abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221029764
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
Nouja, dat de biologie ons vooral leert dat het belang is van man en vrouw om zich voort te planten. We zien nu in heel veel landen dat het geboorte saldo daalt tot ver beneden de 2,1
Maar da's dan toch meer de hetero's aan te rekenen dan de homo's, wanneer je denkt dat homo's zich niet voortplanten. wat ik altijd een hele rare opvattingvind, neuken tegen je zin is nou niet echt een onmogelijkheid en levert prima kindertjes

Anyway, het bestaan van homo's heeft tot nu toe het voortbestaan van de mensheid niet in de weg gestaan, dus waarom zou dat nu wel zo zijn?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221029770
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:23 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Ik ben uitstekend op de hoogte van onze cultuur, homoseksualiteit is een buitennatuurlijke activiteit die in onze cultuur gedoogd wordt.
Hoe kan iets wat je met je eigen lichaam kan doen nou buitennatuurlijk zijn?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:27:52 #53
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221029789
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het is niet heel anders dan iemand die enkel op blondjes valt lijkt me
Nee, het is niet heel anders dan iemand met het syndroom van Dow: in beide gevallen is de natuurlijke gang van zaken verstoord door een genetisch defect bij de reproductie/voortplanting.
pi_221029799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:27 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Nee, het is niet heel anders dan iemand met het syndroom van Dow: in beide gevallen is de natuurlijke gang van zaken verstoord door een genetisch defect bij de reproductie/voortplanting.
Welk genetisch defect hebben homo's?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:32:12 #55
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221029820
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoe kan iets wat je met je eigen lichaam kan doen nou buitennatuurlijk zijn?
Ok, je hebt een punt want foutjes van de natuur komen veelvuldig voor.
pi_221029824
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:46 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Hoe kun je met 'theatraal' zijn privileges afdwingen? En welke privileges zijn dat dan?

En waarom moeten anderen daar iemand op aanspreken? Je kunt toch zelf kiezen om met ingetogen of kleurloze mensen om te gaan?

Dat mag allemaal, maar vragen of de rest van de wereld zich dan maar even aanpast aan jouw wensen is nogal arrogant.
Dus als jij je als een aso gedraagt op een manier dat anderen last hebben van jou, op zo'n manier dat je daarbij heel erg jouw geaardheid benadrukt - waarmee je in feite iedereen met een homoseksuele geaardheid voor lul zet - en als je vervolgens publiekelijk een negatieve scene schopt waarin jij je het zielige gediscrimineerde slachtoffer voelt, omdat andere mensen jou op jouw ordinaire gedrag aanspreken...

dan is jouw redenatie dat het de schuld is van al die andere mensen die helemaal niks van jou wilden, maar die jou niet konden negeren omdat je de sfeer voor iedereen verziekte met aandachtsgeil egocentrisch gedrag?

OK duidelijk. Have a nice life. Je komt er uiteindelijk vanzelf wel achter dat het leven niet alleen maar om jou draait. Dat je niet overal mee kan wegkomen met krijsen dat jij je als zielige onderdrukte homo gediscrimineerd voelt.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:33:27 #57
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221029829
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Welk genetisch defect hebben homo's?
Dat ze een voorkeur hebben voor gelijkslachtige seks.
pi_221029834
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:33 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Dat ze een voorkeur hebben voor gelijkslachtige seks.
Wat is de genetische afwijking?
pi_221029838
Ik denk dat wat er in de Bijbel staat over homoseksualiteit de mening was mensen in het mdden-oosten 3.000 jaar geleden. Ik heb zelf het vermoeden dat God er heel anders over denkt, en dat hij er totaal geen moeite mee heeft. Maar dat is een vermoeden, het is iets wat mijn logica in mijn hoofd zegt.
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 17:35:22 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221029841
quote:

[..]
homosexuelen kunnen zichzelf gewoon voortplanten volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221029919
quote:
88s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
homosexuelen kunnen zichzelf gewoon voortplanten volgens mij
Ik snap het ook nooit zo goed wanneer mensen denken dat dat niet kan.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:57:10 #62
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221029949
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat is de genetische afwijking?
Dat ze geen behoefte hebben aan seks met het andere geslacht. Als elk mens dat DNA-defect zou hebben, zouden we hier al lang niet meer zijn. Homoseksuelen hebben evolutionair gezien al honderdduizenden jaren niks bijgedragen aan de ontwikkeling van de mensheid. Dus is homoseksualiteit een aberratie van de natuurlijke norm.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:01:53 #63
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221029975
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:34 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik denk dat wat er in de Bijbel staat over homoseksualiteit de mening was mensen in het mdden-oosten 3.000 jaar geleden. Ik heb zelf het vermoeden dat God er heel anders over denkt, en dat hij er totaal geen moeite mee heeft. Maar dat is een vermoeden, het is iets wat mijn logica in mijn hoofd zegt.
Welke God? Hoe zo "logica in je hoofd? Er is maar één logica, namelijk een universele.
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 18:06:09 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221029997
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:57 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Dat ze geen behoefte hebben aan seks met het andere geslacht. Als elk mens dat DNA-defect zou hebben, zouden we hier al lang niet meer zijn. Homoseksuelen hebben evolutionair gezien al honderdduizenden jaren niks bijgedragen aan de ontwikkeling van de mensheid. Dus is homoseksualiteit een aberratie van de natuurlijke norm.
ook homosexuelen krijgen al honderdduizenden jaren kinderen, dat ze er niet meer voor met een vrouw (of man) mee naar bed hoeven is een heel recent dingetje
pi_221030046
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:01 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Welke God? Hoe zo "logica in je hoofd? Er is maar één logica, namelijk een universele.
Mijn logica is dat je zelf moet weten wat je doet, zolang je anderen niet benadeelt. Als twee volwassen mannen of twee volwassen vrouwen er voor kiezen om seks te hebben, doen ze er niemand pijn mee en hebben ze mijn zegen. Welke god? Geen idee. Er is geen bewijs. Ook geen weten, dus dan houdt het daar op.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:17:31 #66
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221030047
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dus als jij je als een aso gedraagt op een manier dat anderen last hebben van jou, op zo'n manier dat je daarbij heel erg jouw geaardheid benadrukt - waarmee je in feite iedereen met een homoseksuele geaardheid voor lul zet - en als je vervolgens publiekelijk een negatieve scene schopt waarin jij je het zielige gediscrimineerde slachtoffer voelt, omdat andere mensen jou op jouw ordinaire gedrag aanspreken...

dan is jouw redenatie dat het de schuld is van al die andere mensen die helemaal niks van jou wilden, maar die jou niet konden negeren omdat je de sfeer voor iedereen verziekte met aandachtsgeil egocentrisch gedrag?

OK duidelijk. Have a nice life. Je komt er uiteindelijk vanzelf wel achter dat het leven niet alleen maar om jou draait. Dat je niet overal mee kan wegkomen met krijsen dat jij je als zielige onderdrukte homo gediscrimineerd voelt.
Bedankt voor de uitleg over privileges en ik hoop dat deze overdracht opluchting geeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 13-06-2026 18:26:00 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221030067
Als een homo zich als een nicht gedraagt, moet hij dat helemaal zelf weten.
pi_221030149
quote:

[..]
Dat is gedrag, geen genetica. Ik herhaal mijn vraag. Welke genetisch afwijking refereerde je aan toen jij zei dat homo's die hadden,vergelijkbaar met syndroom van Dow (ik gok dat je Down bedoelde, maar misschien heb ik een syndroom gemist).

quote:
pi_221030202
quote:

[..]
Volgens mij heb jij zelf een genetisch defect en een flinke ook met deze denkwijze
pi_221030224
Denken dat er een God bestaat die triljarden planeten tegelijk in de gaten houdt, om te kijken of hij ergens een lul in een mannenanus ziet gaan om vervolgens besluit daar een notitie te maken in zijn administratie om je vervolgens na je dood hier keihard op af te straffen in een soort wereld / universum wat nog helemaal bestaat naast dit gigantische universum wat hij al heeft gemaakt. Oh en dit had je natuurlijk moeten weten want hij heeft niet voor niks 2000 jaar geleden nog een zoon / profeet gestuurd naar een gebied in het midden-oosten dus helaas voor jou was je daar niet bij en heb je er niks van mee gekregen, maar de mensen die claimen van wel moet je nu dus maar op hun blauwe (bruine) ogen geloven. Jammer voor al die Chinezen en Zuid-Amerikanen en zo die allemaal moeten branden in de hel omdat die er niks van hebben mee gekregen, maar ja, God kan wel veel maar natuurlijk niet alles.

tl:dr hahahahahah religie
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:52:08 #71
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221030231
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Maar da's dan toch meer de hetero's aan te rekenen dan de homo's, wanneer je denkt dat homo's zich niet voortplanten. wat ik altijd een hele rare opvattingvind, neuken tegen je zin is nou niet echt een onmogelijkheid en levert prima kindertjes

Anyway, het bestaan van homo's heeft tot nu toe het voortbestaan van de mensheid niet in de weg gestaan, dus waarom zou dat nu wel zo zijn?
Wat bedoel je te zeggen?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:52:29 #72
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221030236
quote:

[..]
Interessante opvatting. Hoe zit dat precies?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 19:11:50 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221030352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:51 schreef matigeuser het volgende:
Denken dat er een God bestaat die triljarden planeten tegelijk in de gaten houdt, om te kijken of hij ergens een lul in een mannenanus ziet gaan om vervolgens besluit daar een notitie te maken in zijn administratie om je vervolgens na je dood hier keihard op af te straffen in een soort wereld / universum wat nog helemaal bestaat naast dit gigantische universum wat hij al heeft gemaakt. Oh en dit had je natuurlijk moeten weten want hij heeft niet voor niks 2000 jaar geleden nog een zoon / profeet gestuurd naar een gebied in het midden-oosten dus helaas voor jou was je daar niet bij en heb je er niks van mee gekregen, maar de mensen die claimen van wel moet je nu dus maar op hun blauwe (bruine) ogen geloven. Jammer voor al die Chinezen en Zuid-Amerikanen en zo die allemaal moeten branden in de hel omdat die er niks van hebben mee gekregen, maar ja, God kan wel veel maar natuurlijk niet alles.

tl:dr hahahahahah religie
mja met die instelling heb je niet echt iets in dit topic (of dit subforum) te zoeken denk ik, dan kun je jezelf beter elders vermaken want zo schop je enkel maar mensen tegen de schenen en ik kan me niet voooooorstellen dat dat je bedoeling was

anyways, ding is ... god wordt op verschillende momenten door verschillende mensen gequote en hij of zij (weet ik het) heeft het nergens over homo's, dat komt allemaal van gelovigen die denken dat ze het wel weten voor god en iedereen
pi_221030374
quote:

[..]
Misschien moet je het niet enkel evolutionair bekijken.

Daarnaast vind ik het gegeven dat ik me heb voortgeplant niet zo'n geweldige prestatie. Ik verkeer in de illusie dat ik betere dingen heb gedaan als bijdrage (hoe klein danook) aan de ontwikkeling van de mensheid dan mij voortplanten.

En dan heb ik het nog niet eens over alle grote homoseksuele kunstenaars, wetenschappers, etc, die hebben bijgedragen aan die ontwikkeling. Als het al een aberratie is, dan is het een heel nuttige.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 13 juni 2026 @ 19:20:01 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221030380
God heeft al Zijn kinderen lief. Allemaal. Punt.
pi_221030399
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat bedoel je te zeggen?
• Dat homo's geen belemmering zijn voor de evolutie want de evolutie is niet iets wat wel of niet belemmerd wordt
• Dat homo's geen belemmering zijn voor het evolutionaire succes van de mensheid want de mensheidsoort bestaat nog steeds zeer succesvol
pi_221030401
quote:

[..]
Sinds de verlichting staat met name de Westerse samenleving daar open voor. Of dit structureel is of meer een aberratie in de tijdlijn kan enkel de toekomst uitwijzen.
[..]
En voordat de religiewaanzin kwam was homoseksualiteit gewoon geaccepteerd.

Zou die waanzin de abberatie zijn?

quote:
Nouja, dat de biologie ons vooral leert dat het belang is van man en vrouw om zich voort te planten.
De biologie?
Je bedoelt les op school?
Tja, dan ben je verkeerd voorgelicht.

quote:
We zien nu in heel veel landen dat het geboorte saldo daalt tot ver beneden de 2,1
En dat is de schuld van homofilie?

Bijzonder...

Als ik naar Nederland kijk, dan komt de afname van kinderen vooral doordat stellen op veel latere leeftijd en minder kinderen krijgen dan vroeger.

Ik zou dat eerder als oorzaak zien.

Wellicht ben jij voorstander van de doctrine van zowel het fascisme en communisme van begin vorige eeuw: dat vrouwen kinderen moeten baren ter glorie van de heilstaat.

quote:
Even goed om op te merken: mijn posts zijn vooral beschouwen en geven niet noodzakelijkerwijs mijn persoon oordeel over mensen die op hetzelfde geslacht vallen.
Je bent de enige die acceptatie van homoseksualiteit een abberatie noemt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 19:30:28 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221030425
overigens heb ik ook geen kinderen en ik ben niet heel erg van plan er nog een paar te maken

hoe is dat een genetisch defect?
pi_221030426
quote:
Nouja, dat de biologie ons vooral leert dat het belang is van man en vrouw om zich voort te planten. We zien nu in heel veel landen dat het geboorte saldo daalt tot ver beneden de 2,1
Biologie leert ons iets over mitose en meiose, maar niet dat het van belang is van man en vrouw om zich voort te planten. Dergelijk belang is geen 'biologie'.

Dat het geboortesaldo onder het vervangratio daalt is dan ook niet een biologisch gegeven, maar een rekenkundig gegeven. Dat de mensheid, met ruim 8 miljard zielen, niet verder groeit, is voor de flora en fauna van deze planeet wel een zegen.

Zodra we op het gebied van 'zegen' beland zijn zijn we misschien wel weer terug bij god. Of de natuur.
pi_221030429
quote:

[..]
Dus zoals blauwe ogen.

Kortom, degene die het heeft: blond haar, blauwe ogen, syndroom van Down of homoseksualiteit: het is geen keuze, maar een onveranderlijk onderdeel van hoe iemand is.

Waarom zou je daar iemand op veroordelen.
pi_221030442
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Biologie leert ons iets over mitose en meiose, maar niet dat het van belang is van man en vrouw om zich voort te planten. Dergelijk belang is geen 'biologie'.

Dat het geboortesaldo onder het vervangratio daalt is dan ook niet een biologisch gegeven, maar een rekenkundig gegeven. Dat de mensheid, met ruim 8 miljard zielen, niet verder groeit, is voor de flora en fauna van deze planeet wel een zegen.

Zodra we op het gebied van 'zegen' beland zijn zijn we misschien wel weer terug bij god. Of de natuur.
In de natuur zien we ook vaak een remming, een correctie als een bepaalde soort zich teveel voortplant.

Het onvermogen om voor nageslacht te kunnen zorgen zou zo'n mechanische kunnen zijn.
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 19:37:12 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221030459
de natuur is sowieso een slechte raadgever als je een samenleving in wilt richten

homicide, femicede, fretricide, infanticide, allemaal normaalste zaak van de wereld en van pesten, moord, kidnapping, kanibalisme tot het gebruik chemische en bacteriologische wapens

het is een goede zaak dat moedertje natuur nooit uitgevogeld heeft hoe je iemand moet nuken want dan was de planeet allang kapot
pi_221030461
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:23 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Ik ben uitstekend op de hoogte van onze cultuur, homoseksualiteit is een buitennatuurlijke activiteit die in onze cultuur gedoogd wordt.
Nope, maar wel leuk geprobeerd.

Het is gewoon een natuurlijke activiteit.

En in onze cultuur wordt het geaccepteerd.
Niet door elk individu, zoals jij aantoont, maar wel door de Nederlandse samenleving.

Dat wordt zelfs als argument gebruikt door Nederlanders die tegen migranten zijn: die importeren een anti homo cultuur naar Nederland.

Als homoseksualiteit alleen gedoogd wordt zou ze dat een worst zijn.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:13:50 #84
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221030647
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:16 schreef OllieA het volgende:

[..]
Misschien moet je het niet enkel evolutionair bekijken.

Daarnaast vind ik het gegeven dat ik me heb voortgeplant niet zo'n geweldige prestatie. Ik verkeer in de illusie dat ik betere dingen heb gedaan als bijdrage (hoe klein danook) aan de ontwikkeling van de mensheid dan mij voortplanten.

En dan heb ik het nog niet eens over alle grote homoseksuele kunstenaars, wetenschappers, etc, die hebben bijgedragen aan die ontwikkeling. Als het al een aberratie is, dan is het een heel nuttige.
Ik vind van niet. De kwaliteit homoseksualiteit heeft geen enkel nut. Homoseksuele kunstenaars en wetenschappers hebben wel hun nut bewezen: als kunstenaar en wetenschapper maar niet als homo. Homo-zijn heeft geen enkele meerwaarde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pixelman op 13-06-2026 20:26:25 ]
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:17:15 #85
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221030666
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, maar wel leuk geprobeerd.

Het is gewoon een natuurlijke activiteit.

En in onze cultuur wordt het geaccepteerd.
Niet door elk individu, zoals jij aantoont, maar wel door de Nederlandse samenleving.

Dat wordt zelfs als argument gebruikt door Nederlanders die tegen migranten zijn: die importeren een anti homo cultuur naar Nederland.

Als homoseksualiteit alleen gedoogd wordt zou ze dat een worst zijn.
Ik heb het wel stoïcijns geaccepteerd: als een abnormaliteit binnen onze samenleving waar niks tegen aan gedaan kan worden.
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 20:23:22 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221030695
Kan wel, hoeft niet
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:27:42 #87
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221030712
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:23 schreef sp3c het volgende:
Kan wel, hoeft niet
Gentherapie in combinatie met AI, bijvoorbeeld.
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 20:31:28 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221030725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:27 schreef Pixelman het volgende:

[..]
tegen wat?
pi_221030726
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:17 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Ik heb het wel stoïcijns geaccepteerd: als een abnormaliteit binnen onze samenleving waar niks tegen aan gedaan kan worden.
Ik ken dat gevoel.

Ik heb mijn hele puberteit ermee geworsteld, maar uiteindelijk geaccepteerd dat mijn blauwe ogen een abnormaliteit zijn binnen onze samenleving waar niks tegen gedaan kan worden.
pi_221030748
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:27 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Want het is genetisch?
pi_221030753
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:13 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Ik vind van niet. De kwaliteit homoseksualiteit heeft geen enkel nut. Homoseksuele kunstenaars en wetenschappers hebben wel hun nut bewezen: als kunstenaar en wetenschapper maar niet als homo. Homo-zijn heeft geen enkele meerwaarde.
Waarom moet het een meerwaarde hebben?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:45:58 #92
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221030806
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom moet het een meerwaarde hebben?
Homo-zijn heeft geen meerwaarde dus is het niet nodig om homoseksueel te zijn als je kunstenaar of wetenschapper wil worden.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:48:17 #93
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221030823
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ken dat gevoel.

Ik heb mijn hele puberteit ermee geworsteld, maar uiteindelijk geaccepteerd dat mijn blauwe ogen een abnormaliteit zijn binnen onze samenleving waar niks tegen gedaan kan worden.
Als iedereen onvruchtbaar zou zijn, zou de mensheid uitsterven.
Als iedereen ervoor zou kiezen geen kinderen te krijgen, zou de mensheid uitsterven.
Als iedereen celibatair zou leven, zou de mensheid uitsterven.
Als iedereen homo zou zijn geweest (laten we zeggen in vroegere tijden zonder kunstmatige voortplantingstechnieken), dan zou de mensheid al lang zijn uitgestorven.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 20:50:05 #94
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221030827
Mijn God, hier proberen ze je wijs te maken dat homo-zijn een streepje voor heeft.
pi_221031388
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:45 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Homo-zijn heeft geen meerwaarde dus is het niet nodig om homoseksueel te zijn als je kunstenaar of wetenschapper wil worden.
_O- _O- _O-
pi_221031431
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:48 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Als iedereen onvruchtbaar zou zijn, zou de mensheid uitsterven.
Tenzij we klonen hebben geperfectioneerd.

Anyway: is dat een reden om mensen die onvruchtbaar zijn te gedogen als een abberatie die niet in onze cultuur past?

quote:
Als iedereen ervoor zou kiezen geen kinderen te krijgen, zou de mensheid uitsterven.
Toch is er niemand die bij die keuze daar rekening mee houdt.

quote:
Als iedereen celibatair zou leven, zou de mensheid uitsterven.
Goed punt tegen de katholieke kerk.

quote:
Als iedereen homo zou zijn geweest (laten we zeggen in vroegere tijden zonder kunstmatige voortplantingstechnieken), dan zou de mensheid al lang zijn uitgestorven.
Nee, dat hoeft niet.

Ik mis nog een paar:

Als iedereen man was geweest, was de mensheid uitgestorven.

Als iedereen vrouw was geweest, was de mens uitgestorven...

Ik begrijp eigenlijk niet wat je punt precies is.

We zijn met ongeveer 8 miljard op deze planeet.

Dat is ongeveer 7% van alle mensen die ooit hebben bestaan.

Een ongelooflijk groot aantal.

We gaan bijna ten onder aan ons eigen succes op het gebied van voortbestaan van het menselijk ras.

En dan loop jij te miepen over een percentage mensen die het onvermogen hebben om zichzelf voort te planten...

[ Bericht 30% gewijzigd door Wantie op 13-06-2026 21:36:36 ]
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:31:46 #97
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221031456
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
;)
pi_221033047
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tenzij we klonen hebben geperfectioneerd.

Anyway: is dat een reden om mensen die onvruchtbaar zijn te gedogen als een abberatie die niet in onze cultuur past?
[..]
Toch is er niemand die bij die keuze daar rekening mee houdt.
[..]
Goed punt tegen de katholieke kerk.
[..]
Nee, dat hoeft niet.

Ik mis nog een paar:

Als iedereen man was geweest, was de mensheid uitgestorven.

Als iedereen vrouw was geweest, was de mens uitgestorven...

Ik begrijp eigenlijk niet wat je punt precies is.

We zijn met ongeveer 8 miljard op deze planeet.

Dat is ongeveer 7% van alle mensen die ooit hebben bestaan.

Een ongelooflijk groot aantal.

We gaan bijna ten onder aan ons eigen succes op het gebied van voortbestaan van het menselijk ras.

En dan loop jij te miepen over een percentage mensen die het onvermogen hebben om zichzelf voort te planten...

Je snapt niet wat hij bedoelt.

Het is niet erg dat 10% van de bevolking homo is.

Het is een alleen wel een 'kwaliteit' die niets toevoegt in het beste geval en afbraak doet aan ons voorbestaan, in het slechtste geval.

Het is weldegelijk een 'afwijking'. Niks mis mee, heel veel mensen hebben een afwijking. Maar we moeten niet doen alsof het 'normaal' is. Of alsof het zelfs beter is dan 'normaal'. Normaal is nog altijd hetgeen wat ons doet overleven als individu en als diersoort.

Je hoeft er niet moeilijk over te doen. Iedereen heeft zo zijn afwijkingen. De een storender dan de andere. De een is meer een reductie in levenskwaliteit. De ander heeft impact op de soort.

Wijzen naar die andere 8 miljard mensen op aarde, die hier toch echt zijn gekomen door hetero-seks, is ook geen argument. Net zoals die ene user die net aanhaalde dat er veel homowetenschappers zijn geweest. Dat heeft natuurlijk niets met homo zijn te maken. Ze waren geen wetenschapper omdat ze homo zijn. Ze hadden net zo goed wetenschapper kunnen zijn als aseksuele geslachtloze. En dan waren hun bijdragen net zo zinvol geweest.

Laten we gewoon ophouden met al die verheven waanbeelden en gewoon realistisch blijven. Homoseksualiteit is een afwijking van de normale geslachtsdrift die, wanneer iedereen het zou hebben, het voorbestaan van onze diersoort en derhalve de evolutie van het enige intelligente leven in dit zonnestelsel, en wellicht wel in dit sterrenstelsel, in gevaar zou brengen wanneer dit op de een of andere manier over zou slaan op andere mensen en een groter percentage dan 50% van de mens zou bereiken.

Zolang dat niet zo is, is er in principe niets aan de hand. Leef je leven. Heb plezier. Ben anderen niet tot last. En ga heen. Net zoals de rest van ons.

Maar ben er gewoon eerlijk, nuchter en bescheiden over. Dan word je ook het makkelijkst geaccepteerd door anderen. Althans, mensen die niet door religie zijn gehersenspoeld. En laten we nou net die groep het meeste binnen halen. What could possibly go wrong?
  zaterdag 13 juni 2026 @ 23:13:03 #99
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_221033081
Geboren worden als homoseksueel is ook maar toevallig. Heeft te maken met hormoonhuishouding van de moeder.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_221033134
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:11 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Je snapt niet wat hij bedoelt.

Het is niet erg dat 10% van de bevolking homo is.

Het is een alleen wel een 'kwaliteit' die niets toevoegt in het beste geval en afbraak doet aan ons voorbestaan, in het slechtste geval.

Het is weldegelijk een 'afwijking'. Niks mis mee, heel veel mensen hebben een afwijking. Maar we moeten niet doen alsof het 'normaal' is. Of alsof het zelfs beter is dan 'normaal'. Normaal is nog altijd hetgeen wat ons doet overleven als individu en als diersoort.

Je hoeft er niet moeilijk over te doen. Iedereen heeft zo zijn afwijkingen. De een storender dan de andere. De een is meer een reductie in levenskwaliteit. De ander heeft impact op de soort.

Wijzen naar die andere 8 miljard mensen op aarde, die hier toch echt zijn gekomen door hetero-seks, is ook geen argument. Net zoals die ene user die net aanhaalde dat er veel homowetenschappers zijn geweest. Dat heeft natuurlijk niets met homo zijn te maken. Ze waren geen wetenschapper omdat ze homo zijn. Ze hadden net zo goed wetenschapper kunnen zijn als aseksuele geslachtloze. En dan waren hun bijdragen net zo zinvol geweest.

Laten we gewoon ophouden met al die verheven waanbeelden en gewoon realistisch blijven. Homoseksualiteit is een afwijking van de normale geslachtsdrift die, wanneer iedereen het zou hebben, het voorbestaan van onze diersoort en derhalve de evolutie van het enige intelligente leven in dit zonnestelsel, en wellicht wel in dit sterrenstelsel, in gevaar zou brengen wanneer dit op de een of andere manier over zou slaan op andere mensen en een groter percentage dan 50% van de mens zou bereiken.

Zolang dat niet zo is, is er in principe niets aan de hand. Leef je leven. Heb plezier. Ben anderen niet tot last. En ga heen. Net zoals de rest van ons.

Maar ben er gewoon eerlijk, nuchter en bescheiden over. Dan word je ook het makkelijkst geaccepteerd door anderen. Althans, mensen die niet door religie zijn gehersenspoeld. En laten we nou net die groep het meeste binnen halen. What could possibly go wrong?
Ik denk eerder dat jij niet begrijpt wat hij bedoelt en hoe hij tegenover homoseksualiteit staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')