SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En is het een beetje in de buurt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar mijn ouders nu komen was zo'n beetje hun laatste optie en konden zelfs kiezen uit verschillende appartementen en bij deze locatie hadden we ook een veel beter gevoel (vooral ook qua mensen) dan de andere plekken waar we geweest zijn.
Ja, maar dat kan ik natuurlijk zelf ook regelen. Niet dat ik dat ga doen overigens. Mijn man wil namelijk serieus wel vroeger met pensioen over een paar jaar en dan hebben we mijn inkomen wel hard nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een dag minder werken wel kan gebruiken.
Goede avond Ddm.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat seniorenverlof gaat pas in oktober in kreeg hij te horen van HR. in zijn geval 2 uur per week, waarbij alles gewoon doorloopt qua pensioen enzo en dat kost hem maar 30%. Hij heeft daarnaast z’n contract iets laten aanpassen zodat hij daar bovenop nog 2 uur per week minder werkt en dus straks nog maar 3 dagen.
Seniorendagen had hij hiervoor al, die 2 dagen per jaar vervallen met deze regeling.
Dus hetzelfde werk in minder uren moeten doen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat seniorenverlof gaat pas in oktober in kreeg hij te horen van HR. in zijn geval 2 uur per week, waarbij alles gewoon doorloopt qua pensioen enzo en dat kost hem maar 30%. Hij heeft daarnaast z’n contract iets laten aanpassen zodat hij daar bovenop nog 2 uur per week minder werkt en dus straks nog maar 3 dagen.
Seniorendagen had hij hiervoor al, die 2 dagen per jaar vervallen met deze regeling.
Er komt een nieuwe collega bij, want er zijn er meer in het team die minder zijn gaan werken, eentje is voor 1 dag in de week echt met pensioen gegaan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus hetzelfde werk in minder uren moeten doen?
Of komt daar zo'n uitgebluste leraar voor?
Nee ik lees de Telegraaf nietquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent een echte rijksambtenaar?
OK, ik wist dat laatste niet zeker meer, we hadden het er wel eens over gehad in het verleden…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe collega bij, want er zijn er meer in het team die minder zijn gaan werken, eentje is voor 1 dag in de week echt met pensioen gegaan.
Hij is overigens geen ambtenaar.
quote:
Ik vrees eigenlijk dat dit wel Amerika is en dat dat ook niet gaat veranderen. De eerste termijn van Trump had ik nog het idee dat het een foutje was van de Amerikanen, maar dat gaat bij de tweede termijn niet meer op.quote:
Dat was het al voordat het uitkwam.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens mijn ticket voor Sjors ook binnen
Ik denk dat het mee gaat vallen, ze zijn al druk aan het kijken wat mee kan en wat in de kamers past. De rest gaat gewoon weg.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is. Zal nog wel een hoop gedoe zijn met verhuizen en spullen wegdoen en zo. Been there, done that.
Niet echt, ze gaan naar Franeker. Het gebouw was eerst een psychiatrische instellen dus dat past ook wel weerquote:
Mijn eerste echte baan was (via uitzendbureau) bij de rijksoverheid (een ministerie met een regiovestiging in Eindhoven)quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was destijds bij de universiteit wel semi-ambtenaar, dat is volgens mij daar sinds een paar jaar ook niet meer
Franeker is wel tofquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het mee gaat vallen, ze zijn al druk aan het kijken wat mee kan en wat in de kamers past. De rest gaat gewoon weg.
Dat idee krijg ik nu ten minste een beetje maar geen idee hoe dat zal zijn als de spullen ook echt weg gaan.
[..]
Niet echt, ze gaan naar Franeker. Het gebouw was eerst een psychiatrische instellen dus dat past ook wel weer
De reistijd is voor mij iets korter maar ben alsnog ruim 2 uur onderweg.
Morgen werk ik maar een half dagje, en vanuit thuis.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:15 schreef livelink het volgende:
Hoef je morgen niet te werken, Melting?
Ik vind het stoer hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen werk ik maar een half dagje, en vanuit thuis.
Dus dat gaat wel goedkomen.
Absoluut, erg leuk stadje en ik heb dan ook mooi slaapplek wanneer ik naar het kaatsen wil.quote:
Goed spoelen met koude kamilletheequote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen werk ik maar een half dagje, en vanuit thuis.
Dus dat gaat wel goedkomen.
Dat kaatsveld hebben we inderdaad gezienquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, erg leuk stadje en ik heb dan ook mooi slaapplek wanneer ik naar het kaatsen wil.
Het zeurt wel door.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daar is Bon Jopie weer.
De opvolger van Oscar Harris…
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef brother52 het volgende:
Bon Jovi - You give rockmusic a bad name
FTFYquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef brother52 het volgende:
Bon Jovi - WE give rockmusic a bad name
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daar is Bon Jopie weer.
De opvolger van Oscar Harris…
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Koetje Boe Love - Bob Marley (incl. Theezakje)
Was dat een kroeg/disco of bedoel je de kermisattractie??quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Als puber op deze muziek in de Octopus.
Beter kreeg je het toen niet…
Het laatste, in 1980 was dat wel het hoogtepunt van de kermisattracties…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was dat een kroeg/disco of bedoel je de kermisattractie??
De eerste keer dat ik het veld zonder tribunes zag, vond ik het best klein en kon me ook bijna niet voorstellen dat er bij de de PC een kleine 10000 man omheen zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat kaatsveld hebben we inderdaad gezien
Potverdikkeme, ik had ook gewoon Neil moeten zeggen. Ik weet namelijk echt nooit welke Neilquote:
Dat was absoluut mijn favoriet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het laatste, in 1980 was dat wel het hoogtepunt van de kermisattracties…
Toen mijn kinderen de kermisleeftijd hadden was het De Arm. Ik weet niet of dat nog steeds zo is, of dat die ook inmiddels weer is ingehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het laatste, in 1980 was dat wel het hoogtepunt van de kermisattracties…
Deze stem kun je toch niet verwarren?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkeme, ik had ook gewoon Neil moeten zeggen. Ik weet namelijk echt nooit welke Neil
Het is niet dat ik de stemmen door elkaar haal, ik weet gewoon niet welke Neil bij welke stem hoort.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze stem kun je toch niet verwarren?
Die film is ook echt gaaf
Ik vond Our House best meevallen…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster de plaat hier kun je beter niet raden.... titel is te lang.
Ik bedoel natuurlijk hierna.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond Our House best meevallen…
Is die een beetje leuk af te korten?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster de plaat hier kun je beter niet raden.... titel is te lang.
Dat wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Is die een beetje leuk af te korten?
Oh, dat ken ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:33 schreef brother52 het volgende:
REM - It's the end of the world as we know it (and I feel fine)
Ja hoorquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Is die een beetje leuk af te korten?
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:33 schreef brother52 het volgende:
REM - It's the end of the world as we know it (and I feel fine)
quote:
Ik kom ook nog een heel eind maar hij zingt me net iets te snel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan ‘m nog steeds redelijk goed meezingen
Toen bij MTV Unplugged had Michael een papiertje met de tekst nodigquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom ook nog een heel eind maar hij zingt me net iets te snel.
Dat geloof ik. Paul Simon is wel echt een muzikaal genie hoor. Vernieuwend ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de beste/indrukwekkendste concerten ooit in de Ziggo Dome:
Paul Simon met Ladysmith Black Mambazo waarbij ze dit hele album integraal speelden…
Helaas vraagt hij nu de hoofdprijs voor een concertkaartje.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Paul Simon is wel echt een muzikaal genie hoor. Vernieuwend ook.
Ja, daar hebben er meer last van, helaas.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas vraagt hij nu de hoofdprijs voor een concertkaartje.
Been there, done that…
Hij staat wel op mijn lijstje van muzikanten die ik om zie vallen. Ik hoop het niet natuurlijk.quote:
Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ceremonie bij de opening van het WK.
Ik hoop dat de 'verkeerde' Iraanse vlag binnegedragen wordt…
Ah, dat is wel jouw smaak inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren vanavond hier https://eetcafevandam.nl/ gezellig interieur. Boven ons hoofd stonden kopjes van Arcopal en kopjes van het Nutromaservies van Just Me
Ooit valt ie om, maar hopelijk nog niet snelquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij staat wel op mijn lijstje van muzikanten die ik om zie vallen. Ik hoop het niet natuurlijk.
Het is overigens ook nergens op gebaseerd. Gewoon een (voor)gevoel
En nu hebben jullie de vrijdag-bingo nog gemist ookquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren vanavond hier https://eetcafevandam.nl/ gezellig interieur. Boven ons hoofd stonden kopjes van Arcopal en kopjes van het Nutromaservies van Just Me
De hele vloer was bedekt met Perzische tapijten, zo tof. De muur achter ons tafeltje had exact de kleur oranje van de keukenmuur in mijn vorige 2 huizen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jouw smaak inderdaad.
Afgelopen weekend was ik bij het 7's Rugby toernooi waar Iran tegen Oekraine speelde.quote:
Ik heb begrepen dat het team weigert te spelen als er ook maar een zo’n vlag in het stadion is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij het 7's Rugby toernooi waar Iran tegen Oekraine speelde.
Onder begeleiding van Give Peace A Chance kwamen beide teams het veld op en wij zaten naast een kleine 50 Iraanse fans, die met de originele vlag zwaaiden en foto's van de voormalige Sjah omhoog hielden.
Het lawaai met toeters en trommels was oorverdovend, maar het geheel was indrukwekkend…
Dat geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij het 7's Rugby toernooi waar Iran tegen Oekraine speelde.
Onder begeleiding van Give Peace A Chance kwamen beide teams het veld op en wij zaten naast een kleine 50 Iraanse fans, die met de originele vlag zwaaiden en foto's van de voormalige Sjah omhoog hielden.
Het lawaai met toeters en trommels was oorverdovend, maar het geheel was indrukwekkend…
Wowquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Welcome To The Jungle - Guns n' Roses
Eerlijk gezegd zou me dat niets eens verbazen als er 1000 zouden zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het team weigert te spelen als er ook maar een zo’n vlag in het stadion is.
Ik hoop dat er niet een zo’n vlag is….
Maar een een stuk of 1000
Ik voorspel een meer dan roerig WK, voor zover het dat al niet is…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het team weigert te spelen als er ook maar een zo’n vlag in het stadion is.
Ik hoop dat er niet een zo’n vlag is….
Maar een een stuk of 1000
Ik vrees ook dat er een heleboel gesodemieter te wachten staatquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel een meer dan roerig WK, voor zover het dat al niet is…
Eigenlijk denk ik juist dat het een ongelooflijk bloedeloos en saai WK gaat worden als het eenmaal begint.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel een meer dan roerig WK, voor zover het dat al niet is…
Ik hoop het zelfs…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat er een heleboel gesodemieter te wachten staat
We kunnen er in ieder geval wel van uit gaan dat het geen feestje zal worden.quote:
Bij de dames past het nog wel, bij de mannen totaal nietquote:
Cheers!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Ow! Klaar..
Dat ging snel, dank Melting.
En Symph, neem een borrel van me…
Het wachtwoord was natuurlijk gewoon Meltingquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik moest gisteren ergens inloggen waar ik al jaren niet meer had ingelogd. Je kon geen nieuw wachtwoord aanvragen, maar wel een hint die je ooit had ingevoerd om je wachtwoord te onthouden. Ik had geen idee meer, dus ik vroeg mijn hint op en dat was "Elfje".
Echt, ik was volkomen clueless![]()
Ik kon me totaal geen wachtwoord voorstellen waarbij ik dat als hint had ingevoerd. Plus dat ik alleen nog maar aan de Lingo-jingle van @:DJ11 kon denken![]()
Maar goed, na een halve dag puzzelen en nadenken kwam ik er dan toch op. En het had niks met Radio49, DJ11, Elfletterig of Lingo te maken![]()
en ja, ik heb ze allemaal geprobeerd![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het wachtwoord was natuurlijk gewoon Melting
Olaquote:
Madonnaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:04 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic ga je na deze plaat even thee zetten?
Weinig. Alleen vannacht om 02.30 werd ik wakker van lawaaierige mensen achter ons huis. Ik denk nu dat dat terugkererende relschoppers waren. Maar het was wel echt een slagveld hoor. Overal vernielingen. GvDquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Heb je nog iets gemerkt van het gedoe gisteravond?
Het is waardeloosquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Weinig. Alleen vannacht om 02.30 werd ik wakker van lawaaierige mensen achter ons huis. Ik denk nu dat dat terugkererende relschoppers waren. Maar het was wel echt een slagveld hoor. Overal vernielingen. GvD
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Weinig. Alleen vannacht om 02.30 werd ik wakker van lawaaierige mensen achter ons huis. Ik denk nu dat dat terugkererende relschoppers waren. Maar het was wel echt een slagveld hoor. Overal vernielingen. GvD
Ik hoorde het. Ik vond het vandaag wel koud.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef Melting het volgende:
Komende week wordt het niet bepaald winter.
Nou zeg dat wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef Melting het volgende:
Komende week wordt het niet bepaald winter.
Moet zeggen dat ik er weinig van gemerkt heb.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Ik vond het vandaag wel koud.
Maar ja.... meneer is die dag natuurlijk gewoon vrij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel.
Meteen weer van het ene uiterste in het andere uiterste
Hoe gaat het met de naweeën van de verstandskies?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er weinig van gemerkt heb.
Heel de dag de balkondeur open gehad, en pas net dichtgedaan, omdat ik ging draaien.
Ben wel heel de middag druk geweest, dus had het ook best warm.
Helemaal geen last van gehad.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de naweeën van de verstandskies?
Nee hoor, ik zing hem gewoon mee, maar mijn labelmachine is weer verstopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:18 schreef Melting het volgende:
Dit is een minder bekende voor de meesten, denk ik.
Dat vind ik een hele goede reden wel om niet hier te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Doe mijn best om hier te zijn maar lukt niet altijd...
Vorige week was de schuld van Tom Waits
Bekend probleemquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zing hem gewoon mee, maar mijn labelmachine is weer verstopt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zing hem gewoon mee, maar mijn labelmachine is weer verstopt.
Was het daar zo koud dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was mij ook te koud vandaag voor de kleren die ik vanochtend aangedaan had, tussen de middag bij thuiskomen meteen warmere kleding aangedaan
Ik heb vanmiddag ook warmere kleding aangedaan. Het was echt wel fris inderdaad.quote:
Het is gelukkig mijn driedaagse werkweek.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ja.... meneer is die dag natuurlijk gewoon vrij.
Geen idee. Ik draag nooit jurken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
15 graden en windkracht 5, da’s wel te kil voor een jurk met korte mouw
Dat is tof.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Doe mijn best om hier te zijn maar lukt niet altijd...
Vorige week was de schuld van Tom Waits
Kroegentocht met live muziek van TW cover bands. Was tofquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede reden wel om niet hier te zijn.
Uitsluitend in een wals.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is tof.
Draait Mathilda nog steeds rond?
Werkt de airco bij jullie op kantoor zo slecht dan? Die zou het juist een paar graden moeten koelen, zodat het verschil niet te groot is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
Bij ons op kantoor is het gewoon koud als het buiten 32 graden is. Dan zit ik met mijn vest aan op kantoor. Maar ik moet dan wel in een bloedhete bus terug naar huis. Dus het is altijd een lastige afweging voor mij als het zo warm is. Meestal blijf ik dan gewoon toch thuis werken, want zo'n bloedhete bus is een nachtmerrie.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
The Communards - Don't leave me this way
quote:
Dat is heel naar ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
Bij ons op kantoor is het gewoon koud als het buiten 32 graden is. Dan zit ik met mijn vest aan op kantoor. Maar ik moet dan wel in een bloedhete bus terug naar huis. Dus het is altijd een lastige afweging voor mij als het zo warm is. Meestal blijf ik dan gewoon toch thuis werken, want zo'n bloedhete bus is een nachtmerrie.
Op zich vind ik dat niet erg, maar tegenwoordig kunnen in de bussen geen ramen of luiken meer open. En de airco is in zo'n bus 9 van de 10x kapot en dan kun je gewoon geen adem meer halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkt de airco bij jullie op kantoor zo slecht dan? Die zou het juist een paar graden moeten koelen, zodat het verschil niet te groot is.
Verhuis naar Noorwegen, daar is het altijd 23-25 graden binnen, incl busquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
Dat is wel vervelend dan ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat niet erg, maar tegenwoordig kunnen in de bussen geen ramen of luiken meer open. En de airco is in zo'n bus 9 van de 10x kapot en dan kun je gewoon geen adem meer halen.
De zon zal maar niet onder gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:31 schreef Fogel het volgende:
Vandaag weer een ms een iets langer gesprek met zoon gehad. Een van de dingen was dat hij het te licht vind, maar na een jaar nog steeds geen gordijnen heeft gekocht voor zijn kamer...
Met als bonusopmerking 'en de zon gaat 13 juli pas weer onder'
Jawel, maar voorlopig nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
De zon zal maar niet onder gaan.
Wat een ellende.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef Fogel het volgende:
Zz top, sharp dressed man!
En ze komen naar Trondheim!
En jij gaat er naartoe?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef Fogel het volgende:
Zz top, sharp dressed man!
En ze komen naar Trondheim!
Goede rolluiken lijken me een mustquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:31 schreef Fogel het volgende:
Vandaag weer een ms een iets langer gesprek met zoon gehad. Een van de dingen was dat hij het te licht vind, maar na een jaar nog steeds geen gordijnen heeft gekocht voor zijn kamer...
Met als bonusopmerking 'en de zon gaat 13 juli pas weer onder'
Inderdaad.... vooral als de zon niet onder gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goede rolluiken lijken me een must
Eigenlijk nooit. Maar moest toch even een biertje halen, dus had ik er minder last van.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
En sinds wanneer draai jij U2, Melting?
Mag je alweer alcohol? Dat is snel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Maar moest toch even een biertje halen, dus had ik er minder last van.
Het werd afgeraden zolang de wond open was.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag je alweer alcohol? Dat is snel.
Nog geen tickets geboekt.quote:
Limburgerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goede rolluiken lijken me een must
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Maar moest toch even een biertje halen, dus had ik er minder last van.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Het werd afgeraden zolang de wond open was.
Maar aangezien het niet meer bloed, is de wond dicht, denk ik.
Als je Nederland omdraait wel jaquote:
Ze staat solo op de trilplaatquote:
Oh noes.. Groninger!quote:
Er ist ein Höllander! Ein Nord Höllander.quote:
Gelukkig niet, dat is pas echt een takkeneind rijden naar Haarlemquote:
I know... heb em ontmoet. Laaaang geleden. En er was biefstuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Er ist ein Höllander! Ein Nord Höllander.
Wie eet er nou biefstuk?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
I know... heb em ontmoet. Laaaang geleden. En er was biefstuk.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
We zagen weer een tof huis in Friesland (tegen Groningen aan) maar we gaan toch voorlopig maar niet verhuizen
Ik, oaquote:
Ik mis een biertje.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:52 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meanwhile, in Norway. R49 en fik plus extra verwarming
quote:
Ik lust het wel, en dan alleen flink doorbakken, maar als er iets anders is, liever dat.quote:
Ik drink nu wijnquote:
Doorbakken biefstukquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik lust het wel, en dan alleen flink doorbakken, maar als er iets anders is, liever dat.
Hier begint het wel donker te worden, nu. Ik hou van die lange zomernachten. Ben ooit met Midzomernacht op de Noordkaap geweest en heb nog wel eens heimwee naar die tijd dat de zon niet onder ging. Ik had natuurlijk wel vakantie toen, ik weet niet of ik het zo fijn zou vinden als ik moest werken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:52 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meanwhile, in Norway. R49 en fik plus extra verwarming
Dat lijtk me wel bijzonder om te zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef livelink het volgende:
Hier begint het wel donker te worden, nu. Ik hou van die lange zomernachten. Ben ooit met Midzomernacht op de Noordkaap
De zon gaat hier wel onder (over een halfuur ofzo) maar donker, nope.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier begint het wel donker te worden, nu. Ik hou van die lange zomernachten. Ben ooit met Midzomernacht op de Noordkaap geweest en heb nog wel eens heimwee naar die tijd dat de zon niet onder ging. Ik had natuurlijk wel vakantie toen, ik weet niet of ik het zo fijn zou vinden als ik moest werken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze horen we oor de tweede keer vanavond.
Vlak voor je begon
Was ook bijzonder. Maar die hele vakantie was gewoon fijn. We hadden niks geregeld, behalve de boottocht naar Finland en vandaar uit zijn we richting het Noorden getrokken. Ons ritme was totaal ontregeld. Wandelingen in de nacht, om 03.00 's nachts bij een vakantiepark aankomen waar de huisjes gewoon open waren met de sleutel in de deur. Ergens in de ochtend/vroeg in de middag klopte er dan wel iemand aan om geld te vragen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijtk me wel bijzonder om te zien.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Was ook bijzonder. Maar die hele vakantie was gewoon fijn. We hadden niks geregeld, behalve de boottocht naar Finland en vandaar uit zijn we richting het Noorden getrokken. Ons ritme was totaal ontregeld. Wandelingen in de nacht, om 03.00 's nachts bij een vakantiepark aankomen waar de huisjes gewoon open waren met de sleutel in de deur. Ergens in de ochtend/vroeg in de middag klopte er dan wel iemand aan om geld te vragen.
Nee, viel heel erg mee. Maar dat gevoel dat tijd geen echte rol meer speelt kan ik nog steeds terughalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is wel heel je ritme ontregeld.
Duurde het lang voor dat dat weer op peil was?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, viel heel erg mee. Maar dat gevoel dat tijd geen echte rol meer speelt kan ik nog steeds terughalen.
Die laat ik even niet aan de computer.quote:
Wellusquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Die laat ik even niet aan de computer.
Je gaat vanzelf een keer bier pakkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Die laat ik even niet aan de computer.
Ja, is bijna op.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf een keer bier pakken
Ik had hier niet voor gestemd hoor.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hier niet voor gestemd hoor.
Naar voor je...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ze in de jaren 90 live gezienquote:
Gelukkig draait hij maar een volledig albumquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |