaal. Hij denkt nog steeds dat een rechter zelf mag verzinnen welke straf hij oplegt en dat dit zou moeten volgen uit onderbuikemoties. Niet op letten, verder.
En waar zie jij in mijn post links of rechts staan dan?quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er wordt al dertig jaar steeds rechtser gestemd. Ons vorige “Kabinet” zou het strengste immigratiebeleid ooit gaan uitvoeren.
Waarom moet daar in elk van dit soort topics toch steeds op gewezen worden? Rechts wil niet onder ogen zien dat hun zogenaamde anti-immigratiemaatregelen een flop zijn? En dat dit soort dingen dus evenmin de schuld van links zijn als die regenbui van vanochtend?
Jazeker.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij noemt de rechters toch ziek om hun milde vonnissen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |