Kroegentocht met live muziek van TW cover bands. Was tofquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede reden wel om niet hier te zijn.
Uitsluitend in een wals.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is tof.
Draait Mathilda nog steeds rond?
Werkt de airco bij jullie op kantoor zo slecht dan? Die zou het juist een paar graden moeten koelen, zodat het verschil niet te groot is.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
Bij ons op kantoor is het gewoon koud als het buiten 32 graden is. Dan zit ik met mijn vest aan op kantoor. Maar ik moet dan wel in een bloedhete bus terug naar huis. Dus het is altijd een lastige afweging voor mij als het zo warm is. Meestal blijf ik dan gewoon toch thuis werken, want zo'n bloedhete bus is een nachtmerrie.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
The Communards - Don't leave me this way
quote:
Dat is heel naar ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
Bij ons op kantoor is het gewoon koud als het buiten 32 graden is. Dan zit ik met mijn vest aan op kantoor. Maar ik moet dan wel in een bloedhete bus terug naar huis. Dus het is altijd een lastige afweging voor mij als het zo warm is. Meestal blijf ik dan gewoon toch thuis werken, want zo'n bloedhete bus is een nachtmerrie.
Op zich vind ik dat niet erg, maar tegenwoordig kunnen in de bussen geen ramen of luiken meer open. En de airco is in zo'n bus 9 van de 10x kapot en dan kun je gewoon geen adem meer halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkt de airco bij jullie op kantoor zo slecht dan? Die zou het juist een paar graden moeten koelen, zodat het verschil niet te groot is.
Verhuis naar Noorwegen, daar is het altijd 23-25 graden binnen, incl busquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:24 schreef livelink het volgende:
Dat is wel vervelend dan ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat niet erg, maar tegenwoordig kunnen in de bussen geen ramen of luiken meer open. En de airco is in zo'n bus 9 van de 10x kapot en dan kun je gewoon geen adem meer halen.
De zon zal maar niet onder gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:31 schreef Fogel het volgende:
Vandaag weer een ms een iets langer gesprek met zoon gehad. Een van de dingen was dat hij het te licht vind, maar na een jaar nog steeds geen gordijnen heeft gekocht voor zijn kamer...
Met als bonusopmerking 'en de zon gaat 13 juli pas weer onder'
Jawel, maar voorlopig nietquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
De zon zal maar niet onder gaan.
Wat een ellende.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef Fogel het volgende:
Zz top, sharp dressed man!
En ze komen naar Trondheim!
En jij gaat er naartoe?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:33 schreef Fogel het volgende:
Zz top, sharp dressed man!
En ze komen naar Trondheim!
Goede rolluiken lijken me een mustquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:31 schreef Fogel het volgende:
Vandaag weer een ms een iets langer gesprek met zoon gehad. Een van de dingen was dat hij het te licht vind, maar na een jaar nog steeds geen gordijnen heeft gekocht voor zijn kamer...
Met als bonusopmerking 'en de zon gaat 13 juli pas weer onder'
Inderdaad.... vooral als de zon niet onder gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goede rolluiken lijken me een must
Eigenlijk nooit. Maar moest toch even een biertje halen, dus had ik er minder last van.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
En sinds wanneer draai jij U2, Melting?
Mag je alweer alcohol? Dat is snel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Maar moest toch even een biertje halen, dus had ik er minder last van.
Het werd afgeraden zolang de wond open was.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag je alweer alcohol? Dat is snel.
Nog geen tickets geboekt.quote:
Limburgerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goede rolluiken lijken me een must
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Maar moest toch even een biertje halen, dus had ik er minder last van.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Het werd afgeraden zolang de wond open was.
Maar aangezien het niet meer bloed, is de wond dicht, denk ik.
Als je Nederland omdraait wel jaquote:
Ze staat solo op de trilplaatquote:
Oh noes.. Groninger!quote:
Er ist ein Höllander! Ein Nord Höllander.quote:
Gelukkig niet, dat is pas echt een takkeneind rijden naar Haarlemquote:
I know... heb em ontmoet. Laaaang geleden. En er was biefstuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Er ist ein Höllander! Ein Nord Höllander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |