Het lijkt mij juist dat die golfstaten inmiddels wel genoeg geraakt zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 23:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij overtreft niet alleen Obama's deal, het geld dat hij vrijmaakt als herstelbetaling moeten internationale bedrijven/ de Golfstaten gaan ophoesten blijkbaar. De tegoeden die onder Obama vrijkwamen waren al van Iran maar waren bevroren door de opgelegde sancties.
De $1,7 miljard die Iran cash uitbetaald kreeg (omdat overmaken op dat moment niet mogelijk was) was het terugbetalen van het bedrag dat Iran betaald had voor wapens die de VS nooit geleverd heeft.
En daar liegt Trump nu nog steeds over.
Video
[ afbeelding ]
Al is de leugen nog zo snel, Trumps lichaamstaal verraad hem wel?quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen (en moeten) het allemaal falen noemen, maar ik ben ervan overtuigd dat de beste man hartstochtelijk gelooft dat hij het echt fantastisch doet als president.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Al is de leugen nog zo snel, Trumps lichaamstaal verraad hem wel?
de nazaten van Martin van Buuren zullen er blij mee zijnquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen (en moeten) het allemaal falen noemen, maar ik ben ervan overtuigd dat de beste man hartstochtelijk gelooft dat hij het echt fantastisch doet als president.
Vergeet die gedode soldaten niet. En die verdwenen en ??? weer teruggevonden??? piloot waar we vreemd genoeg nooit meer van gehoord hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)g-veel-losse-eindjes
Qua dollars toezeggen aan Iran overtreft Trump de Obamadeal. Daar was Trump indertijd toch boos over ?
Was hij niet de oorlog begonnen dan had Amerika vele miljarden dollars aan andere zaken kunnen besteden.
De wereldeconomie was niet ontwricht.
Maar nu heeft Trump 60 dagen om Iran af te persen de nuclaire grondstoffen af te staan, te vernietigen.
Zal hem niet lukken en Trump dreigt nu al met nog meer bommen voor dit....Ook TACO zal wel zien dat dit nog meer geldversplling is en heilloos.
btw... 9/11 kwam door tientallen jaren van Amerikaanse bemoeienis met vooral islamitische staten..
Nog meer bommen van Trump...... nog meer kans op terroristen die zo geboren worden
Gaat ook nog feest worden als het bij iedereen in gaat dalen dat de golfstaten hooguit 10-20 MLD in gaan leggen, en uiteindelijk de fed de geldpersen op 11 kan gaan zetten om de overige ~250 MLD af te kunnen tikken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:55 schreef Basp1 het volgende:
Toegezegd geld zegt bij zulke deals niets, voor de gaza deal is 17 miljard toegezegd tot 20 mei nu toe nog geen procent ingelegd.
Allemaal radical left marxistsquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:48 schreef AnneX het volgende:
Vrijdag opening van Obama Center in Chicago.
De beroemdheden staan in de rij om op en aan te treden.
Voorop: Bush, Clinton, Biden.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezuschristustehobbelpaardquote:
Eigenlijk vind ik dat je hier demente bejaarden nogal beledigt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:26 schreef Monolith het volgende:
Demente bejaarde being demente bejaarde.
De President is niet dement. Hij is neurologisch en fysiek van het padje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:26 schreef Monolith het volgende:
Demente bejaarde being demente bejaarde.
Er is toch wel onder artsen enige consensus dat hij aan frontotemporale dementie lijdt. Maar goed er is inderdaad geen officiële diagnose bekend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
De President is niet dement. Hij is neurologisch en fysiek van het padje.
Het is een pathologische liegende maffiabaas met een zootje getrouwen, die hem trouw hebben beloofd(?) en dan puur voor eigen gewin.
Mijn vader leed aan dementie. Die flapte er echter nooit zulke absurde bullshit uit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat je hier demente bejaarden nogal beledigt.
In South Park gaat de Canadian Prime Minister in staking, want ze willen meer geld. Meer internetgeld om precies te zijn. Niemand wil hem geld geven en terwijl het land inmiddels bijna om komt van de honger, houdt de Prime Minister vol dat het ze veel gaat opleveren. Uiteindelijk moet ie smeken om in ieder geval iets en ze krijgen uiteindelijk een paar waardebonnen. Uiteraard viert hij het als een grote overwinning. Elke keer doet Trump ook alsof hij een grote overwinning heeft behaald, terwijl het hele land er slechter op is geworden.quote:
Hebt u linkje?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Vis1980 het volgende:
Goh, Hegseth van Department of War houdt een speech alsof hij de leider is van een strafkamp. What the fuck is wrong with these people?
Ik ben ook erg blij dat we toen niet mee zijn gaan helpen in Iran, dikke kans dat je dan in een neerwaartse spiraal had gekomen en hij was daarna vrolijk naar het volgende land gehuppeld en repeat.
[ afbeelding ]
quote:The team led by Vance had been ready to leave but was postponing, the White House said, citing difficult logistics for negotiations. The announcement followed a report from Al-Mayadeen, a pan-Arab satellite channel that is politically allied with the Iranian-backed Lebanese militant group Hezbollah, that Iran was delaying sending its delegation to Switzerland over Israel’s ongoing military campaign in Lebanon.
Bron
Volgens Vance spreekt de working class dus alleen maar domme taal en zijn ze zo goed als onbeschaafd. Mooi compliment.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:35 schreef Kijkertje het volgende:
Rondje JD Vance
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Als Trump's remmingen nog iets verder verdwijnen, zie ik hem ook nog wel eens openbaren hoe 'smart' hij is door aandelen te kopen en dan aan te kondigen dat er een deal is. "I was so smart, I made millions of dollars!"quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vader leed aan dementie. Die flapte er echter nooit zulke absurde bullshit uit.
Maar goed, daar hoef je ook niet dement voor te zijn. Dat zien we hier op dit forum alleen al dagelijks.
Bron.quote:De gesprekken die voor vrijdag gepland stonden tussen de Verenigde Staten en Iran in het Zwitserse bergresort Bürgenstock, gaan definitief niet door. Dat heeft het Zwitserse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdagmorgen bekendgemaakt.
Onderhandelaars van beide landen zouden naar Zwitserland reizen om de punten in het akkoord op hoofdlijnen verder uit te werken.
De afzegging volgt op een besluit van de Amerikaanse vicepresident JD Vance. Hij liet donderdagavond weten dat hij niet naar Zwitserland zal afreizen om de onderhandelingen over een definitief akkoord te starten. Volgens een verklaring van het Witte Huis is hiertoe besloten omdat 'de plannen voor de komende technische besprekingen nog niet definitief zijn vastgesteld'.
De annulering komt onverwacht. Woensdag zetten de VS en Iran nog hun handtekening onder een zogeheten 'memorandum van overeenstemming'. Dit voorlopige akkoord moest de basis leggen voor een definitieve vredesdeal, maar die vervolggesprekken zijn nu dus uitgesteld.
Kan het filmpje niet vinden, maar hier is het artikel...helaas premium.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe enthousiast @:Chivaz is over de Iran-deal van zijn grote held Trump.
Die is te druk met speuren naar belangrijk nieuws omtrent de culture wars. Of mss is er wel nieuws over een somali in minnesota die ergens iemand verkeerd aankeek.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe enthousiast @:Chivaz is over de Iran-deal van zijn grote held Trump.
"sumptin' sumptin' HUNTER BIDEN sumptin' sumptin'."quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die is te druk met speuren naar belangrijk nieuws omtrent de culture wars. Of mss is er wel nieuws over een somali in minnesota die ergens iemand verkeerd aankeek.
En toch ook onder de trumpbus gegooid zo te lezen.quote:
Als ze ook echt een 'zaak' zou hebben wel, maar die heeft ze niet, dus dan maar op een wappiemanier proberen karaktermoord te plegen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan laat je DOJ dit toch oppakken in plaats van dit te openbaren.
Zeer curieus.
Toch komt dit niet van 'dat wijf', dit is een plan vam hogere hand.quote:
Nog nooit zo'n incompetente bende gezien.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:57 schreef ExTec het volgende:
Dit schijnen ondertussen gewilde soeveniers te zijn.
[ x ]
Zoveel winning, wanneer houd het op.
Nou... is wel gewoon de directeur van de nationale inlichtingendienst van de VS (tot gisteren dan)quote:
Dat deflecteren is fascinerend. Heel benieuwd naar welke rietjes worden gegrepen in het magaverse.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"sumptin' sumptin' HUNTER BIDEN sumptin' sumptin'."
Wat het ook is, je weet nu al dat het godvergeten onzin gaat zijn. Ik heb niet zoveel interesse in godvergeten onzin.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat deflecteren is fascinerend. Heel benieuwd naar welke rietjes worden gegrepen in het magaverse.
Dat wordt biljoenen aan herstelbetalingen voor de VS aan de rest van de wereld voor covid19quote:
Maar ik weet zeker dat donald z'n "my pool guy" het graag wil fixen, voor een nieuwe contract van 10 mln+.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n incompetente bende gezien.
De huidige president verpakt gemiddeld twee leugens in elke drie zinnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nou... is wel gewoon de directeur van de nationale inlichtingendienst van de VS (tot gisteren dan)
En ze heeft het bewijs geopenbaard op de overheidswebsite.
Integendeel, zou ik bijna zeggen. Het feit dat ze dat was en persoonlijk benoemd door Trump is reden genoeg om elke uitspraak van haar met scepsis te bekijken. Als zij zegt 'Het regent' gaat iedereen eerst bij het dichtstbijzijnde raam kijken of het wel zo is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De huidige president verpakt gemiddeld twee leugens in elke drie zinnen.
Dus dat Gabbard DNI was zegt werkelijk niks over het waarheidsgehalte van haar claims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |