Olaquote:
Madonnaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:04 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic ga je na deze plaat even thee zetten?
Weinig. Alleen vannacht om 02.30 werd ik wakker van lawaaierige mensen achter ons huis. Ik denk nu dat dat terugkererende relschoppers waren. Maar het was wel echt een slagveld hoor. Overal vernielingen. GvDquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Heb je nog iets gemerkt van het gedoe gisteravond?
Het is waardeloosquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Weinig. Alleen vannacht om 02.30 werd ik wakker van lawaaierige mensen achter ons huis. Ik denk nu dat dat terugkererende relschoppers waren. Maar het was wel echt een slagveld hoor. Overal vernielingen. GvD
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Weinig. Alleen vannacht om 02.30 werd ik wakker van lawaaierige mensen achter ons huis. Ik denk nu dat dat terugkererende relschoppers waren. Maar het was wel echt een slagveld hoor. Overal vernielingen. GvD
Ik hoorde het. Ik vond het vandaag wel koud.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef Melting het volgende:
Komende week wordt het niet bepaald winter.
Nou zeg dat wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:12 schreef Melting het volgende:
Komende week wordt het niet bepaald winter.
Moet zeggen dat ik er weinig van gemerkt heb.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Ik vond het vandaag wel koud.
Maar ja.... meneer is die dag natuurlijk gewoon vrij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel.
Meteen weer van het ene uiterste in het andere uiterste
Hoe gaat het met de naweeën van de verstandskies?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik er weinig van gemerkt heb.
Heel de dag de balkondeur open gehad, en pas net dichtgedaan, omdat ik ging draaien.
Ben wel heel de middag druk geweest, dus had het ook best warm.
Helemaal geen last van gehad.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de naweeën van de verstandskies?
Nee hoor, ik zing hem gewoon mee, maar mijn labelmachine is weer verstopt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:18 schreef Melting het volgende:
Dit is een minder bekende voor de meesten, denk ik.
Dat vind ik een hele goede reden wel om niet hier te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Doe mijn best om hier te zijn maar lukt niet altijd...
Vorige week was de schuld van Tom Waits
Bekend probleemquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zing hem gewoon mee, maar mijn labelmachine is weer verstopt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zing hem gewoon mee, maar mijn labelmachine is weer verstopt.
Was het daar zo koud dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was mij ook te koud vandaag voor de kleren die ik vanochtend aangedaan had, tussen de middag bij thuiskomen meteen warmere kleding aangedaan
Ik heb vanmiddag ook warmere kleding aangedaan. Het was echt wel fris inderdaad.quote:
Het is gelukkig mijn driedaagse werkweek.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ja.... meneer is die dag natuurlijk gewoon vrij.
Geen idee. Ik draag nooit jurken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
15 graden en windkracht 5, da’s wel te kil voor een jurk met korte mouw
Dat is tof.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Fogel het volgende:
Doe mijn best om hier te zijn maar lukt niet altijd...
Vorige week was de schuld van Tom Waits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |