Maar waarom moet het daar iets aan toevoegen?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:11 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je snapt niet wat hij bedoelt.
Het is niet erg dat 10% van de bevolking homo is.
Het is een alleen wel een 'kwaliteit' die niets toevoegt in het beste geval en afbraak doet aan ons voorbestaan, in het slechtste geval.
Dus mijn blauwe ogen zijn abnormaal.quote:Het is weldegelijk een 'afwijking'. Niks mis mee, heel veel mensen hebben een afwijking. Maar we moeten niet doen alsof het 'normaal' is. Of alsof het zelfs beter is dan 'normaal'. Normaal is nog altijd hetgeen wat ons doet overleven als individu en als diersoort.
Welke heeft impact op de soort?quote:Je hoeft er niet moeilijk over te doen. Iedereen heeft zo zijn afwijkingen. De een storender dan de andere. De een is meer een reductie in levenskwaliteit. De ander heeft impact op de soort.
Jawel, want het toont aan dat de soort geen hinder ondervindt van het percentage mensen dat zich niet kan of wil voortplanten.quote:Wijzen naar die andere 8 miljard mensen op aarde, die hier toch echt zijn gekomen door hetero-seks, is ook geen argument.
Maar toen was het argument dat iemand ondanks zijn geaardheid toch kan bijdragen aan de samenleving.quote:Net zoals die ene user die net aanhaalde dat er veel homowetenschappers zijn geweest. Dat heeft natuurlijk niets met homo zijn te maken. Ze waren geen wetenschapper omdat ze homo zijn. Ze hadden net zo goed wetenschapper kunnen zijn als aseksuele geslachtloze. En dan waren hun bijdragen net zo zinvol geweest.
Wat ik eerder al stelde: stel dat vanaf nu al het nageslacht vrouwelijk is. Dan sterft de soort uiteindelijk ook uit.quote:Laten we gewoon ophouden met al die verheven waanbeelden en gewoon realistisch blijven. Homoseksualiteit is een afwijking van de normale geslachtsdrift die, wanneer iedereen het zou hebben, het voorbestaan van onze diersoort en derhalve de evolutie van het enige intelligente leven in dit zonnestelsel, en wellicht wel in dit sterrenstelsel, in gevaar zou brengen wanneer dit op de een of andere manier over zou slaan op andere mensen en een groter percentage dan 50% van de mens zou bereiken.
Zolang dat niet zo is, is er in principe niets aan de hand. Leef je leven. Heb plezier. Ben anderen niet tot last. En ga heen. Net zoals de rest van ons.
Maar ben er gewoon eerlijk, nuchter en bescheiden over. Dan word je ook het makkelijkst geaccepteerd door anderen. Althans, mensen die niet door religie zijn gehersenspoeld. En laten we nou net die groep het meeste binnen halen. What could possibly go wrong?
Ik heb helemaal niks tegen homoseksualiteit, het is er nu eenmaal. Zo lang zij mijn kont met rust laten, gaan ze hun gang maar. Ik vind wel dat homoseksualiteit geen kwaliteit is die de mensheid heeft verrijkt. Het heeft geen enkele waarde. Homoseksuele wetenschappers en kunstenaars hebben mijn grote waardering... maar niet omdat ze homo zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij niet begrijpt wat hij bedoelt en hoe hij tegenover homoseksualiteit staat.
Je noemde het onder andere een belediging voor de mensheid en dat het in onze cultuur enkel gedoogd werd, maar niet van harte, dat homoseksualiteit een buitennatuurlijke activiteit is en dat homoseksuelen niets hebben bijgedragen aan de maatschappij.quote:Op zondag 14 juni 2026 06:42 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen homoseksualiteit, het is er nu eenmaal. Zo lang zij mijn kont met rust laten, gaan ze hun gang maar. Ik vind wel dat homoseksualiteit geen kwaliteit is die de mensheid heeft verrijkt. Het heeft geen enkele waarde. Homoseksuele wetenschappers en kunstenaars hebben mijn grote waardering... maar niet omdat ze homo zijn.
Begin je nu eindelijk te snappen hoe ik over homo's en homoseksualiteit denk?
Hij zegt dan ook niet dat ze bij hebben gedragen omdat ze homoseksuele kunstenaar of wetenschapper zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:13 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik vind van niet. De kwaliteit homoseksualiteit heeft geen enkel nut. Homoseksuele kunstenaars en wetenschappers hebben wel hun nut bewezen: als kunstenaar en wetenschapper maar niet als homo. Homo-zijn heeft geen enkele meerwaarde.
Jawel, dat is een afbraak van 10%...quote:Op zondag 14 juni 2026 00:10 schreef Wantie het volgende:
Maar waarom moet het daar iets aan toevoegen?
We zijn met 8 miljard mensen.
En dat terwijl 10% het onvermogen heeft om zich voort te planten.
Ik zie dan ook geen afbraak.
Bruine ogen ook niet. Dus een manke vergelijking. Ogen zijn gemaakt om mee te kijken en dat kunnen zowel bruine als blauwe ogen prima.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:10 schreef Wantie het volgende:
Dus mijn blauwe ogen zijn abnormaal.
Die kleuren blauw door een defect in het gen dat voor melanine in het oog zorgt.
Blauwe ogen doet ons niet overleven als diersoort.
Dat zeg ik ook. Op individueel niveau maakt het niet uit. En iedereen heeft zijn afwijkingen. Echter, is de impact van homoseksualiteit niet gering. Tot voor kort (door technologische vooruitgang) kregen homo's over het algemeen geen kinderen. Aangezien het hoofddoel van elke diersoort toch echt voortplanting is, is dit toch een flinke invloed. Wederom, als iedereen homo zou zijn dan zouden we binnen 100 jaar uitsterven als diersoort.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:10 schreef Wantie het volgende:
Welke heeft impact op de soort?
Verder eens hoor, iedereen wijkt tot op bepaalde hoogte af ten opzichte van de ander.
En daar is niets mis mee verder.
Nee, dat kun je niet zeggen. Je kunt niet concluderen dat een bepaalde variabele geen impact heeft op het geheel door naar het totaal te kijken.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:10 schreef Wantie het volgende:
Jawel, want het toont aan dat de soort geen hinder ondervindt van het percentage mensen dat zich niet kan of wil voortplanten.
Ja, dat is nogal logisch natuurlijk. Wat je in de slaapkamer doet heeft niets te maken met hoe goed (of slecht) je kunt zijn in je werk of creatieve uitlatingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:10 schreef Wantie het volgende:
Maar toen was het argument dat iemand ondanks zijn geaardheid toch kan bijdragen aan de samenleving.
Klopt inderdaad. Maar dit is nog veel onrealistischer gesteld. Vrouw zijn is namelijk geen afwijking. Er zijn twee standaarden, man zijn en vrouw zijn. Beiden zijn 50% van het totaal. Dat is dus de norm.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:10 schreef Wantie het volgende:
Wat ik eerder al stelde: stel dat vanaf nu al het nageslacht vrouwelijk is. Dan sterft de soort uiteindelijk ook uit.
Het is gewoon het presenteren van een onrealistisch scenario.
Nee, het is geen afbraak van 10%. De explosieve groei van het aantal mensen op aarde laat zien dat de soort geen hinder ondervindt van homoseksualiteit in het voortbestaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:10 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Jawel, dat is een afbraak van 10%...
[..]
Bruine ogen ook niet. Dus een manke vergelijking. Ogen zijn gemaakt om mee te kijken en dat kunnen zowel bruine als blauwe ogen prima.
[..]
Dat zeg ik ook. Op individueel niveau maakt het niet uit. En iedereen heeft zijn afwijkingen. Echter, is de impact van homoseksualiteit niet gering. Tot voor kort (door technologische vooruitgang) kregen homo's over het algemeen geen kinderen. Aangezien het hoofddoel van elke diersoort toch echt voortplanting is, is dit toch een flinke invloed. Wederom, als iedereen homo zou zijn dan zouden we binnen 100 jaar uitsterven als diersoort.
Niet te vergelijken dus met je 'blauwe ogen' argument. Als iedereen morgen blauwe ogen zou hebben, dan is er niks aan de hand.
[..]
Nee, dat kun je niet zeggen. Je kunt niet concluderen dat een bepaalde variabele geen impact heeft op het geheel door naar het totaal te kijken.
Dat is hetzelfde als zeggen 'Mijn kapotte auto die nu langs de weg staat en niet meer kan rijden doet er niet toe, want er rijden nog genoeg andere auto's op de snelweg' en daar kan ik gewoon mee meeliften of carpoolen. Wat wil je daar nou mee zeggen?
Een andere vergelijking is dat 10% van de mensen een of andere oude CV ketel hebt in huis met een afwijking die 500% meer co2 uitstoot dan een gemiddelde CV ketel. En dan zeggen dat het over het algemeen niet uitmaakt voor het klimaat omdat 90% van de mensen gewoon een zuinige CV ketel heeft.
Je snapt het wel toch? Wat als iedereen die afwijkende CV ketel zou hebben? En waarom bagetaliseer je je de impact van je eigen afwijkende CV ketel?
[..]
Ja, dat is nogal logisch natuurlijk. Wat je in de slaapkamer doet heeft niets te maken met hoe goed (of slecht) je kunt zijn in je werk of creatieve uitlatingen.
[..]
Klopt inderdaad. Maar dit is nog veel onrealistischer gesteld. Vrouw zijn is namelijk geen afwijking. Er zijn twee standaarden, man zijn en vrouw zijn. Beiden zijn 50% van het totaal. Dat is dus de norm.
Er worden na miljoenen jaren ook niet meer mannen of vrouwen geboren. Het blijft ongeveer 50%, stabiel.
Homoseksualiteit is wel degelijk anders. Door het kleinere percentage (10% van jou neem ik maar even aan), is het wel een aantoonbare afwijking. Net zoals bv linkshandig zijn een afwijking is. Of een grotere pik hebben dan 17 cm.
Echter zijn er een paar grote verschillen:
- Als iedereen morgen linkshandig zou zijn, dan is er niks aan de hand. Heeft geen impact op de overleving van onze soort.
- Als iedereen morgen homo zou worden, dan is het binnenkort afgelopen met homo sapiens.
Dat is nogal een fucking verschil in impact.
Daarnaast komt homoseksualiteit wel degelijk meer voor nu dan voorheen en is het aandeel groeiende. Dat is niet vanwege meer 'sociale acceptatie' of wat dan ook. Dit is gelinkt aan blootstelling aan microplastics, PFAS, hormonen, schadelijke stoffen, etc. Mannen worden ook letterlijk steeds minder mannelijk. De 'anogenitale afstand' die soms wordt gemeten bij baby's, neemt af. Zoek maar eens op.
Je zou kunnen zeggen dat homoseksualiteit en andere 'seksuele' of 'geslachtsafwijkingen' een symptoom zijn van een dieper probleem. Wat er mis is met onze levensstijl, luchtkwaliteit, voedselkwaliteit, waterkwaliteit, etc.
Daarnaast wil ik nog wel 1 keer onderstrepen dat:
Er is niks mis is met jou als persoon. Ik voor volledige individuele vrijheid ben indien je een ander niet schaadt. Je evenveel rechten moet hebben als mensen zonder 'afwijkingen'. Ik voor het homohuwelijk ben. Ik vind dat je hand in hand met een andere man over straat moet kunnen lopen. Ik je het beste gun in het leven.
Ik heb alleen een probleem met het 'normaliseren' van alles wat afwijkt de laatste jaren in de politiek, media, het sociale debat, etc. Waardoor we nu net doen alsof alles maar normaal is en dat hetgeen wat écht normaal is, gewoon een blanke hetero man / vrouw zijn die blij is met zijn / haar gender, ineens de abnormale is geworden en zich maar moet aanpassen aan al het andere want anders ben je een 'extreem rechtse conservatieve discriminerende kwal'. En gayprides. Mannen die elkaar halfnaakt staan af te lebberen op een boot met gigantische pikken van papier maché. En dat moeten we dan maar allemaal normaal vinden en meevieren.
In mijn ogen is het gewoon veel beter om de realiteit gewoon te accepteren zoals hij is. En jezelf, net zoals iedereen overigens, nederig op te stellen en gewoon er het beste van zien te maken met de afwijkingen die je hebt. Hey, ik heb er ook een paar. Big deal. Ik vraag de wereld ook niet om zich naar mij te schikken.
Wat beschouw jij als nichterig gedrag?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:21 schreef -Sigaartje het volgende:
Als een homo zich als een nicht gedraagt, moet hij dat helemaal zelf weten.
Waar heb ik dat allemaal beweerd? Ik heb nergens gezegd dat ik tegen homoseksuelen ben maar wel dat homoseksualiteit niks heeft bijgedragen aan de evolutie van de mensheid. Dat is dus totaal wat anders dan jij probeert de lezer wijs te maken. Een homo-mens kan een prachtig individu zijn want hij is gelukkig meer dan iemand die alleen loert naar de kont van een gelijkslachtig individu. Maar de kwaliteit 'homoseksueel' vind ik van nul en generlei waarde. De kwaliteit 'heteroseksueel' vind ik wel belangrijk want tenslotte zijn het de heteroseksuelen die in honderdduizenden jaren ervoor gezorgd hebben dat wij nu op dit forum over homoseksuelen kunnen babbelen.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je noemde het onder andere een belediging voor de mensheid en dat het in onze cultuur enkel gedoogd werd, maar niet van harte, dat homoseksualiteit een buitennatuurlijke activiteit is en dat homoseksuelen niets hebben bijgedragen aan de maatschappij.
Dus je bewering dat je er helemaal niets tegen hebt overtuigt niet echt..
John Inman (R.I.P.) was de acteur van dit epische personage in een fantastisch leuke serie.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat beschouw jij als nichterig gedrag?
Bekijk deze YouTube-video
Mr Humpfries van Are You Being Served? gedraagt zich weliswaar wel erg nichterig, echter ik heb geen reden om mij hieraan te irriteren.
Even kijken:quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:14 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik vind dat (dus je pik verspillen in andermans spleten en gaten) evolutionair gezien eigenlijk complete onzin. Als je kijkt naar de kern van evolutie draait alles om voortplanting en het doorgeven van je genen aan de volgende generatie. Vanuit die puur biologische bril is het lastig te rijmen waarom homoseksualiteit dan zo hardnekkig aanwezig blijft in de natuur aangezien het direct haaks staat op die biologische 'opdracht' om je eigen soort in stand te houden. Maar ja, evolutie heeft geen 'doel' en kiest niet altijd voor de meest voor de hand liggende weg van reproductie. In ieder geval is het een belediging voor de mensheid.
2 voor je opnieuw opgezocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:57 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dat ze geen behoefte hebben aan seks met het andere geslacht. Als elk mens dat DNA-defect zou hebben, zouden we hier al lang niet meer zijn. Homoseksuelen hebben evolutionair gezien al honderdduizenden jaren niks bijgedragen aan de ontwikkeling van de mensheid. Dus is homoseksualiteit een aberratie van de natuurlijke norm.
Ik zie toch echt homoseksueel staan in het citaat, niet homoseksualiteit.quote:Ik heb nergens gezegd dat ik tegen homoseksuelen ben maar wel dat homoseksualiteit niks heeft bijgedragen aan de evolutie van de mensheid. Dat is dus totaal wat anders dan jij probeert de lezer wijs te maken.
Dat een bepaalde variant in de evolutie voor jou geen waarde heeft, ja dus?quote:Een homo-mens kan een prachtig individu zijn want hij is gelukkig meer dan iemand die alleen loert naar de kont van een gelijkslachtig individu. Maar de kwaliteit 'homoseksueel' vind ik van nul en generlei waarde. De kwaliteit 'heteroseksueel' vind ik wel belangrijk want tenslotte zijn het de heteroseksuelen die in honderdduizenden jaren ervoor gezorgd hebben dat wij nu op dit forum over homoseksuelen kunnen babbelen.
Ik heb citaten geleverd die aantonen dat ik niet jouw woorden heb verdraaid.quote:Maar goed, je argumenten zijn kennelijk op dus nu ben je in de fase van het verdraaien van andermans woorden en het poneren van drogredenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Wantie op 14-06-2026 16:20:37 ]zeer vocale Trump hater - VEM2012
Zo zou je zo'n tekst kunnen opvatten. Als jij in jouw leven ervaren hebt dat jij door anderen als minderwaardig wordt beschouwt, puur en alleen omdat je homoseksueel bent, begrijp ik wel dat jij het zo opvat. Al helemaal omdat afwijzing door anderen vaak subtiel is: uitgesproken met zodat de persoon die ze uitspreekt er altijd onderuit kan komen met "Zo bedoel ik het niet. Jij begrijpt mij niet!" Terwijl je destijds wel voelde dat ze destijds met die intentie werden uitgesproken.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:24 schreef Wantie het volgende:
De tekst probeert tolerant te lijken ("een homo-mens kan een prachtig individu zijn"), maar gebruikt vervolgens een stroman om homoseksualiteit te devalueren tot iets oppervlakkigs, en een vals biologisch argument om heteroseksualiteit als superieur te bestempelen.[/spoiler]
Het is een door AI gegenereerde tekst.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:16 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Zo zou je zo'n tekst kunnen opvatten. Als jij in jouw leven ervaren hebt dat jij door anderen als minderwaardig wordt beschouwt, puur en alleen omdat je homoseksueel bent, begrijp ik wel dat jij het zo opvat. Al helemaal omdat afwijzing door anderen vaak subtiel is: uitgesproken met zodat de persoon die ze uitspreekt er altijd onderuit kan komen met "Zo bedoel ik het niet. Jij begrijpt mij niet!" Terwijl je destijds wel voelde dat ze destijds met die intentie werden uitgesproken.
Maar laat ik een ander voorbeeld geven. In een ander topic hadden wij het over Raven. In evolutionair opzicht - dus als je ernaar kijkt zoals een bioloog een bepaald soort insecten bestudeert - zou je kunnen zeggen dat Raven een mislukking is en in evolutionair opzicht niks bijdraagt aan het voortbestaan van de mens. Maar dan wordt Raven puur beoordeeld op de geslachtsorganen. Een gecastreerde man of een gesteriliseerde vrouw dragen in hetzelfde opzicht ook niks bij.
Maar er is nog altijd een persoonlijkheid gekoppeld aan een lichaam, of dat nou mannelijk of vrouwelijk of wat dan ook is. Aangezien dit topic in Levensbeschouwing staat, gaat het dus met name daarom. Dan geloof ik dat wij allemaal met een eigen reden in het leven staan + we hebben dan ook allemaal te maken met omstandigheden die ons daarin uitdagen: als het allemaal zo simpel zou zijn en het komt ons zonder slag of stoot aanwaaien, kunnen wij ons evenmin ontwikkelen als persoon. Zeker als je haat van anderen gewend bent, kan het erg lastig zijn om liefde voor jezelf te ervaren.
Ik vond de grappen over de geaardheid van Luitenant Gruber in Allo Allo ook altijd zo grappig.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:03 schreef Pixelman het volgende:
[..]
John Inman (R.I.P.) was de acteur van dit epische personage in een fantastisch leuke serie.
Open homoseksueel zijn was in die het einde van je carrière.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik vond de grappen over de geaardheid van Luitenant Gruber in Allo Allo ook altijd zo grappig.
Bekijk deze YouTube-video
https://youtube.com/shorts/bc9NE3_VkcA?si=R0XCWyF3apTvoAyj
Nu weet ik niet helemaal zeker of de acteur Guy Siner die hem speelde heteroseksueel is, echter Gordon Kaye die René speelde was wel homoseksueel - dat zou dan juist de opzettelijke ironie zijn.
Ik heb zojuist gelezen dat in 1973 er unaniem werd besloten om homoseksualiteit niet meer als psychische aandoening te beschouwen, echter het duurde nog tot 1987 voordat dat officieel werd erkend. Ik zie dat ook wel terug in dat soort series dat acteurs die zelf homoseksueel waren de draak staken met het stereotype en daarmee ook bang waren voor zelfspot. Het zou kunnen dat juist dat ertoe bijdroeg dat homoseksualiteit door het hele volk steeds meer geaccepteerd ging worden, omdat ze gingen nadenken in hoeverre stigma's en stereotypen realistisch zijn
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even kijken:
[..]
[..]
2 voor je opnieuw opgezocht.
[..]
Ik zie toch echt homoseksueel staan in het citaat, niet homoseksualiteit.
[..]
Dat een bepaalde variant in de evolutie voor jou geen waarde heeft, ja dus?
Alle varianten zijn in de evolutie ontstaan. Of je dat nu leuk vindt of niet.
En nee, het zijn degenen die voor nageslacht hebben gezorgd die daarvoor verantwoordelijk zijn.
Dat zijn niet per definitie heteroseksuele personen en niet uitsluitend heteroseksuele personen.
[..]
Ik heb citaten geleverd die aantonen dat ik niet jouw woorden heb verdraaid.
En welke drogreden heb ik geponeerd?
Ik heb even AI gevraagd jouw reactie te beoordelen:Ok foutje van mijn kant. Slip of the pen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar veel belangrijker is de vraag die jij weigert te beantwoorden: "wat is het nut van homoseksualiteit in de context van de geschiedenis - nee, de evolutie van de mensheid"? Heteroseksualiteit heeft zijn nut bewezen maar zou de mensheid slechter af zijn geweest zonder homoseksualiteit?
Ik heb het Gemini gevraagd:quote:Op zondag 14 juni 2026 16:59 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ok foutje van mijn kant. Slip of the pen.
Maar veel belangrijker is de vraag die jij weigert te beantwoorden: "wat is het nut van homoseksualiteit in de context van de geschiedenis - nee, de evolutie van de mensheid"? Heteroseksualiteit heeft zijn nut bewezen maar zou de mensheid slechter af zijn geweest zonder homoseksualiteit?
Zouden ze ook zulke grote wetenschappers en kunstenaars zijn geweest/geworden als ze hetero waren/zijn?quote:Op zondag 14 juni 2026 06:42 schreef Pixelman het volgende:
Ik vind wel dat homoseksualiteit geen kwaliteit is die de mensheid heeft verrijkt. Het heeft geen enkele waarde. Homoseksuele wetenschappers en kunstenaars hebben mijn grote waardering... maar niet omdat ze homo zijn.
Hier ga je dus finaal de mist in: een klein percentage "anders" noemen, is al discutabel (waar ligt de grens?) . Maar dat o.b.v. 10% als afwijking bestempelen slaat echt de plank finaal mis.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:10 schreef matigeuser het volgende:
Homoseksualiteit is wel degelijk anders. Door het kleinere percentage (10% van jou neem ik maar even aan), is het wel een aantoonbare afwijking. Net zoals bv linkshandig zijn een afwijking is. Of een grotere pik hebben dan 17 cm.
Beetje vreemd argument: als 100% homo is, dan is. de mensheid ... is gewoon fictief en daarom vreemd om die onmogelijke situatie en de daaruit volgende consequentie te projecteren op die 10%.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:10 schreef matigeuser het volgende:
Echter, is de impact van homoseksualiteit niet gering. Tot voor kort (door technologische vooruitgang) kregen homo's over het algemeen geen kinderen. Aangezien het hoofddoel van elke diersoort toch echt voortplanting is, is dit toch een flinke invloed. Wederom, als iedereen homo zou zijn dan zouden we binnen 100 jaaruitsterven als diersoort.
Jezus was ook een homo en Lazarus was zijn vriend.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:51 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
De Christelijke religie en ook de Islam beschouwen homoseksualiteit als een zonde. Er wordt daarover meerdere keren in de Bijbel daarover geschreven.
35 Important Bible Verses About Homosexuality Being A Sin (Explained)
[..]
Wat zijn jouw gedachten daarover?
Heb je daar een bron van?quote:Op zondag 14 juni 2026 17:53 schreef blomke het volgende:
[..]
Jezus was ook een homo en Lazarus was zijn vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |