SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En is het een beetje in de buurt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar mijn ouders nu komen was zo'n beetje hun laatste optie en konden zelfs kiezen uit verschillende appartementen en bij deze locatie hadden we ook een veel beter gevoel (vooral ook qua mensen) dan de andere plekken waar we geweest zijn.
Ja, maar dat kan ik natuurlijk zelf ook regelen. Niet dat ik dat ga doen overigens. Mijn man wil namelijk serieus wel vroeger met pensioen over een paar jaar en dan hebben we mijn inkomen wel hard nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je een dag minder werken wel kan gebruiken.
Goede avond Ddm.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat seniorenverlof gaat pas in oktober in kreeg hij te horen van HR. in zijn geval 2 uur per week, waarbij alles gewoon doorloopt qua pensioen enzo en dat kost hem maar 30%. Hij heeft daarnaast z’n contract iets laten aanpassen zodat hij daar bovenop nog 2 uur per week minder werkt en dus straks nog maar 3 dagen.
Seniorendagen had hij hiervoor al, die 2 dagen per jaar vervallen met deze regeling.
Dus hetzelfde werk in minder uren moeten doen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat seniorenverlof gaat pas in oktober in kreeg hij te horen van HR. in zijn geval 2 uur per week, waarbij alles gewoon doorloopt qua pensioen enzo en dat kost hem maar 30%. Hij heeft daarnaast z’n contract iets laten aanpassen zodat hij daar bovenop nog 2 uur per week minder werkt en dus straks nog maar 3 dagen.
Seniorendagen had hij hiervoor al, die 2 dagen per jaar vervallen met deze regeling.
Er komt een nieuwe collega bij, want er zijn er meer in het team die minder zijn gaan werken, eentje is voor 1 dag in de week echt met pensioen gegaan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus hetzelfde werk in minder uren moeten doen?
Of komt daar zo'n uitgebluste leraar voor?
Nee ik lees de Telegraaf nietquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent een echte rijksambtenaar?
OK, ik wist dat laatste niet zeker meer, we hadden het er wel eens over gehad in het verleden…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe collega bij, want er zijn er meer in het team die minder zijn gaan werken, eentje is voor 1 dag in de week echt met pensioen gegaan.
Hij is overigens geen ambtenaar.
quote:
Ik vrees eigenlijk dat dit wel Amerika is en dat dat ook niet gaat veranderen. De eerste termijn van Trump had ik nog het idee dat het een foutje was van de Amerikanen, maar dat gaat bij de tweede termijn niet meer op.quote:
Dat was het al voordat het uitkwam.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens mijn ticket voor Sjors ook binnen
Ik denk dat het mee gaat vallen, ze zijn al druk aan het kijken wat mee kan en wat in de kamers past. De rest gaat gewoon weg.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat het gelukt is. Zal nog wel een hoop gedoe zijn met verhuizen en spullen wegdoen en zo. Been there, done that.
Niet echt, ze gaan naar Franeker. Het gebouw was eerst een psychiatrische instellen dus dat past ook wel weerquote:
Mijn eerste echte baan was (via uitzendbureau) bij de rijksoverheid (een ministerie met een regiovestiging in Eindhoven)quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was destijds bij de universiteit wel semi-ambtenaar, dat is volgens mij daar sinds een paar jaar ook niet meer
Franeker is wel tofquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het mee gaat vallen, ze zijn al druk aan het kijken wat mee kan en wat in de kamers past. De rest gaat gewoon weg.
Dat idee krijg ik nu ten minste een beetje maar geen idee hoe dat zal zijn als de spullen ook echt weg gaan.
[..]
Niet echt, ze gaan naar Franeker. Het gebouw was eerst een psychiatrische instellen dus dat past ook wel weer
De reistijd is voor mij iets korter maar ben alsnog ruim 2 uur onderweg.
Morgen werk ik maar een half dagje, en vanuit thuis.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:15 schreef livelink het volgende:
Hoef je morgen niet te werken, Melting?
Ik vind het stoer hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen werk ik maar een half dagje, en vanuit thuis.
Dus dat gaat wel goedkomen.
Absoluut, erg leuk stadje en ik heb dan ook mooi slaapplek wanneer ik naar het kaatsen wil.quote:
Goed spoelen met koude kamilletheequote:Op donderdag 11 juni 2026 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen werk ik maar een half dagje, en vanuit thuis.
Dus dat gaat wel goedkomen.
Dat kaatsveld hebben we inderdaad gezienquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, erg leuk stadje en ik heb dan ook mooi slaapplek wanneer ik naar het kaatsen wil.
Het zeurt wel door.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daar is Bon Jopie weer.
De opvolger van Oscar Harris…
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef brother52 het volgende:
Bon Jovi - You give rockmusic a bad name
FTFYquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef brother52 het volgende:
Bon Jovi - WE give rockmusic a bad name
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daar is Bon Jopie weer.
De opvolger van Oscar Harris…
| Forum Opties | |