Wie eet er nou biefstuk?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
I know... heb em ontmoet. Laaaang geleden. En er was biefstuk.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
We zagen weer een tof huis in Friesland (tegen Groningen aan) maar we gaan toch voorlopig maar niet verhuizen
Ik, oaquote:
Ik mis een biertje.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:52 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meanwhile, in Norway. R49 en fik plus extra verwarming
quote:
Ik lust het wel, en dan alleen flink doorbakken, maar als er iets anders is, liever dat.quote:
Ik drink nu wijnquote:
Doorbakken biefstukquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik lust het wel, en dan alleen flink doorbakken, maar als er iets anders is, liever dat.
Hier begint het wel donker te worden, nu. Ik hou van die lange zomernachten. Ben ooit met Midzomernacht op de Noordkaap geweest en heb nog wel eens heimwee naar die tijd dat de zon niet onder ging. Ik had natuurlijk wel vakantie toen, ik weet niet of ik het zo fijn zou vinden als ik moest werken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:52 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meanwhile, in Norway. R49 en fik plus extra verwarming
Dat lijtk me wel bijzonder om te zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef livelink het volgende:
Hier begint het wel donker te worden, nu. Ik hou van die lange zomernachten. Ben ooit met Midzomernacht op de Noordkaap
De zon gaat hier wel onder (over een halfuur ofzo) maar donker, nope.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier begint het wel donker te worden, nu. Ik hou van die lange zomernachten. Ben ooit met Midzomernacht op de Noordkaap geweest en heb nog wel eens heimwee naar die tijd dat de zon niet onder ging. Ik had natuurlijk wel vakantie toen, ik weet niet of ik het zo fijn zou vinden als ik moest werken.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Deze horen we oor de tweede keer vanavond.
Vlak voor je begon
Was ook bijzonder. Maar die hele vakantie was gewoon fijn. We hadden niks geregeld, behalve de boottocht naar Finland en vandaar uit zijn we richting het Noorden getrokken. Ons ritme was totaal ontregeld. Wandelingen in de nacht, om 03.00 's nachts bij een vakantiepark aankomen waar de huisjes gewoon open waren met de sleutel in de deur. Ergens in de ochtend/vroeg in de middag klopte er dan wel iemand aan om geld te vragen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijtk me wel bijzonder om te zien.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Was ook bijzonder. Maar die hele vakantie was gewoon fijn. We hadden niks geregeld, behalve de boottocht naar Finland en vandaar uit zijn we richting het Noorden getrokken. Ons ritme was totaal ontregeld. Wandelingen in de nacht, om 03.00 's nachts bij een vakantiepark aankomen waar de huisjes gewoon open waren met de sleutel in de deur. Ergens in de ochtend/vroeg in de middag klopte er dan wel iemand aan om geld te vragen.
Nee, viel heel erg mee. Maar dat gevoel dat tijd geen echte rol meer speelt kan ik nog steeds terughalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is wel heel je ritme ontregeld.
Duurde het lang voor dat dat weer op peil was?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, viel heel erg mee. Maar dat gevoel dat tijd geen echte rol meer speelt kan ik nog steeds terughalen.
Die laat ik even niet aan de computer.quote:
Wellusquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Die laat ik even niet aan de computer.
Je gaat vanzelf een keer bier pakkenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Die laat ik even niet aan de computer.
Ja, is bijna op.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf een keer bier pakken
Ik had hier niet voor gestemd hoor.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hier niet voor gestemd hoor.
Naar voor je...quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hier niet voor gestemd hoor.
Heb ze in de jaren 90 live gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |